Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
3800+
őstag
Ma Cseszneken remélem egyik topiklakó sem csúszott el, a pihenő előtti első kanyarban volt valami olajfolyás és amikor megálltam hogy segítsek annak aki már elcsúszott hirtelen csúszott felém mégegy GS és a két utasa... Szerencsére senki sem ütötte meg magát és ez a lényeg, de borzasztó élmény volt. Ha arra jártok kerüljétek, állítólag közelben lakó bácsika is rendszeresen felöntögeti, mert zavarják a motorosok...
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
nagyúr
Na, mai Kakucs ring, első palyanap tapasztalatai.
A 8 evesek korbe motoroztak, fossa alaztak nagyjabol 125ccm-el Sebaj, miutan kette szedték a csoportot gyors es lassu csapatra mar nem talalkoztam veluk tobbet. (Mert ők a gyorsba mentek ofc )
Fél napra mentünk ki, reggel kb 8:15-re erkeztunk. Kb 3*20 percet tudtunk motorozni, köszönhetően a 3 balesetnek es a csoport bontasnak. Nagyjából ~65 kör volt összesen.
Nagyon jo elmenykent eltuk meg, voltak nalam lassabbak es gyorsabbak egyaránt, erzesre rengeteget kellene meg csiszolni a technikamon. Az egyik fő problémám, hogy állandóan leért az 500R lábtartója, valószínűleg jobban le kene lognom a motorrol es kevesbe kéne döntenem vagy nem tudom. Az biztos hogy én még soha az eletben nem dontottem ekkorakat, közúton sosem ért le, nem volt ilyen problémám máshol.
A Michelin Road 4-re nekem azt mondtak hogy felejtsem el pályán mert instant meghalok ilyen szar gumival, de szerencsere azért ez igy nem volt igaz, többet tud ez a gumi annal minthogy ez legyen nalam a szűk keresztmetszet.
Amugy teljesen elégedett vagyok a motorral, nagyon megbocsájto, kezdobarat, ide ez bőven elegendő (nekem).
Szerintem megyünk majd még
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #141755 üzenetére
Amit korabban mondtam: nagyon hamar el lehet erni egy ilyen motor hatarait. Nem neked kell lelognod jobban- persze az is valamennyit hoz, de nyersz vele 1-2 km/h t? - hanem masik motort kellene venni, ha jobban meg akarod donteni.
Ennel eggyel olcsobb, a labtarto lecserelese, amennyiben mas dolog nem fog ennek ellenere leerni, mert arra is van pelda.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #141753 üzenetére
Pontosan tudom, hogy nulla teljesitmeny van, azert is irtam, hogy a tisztasag tobbet szamitott. Hangban viszont valoban adott egy icike-piciket.
A tisztitas/olajozas az megvan, meg anno 15+ eve autoban hasznaltam.#141755tboy93: Picit szamit, ha jobban tornazol, de nem annyit. Nekem akkor is leer neha ha tokig lelogok es szikrazik a terdem vegig. Elso korben ahogy fentebb is van, labtarto csere. En is ezen gondolkozom a vas csere elott. Utana pedig tenyleg teljes gepcsere a megoldas.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #141759 üzenetére
En ezt betudom annak, hogy nem mero mocsok a szuro. Most olyan mint kb 1000km-es koraban.
Nem is igazan ertem a Hondat ilyen teren. Pedig nem mentem mero mocsokban sehol megis... -
veterán
válasz #14787072 #141761 üzenetére
Az a mérhetetlen frusztráció és gyűlölet ami sokakban van a motorosokkal szemben elég elszomorító.
Életeket sodornak veszélybe és ahogy Te is írod nem csak a motorosokét.
A mai napig szokás sok helyen a crossosok/endurosok elé drótkötelet kifeszíteni az erdőben (most attól tekintsünk el,hogy az adott helyen legális-es motorozni).
Szándékos emberölés is lehet belőle,de a parasztot nem érdekli,elégedetten leül este egy sörrel,hogy “egy rohadék motorossal mai is kevesebb”… -
Tamás9x
őstag
Hülyeségekre ne hallgass, távolról nem látni milyen befecskendezési értékek tartoznak mihez, nem tudod miylen kontinensre szánt értékek szerint dolgozik, simán lehet 10-15% eltérés attól függően miylen norma szerint vannak beállítva, szóval nem placebo
Több és hűvösebb levegő több üzemanyag...
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Ha bírja akkor lehet rá tölteni egy kicsikét gazdagabb programot és így "nyitni" vagy 1db potival elcsalod a map szenzor értékeit, csak saját felelősségre, a katalizátorod kárára.
Vagy látszol a torló levegővel, és megbolondítod, de akkor lehet behülyül jobbe setben csak hibakódot dob rosszabban megtorpan.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Xero
nagyúr
válasz Tamás9x #141766 üzenetére
Sokaig nem volt hozza semmi, meg PC sem, mivel az EU5-el jott a jobban lezart ECU is. Annyira mar nem akarok ezzel foglalkozni. Kap meg talan egy bukogombat, meg egy kipufogot, ha szembejon valami road legal nagyon olcson, de kb ennyi.
Inkabb Tuono-ra gyujtok. Annak tobb ertelme van.
-
Tamás9x
őstag
válasz Sys85 #141762 üzenetére
Azért na... vannak evidens sarkallatok revansok.... de pl egy iylet látha va a te lányod lenne nem kitaposnád a belét? Majd a hergelt területére kitéved 1-2 normális terepes akik mégis figyelnek ezekre a dolgokra, és óvatosak... bár már hiába mert ha elkapják őket taknyosra verik, más hibájából, és keződik előről a körforgás.
Xero: Nagyobbra váltás midnig kifizetődőbb mint tuningolni, ez tény.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #141763 üzenetére
Nem ertem ezeket a szempontokat, hogyan van kapcsolatban azzal amirol beszelunk.
A tavolbol latom, hogy a katalizatorhoz van allitva a befecs ertek, ami nem szegeny, mert a katalizator nem szegenyuzemben mukodik jol, hanem kisse dusban. Nem nyilthurkos befecs, hanem szabalyzas. Parszor belinkeltem az abrat, milyen ertekek a legidealisabbak. Szegeny keverekes a korabbi, nagyonregi, katalizator nelkuli hondak voltak mondhatok.Milyen kontinensre szantak az europaban megvasarolt motorkerekpart? Evjarat szerint milyen az euro norma? (Amihez tartozik, hogy ne ferj hozza a maphoz) csak crackelni lehet.
Ezek a motorok tokeletesen mukodek olyan rendszerkent, ahogy kijonnek a gyarbol. Semmilyen torpanas, tokeletes gazreakcio minden esetben. Plane ezekben masodlagos fojtoszelep, vagy eleve rbw van, tehat nem te nyitod a gazt mar.Ezek mind adottak, nincs ertelme osszehasonlitani. Tobb levego a felso fordulatszamtartomanyban, annyival tobb, mint amennyit egy papirszuro lefojt egy sportlegszurohoz kepest. Nem huvosebb, tovabbra is ugyanaz a rendszer, ugyanonnan szivja a levegot.
Ennyi atteteles rendszer utan mit lehet erezni ezen?
Fekpad is hibahataron beluli novekvest mutat, azt is max fordulat kozeleben.Mapszenzor ertekeket piszkalni potmeterrel (???) Euro5 os motornal
Ne csinald mar, te sem gondolod komolyan.Explosión de dos tiempos
-
palfitom
félisten
válasz Somatom #141752 üzenetére
Kicsit én is. Volt nekem is Burgmanom, rohadt kényelmes jószág, szerettem!
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #141757 üzenetére
Hat igen, csak ha lecserelem a lábtartót akkor meg a hétköznapi komfortbol veszitek. Vagy van olyan ami allithato? Illetve gondolom a fek, valto kart is hozza kell akkor igazitani.
-
3800+
őstag
Igen ezt mesélték a helybéliek, hogy köztudott hogy ki az csak nem sikerült még rajta kapni... Viszont Zircről Bakonybélen keresztül Pápa fele ezerszer jobb az út, érdemes arra kanyarodni, ha valaki erre jár.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
veterán
válasz Topiccsendőr #141749 üzenetére
Hatso rugostagot hazilag felujitani offos, nitrogentoltott mindegyik? A 2001 cb600s tagja szerintem sose volt szervizelve, 50k-t mondanak ajanlatra a legtobb helyen. Szervizkonyvben egyben cserelendo egysegnek irjak.
Everybody lies.
-
Tamás9x
őstag
válasz norbert1998 #141776 üzenetére
Ez a baj lehetunk mi eloretekintoek. ha 1-2 elmeroggyant bajt csinal.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nagyúr
válasz norbert1998 #141776 üzenetére
Annyira minimum lenne, tényleg. Babakocsi, kutya, ló mellett én is mindig elcsukom a gázt, véletlen se ijedjen meg senki Aztán csodálkozunk, hogy egyesek utálják a motorosokat.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #141779 üzenetére
Tök felesleges bármit tenni addig ameddig a média veri a nyálát a klikkekre már pedig mindig lehet egy kisebbségből hírt csinálni.
Ez az egész ott kezdődne, hogy nagyon keményen meg zsanettezik a hazai média platformokat de oh wait vajon miért is nem fog ez megtörténni... végtére is "valakiknek" az állandó uszítás és feszültség keltés a társadalmi rétegek és csoportok közt marhára az érdekeit szolgálja.
edit.: és nem ezzel nem azt mondtam, hogy az ésszerű társadalmi minimal normát ne tartsd be amit logikusnak látsz sőt csak épp ha a motorosok 99,5%-a normális lenne sem tudnánk tényleges változást elérni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gonger
senior tag
válasz JoinR #141702 üzenetére
Safety Kakucs tréningre azért a feltételeket is teljesíteni kell (náluk letudott korábbi tréningek) ami azért elég nagy szűrő tényező. (nekem pl)
Drivex-re el tudok menni függetlenül attól, hogy voltam-e már. Egyébként a Safety saját motoros alap tréningje is nagyon sokat adott, szerintem nagyon fontos, hogy ott helyben kapjunk visszajelzést egy hozzáértőtől, mert mindezt el is lehet olvasni, de átültetni gyakorlatba, egyedül sokkal több idő és nem is biztos, hogy minden helyesen rögzül. -
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #141774 üzenetére
Van, ami allithato, de csavarozgatni kell akkor mielott elmesz kakucsra. Ami a hatulutoje, hogy ilyesmi labtartot sor4 nel be kell ragasztani, marmint a csavarokat, mert ezek a versenylabtarto szettek lelazulnak a vibraciotol. Es ha allandoan ragasztva van a csavar, az nem tudom mennyire tesz jot a menetnek, de vegulis kivitelezheto.
A masik dolog, a papirozas. Kozutra, ha bevizsgalt labtartoszettet veszel, az olyan 3-500€, de muszakikepes. Amennyiben ezeket nem vizsgaljak ott, ahol motorozol, akkor lehet az olcsobbat venni papir nelkul. 200€ kornyeke[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #141784 üzenetére
Ez sor2, itt is problemas a vibracio?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #141786 üzenetére
Ezt nem tudom megmondani, mert ducatiknal - ami v2 es v4 - az egyik kollegam semmit nem ragaszt be, es nem lazul le. Ettol fuggetlenul en ragasztom mindenhol, mert volt rossz tapasztalatom screamer sor4 nel, ami elmeletileg a legselymesebb jarasu.
Explosión de dos tiempos
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #141787 üzenetére
Értem, köszi az infót.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #141787 üzenetére
Önmagában egy ilyen "lelógó csöcs" ( ) nélküli lábtartó nem lehet elég szerinted? Azon nyernék vagy 3cm-t.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #141789 üzenetére
Ennyi erővel a csavart is kitekerhetnéd a gyáriból nem?
Des1gnR köszi sajnos a tegnapi tőcsavaros akcióm után elkerülhetetlen lesz mivel a csavar a szivacs alatt van...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz Topiccsendőr #141785 üzenetére
300 euroert kapok ujat, ezert gondolkodtam rajta, hogy a felujitas egy huszonket eves tagnal mennyire jo otlet az 50 ezres felujitashoz kepest? A fo kerdojel nalam, hogy nem tudok mit csinalni a motorral a rugostag nelkul, vagy egyben viszem oda es otthagyom a motort, vagy nem tudom lerakni.
Everybody lies.
-
pepucs
tag
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Micsurin
nagyúr
válasz pepucs #141792 üzenetére
M2 mellett lakva néha ezt érzem mikor este ~11-kor letudom számolni, hogy 2-3-4-5-6 aztán egy jó ~8-12s visítás és veretik neki Vác irányába.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Somatom #141770 üzenetére
"Kizárt, hogy önszántamból rábízzam magam egy 400 kilós állatra."
Hidd el, ha leesel, a ló nem lép rád, ellenben a motor rád eshet. Sőt, a kocsmából ittasan inkább egy lóra bíznám magam, hogy hazavigyen, mint egy önvezető autóra.
Durva ez a Cseszneki dolog, amit írtok. Nem hallottam róla, pedig itt van egész közel, bár autóval szoktam arra menni. Ez a lovas dolog is itt volt a közelben, szerintem, felismerni véltem a háttal álló kollégát..... -
Pocee
senior tag
válasz Zoli bácsi #141794 üzenetére
Főleg amikor beakad a kengyelbe a lábad és szétrugdossa a mellkasod meg a fejed...igen volt lovunk.
papám testvérének ló rúgta szét a máját,meg is halt, saját ló volt sok éve.
De még mindig ló mint önvezető autó.Mr.Brightside
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Pocee #141795 üzenetére
Elhiszem, nekünk nem volt lovunk. Kb 50 éve gyerekként járdán bicikliztem, akkor faluhelyen még sok lovaskocsi volt. Persze, tudom, nem lehetne járdán biciklizni... Jött ki a lovaskocsi egyik portáról, én meg szó szerint nekihajtottam, pontosan nem tudom már hogyan, lényeg, hogy beestem a lovak alá. A lovak megálltak, nem mozdultak, nem léptek rám, nem húzták át rajtam a szekeret...Mondhatjuk, én annak köszönhetem hogy életbe vagyok, hogy a lovak felismerték a helyzetet.
Ha egy traktor alá csavarok be, valószínű mire a sofőr észreveszi mi történt, arra game over.
Dehát ez van, azt szoktam mondani, az élethez kell egy kis szerencse is. Erre egy sebhely emlékeztet. -
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #141753 üzenetére
butaság lenne 3-4000enként?
6ot ir a manualja, gondoltam bőven jó vagyok, ha duplázom.
vagy még így is kevés?eladó topping dac
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest