-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoinR
senior tag
válasz norbert1998 #141599 üzenetére
TKC 70 első. Ilyen volt a 390 Adventure-ön. Szárazon elmegy, sárban felejtős, mint ahogy a többi is. Szerintem a Mitas az ára miatt.
Közben látom, hogy a TKC 70 Rocks az kicsit más minta..kellett, mint egy falat kenyér.[ Szerkesztve ]
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #141603 üzenetére
Néztem, de nem tetszettek a vélemények.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #141599 üzenetére
A TKC 70 az Continental, és nem Pirelli
Ha sokat mész közúton, és csak hobbi szerűen földesúton, akkor a Conti TKC70 nekem nagyon bejött! A Rocks-ot még nem próbáltam, de tuti áldozni kell a közúti komfotr oltárán!
A 790R-en most K60 van, és bizony közúton érződik is, hogy nincs rajta középen egybefüggő felület, mint a Scout-on!Heidenau K60:
Heidenau K60 Scout:Continental TKC70:
Continental TKC70 Rocks:
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #141606 üzenetére
"Első sorban országút lesz így is, abból is inkább a gumik középső része kopna, de néha azért betévednék az erdőbe, ahol akar sár is lesz biztosan, lássátok az előző heti képemet. Nem tervezem azt, hogy hosszú élettartamú legyen, de azért ne az első szezon utá menjen a levesbe. Idénre várhatóan 8 ezer km körül leszek."
- ezért írtam amit írtam.Az első sorban országút nálam egyértelművé tette a középen egybefüggő futófelületet.
Az meg, hogy nem eléggé offroados, azt akkor mondd, ha próbáltad!
Sok múlik a gumin, de sokkal több a motoroson! Anno a Touratech Travel Eventen a haladóban csak nekem nem volt bütykös gumim. Erre a videóban a dramaturgia kedvéért még rá is játszottam (pl. a 2017 délelőtt 11. perc), de a délután már nem fárasztottam magam ilyenekkel, csak simán elmentem ott, ahol a bütykös gumisok elestek...
A lendület és az egyenletes gázkezelés jobb barát ilyen motorokkal, mint a gumi!Menj el tereptréningekre, ott talnuld meg az alapokat, és utána irány gyakorolni - de lehetőleg ne egyedül!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
veterán
Ti kovetitek az "egyesben csak elindulunk, ha nem allo helyben vagy, akkor kettes ala nem valtunk motorfekezni/lassan gurulni" mondast? Autoknal mar megszoktam, motornal kicsit gondolkodos még.
Everybody lies.
-
-
veterán
A kerdes onnan futott be, hogy ha lampanal eloregurulok, kettesben 2000 koruli fordulaton araszolok vagy csusztatom a kuplungot, az egyesbe visszavaltast erosnek erzem.
A valto terhelesen emiatt gondolkodtam:
A hetvegen volt egy velencei tavas tesztkorom a teleszkop szerviz utan, a szemerkelo esoben az orszaguton egy emelkedon gyorsitottam, de a kulso sav annyira hepehupas volt, hogy egy hirtelen bukkano megrantotta a kormanyt, akkor valtottam volna epp fel, de a rantas miatt a kuplungot megint meghuztam es 8-9000-ig felugrott a fordulat, ott pedig kvazi radobtam a kuplungot, ahogy megfogtam a hatso kereket, ami megcsuszott oldalra.Vegul nem lett belole baj, csak utana furanak ereztem a motort, mintha megtorpanna vagy mashogy gyorsulna.
Erdemes valamit atnezni, olajcsere esetleg, hatha odacsaptam valamit? A korabban meghuzott, bejelzett csavarok nem mozdultak el, serulest atnezes kozben nem talaltam sehol.
Szivotorkok kissé repedezettek, azt tervezem cserelni, mert neha az alapjarat szivato mellett felszalad es ott marad magasabban. Az alapjarat nem az irt 1500 korul van, hanem alacsonyabban egyebkent, de nem allitottam a karbin semmit még, az előző tulajnál rá szeretnék kérdezni, mit tud erről.Everybody lies.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #141612 üzenetére
Én egy zsákfaluban (Pécs) élek életvitelszerűen. Pontosan tudom milyen távol lenni mindentől. Drivex, Jeli, Honda, Hungaroring stb. tréningekre minden alkalommal +2-3 óra odaút, visszaút volt nekünk is!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #141599 üzenetére
Én Mitas E-08 gumit tettem fel. Majd kiderül milyen.
Terep nálam max a földes út, vagy erdészeti út. Sárba meg nem megyek. -
norbeerto
csendes tag
válasz yodamastah #141617 üzenetére
Operett kalandorok. De az ilyen vesz először GSA-t
-
Geresics
addikt
válasz yodamastah #141617 üzenetére
Bár sokan fikázzák az ilyet, de nekem semmi kifogásom ez ellen, sőt, minél messzebb szeretnék motorozni, annál inkább vonz a dolog!
Pl. akarunk menni Spanyolba pár éven belül, és bizony az odamotorozás nem igazán vonzó dolog, és az autópályán elkoptatott gumi árán lehet inkább bérelni utánfutót - vagy még inkább motort, mert akkor az autópályán sem kell 90-el zötyögni a vontatás miatt!De a KLX-ekkel mikor voltunk Jeli Attila tréningjén, akkor is betettük a motorokat a Transporterbe, mert eszünk ágában nincs 200 km-t zötyögni azokkal a rettenetekkel!
Ha lenne vonóhorgom és utánfutóm, akkor biztos, hogy én is inkább vinném a pályán így, mint lábon!
Szerk.:
ugye az a nem mindegy egy túránál, hogy mit akarsz? Odamotorozni, meg vissza, vagy ott akarsz jót motorozni? Mi eddig mindig az előbbit csináltuk, de bizony a legtöbb irányba már az odaút nem olyan izgi...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
pepucs
tag
válasz Geresics #141619 üzenetére
Fura, de ha belegondolsz... Kényelmesen le/fel zötyögsz kocsival a hegyre vagy az aljába. Ott kirámolod a motort és kipihenten mehetsz motorozni. Most ugyan ez 6-8 óra autópályázás utáni nap már nem olyan poén. Szeretnék a nyáron eljutni egy horvátországi körre, de valljuk be 6 óra autópályán egy nakeden nem poén sehogy se.
Én is lestem amikor kakucson az utánfutóról szedték le a foteleket.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Tamás9x
őstag
válasz Geresics #141619 üzenetére
Kevered a szezont a fazonnal KLX el utazni nem élvezet oké Spanyolba kitolni se Indiába kirepülni majd bérelni egy motort, úgy túrázni is oké, de 1-200km-re GS-t utaztatni, majd tolni egy díjnyertes insta fotót és vissza utaztatni, az q gáz.
ÉS ebből nagyon sok van felénk is, megvette, hogy lássák van és itt ennyivel be is fejeződött.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Geresics
addikt
válasz Tamás9x #141621 üzenetére
Nem keverem, csak furán fogalmaztam (mert 4 telefonhívásom volt, míg ennyit megírtam). Szóval míg korábban csak egy Spanyol távra tudtam elképzelni a kényelmi megoldást, addig most már simán igazat adok annak, aki nem akar egy nap 500km-t autópályázni motoron azért, hogy elmenjen egy tréningre!
Értsd, nekem Pécs-Kakucs normál esetben: M60-M6-M0-M5 ami 252km, majd ugyan ez visszafelé. Ha célirányosan megy az ember, akkor nem fér bele bóklászás (időben oda kell érni, és időben haza kell érni).
Volt, hogy visszafelé nem siettünk, és elmentünk az Alföldön gurulni egyet hazafelé, de jó sz@r ötlet volt. Addigra már fáradtak voltunk, az utak szarok voltak és egyenesek. Sohatöbbé...
Ha ugyan ezt utánfutóval csináltuk volna, akkor az kényelmes, klimatizált pihenés lett volna anélkül, hogy szétüljük a seggünk......azt hiszem kezdem megint túlragozni...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #141619 üzenetére
Lehet úgy menni, hogy vonzó legyen. Én eddig kétszer voltam motorral, plusz néhányszor olasz haveroknál. Amiket sztem kár kihagyni Spanyolország felé:
Minimundus
Jesolo, vizividámpark (Spacemaker)
Maranello, Ferrari múzeum
Monaco, Oceanográfiai múzeum és a hercegi autómúzeum
Pont du Gard
Nizza
Carcassone, a világ legnagyobb lovagvára
Barcelona, Gaudik
Pamplona, bikafuttatás
Bilbao, Guggenheim múzeum
Ezek nekem mind nagy élmény volt. Keress rájuk Gugli képeken![ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Geresics
addikt
válasz yodamastah #141625 üzenetére
Mondani könnyen mondja az oktató. De amikor egy 20km-es programért kockásra koptatod a gumid az autópályán, és legalább még unalmas is, akkor ezt tulajdonosként más végiggondolni, mint külső szemlélőként nem törődni a részletekkel...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #141626 üzenetére
Melyik az a túra gumi amit Nyíregy és Sopron közt letudunk kockásitani kulturált utazó tempó mellett?
Komolyan érdekelne... Roadtec01et akkor átcserélem mert az túrás is de jó puha is.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
válasz Geresics #141626 üzenetére
Jártam egy ideig lábon Pannonia ringre (400km odavissza). Ott még motorozni is kellett reggel 9től este 6ig. Majd hazajönni. Szóval tudom milyen lábon messzire mászkálni egy napon belül.
Nem mondom hogy nem volt igazuk, csak hülyén nézett ki a GS a tréleren.
[ Szerkesztve ]
-
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #141627 üzenetére
Nyíregyháza-Sopron 450km. Oda-vissza az már 900. Ha ezt megteszed autópályán 10x, akkor van egy kockagumid. Soha nem azzal van gond, hogy 1x ki kell bírni!
(#141628) yodamastah és (#141630) fattyu
Hogy hülyén néz ki, az nem vitás, csupán próbáltam felhívni a figyelmet, hogy ami felületesen nézve puhapöcsnek néz ki, az valójában nem is olyan nagy baromságnak!De mindjárt meg leszek köpködve, hogy Mackón és a kanadai youtubereken kívül még az utánfutógyártók is fizetnek nekem, hogy védjem őket itt!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #141613 üzenetére
Az a hepehupa gyorsitasnal ugy tudja kirantani a kezedbol a kormanyt, ha elkezd csapkodni, ugyhogy orulj neki, hogy a kuplungba kapaszkodtal, es hamar megszunt az egesz.
Semmit nem kell atnezni, ha egy ilyen utan baja van, az eddig is megvolt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
norbert1998
veterán
Egy haver mondta, hogy ő a néhány év múlva esedékes 40-edikre el akar motorozni gibraltárig meg vissza. Na az szép kör lesz. Szerintem kb hatan lennénk, plusz utasok, ha ők vállalják, vagy kísérnek autóval a lányok
Egy másik álma a Route 66-on egy tetemesebb szakaszt. Az viszont azért 6 főnek jó eséllyel közel egy családi ház ára, nyilván bérelt motorokkal. Azt hiszem, az nem fog megvalósulni sosem.
Nekem tetszik mindkét ötlet.Nekem volt vágyam egy keleti nagy túra, még a háború előtt. Chernobyl, Moszkva, etc érintése, majd délen vissza, ahol biztonságos. Ez se fog megvalósulni. Legalábbis szerintem ~10 éves belül biztos nem.
Viszont gibraltaron akkor már a minimum, hogy át kéne kompozni, esetleg megnézni Dakar várost ☠️
-
Tamás9x
őstag
válasz norbert1998 #141635 üzenetére
Az egy 6500-8000km, 14-20 nap alatt teljesíthető, kérdés mennyíre akarja az ember nyomni neki. 5 év múlva esedékes egy DélKeleti kör nálam is, ha valaki épp szeretne egy nagyobbat kerülni Még ha csak egy darabig is...
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
bacus
őstag
válasz Geresics #141631 üzenetére
Ha nem fizetnek, minek reklámozod?
Na jó, szerintem lassan félre tehetnéd ezt a durcizást, kanadai youtuberekkel nem tudom hogy állsz, de Mackó felé elfogult vagy, ez tény. Nem baj, te a jó oldalát látod benne, én meg a - bár tapasztaltam sok jót is - de sokszor a pénzéhes oldalt. Egy hülye beszólás miatt - nem én voltam! - jól feladtad a topikgazda szerepet is. Sose haragudj meg annyira, hogy magadat rúgd seggbe.Utánfutó: én 4 éve hezitálok, hogy vegyek e utánfutót (tehát nem GS függő ), egyszerűen azért, mert zalabúbánaton van a fél család, karácsony kivételével, mindig remek motoros időben megyünk feléjük (de 4-en), szóval sokszor a motor otthon marad, én meg eszem a kefét lent, hogy miért nem motorral mentem, külön.
Találtam is több féle összecsukható trélert, hiszen budapesti panelpatkány lévén az utánfutó tárolás nagyon problémás, tudom, mert volt pár évig, évente párszor megbirságoltak (pedig akkor még ingyenes volt a parkolás), hogy az utcán tárolom és nincs autóra akasztva..
1500 EUR-tól indul egy ilyen futó ára, viszont a csomagtartóba simán betehető összecsukva, talán a két kerék foglal a legnagyobb helyet.
Ha már megvettem volna, sokszor feltenném a futóra és vinném a motorom, mert a legrosszabb ami történhet, hogy nem veszem le a trélerről.., talán kicsit az autó fogyasztása is megnőne, de nem dupla benzin. Viszont pl esőben indulunk lehet hazafele motorozhatok, vagy fordítva, a kis családomnak meg nem kell végig vontatni az üresen pattogó futót 270 km-en.
GS: sajnos eszi a gumit, legalábbis a DL650-hez viszonyítva mindenképp, most 13500 km után került le a pirelli scorpions trail II, de az első már kopásjelzőn volt, a hátsó meg kezdett zavaróan kockásodni.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Pocee
senior tag
válasz norbert1998 #141635 üzenetére
Eszedbe se jusson egyik se,bakker,ennyire hülyék vagytok?
1,kockás lesz a gumi ennyi idő alatt
2, csomó üzemanyag
3,amortizáció
4,komfort nincs.
Mondom: béreltek nagy quadszállító trelert,hat motort fel tudtok tenni,kilenc személyes busszal kihúzzátok gibraltárig a motorok is látták gibraltárt,Ti is,üzemanyagot összedobjátok a kocsiba,motorban nem fogy,gumi nem lesz kockás,komfort parádé.Mr.Brightside
-
norbert1998
veterán
-
-
senior tag
válasz bacus #141637 üzenetére
Összecsukható utánfutó?
Láttam már pár verziót, de ilyet még nem, egy linket, képet tudnál róla mutatni?
Amúgy ez bizony nagy dilemma, nem vagy egyedül ezzel. Ha gyakran kellene szállítani biztos hogy vennék egy akkora járműt amibe a motor is befér és legalább a család is bőven elvan a nagyobb pakolóhellyel. Ugyanakkor egy ilyen nagyobb autó meg Budapesten (de igazából akármerre a forgalomban) nem előny, sajnos a valamit valamiért szabály működik...
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz norbert1998 #141635 üzenetére
Haver volt a 66-os úton, szervezett Harley Davidson motoroztatós keretek között, hazajött, beszámolt róla, hát nem estünk hanyatt tőle. Talán mondani se kell inkább hasonlított egy 'shopping tour'-ra, úton útfélen ahol megálltak a helyiek a túristákból élnek...
Persze élménynek nem kis élmény, csak az ár/érték tényező kérdéses volt (vagy 6 éve)
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz Somatom #141641 üzenetére
Nagyon sokat vontattam. Ahogy meglett a jogsim már kértem kölcsön utánfutót (imádtunk kempingezni, de nem nomád módon).
Aztán kb 10 évig volt is utánfutóm, csináltattam rá egy zárható tetőt, motor trélert is béreltem már, sőt vontattam is 1 illetve két motorral is a hátán. A két motoros szállításnál beszart a kuplung az autón, 100 km -re, a Bach csomópontnál (is) meg kellett állni, az kalandos volt, két motorral, felfele az enyhe emelkedőn elindulni...
Van lakókocsim (igaz az ráfutófékes), amit szintén vontattam (de már 10 éve nem, télire is a kempingben van)[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #141635 üzenetére
"Egy másik álma a Route 66-on egy tetemesebb szakaszt."
Ez nagy csalódás lenne, ezt biztosan mondhatom. Kmenyus barátom (fent van a youtube-on) volt ott, nézd meg az aktuális részt, gyakorlatilag rettenetes, rossz minőségű az út, nem használják már, mert olcsóbb volt mellé építeni új utakat. 100 km-t mentek rajta, de már alig várta, hogy ott hagyják. 40 km egyenes kanyar nélkül ..
Az egész amerikai túrája nem vonzott, akkor már inkább az indiai szívás a Himaláján társasággal, de az meg a terepezés miatt nem, illetve az ott bérelhető motorok sem vonzanak. Bár 90% egyesben, 8% kettesben , tötymörgésre mindegy. Volt amikor örültek napi 30 km haladásnak.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Somatom #141646 üzenetére
Nem olyan vészes, a futó nincs 100 kg, a rajta lévő motor még 250, akkor 300 kg egy mai 1,5 tonnás autó nem tologat. A 80-as korlátozás tényleg gond, de csak autópályán, autóúton. Azért 100-al vontattam még a védás rendszer előtt, sosem volt gond. A lakókocsin pl biztonsági vonófej van, (ez ami ráfog, tilos zsírozni), ezt a németeknél hivatalosan is 100 km/h-ra lehet vizsgáztatni, persze máshol ezt leszarják, de annyit mindenképpen jelent számomra, hogy akkor tuti addig biztonságos.
A kis utánfutómmal 4 bicajjal a tetején, a 160 már nem volt annyira biztonságos , bár szerintem ott is 350 kg körül volt a súly, de a 2T omegának meg se kottyant. A kép 2004-es.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen