Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Greybeard

    tag

    válasz makoss #6308 üzenetére

    Azt érti, hogy a Hello Data esetében csak besétálsz tetszőleges Telenor üzletbe és megveszed a SIM-et, ami azonnal aktív, csak önfeledten használnod kell. Ha bármi probléma lépne fel, akkor szintén vissza slattyogsz bármelyik üzletbe, kivárod a sorod és szívélyesen megoldják.
    Ezzel szemben az EQ és IQ flottáknál, melyek olcsóbban adnak korlátlan mobilnetet (lásd fenti összefoglalóban a táblázatot) úgy kezdődik a folyamat, hogy megrendeled e-mailben a SIM(ek)-et, bár EQ-nál személyesen is intézkedhetsz, ha pesten élsz/jársz. Ezeknél kell egy kis idő az aktiváláshoz és ha fellép az a bizonyos bármilyen probléma, akkor telefonon/e-mailben küzdhetsz a megoldásért előre megjósolhatatlan időtartamig.
    Summa: Hello Data drágább, de egyszerűbb ügyintézéssel. EQ és IQ olcsóbb, de macerásabb ügyintézéssel.
    "Dokkolós billentyűs tabhoz kötni valahogy": A SIM-et bármibe beleteheted, ami SIM befogadására alkalmas (telefon, tablet, mifi, router, stb.). Ha olyan eszközbe teszed, ami wifin továbbítja a netet, akkor bármivel rácsatlakozhatsz, ami wifi jel vételére képes. Remélem így már tisztán látsz.

    s.k.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés