Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsoltee10
addikt
válasz Djuree #12702 üzenetére
1. Mi ezt tudjuk, de tedd a szívedre a kezed. Ha van egy Fazer 50ekm-rel, meg egy 10ekm-rel kicsit drágábban, te melyiket vennéd?
2. Honnan tudod egy idegen ember motorjáról, hogy jól karban volt tartva? Nem egykerekeztek vele? Cseréltek olajat 6000km-enként? Csak túrázott vele, vagy városi harcos volt? -
stifi
senior tag
kereskedésben beszámítják másik vételbe is akár, ez a nagyon nem mindegy. szerintem megéri beadni bizományba, csak olyan szerződést kell kötni hogy attól te még árulok ahogy jólesik.. aki gyorsabb az rakja zsebre a jutalékot, ha árulod úgyis alkudni akarnak majd az árából, a kereskedésben meg kikötöd mennyit kérsz érte és eladják amennyiért tudják.. vagy beszámítanak valami más gépet szarért-húgyért annak aki elviszi a tiédet..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz zsoltee10 #12704 üzenetére
betolod egy kereskedésbe mielőtt megveszed, és 1 óra munkadíjért megmondják milyen a gép.. engem spec nem érdekelne ha egykerekeztek volna vele, lehet ezzel azt is..
sőt, a motorom előző tulaja azt mondta sosem volt pályán a motorral.. amilyen gumikkal vettem ezt erősen kétlem, vagy ha közúton csinálta ezt a gumikkal, az még rosszabb.. sosem foglalkoztam vele mert a szerelőm azt mondta: ezt a motort meg lehet venni. és megvettem
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
zsolt19900
őstag
válasz Ferdzsoo #12690 üzenetére
redbaron-t érdemes megkérdezni, inkább mint egy "sarki" bizományit, amúgy is honi vagy be tudsz nézni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
alvaro
senior tag
-
doc
nagyúr
válasz Daywalker #12633 üzenetére
nemreg olvastam valamelyik motoros ujsagban egy Jeremy Irons interjut, o meselte hogy neki mondta az apja hogy akkor uljon motorra, ha mar 10 evet vezetett autot. o ezt meg is fogadta, sot, a fianak ugyanezt adta tovabb, aki szinten igy csinalta
tutis
van egy srac a motoros-ismeros korben, az o GS500-an folyton fent van hatul a top case, meghozza nem is kicsi (szerintem siman ket sisakos), szoval azert nem olyan hu de rossz az (jo, azert nyilvan nem egy FJR vagy Pan European )MAS
valakinek esetleg van tapasztalata Olaszorszagban motor/robogokolcsonzessel? -
zsoltee10
addikt
hát nem tudom. te vettél már így motort, hogy elmentél az isten háta mögé egy motorért, és ott közölted, hogy akkor most kölcsönözzünk egy trélert és vigyük el a legközelebbi motor szalonba, ami 50km, hogy megmondják, jó-e? Én biztos elhajtottam volna az ilyen vevőt. Mert persze szíve joga tudni, hogy milyen a motor, de amíg az enyém, ne kötözgessük trélerre, meg ne rabolja el az egész napomat a mászkálással. Aztán a szalonban ránéznek és elmondják, amit amúgy is látni. Volt-e hegesztve a váz, idomok, kotyog-e a kormánycsapágy, van-e csillapítása a rugós tagoknak. Ennél komolyabban úgy se nézik át.
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #12708 üzenetére
Redbaront hagyjuk, amíg 400k-t akarnak keresni egy 1 millás motoron, addig nem tudom őket komolyan venni.
Zsoltee-nak tök igaza van. Soha senki nem viszi el bevizsgáltatni a megevenni kívánt gépet, kivéve ha a szomszédban van az ellenőrző műhely. Meg az eladók fele nem is hagyná.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
tutis
őstag
válasz zsoltee10 #12714 üzenetére
fordítsd meg a helyzetet, elmész motort venni de nem értesz nagyon hozzá mit is kell nézni, az eladó meg amikor azt mondod neki hogy vigyük már el megnézetni olyanokhoz akik értenek hozzá, elhajt, mert ugye el kell hinned neki hogy nem tekerte vissza az órát, nem perecelt, és nincs semmi baja a motornak.. Ugye máris milyen más színben tűnik fel a sztori?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Ferdzsoo
addikt
Nah ezek tudnak motorozni. És ez nem spéci épített gép hanem egy CBR.
Azt nem értem hogy kigyorsításkor hogyhogy nem pörög el neki a hátsó kereke.
Ennyire durván tapad?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #12718 üzenetére
Volt már itt ez a videó..a túra kormányos RR Amúgy mintha nagyobb lánckerék lenne hátul. Nem értem miért kéne a hátsó keréknek elforognia?! Meg mit értünk gyári gumi alatt? Nyilván nem az van rajta, amivel kijött a gyárból.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #12718 üzenetére
Hat hh miert? Nulla fordulat, nem porgeti rendesen, es a tempo sem hatalmas. A hatso fekkel kanyarodos technikaval fordul, nem 15000 nel b ssza ra. Gyari gumival se forog ugy el. Hozzateszem mashogy bolyat kerulgetni nem is lehetne.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
válasz Ferdzsoo #12718 üzenetére
na az ilyen kérdések miatt kéne elmenned neked is a safety-hungary 1-es szintjére, utcai motorozás tananyag legelső szint.
daywalker:
már miért ne lehetne? tökéletes gáz és hátsófék kezelés, megvan a tempó, a helyes tekintet. ennyi. fapados gyári gumi bőven elég ehhez. lánckerék? már megint rossz helyen keresitek a megoldást. a csávó egyszerűen tud. így kéne tudni mindnekinek.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #12722 üzenetére
Én nem keresek semmilyen megoldást, ez egy megállapítás volt (feltételes módban). Egyszerűen megnéztem a videót és úgy tűnik, mintha a hátsó lánckerék nem a gyári lenne. De biztos te erről a fos minőségről még azt is megmondod, hogy hány fog van rajta. Az ilyen, alacsonyabb fordulaton végrehajtott manővereknél simán lehet egy kis módosítás az áttételben, attól függően milyen dinamikára van szükség. Nem hiszem, hogy olyan hihetetlen dolog ez. Ahogy a stunt mutatványokra, úgy ide is lehet custom dolgokat bevetni, ha szükség van rá, főleg ha valaki ilyen magas szinten űzi ezt a dolgot.
Másrészt a kormány is moddolt, nem kizárt, hogy erre a célra átalakított motornál esetleg más beavatkozást is megejtettek (pl van valami bukócső szerű dolog is az idomon). Meg az is lehet, hogy nem véletlenül nyúlkált a hűtő környékén, miután megállt...
Nem értem miért nem lehet beszélgetni valamiről. Mindig jön valaki, és leugatja a másikat. Elég undorító dolog, le kéne szokni róla. Ha nem tetszik, ne szólj hozzá, de az h lebaszod a másikat, meg kioktatod, az nem járja.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsoltee10
addikt
Ha nem értek hozzá, viszek magammal valakit, aki ért hozzá, de nem fogadok, bérelek trélert, hogy elrángassam a motort karakószörcsögről egy városi szervizbe.
Meg én se örültem volna, ha az enyémet felspaniferezik egy utánfutóra, hogy elvigyék Pécsre. És ha közben történik vele valami? Ki fizette volna nekem ki a motort? Ki van zárva, hogy kigurítsák a kapun, amíg nincs a pénz letéve. Még próbakörre sem. Akkor is történhet baj. Az enyém eleve leinformálható volt mondjuk, csak fel kellett volna hívni a szervizt, ahova hordtam.
Na ezektől kímélendő magunkat, jobb, ha beszámíttatjuk az újba, vagy újabba....
-
zedok
őstag
Sziasztok!
Felmerült egy kérdés bennem a napokban, gondolom ti is szoktatok a városon belül parkolni huzamosabb ideig. És az érdekelne, ti hogyan védekeztek az esetleges lopások ellen? Előre is köszönöm a válaszokat!
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
Integra
titán
válasz Daywalker #12724 üzenetére
nem ugattam senkit sehol le, arról meg nem tehetek, hogy neked összedől a világ, mert mást gondolok
ellenben kétségtelen viccesek ezek az okfejtések, mikor alap dolgokat úgy tűnik nem is értetek, nyílvánvaló tapasztalat hiány miatt. tréningre egyikőtök sem megy el, mert drága és minek, ellenben mindenki úgy ír már lassan itt, mintha az anyjából is egykeréken jött volna ki.
itt kb persu és yoda tud motorozni, őket láttam, tudom, hogy messze előttünk vannak. de rajtuk kívül itt talán csak maroknyian képzik tovább magukat rendszeresen és urambocsá, hogy ez a véleményem, ennek fényében igenis mókásak az ilyen okfejtések lánckerékről meg tuti nem utcai gumi etc..
amíg persu elmegy kanyarban nekem az mz-vel (és bármelyikőtöknek), addig talán nem a gumi a szűk keresztmetszet vagy a gyári lánckerék sehol sem
szóval nem kell messzire menni, ott a silver kart, a srácok a full fapad gigafos takony micselin gumival a szétütött teljesen gyári horneteken ugyanezt megcsinálják neked...
nem puffogni kell, hanem el lehet menni tanulni, peace...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tutis
őstag
válasz zsoltee10 #12725 üzenetére
A próbakör és a szervizben átnézés azért más tészta..Találkozzatok a szervizben a vevővel, vidd el oda neki a motort, benzinpénzt meg lebeszélitek.. De aki használt motort úgy vesz hogy csak az eladó szavára ad, hát nem is tudom.. A szervizben odatelefonálós is felejtős, senki nem garantálja hogy minden baját szervizben csináltad meg és az utolsó szervizes látogatás óta nem-e volt valami a motorral..
Az a tiszta ha megegyeztek hogy elviszitek szakszervizbe ahol egy teljeskörű átvizsgálást megejtenek. Ezt papírral igazolják, így a vevő is nyugodt lehet, és az eladó is hogy nem fog visszajönni a vevő későbbi lehetséges hibákkal hogy hahó, átbasztad ezzel meg azzal..
Nem mindenki szerelőzseni hogy tudja mit kell nézni, ráadásul ha azt mondja a vevő neked hogy ugyan már, szedjük már le mondjuk az idomokat kukkantsunk alá egy két dolognak, lehet akkor hajtod el hogy Te nem fogod szétszedni a motorodat, holott szervízben meg ez természetes dolog... Persze kipróbálni a motort csak teljes vételár letétele mellett szabad engedni, de a szervizes átnézés nem ördögtől való.. Mindkét félt védi, ezt kell megérteni..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #12726 üzenetére
hát igen, ez is elég fontos szempont..ránézésre nem motort szoktak venni
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Integra
titán
vajon mennyibe fájhat egy ilyen 125-ös bringa majd? 1 misi?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #12728 üzenetére
Azért az egy kicsit durva egyszerűsítés hogy csak az tud motorzni aki versenypályán isten.
Lehet hogy aki versenypályán isten lóf@sz tapasztalata nincsen városi motorozásban.
És a városi motorozás öl nem pedig a versenypályán lapon fordulás.
Tréningen pedig már kétszer is voltam, ja hogy mi nem azt próbálgattuk hogy lapon fordulás után csutka gáznál kicsúszik e a hátsó kerék, hanem vészfékezés kikerüléssel és barátai.
Városban nemtudom melyik a hasznosabb... és akkor gondolj bele hol vagy többet, pályán vagy városban?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #12733 üzenetére
Bolyat kerulgetni, meg gyorsan menni teljesen maskepp kell, az igaz.
Aki megy 2 alatt a ringen, annak legtobbje meg se tud fordulni egy korben a motorjaval. Total mashogy kell vezetni a motort. De nem hinnem, h belehal a varosba, en sem tudok ilyen hatsofekkel elboritast, es gazzal felegyenesitest, legalabbis sosem gyakoroltam.Explosión de dos tiempos
-
stifi
senior tag
válasz zsoltee10 #12714 üzenetére
amelyik tulaj nem vállalja be hogy egy független szerviz átvizsgálja, attól nem vennék motort, szóval közöttünk nem jönne létre a biznisz akkor sem ha a garázsból árulnád a szalonállapotú motorokat.
ahova én vittem a kiszemelt motort ott szétszedték és összerakták az egészet 40 perc alatt, mentek vele próbakört, még egykerekezés is volt aminek a tulaj kurvára nem örült, de ez is segített meghozni a döntést végül.. 3 szerelő kereste a legapróbb hibát is a motoron, és végül nem találtak semmit.
nekem inkább az elképzelhetetlen hogy megyek megnézni a motort és viszek szerszámkészletet, majd szétszedem a tulaj udvarán hogy átnézzem
itt adtak munkalapot, állapotfelmérő lapot, számlát és természetesen (ahogy a szervizekben szokás) összerakták ahogy volt és próbakörre vitték. ilyet civilként nem csinálsz, én se adnám oda senkinek, és nem hagynám hogy szétszedje.. de ha szerviz csinálja, felőlem oké... ezt csinálják minden nap, én is és az eladó is megbízhat egy szervizben ha nincs takargatnivalója.új motor vásárlásánál a kockázatot lehetetlen kiiktatni, de minimalizálni kell. szerintem erre a legjobb és legolcsóbb/leggyorsabb megoldás egy márkaszervizes állapotfelmérés 1 óra munkadíjért. ugyanis én nem értek a motorokhoz, hogy el tudjam dönteni nem-e valami halott állatot akarnak milliókért rámsózni...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
nagyúr
válasz Integra #12722 üzenetére
errol jut eszembe, a most hetvegi (szombat/vasarnap) Safety-re megyek (elso szint), kicsi az esely, de esetleg innen valaki nem lesz ott?
muhelyi bevizsgalas tema:
en mindig azt szoktam ajanlani a hozza nem ertoknek (mint amilyen en is vagyok ) hogy vigye el egy szerelohoz a kiszemelt autot/motort es nezesse at. ha nem vesz eszre a rutintalansaga miatt valami durva hibat, aztan utana derul ki, akkor meg ti fikaznatok a legjobban hogy hogy lehetett ilyen hulye...
en az autot is ugy vettem hogy megmondtam az eladonak, hogy menjunk el egy megbizhato (altalam kivalasztott szerelohoz) aki alaposan atnezi, es ha nincs komoly hibaja, akkor rogton utana alairunk es viszem. szerintem ez igy teljesen korrekt
nyilvan ez nem azt jelenti hogy puszta szorakozasbol elcseszi valaki az elado fel napjat, de a mar leirt 'talalkozunk a szerelonel, fel ora alatt atnezi' boven vallalhato kell hogy legyen
meg mar annak a megemlitese, hogy el akarod vinni szervizbe atnezetni az adasvetel elott, lehet jelzeserteku, ha pl az elado szemmel lathatoan nem szivesen akar belemenni, az mar eleve gyanusa motor mas tema, ismert eloeletu, klubos motor volt amit vettem, a mai napi imadom
-
Integra
titán
jó lesz, élvezni fogod
2-es szint még jobb, de szerintem igazából az ismétlő 1 naposok a legjobbak, mert azok egész naposak és kevesebb duma, több motorozás. illetve a gokart pályásat szeretem ebből is a legjobban, addigra már nagyon szépen összetud állni a gáz-hátsófék kezelés tekintet etc és jókat lehet menni. csak itt meg a benzingőztől gőzölsz be késő délutánra, mert a szellőzés alulméretezettérdekes ez az autó és motor adás-vétel.
autónál valahogy egyszerűbb, mintha a motor adás-vétel macerásabb lenne, menni, vinni, átnézetni etc.. én sem értem miért van így[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
kiherélik a panigale-t a japóknál
az a kipuff... egy rémálom...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zsoltee10
addikt
Hát tényleg nem lenne üzlet. Az én motorom szalon állapotú volt 50ekm-rel is. Azt nem hagytam volna, hogy atomjaira szétszedjék, egykerekezzenek vele, stb. Ráadásul elcseszik az egész napomat, ide a legközelebbi szerviz 60km, nekem erre nem lett volna időm se, meg kedvem se. Már csak azért sem, mert én magamból indulok ki. Amit én kijelentek arról a valamiről, amit árulok, az úgy is van. Márpedig, ha valaki idejön, hogy szét akarja szedetni a motoromat darabokra, hát minimum rosszul esik. Lehet, hogy én látom rosszul a világot (sőt, tuti, mert sokan mondták már), de az adott szó nálam még mindig számít.
Ha valakinek nem lett volna elég info az, hogy 50ekm-nél még a gyári (!) fékbetét volt benne elöl/hátul, hát evvan.Na mindegy is, mint mondottam, saját magamat is megkíméltem mindettől, így ott hagytam a szalonban.
-
[lAyCsI]
addikt
próbál ki egyszer(ha teheted) egy nagyköbcentis motort,
(vagy várj még pár évet és jó eséllyel magadtól is le fogod cserélni)
hidd el nagyon is élvezni fogod a dolgot!
arról nem is beszélve hogy a "nagyobb tesók" általában jobb futóművel
erősebb fékekkel vannak szerelve mint a 600-as kistesók...
és ha egyszer rákaptál a nyomatékszörfre a bödös életben nem fogog
visszasírni az üveghangig való forgatást
persze ha kényelmes, lájter tempóban szeretsz motorozni akkor valszeg
eked örök életedre elég lesz egy 600-as... és sztem ezzel nincsen az égvilgon semmi gond-= No way back from Here =-
-
stifi
senior tag
válasz zsoltee10 #12740 üzenetére
figyelj nincs ezzel semmi baj.
így nyilván nehezebben is adod el, de ha emiatt nem sír a szád hogy "a kutyának sem kell", akkor érthető a hozzáállásod. nehezebben fogod eladni mert kevesen értik meg a hozzáállásod, de ez a Te dolgod, ha türelmes vagy és megvárod azt aki hasonlóan gondolkozik és elviszi.mivel ez kiadás a vevőjelölt részéről, nyilván nem fog minden jöttment ajánlatot átvizsgáltatni 6-8e Ft-ért, csak ami komolyan érdekli. ha meg nem jön létre az adásvétel, az állapotfelmérő lappal Te is gazdagabb vagy, már csak ezért megéri..
majdnem vettünk mi már úgy autót hogy a halálból volt feltámasztva, de ez csak akkor derült ki amikor a szerelőnk átvizsgálta és megkérdezte hogy mennyire volt összetörve.. lányos zavarában elárulta hogy gazdasági totálkáros volt az autó, ő csinálta meg otthon.. nekünk ezt nem reklámozta, csak azt mondta hogy felújította.. el is hittük neki..és akkor most lenne egy rommá tört, avultatott kocsink amit ha megint összetörnek, szart se fizet rá a biztosító.. skippeltük és vettünk mást
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
[lAyCsI]
addikt
ha már volt bocs
Z800
nem kenyerem ezek az új formák, de ez elég jókinézetű...-= No way back from Here =-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Milyen légkondit a lakásba?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Bestbuy játékok
- Motorolaj, hajtóműolaj, adalékok és szűrők topikja
- Minden ami hőszivattyú
- Borderlands 3
- Azonnali notebookos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs