Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Oppenheimer #142391 üzenetére
Forma Stinger Flow vagy Dry néztem anno ezt a Serpentizet meg úgy enbloc a cuccaikat de 99%-ban sokkal jobbat kapni minimálisan nagyobb keretért öregebb már jól bejáratott márkákból. Ez a márka leginkább próbálja magát magyar csodának marketingelni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Daneee527 #142400 üzenetére
Köszi, ez a merino lehet megér egy próbát. Hallottam már róla jókat, és 15k nem vészes érte.
Cipő tipp is hasznos volt, majd próbálok egyet.
Csizmám már van, de az túl meleg nyárra.[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Micsurin
nagyúr
válasz Oppenheimer #142402 üzenetére
Ha hűvőset akarsz akkor Flow, nekem van marhára szeretem.
Messze jobb mint akár a perforált Mugen csizmám akár a Büsé cipellőm.
edit.: külön tetszik mikor pl megyeri hídon érzem a lábfejemen a szellőt.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gonger
senior tag
válasz Oppenheimer #142404 üzenetére
Alpinestar biztos jó. Amivel én még szemezek, (Forma, csúszóstalpú, szskadt cipőcskémet leváltandó) az a Shima Edge Vented. Szerintem jobb védelme van, mint az Faster 3-nak. Van belőle WP is, próbálva baromi kényelmes volt, nyilván lábfüggő. A fűző helyett ez a drótos rendszer nagyon gyors fel és levételt eredményez. Lengyel gyártó, Stunertsore forgalmazza, saját elmondásuk szerint akik eddig vitték, szeretik. Hátránya, hogy tényleg kevés felhasználói visszajelzést lehet találni.
-
pepucs
tag
válasz gonger #142393 üzenetére
"Meghívásos" esemény volt, szerintem max 30-an két csoportra bontva. A kezdő/újrakezdő volt a nagyobb létszám. A gyors csoportban meg szerintem max 6-8 motor volt egyszerre a pályán ezért ott mentem inkább. A meleg nagyon kicsinált már 11-től.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Micsurin
nagyúr
válasz Oppenheimer #142404 üzenetére
Alpinet hiába magasztalod itt a márkája miatt ha még annyi perforáció sincs rajta mint a csizmámon
Néztem az említett cipőt, semmi extra kb mint a Genesis de utóbbit kézbevéve is masszívabbnak éreztem boka védelemre.
Edit.: felül fog szellőzni de ami oldalt van az leginkább dizájn mert nincs rendesen átlyuggatva, rávan varva a teli bőrre a perforàlt réteg.
pepucs Genesist néztük mi is végül mindkettem a Stingerre szavaztunk a full perforált nyelv és felsőrész miatt, azóta melóba is abban járok annyira begyere. Pedig a héten nem viszik túlzásba a klímát ha még nem voltál bent szerintem maradj is HO… Lévai várat is kellemesen végig trappoltam benne.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
pepucs
tag
válasz yodamastah #142396 üzenetére
Volt lent egy turbós Tmax arról beszélünk?
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Micsurin #142409 üzenetére
"Alpinet hiába magasztalod itt a márkája miatt"
Már másodjára jössz nekem márkával és marketinggel. Tévedsz, engem nem érdekel egyik márka se, nem mondanak nekem semmit, és nem érdekel a marketingjük se. Olyat látsz bele a hsz-embe ami nincs ott. Magasztalom a márkája miatt... Az alapján válogattam most, amit a webshopokban láttam. Alpina jobban néz ki a szememnek.
Nem érzem a cipő kérdést ennyire sarkalatosnak, a motoros bakancsomnál bármilyen szellős cipő mérföldekkel jobb lesz, az biztos.
Ettől még köszönöm a tippet, amiket tudok a felsoroltakból, fel fogok próbálni.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
A Zéé
addikt
válasz Oppenheimer #142411 üzenetére
TCX-et is bedobom, mint márka. Az EuroMotornál lehet próbálni őket. Én Alpinestars-t szerettem volna venni, mert azt a márkát ismertem. De puha a talpa is, és az orrában sincs műanyag kapli.
Just a simple Lineman...
-
bacus
őstag
Érdekes ez a téma, hogy melyik ruha lesz büdös v. nem, mert a ruha csak egy részét adja ennek. Van aki büdös és még csak nem is motorozik.
Én sok folyadékot iszom, nagyon sokat, aminek nagy részét ki is izzadom, de ez az izzadtság nem büdös, vagy nem annyira, hogy mondjuk ha nem kifejezetten a levett pólót nyomod az orrodhoz, akkor érezni lehetne. Én magamon érzem akkor póló csere akár nap közben is, mindig van nálam egy váltó póló, de inkább azért, hogy ne vizes pólóba legyek utána. Hálós kabátom van, felállok a motoron a menetszél plusz nedves póló még fázni is lehet, hamar megszárad a póló. Addig tart amíg nem áll az ember a napon pár percet/mp-t.
Ha nem motorozom, egy pólót akár 2 v. 3 nap is tudnék hordani. Szóval nem vagyunk egyformák. Hazamegyek leveszem a pólóm, ha nem vizes/izzadt akkor a nejem ránézésre (szaglásra) nem biztos, hogy meg tudja mondani, hogy volt rajtam v. nem.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz A Zéé #142413 üzenetére
TCX-ből is van itthon Marha jó apám egész 24h-ás biztonságis szolgálatot le tud benne gyalogolni és tök jól szellőzik, bár engem zavart a hasított bőr stílusra.
Idén még nem néztem az euro felhozatalát de a héten úgyis megyek az iridiumosért a 80-8-ra
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz A Zéé #142413 üzenetére
Huh, ezek kozott van par eleg jol kinezo, siman utcai fiseletnek is elmennek. Mondjuk arban mar kicsit az elkepzelesem fole megy a legtobb (ez az 1 ami van a meretemben es van ra $$$).
Ha lesz idom elnezek a shoxba meg stunterbe es elhozok 1-et valamibol.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #142391 üzenetére
Ez alkatfüggő, én is izzadós vagyok. Egyszer rámizzad a póló, megszárad, nincs gond, de ha másodjára is rámizzad, száradás után már büdös. A sisak is 1-2 hét után (napi 2×10 km város) már szagos. 1-2 hónap alatt már akarnom kell, hogy körbeölelje a fejem.
Vettem egy ózongenerátort, a kijövő levegő elé tettem a felnyitott sisakot, mellé a kesztűket, a szék háttámlára a kabátot és ment egy órán át a kb 7 m2-es tárolóban a 60g-os ózongenerátor. Azóta elmentem kb 400-500 km-t a saját robogómmal, meg ami az A kategória jogsihoz kell és most kezd megint igény mutatkozni a kezelésre.Egy IKEA műanyag dobozba fogom belökni a sisakot az apróságokkal, hogy ne az egész helyiséget gázosítsam el. Kipróbálom, hátha beválik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
dellfanboy
őstag
válasz macilaci78 #142418 üzenetére
IKEA műanyag dobozba fogom belökni a sisakot az apróságokkal, hogy ne az egész helyiséget gázosítsam el
nekem van erre mar 1 szekrenyem, amig nem volt egy 100 v 120 l muanyagzsakot hasnzaltameladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz macilaci78 #142418 üzenetére
Sisakbélést szoktatok mosni? Én még csak cipőszagtalanítóval kezeltem, de lehet lassan ideje egyet mosnom rajta. Ózongenerálás nekem annyira nem opció itt a lakásban.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
pepucs
tag
válasz Oppenheimer #142420 üzenetére
Szezon végén bevágtam a kímélő motoros ruha mosás mellé, pedig elvileg tilos gépbe mosni amit nem is értek mert, áztat-lassan forgat-áztat- lassan forgat majd kb 500-al egy rövid centri... Kb mintha kézzel öblögetném. Viszont nagyon tartós volt az öblítő illat.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Predator2
addikt
Helló
Van egy kabátom amiben van egy "szivacsdarab" level1 protector, és van külön egy gerincvédőm is amit felveszek alá. Ebben az esetben hagyjam a kabátban a gyári szivacsot, vagy vegyem ki? Nem akarom, hogy kiröhögjenek, hogy gerincvédőm és level1-es protektort is hordok egyszerre, ha az amúgy felesleges.
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Apophis
őstag
A gyári szivacs semmire sem jó, azért rakják bele, hogy legyen ott valami mutatóba, normális kabátban nincs is, mert az ember vesz bele egy rendes protektort, vagy külön gerincvédőt használ. Szerintem dobd ki.
All was naught but to serve the void...
-
norbert1998
nagyúr
Tegnap összeraktuk a V-Strom-ot.
Nincs még kész, alkatrészre várunk, valahonnan hollandiából jön, nekik is két hetes beszerzéssel.
Holnap megyek a lengővilla csapágyért, munkahelyem tudott segíteni a rendelésben, egész olcsók. A hozzá tartozó persely, ami egyben a tűgörgős csapágy "belső kosara" is, kissé meg van tojásodva: mikrométerrel mérve abból az irányból, ahonnan nem látszik a kopás, 24,99 mm vastag, ahol pedig látszik a kopás, ott 24,98 mm vastag. 13 ezer forint darabja, én nem rendeltem másikat ebből.
Azonban ez a persely még ezen kívül hosszanti méretében is illeszt, de ott is ilyen egész mm, vagy max egy századdal kisebb. Ez alapján azt gondolom, ő jó. A két persely között van egy távtartó cső is a lengőkar belsejében, amely a két perselyt távtartja. Namost (Főként a mélyen tisztelt Topiccsnedőr úr), ha valaki találkozottt már ilyen lengőkar szereléssel, akkor sejtheti, hogy a motor jobb oldalából be van hatjtva egy tengely a vázba, amely átmegy a lengőkaron, ez lesz a lengőkar forgásának tengelye. A jobb oldali vázrész menetes, arról van felspanolva a bal oldalra. Majd a bal oldalon anyával meghúzva a tengely, ezzel a tengelyben lévő feszültség szétfelé feszíti a vázat, összefele nyomja a lengőkar perselyeit, a cső távtartót és a bal oldali vázrészt az anya alatt. A jobb oldali vázrészhez a tengely hozzá van kontrázva egy anyával, amihez csináltam a spéci szerszámot.Namost, ez a tengely meg volt húzva minimum 150 Nm-re (érzésre a nyomatékkulcsos kerékcserék alapján, valamint a lazító nyomaték volt ennyi, de gyanús, hogy nem gyári összerakás volt már ez), holott 20 Nm-re kéne csak húzni. Namost emellett a lengőkar 0,9 mm-t kotyot oldalirányban a tengelyen!!
A probléma ezzel az, hogy ha jól sejtem, és kérlek erősítsetek meg ebben a sejtésben a véleményetekkel, ez a 0,9 mm-es lógás (amit amúgy mérőórával próbáltuk megmérni, de stabilitási problémákból kifolyólag nem merek nagyobb pontosságot írni, mint tizedes) azért van, mert az előzőleg szerelő szakbarbár szétfeszítette a tengellyel a vázat annyira, hogy eltorzult "szétfelé". Úgy gondolom, hogy ha egy durva 36-os, finommenetes dolgot meghúzol cirka 120 Nm-rel, akkor azért az már elég bitang axiális erőt képes kifejteni, bár most nincs kedvem előkeresni a számításhoz való képletet.Itt két opciót látok:
1. Kevésbé érzem sikerre vezetőnek, azonban talán közelebb kerülünk a gyári geometriához azzal, hogyha megpróbáljuk ugyanezen szétfeszítés ellentettjét megpóbálni, azaz a furatok mentén összefelé húzni a vázon. Ez törhet, ez rossz irányba hajlíthat, ez sokminden szart okozhat. De ha sikeres lenne, ez lenne a legjobb.
2. Leesztergálni a távtartó tengelyből mondjuk 0,7 mm-t, hogy ne feszítse össze a lengőkart, de mégis jelentősen csökkentse a lógást. Ez szerintem eltolhatja a kerék futási síkját balra, nagyjából 0,35 mm-rel, vagy kitudja.
+1 ráadás: Két darab 0,4 mm-es vastagságú "alátétet" betenni a perselyek és a váz közé. -
norbert1998
nagyúr
A fentiekben az a szomrú, hogy ha a lengőkar a himbarendszerrel össze van csatolva, nagyon nehéz előidézni, valamint ha a kerék, lánc, fék bent van, szinte lehetetlen. Ellenben ha a lengőkar csak a pivot point-on csatlakozik, akkor simán előidézhető a felettébb hangos kotyogás.
Továbbá: Mikor már biztos voltam abban, hogy a kopogást hátulról hallom, elengedtem az elejének nyomozását, összeraktam a motort, míg az alkatrészre várunk, tolattam ki a műhelyből, s hallottam, hogy az első teló kopog, ahogy a fékkel előre hátra himbázom a motort.
Ez azt jelenti, hogy az első teló csúszó része is szét van kopva, löttyen a teleszkóp is.
Mi a tapasztalat ezzel, elegendő a belső csövön lévő csúszó perselyt cserélni, vagy a szár is annyira kopott már, hogy nem elegendő, akár felújítás, akár szár csere, akár túlméretes persely szükségeltetik?[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
Ezek után további infó:
Felkerült a kormány magasító, tök jó így ülni a motoron, tolni viszont szerintem nehezebb, hogy magasabbon van a kormány.Felkerültek az új gumik is, nyilván úgy, hogy a futómű szinte semmit sem javult a kerékcsapágyakon kíül, nem túl pontos még, de azt elmondhatom, hogy így is teljesen más érzés vele menni, sokkal fektethetőbb, azonban főleg körforgalomban érzek egy kis beesési megindulást. Az a reményem, hogy ez a lengőkar kottyanása lesz, nem pedig a gumi hozadéka.
Egész jót motoroztam tegnap vele így is.
A gumik Mitas E07+ standard verziók.
-
Oppenheimer
nagyúr
Én ma vittem reggel időpontra a motort szervizbe. Átvizsgálás és karbantartás lenne. Egész nap rá se néztek, "kollégának el kellett menni". Persze az időpontot ők adták 2 hete. Ha holnap délelőtt nem hívnak fel hogy pontosan mit fognak rajta csinálni, megyek és elviszem egy megbízhatóbb helyre.
Motorrad Serviceről van szó.
Környéken ismer valaki megbízható szervizt?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #142420 üzenetére
Egyszer már kimostam, de legalább havonta kellene. Azt nem bírja az anyag, vagy a tömés.
Becsukod a szobát, 30 perc a felezési ideje, ha végig tolod az órát, az akkor 60g, még egy 10 m2-es szobában is kb 2,5 g/m3. 10 óra elteltével csak 0,0025 g/m3 lesz a szobában, kiszellőztetsz. 10 óra meg egy munkanap, vagy egy kiadós alvás.
Nem fújok semmit a sisakba, mégiscsak a fejemre húzom...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Xero
nagyúr
Na most lehet en vagyok furan bekotve vagy nem tudom, de a 2.5 eves sisakomat meg egyszer sem mostam meg belul es kivaloan semleges illata van mind a mai napig.
Az is igaz, hogy ha nincsen +10 fok, akkor a sibakancsbol is ugy szallok ki 8 ora utan, hogy coccolino illata van a zoknitol, de hogy havonta mosni a sisakot.Urak, mostok ti hajat/fejet neha-neha, vagy csak tenyleg en vagyok ilyen szerencses?
-
Micsurin
nagyúr
~4 éves HJC nem volt még ózonozva mert teljesen szagtalan, egyszer mostam ki kézzel langyos vízben az arcpárnát aztán annyi.
Igaz ha ~4-5mm-től hosszabb a hajam az már zavar sisakban.
norbert extrém lenne ha a krómszár kopott volna és nem a perselyek rajta. A CB-ben biztosan jelentősen több van de még ott is elég lett volna a persely szett csere a gyári szárakon.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #142431 üzenetére
Ezt a folyamatot jol leirja a manual.
A csavar meghuzott nyomatekat lazitasnal nem lehet jol megallpitani.
A tengely csavar 100Nm korul lehet.
Meglazitott tengely eseten, ha szet van nyomva a vaz, nem lesz hezag. Ekkora diferenciat utan lehet allitani.
0.9mm egyenesfutast kozuton nem veszel eszre, nem fog befolyasolni.
A keresztbe allo kerekek mar igen. -
norbert1998
nagyúr
válasz csongi #142438 üzenetére
Igen igen, 20 Nm a tengely meghúzása, ezt követi a bal oldali anya 100 Nm-rel, majd a jobb oldali kontraanya 90 Nm-rel.
Így összerakva lóg 0,9 mm-t. Viszont akkor is lóg, amikor laza. Tehát ha csak nem nyúltak meg mágikusan a perselyek vagy távtartók a lengőkarban, akkor a vázat nyomatták szét szerintem, alapesetben ekkora lógás nem kéne, hogy legyen. Holnap majd átnyálazom a több száz oldalas, nem kereshető pdf service manualt.
Meglazitott tengely eseten, ha szet van nyomva a vaz, nem lesz hezag.
Ezt viszont nem értem. Ha a tengely laza., akkor megy össze a váz, ha a tengelyt erősen behajtom, akkor feszíti szétfele a vázat.0.9mm egyenesfutast kozuton nem veszel eszre, nem fog befolyasolni.
Én is ebben bízom. Szerintem msot is csak annyi történik, hogy kanyar közben kottyan arrébb 0,9 mm-t a lengőkar és azt azért érezni.A radiális és egytengelyűségre utaló lógást a csapágycsere megoldja szerintem, az amúgy sem volt jelentős, de a csapágyak csúnyák voltak.
További érdekesség: A tengelyen kotyog a persely, amely a belső kosara a tűgörgős csapágynak, elég jelentősen. Ha össze van feszítve, mint állat, ez nyilván nem mozog, de 20 Nm-rel szerintem még akár ez is tud kopogást előidézni. És biztos, hogy egyik sincs megkopva ilyen értelemben
Aaah
micsurin:
Rosszul fogalmaztam. A belső száron lévő perselyre és a külső csőre gondoltam, ugye azok csúsznak egymáson, és az a reményem, hogy csak a persely szar, a külső cső nem.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Micsurin #142437 üzenetére
Izzadós vagyok, Decathlonos fejpántot is használok, persze nem sisakhoz. Amikor már tele van, marokra fogva kinyomom, majd visszaveszem. Nem feltétlenül váltom ki ezzel mindenki tetszését, de szemüvegesként ki kellett találni valamit.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
pepucs
tag
válasz Oppenheimer #142434 üzenetére
Korábban írtam már róluk itt, azóta kiegészült pár infóval.. tl;dr: időpontot ők adtak, 3 napig hívogattam (kolléga épp tesztkörön, mindenki kipróbálja a motorod stb) őket az olajcsere + kuplung állítás miatt, amikor a motorért mentem akkor végeztek vele épp. Számlát nem kaptam csak egy számla méretű papírt "munkalap" néven.
Szerelőmnél említettem őket mert itt vannak 15percre, erre előjött a ptsd-je és kaptam pár extra infot: A saját és ismerősök motorjait mindig előre veszik. Több korábbi tákolást is neki kellett javítani utánuk, majd mutatott egy vasat ami ott állt. Nem forgott X fölé és h keresik a hibát meg alkatrészre várnak stb. Félév várakozás után került át hozzá és megbontás után kiderült hogy a szinte semmire kértek egy halom pénzt.
Inkább szenvedek Solymárvölgyre kijutással a megbízható szerelőhöz
Ha esetleg a közelben sikerült találnod valakit, egy elérhetőséget elkérnék majd"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #142431 üzenetére
A belso kosarat egybe kapod az uj csapaggyal, azt is ki kell cserelni, egyben az egesz csapagyat.
Errol szokj le, hogy ha vmit lazitasz, abbol akarod megallapitani vminek a 20 evvel ezelotti lehuzasi nyomatekat. Ezt nem lehet igy megallapitani, es nem erdemes nezni. Ahhoz senki soha nem nyult, amiota a gyarban lehuztak.
A tobbi reszet a hsznek egyaltalan nem ertem, meg kellene neznem a robbantot abrat, de valoszinuleg a hezagolast ellato anyara gondolhatsz?
Esetleg robbantott abrat beraknal? Mert nem nagyon lesz idom mostanaban ezeket elokeresni.Explosión de dos tiempos
-
lumpy92
aktív tag
válasz Oppenheimer #142434 üzenetére
KozmaxMoto nevű szervízt dícsérték a TDM-es csoportban (is), ott van nem messze tőle.
Én még most kértem időpontot, megírom majd, hogy mi volt a tapasztalat."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
Micsurin
nagyúr
válasz lumpy92 #142444 üzenetére
Kozma Tomi nagyon alapos
~1,5-2 éve vadászott karbit és nagyon szépen összekanalazta a CB-t. Megvan már a szokásos 50+os tipikus szaki dumája de tényleg türelmesen alaposan nézi végig a dolgokat.
Az ER5-öt is Ő rántotta végül egybe miután 2x befolyás következtében erősen gondolkoztam a gyufa kanna kombón már.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
duni84
aktív tag
válasz Oppenheimer #142391 üzenetére
1, ha hamar "büdös lesz" a nyári aláöltöző is, akkor érdemes beáztatni 4-5 órát és/vagy szag semlegesítővel befújni (rossmann/dm-ben kapsz ), aztán megint több napig is jó lesz.
2, a motoros farmerba iszonyat bele lehet főzni a golyókat a textil nyári (bélés nélküli) biztos, hogy szellősebb lesz, habár nem fogsz örülni, ha valamelyik reggel 5-8 fokban indulsz útnak
3, én minden intelem ellenére motoros cipőben jártam túrázni, de ez is max egy rövidebb sétára lesz kényelmes, mert ha tényleg véd is a bakancs/cipő, akkor érezhetően merevebb és nehezebb lesz, mint pl egy sportcipő.
4, még nem sikerült olyan gerincprotektorral találkoznom, ami alá nem izzadok be 30 fok fölött azt tényleg csak elfogadni lehet, hogy bele fogsz izzadni még úgy is, hogy a fehér nyári sokat segít
#metszéspontok
-
MMiklos86
csendes tag
válasz Oppenheimer #142420 üzenetére
Ki a sisakból, be a mosózsákba, kímélő mosás után olyan, mintha új lenne. 4 év után először tettem meg, de olyan egyszerű, hogy ezentúl gyakrabban fogom, mert tényleg kellemesebb így a sisak belseje. (Shoei Neotec 2)
-
MMiklos86
csendes tag
válasz Oppenheimer #142391 üzenetére
1. Aláöltöző. Én általában egy "technikai" pólót viszek és a szálláson minden este kiöblítem, vagy szappanos vízzel mosom. Megszárad egy óra, de legfeljebb egy éjszaka alatt.
2. Motoros farmer. Én nadrág alá nem veszek külön aláöltözőt. A nadrág vagy véd, vagy szellőzik, mert éppen a kritikus pontokon - segg, térd, csípő - kell a vastag kevlár, illetve protektor. Izzadás ellen jó, ha időnként felállsz a nyeregből aztán hűt a szél.
3. Nekem Alpinstars Faster 2-m (vagy 1-em... nem is tudom) van és ugyanaz a tapasztalatom, mint a kollégáknak: nem szellőzik nagyon, viszont rohadt kényelmes. Aztán a Dolomitokban béna voltam és a bal oldalit végighúztam az aszfalton, kilyukadt, illetve a jobb oldalt elkezdett lejönni a szélső gumi protektor, nos a két lyukon át már remekül szellőzik. Ha fontos a szellőzés, vagy a 4 éven túli tartósság, nem ajánlom. Vettem helyette Daytona csizmát (Fokt Motor), amit maximálisan ajánlok, de nem ugyanaz az árkategória.
Néztem anno a Serpentize-t és képek alapján nem tetszik, hogy semmi sem takarja a fűzőt. Kellemetlen, ha menet közben beleakad a motoron valamibe, az Alpinestarson egy nagy tépőzár akadályozza ezt meg. Persze élőben kell megnézni, hogy van-e rá esély.
4. Megint csak zsebbenyúlós téma, de légzsákos kabáton nem gondolkodtál? Nekem Helite Vented van. A nagy hálós paneleknek hála jól szellőzik, a kontakt felületeken bőr és lv2 protektor van, no meg maga a légzsák, ami eséskor védi a gerinced, bordád, stabilizálja a nyakad stb.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs