Hirdetés
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Bestbuy játékok
- Assetto Corsa Competizione
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Nintendo Switch
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Elite: Dangerous
- Xbox Series X|S
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz csongi #31593 üzenetére
Jó most itt lehet ragozni a speciális szituációkat, átlag autónál elől van, ott meg csak megtalálja az ember. Nyilván nem arra írtam, hogy minden esetben neki kell állni áramtalanítani előbb az autót, itt most gerincsérülés gyanúja meg sérült üzemanyagtank együttállásáról volt szó (mennyire gyakori ez is, 100-ból 1?). De tényleg hagyjuk is, kár itt ragozni, sose legyen ilyen.
zsolt19900: amúgy általában van nálam 10-es kulcs meg a legkülönfélébb szerszámok a szerszámos ládában a kocsiban Tudom, mi van ha nem kocsival vagyok?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
#25954560
törölt tag
válasz Archer #31601 üzenetére
en motorozni szinte mindig a hati taskaval megyek, abban pedig ott figyel egy mini szerszamoskeszlet, csak a legfontosabbakkal: csillagcsavarhuzo (tudom tudom: kereszthornyos, vagy muveltebbeknek philips), a ket imbusz, az a keves kulcs es szigszalag bar mostanaban a szigszalag kimaradt, de asszem visszarakom. az mindenre jo.
-
fattyu
veterán
türelmetleneknek: fűtött kesztyű nélkül ne üljetek motorra...
Azt hittem letöröm a három középső ujjam Ez nem volt kellemes élmény...
viszont szeretni fogom ezt a cbrta hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
csongi
veterán
válasz Archer #31601 üzenetére
&rew:
"muveltebbeknek philips), a ket imbusz, az a keves kulcs es szigszalag bar mostanaban a szigszalag kimaradt, de asszem visszarakom. az mindenre jo."
Vagy PZ rendszerű
De a szigszalag az mindent visz, MacGyver is tanúsítjaFattyu:
Épp ez jutott eszembe, hogy szép napsütés idő majdnem száraz utak, motorra csábító... de nem lehet teljesen kerek azért ilyenkor tekerni, csak hideg van ... erre tessék, az elszántak mégis -
ALI_G
veterán
-
-Mike-
addikt
-
fattyu
veterán
Esetleg tud valaki KICSI mágnese tanktáskát amit motorról levéve öv vagy még inkább combtáskaként lehet hasznosítani.1-2 liter, lapos semmi kéne mindössze de a funkció kifejezetten fontos lenne. keresek keresek de semmi értelmes.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz fattyu #31614 üzenetére
Itt nézz szét, szerintem találsz megfelelőt...
szerk: vagy ez esetleg...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
KoVee84
senior tag
Srácok, K&N sportlégszűrőhöz milyen olajat kell használni a tisztítás során és milyen gyakran?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz KoVee84 #31618 üzenetére
Hozzá való tisztítóspray illetve olajozó spray kapható. Bár maga a"sportlégszűrő" elég beteg dolog...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #31618 üzenetére
Ahogy persu szokta mondani: minél többször, mert azt nem tudod elég gyakran tisztítani Egyébként függ attól (is), hogy hol laksz, hol használod.
Egyébként meg ugyanaz vonatkozik rá, mint a szivacsszűrőre. Úgy értem, ugyanazzal moshatod meg olajozhatod. Ha jót akarsz, nem viszed túlzásba, rendes mosogatószerrel kitakarítod...olajozni talán érdemes valami speckó olajjal, mert ezt nem tudod olajba beáztatni olyan jól, szóval fújós megoldás kellhet.
(Egyébként szerintem használd a gyárit...)[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #31622 üzenetére
Nincs utángyárott papír olcsóbban? Még az is jobb, mint az ilyen limlom olajos sportszűrők. Ezekkel csak a szarakodás van, takarításhoz meg állandóan szét kell szedni, megy a vacakolás. Papírt meg bedobod és elfelejted. Ha telemegy sincs nagy baj, max 5 lóerővel gyengébb lesz...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fattyu
veterán
-
Integra
titán
válasz vendingo #31625 üzenetére
rendszeresen gondolkodom ilyen postokat olvasván, hogy egy 600-as, közel 120 lovas motornál hova és miért kell "tuning" légszűrő, vagy hasonló "csodák), miért nem jó a gyári előírt szervízintervallumkor a gyári papírszűrő bele, de még nem jöttem rá a válaszra
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
csongi
veterán
Én meg csináltam egyet magnak, a 15cm2-es papír 4-5ezer + potsa költség, basszák meg .
És 6ezrenként cserélhetem. -
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #31638 üzenetére
Azt szokták mondani a gumisnál, hogy 100 km-ig óvatosan. Ahol érintkezik az aszfalttal, ott lekopik hamar, persze, de az oldalán nem, ott inkább elpárolog (attól, hogy a gumi átmelegszik, ahhoz pedig menni kell vele). Szóval meglepetések inkább döntésnél érhetik eleinte.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #31639 üzenetére
Én ezt úgy oldottam meg hogy lassú tempónál (tényleg lassú, kb. 15-20kmh) a gumistól kigurulva óvatosan addig döntöttem a motort ameddig bírtam, mindkét oldalra felváltva, vagy 2km-en keresztül (kacsáztam). Utána elmentem Orfű-Pécs úton, ez megint nem az a tipikus egyenes szakasz , szóval volt dönte rendesen, de óvatosan, és lassú tempóval. Értelemszerűen a kigyorsítások is nagyon gyengédek voltak. Nah hazafele már rendes tempóban jöttem, sehol nem csúszott sehova.
És ez volt 25km-er. maximum.Persze ha egyenesen mész jórész akkor az oldaláró lehet az több is mint 100km mire lekopik, de ha döntöd ÉSSZEL, rögtön elmegy róla.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Archer
őstag
válasz KoVee84 #31622 üzenetére
Papír gyári szerintem a best. Én évente egyszer kifúvatom kompresszorral meg kiporszívózom az airboxból a marék döglött bogarat aztán kész. Biztos nem szarakodnék 3 vagy hány ezer km-enként lebontani ott mindent, mosogatgatni ha nem muszáj. Hallottam van aki olajcserénként cseréli azt is de szerintem felesleges, meg nem is 1-2 ezer Ft úgyhogy anyagilag sem mindegy.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Integra
titán
cb750, lucky number 8, gyönyörűűűű
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zsolt19900
őstag
válasz canniball #31646 üzenetére
abban van asszem a csillapításnak a gáza, valami patronféleség
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
ALI_G
veterán
válasz Archer #31644 üzenetére
Mondjuk crossmotornal akar minden csapatas utan takaritani kell es ott teljesen jogos az olajos szuro. Egyebkent is joval olcsobb, en is ezen megfontolasbol vettem elozo motorba. 6000enkent vagy evente szezon elejen kellett pucolni. Ez nem tul praktikus egy full idomos gepnel, de gondolj bele. Egy sportmotornal, ahol mar talan van is ertelme (penzugyi okok nem leven) alkalmazni, ott gyorszaras az egesz es 2 perc alatt hozzafer a szerelo.
De meg nekem a gyari allapotban se tartott 5 percnel tovabb, pedig a tank alatt van a szuro.
Szoval a lenyeg hogy mindenki azt hasznal amit akar[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest