-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KoVee84
senior tag
Mindenki a szupersportok irányába akar elmozdulni??? Én egy-két éven belül visszaváltok nakedre és marad a már jól bevált márka
Egy pofás dob és egy magasabb plexi rá és nincs párja (ráadásul még meg is tudom fizetni, szigorúan hitel nélkül) -
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #12355 üzenetére
persze, értelek, nálam viszont sok minden olyan számíthat ami neked meg nem, illetve fordítva
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz Djuree #12352 üzenetére
Az a vörös csak egy kis fénykarika, a normál tompítotthoz képest lepkefing a fényereje.
Pusztán esztétikailag szerintem ez illik jobban a motorhoz, de igazad van, hogy ezt a színt előre nem kéne.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vlevi
nagyúr
A digitálisnak a leolvasása pontosabb, mint az analóg. Mert ha rá van írva, hogy 82, akkor az 82, és nem 80, vagy 84. Analóg műszeren viszont nem tudod ilyen pontosan leolvasni.
De.
És itt jön a de. Rengetegszer nem is kell, ahogy valaki itt írta. Hozzászoksz, hogy melyik műszer milyen értéken van a normális helyén, pl. a vízhőfok az autóban akkor jó, ha saccperkábé vízszintes a mutató, benzinből sem az érdekel, hogy 12L van, hanem, hogy félg van-e, vagy már alatta, esetleg ég-e a narancssárga. Fordulatszámmérő szintén. Ott is hozzászoktam, hogy ha kábé függőlegesen áll a mutató, akkor valahol a nyomatékcsúcs környékén van. Egy 4-5 jegyű számot végig kell olvasni, értelmezni, satöbbi. Ugyanilyen az óra is. Egy mutatós órára csak ránézel, és anélkül, hogy a pontos időt tudnád, már képben vagy, hogy elkésel-e vagy sem. És nem érdekel a másodpercre pontos érték. Egy számkijelzős órát viszont el kell olvasni, "dekódolni" az információt.
Tehát jó a digitális műszerfal, de az analóg, mutatós visszajelzés jobb.
Például Suzuki V-Strom. Aztiszed, analóg műszerfal. Hát dehogy. Digitális az egész, egyetlen műszeregység,
Tehát a sebességet, fordulatszámot is digitálisan kapja, csak átalakítja. A vízhőfok, benzinszintmérő pedig LCD kijelzős. Megjegyzem, a benzinszintnek pont rosszat tett, hogy 5 egységre van osztva a 22 liter. Mert amikor hármat mutat, akkor csak abban lehetsz biztos, hogy még 2 egység van, mert tapasztalat, hogy az első egység az kb 100km után tűnik el, amikor már 22 helyett csak 16-17L van a tankban. Szóval a digit műszer annyira pontos, amennyire a kijelzőjét megcsinálják. Mert pontosabb lenne egy analóg mutató, amin látnám, hogy a felétől már azért kicsit lejjebb van, én inkább egynegyed az a két egység.A másik, a Yamaha FZ6 fordulatszámmérője. Én konkrétan sosem láttam rajta, hogy mennyit mutat. Az a körbe kis kvarckijelzős kockás bizbasz, szinte láthatatlan. Talán indulás előtt árnyékban. De akkor meg azért nem, mert 5-től van számozva
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
"Mert ha rá van írva, hogy 82, akkor az 82, és nem 80, vagy 84"
pont erről ment a szájkarate eddig, hogy az a 82 amit látsz kiírva az közel sem biztos hogy 82.. itt jött a képbe az, hogy az analóg adott helyzetben pontosabb lehet, mert máshogy dolgozza fel a jelet. mire azt a 82-t látod és leolvasod, már lehet hogy rég 75 az akutális információ. analógnál nem azt mondom hogy ilyen nincs, hanem azt hogy más. ott a halálpontos érték leolvasása jelenthet gondot, mert fizikai korlátai vannak.nem ilyen fehéren fekete ez, ahogy leírod, mert a látszat néha csal
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
őstag
Helló
Egy Budapesti motoros műhelyt keresnék ahol segítenek a problémámon:
Még a régi tulaj itt-ott nem gyári alkatrészeket szerelt a motorba amitől a sebességmérő óra +30% ot csal a valósághoz képest ( GPS méréshez képest ). A motor megy semmi baja csak valahogy az alkatrészek összessége miatt nem jó a mérő által mutatott érték. És jó lenne ha nem kerülne 100.000es nagyságrendbe a probléma kiderítése.Amit tudok hogy nem gyári:
Kisebb gumi hátul
Talán más a hátsó/első lánckerék fogazata
Hozzányúltak szerintem az órához is.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Topiccsendőr
addikt
-
őstag
válasz Topiccsendőr #12369 üzenetére
Volt egy tipp, hogy talán más jeladó van benne mint a gyári
és hogy kb 30.000Kmet visszatekertek az órán...De persze lehet hogy a te sejtésed a helyes, de én nem értek hozzá, és nincs szerszámom és semmim a szétszedéshez.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
shiNIN
tag
válasz KoVee84 #12265 üzenetére
Úristen. Ez borzalmas. Sose mondom többet Teresa műszerfalára, hogy ronda Valaki azt mondta rá, hogy kínai kismagnó s tényleg. Nem egy szép darab, bár megszokható. Nem a műszerfalban kell gyönyörködni. Szerencsére jobbára analóg (a km és az óra digitális), csakúgy, mint Cilié (ami viszont teljesen az). Azt szeretem, mert könnyebb leolvasni, amit akarok, s a szükséges infók megvannak (anno örültem, hogy cruiser létére van fordulatszámmérője , benzinszintjelzőm is van.
Ha hiányzik az óra, akkor rá szoktam szíjazni a kormányra egyet. Analógot. Felhúzhatósat.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz KoVee84 #12371 üzenetére
Ezen a megoldáson gondolkodom én is.
De mint rendes tulajdonos szeretném tudni hogy XYZ alkatrész megváltoztatása miatt torzít az óra. Sehol semmi hiba csak az alkatrészek különbözősége miatt torz a mérés.
Ha ezt valamelyik műhely megmondja máris jöhet a speedohealer.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Topiccsendőr
addikt
válasz HUfantom #12375 üzenetére
Sztm ehhez nem kell muhely. Kikeresed a gyari fogszamot. Megszamolod a motoron mi van. Ha kulonbozik, akkor ez okozta az elterest, mert a jelado a lanc sebesseget meri. Mas nem lehet. Legallabbis ami ekkora merteku valtozast okoz.
Nekem a nagyobb hatso lanckerek miatt ment 290 el a 600 asom. Ora szerint.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
őstag
Hát így elgondolkodva azt szeretném, hogy :
Megnéztük minden alkatrész OK , viszont mivel a gumi nem gyári ez torzít kb X% ot a első lánckerék Y%-ot míg a hátsó lánckerék megváltoztatása torzít Z% ot.
X+Y+Z+10% gyári = 30%Szóval minden szép és jó semminek nincs semmi hibája csak nem azt méri amit kéne.
És szerelünk rá speedohealert és akkor jót fog mérni és boldog leszek“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #12366 üzenetére
amúgy én szoktam nézni a műszerfalat, de igaz hogy nélküle is meglennék
az analóg vs digitális téma viszont engem foglalkoztat, mert nem hiszem hogy asztal alá lehet söpörni egy egyszerű "pontosan kiírja mennyivel megyek" mondattal a témát..ez kb olyan mikor felraknak a youtubera egy 600-as sportmotorról 300 km/h videókat (óra szerint). a kommentelők egyik fele tudja, hogy csal az óra, a másik fele meg a kocsmában áradozik hogy az ő motorja leforogja a 300-at, pedig nem feltétlenül ostoba, csak nem tud eleget a témáról...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
KubanitoS
veterán
Trafizni csak hátulról lehet motorosokat? A rendszám miatt gondolom csak.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
őstag
válasz KubanitoS #12382 üzenetére
Hát ugye a fényképen látszódnia kell a járműnek, rendszámnak, GPS koordinátáknak, és még sok vita van, hogy a sebességkorlátozó táblának is ha olyan helyen mérnek.
/ Gondolom autópályán nem kell 130as tábla ha lelövik a csávót 240-el /Másik fórumon már volt kérdés, hogy kinek hogyan van hátulra felrakva a gátló.
Ez a mostani dolog is kész röhej, hogy birtokolhatsz ilyen eszközt. Ha bekapcsolod akkor mikor kell, a rendőr megfog addigra persze kikapcsolod elvileg nem fogja tudni soha bebizonyítani, hogy te azt épp akkor használtad mikor gyorsan hajtottál.Mondjuk rémálmomban el tudok képzelni olyant, hogy majd a --- sebességet elfogadják bizonyítéknak, így majd jönnek tömkelegével a blokkológátlós levelek azoknak a motorosoknak akikre egyszerűen nem tudják rendesen rátartani a készüléket.
De remélem ilyen sosem lesz“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Djuree
félisten
válasz HUfantom #12385 üzenetére
én meg remélem olyan nemlesz, hogy valami majom száguldozik közúton és belémjön vagy valamelyik családtagomba
ha száguldozni akar menjen pályára....ennyire egyszerű. hidd el ott nem mérnek be[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
vendingo
veterán
Nem tudom, hogy érint-e valakit, de én gondolkodok rajta.
http://www.bikemaraton.hu/content/szeptemberben-bike-maraton
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
őstag
válasz Djuree #12386 üzenetére
Remélem nem értettél félre én is azt szeretném, hogy ne jöjjön belém senki. Se a motoros se az autós huligán ne tudja kikerülni a büntetést, és keményen kapjon százezreket a többiek veszélyeztetésért.
De azok a parasztok a parlamentben a legnagyobb blokkoló-használok még szép, hogy a drága pénzért beszerelt cuccaikat nem fogják illegálissá nyilvánítani. Az első szakértői vélemény is az volt, hogy ha meg akarom fékezni a gyorshajtást akkor az eszköz birtoklása is illegális.
ha száguldozni akar menjen pályára....ennyire egyszerű. hidd el ott nem mérnek be
Pályára nem fog menni hisz nincs neki felszerelése a motorhoz, anélkül HR-re fel sem engedik és ha van akkor is kemény pénzekbe kerül. Ezzel szemben két csavar lekapja a rendszámot és mehet autópályázni...“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
.mf
veterán
Ma is voltam még egy kicsit csavarogni. Elindultam erre, majd arra, aztán egyszercsak Balassagyarmaton a határnál kötöttem ki
Egyre jobban sötétedik, hogy a fene enné meg. Kb. f8 után már kezdődik a szembevilágítós játszma, s még egy bő órát jöttem úgy hazafelé.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
B-L-A-C-K
titán
Ez szerintem ide való: [link]
-
shiNIN
tag
válasz vendingo #12387 üzenetére
Sajna akkor nem érek rá. Nem írták sehol, mekkora a táv? Így elolvasva nem tudom, zavaróan sok-e a kötöttség vagy sem. Viszont a jövő évi 48 órásra megyek, az tuti Az ideiben rengeteg rossz és/vagy iszonyúan keskeny út volt, a Bike Maraton esetében ez nem lesz probléma (ha összejön a létszám és megrendezik, ugye)... Ausztriában kanyarogni ritkán rossz
-
őstag
válasz yodamastah #12397 üzenetére
Ez milyen motor?
Suzuki GSX750F becenevén egy Boci
Létezik 600as kis tesója is, de annak a műszerfalán nincs óra. Azt csak a 750esek kaptak, franc tudja miért. A hely ott van mindkettőn igazán rakhattak volna arra is.Egy tipp az eltérésre volt a jeladó is, de az ellenőrzéshez kéne egy másik ugyanilyen motor és jeladócsere.
[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Topiccsendőr
addikt
válasz HUfantom #12399 üzenetére
Jelado? Egy masik jeladoban - ha iyet egyaltalan fel lehetne ganyolas nelkul applikalni, meg eletszeru lenne - nem ugyanolyan valtakozo feszultseget indukalnanak a lanc csapjai? Max az ampitudo lehet mas, ha kulonbozik a jelado fajtaja. De nem azt nezi a muszerfal. De a jelado egy szogegyszeru szerkezet, az nem tonkremenos fajta, h cserelgessek. Ez lenne a legutolso, amin elindulnek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen