-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
a digitalis km-ora lehet hogy pontosan TUDJA a sebesseget, viszont KIJELEZNI mar nem kepes pontosan
ket verzio van mondjuk eros gyorsitasnal/lassitasnal:1) folyamatosan porognek a szamok, magyarul nem is latod az erteket, csak osszemosott kulimaszt, pl. 100-rol 200-ra gyorsitasnal csak az elso 1-est latod, a masik ket szamjegy (foleg az utolso) nem leolvashato - ez nyilvan a legrosszabb, leghasznalhatatlanabb megoldas
2) bizonyos idot mindenkeppen var ket ertek kozott (mint az altalad linkelt videon is). ebben az esetben meg nem azt latod hogy MOST mennyivel mesz, hanem mondjuk hogy fel masodperccel ezelott mennyivel mentel
raadasul az emberi agy mukodesebol adodoan sokkal termeszetesebb egy mutatos megoldas, mint a valtozo szamok. persze ezt is meg lehet szokni, de akkor is problemasabb
szoval szerintem egyertelmuen az analog nyert (nem veletlen hogy meg az altalad linkelt, mega-hightech kijelzon is analog fordulatszammerot emulalnak digitalisan)
-
doc
nagyúr
b@sszus, nem pont errol vitaztunk idaig?
nem az erzekelok/szenzorok megvalositasa volt a tema, hanem hogy TE mint felhasznalo, hogyan latod a kijelzestaz ha egy TFT kijelzore mutatot rajzolsz, a gyakorlatban a letezo legrosszabb megoldas (legalabbis egy motor muszerfala eseten)
-
Integra
titán
válasz Prof01 #12302 üzenetére
beszarás a futómű beállítása....... ennyit a csavargatásokról...
viszont minden menühöz egy info szöveget nyugodtan odabökhettek volna, bár vágom, hogy az olaszok angol tudása erősen véges[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
boogie84
veterán
Abban tudnátok segiteni h a muszerfalamra hol tudnek kis meretu idojarasnak ellenallo orat venni? Ezt a nagyon jo peldanyt a cbr sorozatbol, nem lattak el ilyen hasznos eszkozzel.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Integra
titán
válasz NINJA_V #12308 üzenetére
egy pillanatig sem kételkedtem benne
jó nekem a kis rr futóműve is, mi a túróst kezdenék egy ilyennel? csak széttolnám, aztán azért esnék el vele egyszerűen megkell tanulni futóművet állítani és a szakirodalmat hozzá. ehh, a végén még leteszek a dukiról, mert úgyis tönkremegy......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zsolt19900
őstag
hehe leszűkült, de most meg van itt helyben egy fazer ma megyek meglesni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
doc
nagyúr
-
NINJA_V
tag
válasz Integra #12313 üzenetére
Szeritem is, en zx10 vagy s1000rr kozott valasztanek...amugy disco ele meg tokmindegy ha versenymotort akar faragni beloluk az ember akkor mindegyikre ugyan ugy dobni kell casht...de a cbr meg a gsxr traction control nelkul egyenlore felejtos
Two Strokes and Four Jokes
-
boogie84
veterán
Ha ezek vizallok lennenek mar vennem is az egyiket. [link]
Most jut eszembe, megveszek egy gagyi km órát biciklire. Azt meg le is tudom pattintani amikor leszallok a motorrol. Valszeg azok is alljak az esot. En hulye.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #12322 üzenetére
Lol, fene a jó dolgotokat. Másnak egy szaros babettára sem jut, ti meg azon vitáztok, hogy melyik 4-5 millás motorra méltóztatnátok feltenni a seggeteket nagy kegyesen - ha megengedhetnétek magatoknak
Leszarnám mi van ráírva...egyiket sem tudnám kimotorozni. Diszkóba meg nem járok Az a baj, hogy akkora sztereotípiák vannak bizonyos fejekben, hogy én már csak azért sem vennék ilyen fossá hájpolt márkákat, mint a H meg B, mert véletlenül még velük azonosítanának. Egyik 19, és a másik is...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
én ízlésen nem szoktam vitatkozni, pontosabban el tudom fogadni ezzel kapcsolatban más véleményét, attól függetlenül ha az más mint az enyém.
szerintem az én 600F-emnek szép műszerfala van, az én ízlésemnek tökéletesen megfelel. analóg RPM, digitális egyéb (fokozatjelző nincs). ezt ma lőttem amikor átfordult a km órám, már 30000-et mentünk mióta megvanNincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz Daywalker #12323 üzenetére
nagyon egyszerű a sztori:
a kawasaki nekem konrkétan nem tetszik, ránézek és nem tetszik.
a honda lassan lemarad. pedig vagy 7 hondánk volt eddig a családban, autó-motor, minden hibátlan, tökéletes mechanika, soha semmi nem ment tönkre. ugye nem csodálkozol azon, ha valahol a hondához maradok alapvetően hű? az integrám sem adom el, hanem télen teljesen felújítom gyári új állapotra némi okossággal megspékelve, mert imádom, képtelen vagyok megválni tőle (ettől függetlenül a következő autóm nem honda lesz, de a fűnyíróm igen )
ducati: fosok tőle mint az állat, hogy lerohad, mert olasz fos, ellenben ahogy kinéz és az a hang.. azért megveszek teljesen. úgyis veszek egyet majd. nem azért mert kell, hanem mert birtokolni akarom és üvöltetni pályán és autópályán
bmw: bejön, tetszik, de a német tapasztalataim miatt szkeptikus vagyok itt is.
ez mind objektív és szubjektív és érzelmi egyveleg, én így hozok döntést. és nem jártam még rosszul. és ezek alapján hajlamos vagyok a bmw felé hajlani jelenleg. hacsak a honda nem tol végre ki gyorsan valami hipergigabrutál sportmotort. amire az esély elég kicsi..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #12325 üzenetére
Megértem az érveidet, ha nem tetszik, nem tetszik...de a Suzukit és Yamakkát miért hagytad ki? Amúgy szépségről nem érdemes vitázni, az mindenkinek tök egyedi...nekem az új zx6 bejön nagyon, és nem azért, mert kawám van alapból. A gsxr 600 is rohadtul tetszik. Jobban, mint bármelyik H meg a Yamakka. Bömbi élőben szép, de valahogy ezt a felemás formát nem tudom megemészteni, még akkor sem, ha technikailag rendben van az egész motor.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
szerintem ne keverjük össze azt, hogy az analóg vagy a digitális a pontosabb azzal, hogy a digitálisról leolvasható az információ, az analógról meg nem.
ettől még egy analóg lehet pontosabb, csak az emberi szem nem képes leolvasni róla az információt.
de mondok egy jó példát: az analóg órán ha CSAK az óramutatót nézed, akkor is meg tudod állapítani hogy most 2 óra van vagy fél3, mert az óramutató is folyamatosan mozog.
digitális órán ha csak az óra jelzését nézed, akkor 2 órakor és fél3-kor is 2-t mutat. ez sok esetben nem használható információ.ha vizuálisan akarod látni valaminek az eredményét, mert mondjuk ezredmásodperces adatra van szükséged, azt le tudod olvasni a digitális kijelzőről, valóban. de vajon az az adat pontos? nem biztos.. lehet hogy egy analóg kijelzőn pontosabb adatot látnál, csak szabad szemmel nem olvasható le.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
-
Daywalker
addikt
-
boogie84
veterán
válasz Integra #12325 üzenetére
Sajnos valoban kicsi egy uj honda design. Az osszes motort a gp-ből veszik, azt mar csak a meret miatt is kicsinek talalom. Pedrosara meretezik a gp motort. Igazabol a kulsovel nincs baj, csak a motor meretevel, tul kicsi, alacsony. Volt szerencsem egy 2006-os 1000RR-t kiprobalni, teljesitmenye utcara tok felsleges, de nem is ez a lenyeg, hanem az h az a motor meg ugymond meretes darab. Viszont a lepke lampas 2009es, es utana...........
Arra en is kivancsi lennek h a honda mikor ujit be.
Orulj neki, h elfersz rajta! Egyik nagy kedvencem a 2011-es 1000rr, uh nem vagy egyedul. Ha lenne annyi felesleges lovem, akk tuti olyat vennek.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #12330 üzenetére
Jaja, rsv 4 is vallalhato ) jo csomag elegge.
Erdekes, hogy vazilag blokkilag fejlettebb mint a tobbi, elektronika is csucs, erre jon a bomos a +10 loerejevel azt tessek lehet hazamenni, le van szarva az egesz, ha celegyenesben elhuz mellettedNem menekülsz a csendőrség elől.
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #12326 üzenetére
zx6 szép!
2012-es fireblade a kedvenc motorom kinézetre
őt követi a daytona 675 - de olyat nem vennék mert ültem már rajta és úgy nem tetszik. (mint az sv650) - jól áll nekik a távolságviszont az tény, hogy a legtöbb 600-as sportgép kiváló motor, kinézettől függetlenül!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #12339 üzenetére
Hát a Superbike tökös volt, ők kihozták az Apriliát év motorjának, nem szaroztak Szarok a 10 lóra, ha olyan, mint amit két fél motorból hegesztették volna össze az idomokat Nah, lehet oltani .
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
NINJA_V
tag
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #12341 üzenetére
Nem kevertem ossze turamotorral. De ha egyszer kicsi akk kicsi.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #12339 üzenetére
az is egy jó bringa. viszont itt megint előjön, hogy szervízhálózat. a bmw-nek sem húdenagy, de az aprilianál nagyobb.
boobie, nem kicsik azok, ekkorák. ha te vagy 190cm, akkor megértem. de 180nál tökéletesek még bőven. ezek nem csillagrombolók. kicsik, erősek és gyorsak. ez a lényege. az természetesen megint más kérdés, hogy a szemednek mi szép
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen