-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dexar007
veterán
Na kymco fejlemenyek!
Furni kell.Bovebben.: Meg egyszer szet lett szedve a motor,a hengerrel-dugattyuval semmi problema ,,meg bejaratos szinte". De a gyuru valamiert nagyon durvan el van kopva. Eleg lenne egyebkent csak gyurut cserelni,ha tudnek talalni gyarit,ha nem akkor marad a furas---->A muhelyben van valami kinai szarnak a dugattyuja 2800ft-ert, esetleg valami olasz 10k-ert.De mindenkepp jobb lenne ha csak gyuru cserevel meg lehetne oldani".
Az ok.: Brutalisan nagy a hezag,es lehet erre vissza tudjuk vezetni az egeszet.: Hidegen 200. rugasra az olaj elkezd tomiteni,es berobban,onnantol kezdve pedig nincs gond.
Give me your cum,bull!
-
-
kcsa
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Dexar007 #52307 üzenetére
Ez esetleg? Kedvesség van rá. Részletek privátban.
kcsa: Elvileg első tulaj az az após volt, aki 6000-et rakott bele... Kb új korától szar volt benne a gyűrű?
Én csak egy dolgot nem értek... Ha mértek kompressziót, hogy nem jöttek rá?szerk2: kcsa: Köszi. Itt nem akarok írni konkrét árakat, de elég olcsó lesz szerintem. És van mindenféle méret, csak mondják meg melyik kell.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
Dexar007
veterán
válasz huszi.gyb #52311 üzenetére
En inkabb maradnek a ,,csak gyurut" mast ne - vonalon. Mert valahogy ugy erzem,hogy ez sem fogja megoldani a problemat. Aztan szet
kurjuk/furjuk a motort,es nem lesz eredmenye.
Kinai gyuru 1500ft ha megoldja a problemat,orulunk,es belekalkulaljuk,hogy cserelni kell valoszinuleg hamarosan. Vagy kidobok megint 10 ezret,es hagyom allni meg egy honapig.Give me your cum,bull!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Dexar007 #52314 üzenetére
kb szállítással együtt megállna a fent meghirdetett árban. Ahhoz, hogy dugót cserélj, nem kell fúrni. De te tudod...
szerk.: Mielőtt azt hinnéd, érdekem nem fűződik hozzá, hogy itt vásárolj. Max annyi, hogy nő az ott elköltött pénz, látják, hogy van mozgás. Felőlem vehetsz máskor is. De én nem raknék szar gyűrűt a motorba... És ha eltörik, és emiatt b@szhatod a hengert? (Láttam már ilyet).
Bár igaz, a minőségét én sem tudom ezeknek, de átgondolnám...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Dexar007
veterán
válasz huszi.gyb #52315 üzenetére
De ez is kinai nem?
Szerk.: Na ez a baj,hogy attol meg,hogy nem irjak oda,hogy ,,kinai",siman lehet az.Sot,mivel a gyari gyuru 10k korul van,ezert eleg valoszinu. Igy ezzel most kicserelnem a dugattyut egy valoszinuleg kinaira,mikozben lehet,hogy az enyemben meg a gyari van,csak a gyuru volt szar. Szoval erted..mindegy,holnapig atgondolom,most meg meretet sem tudok,mert azt majd holnap kozlik velem.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Dexar007 #52316 üzenetére
Nem tudom. Ha komoly a vételi szándék rákérdezek. De sz.rt nem szoktak árulni. Eddig nem volt még velük gond.
Maximum kompatibilitási.Amit ki akartam hozni: kínai és kínai közt különbség van. Hangsúlyozom NEM BESZÉLLEK RÁ ERRE. Csak arra, hogy gondold meg, esetleg egy 2000-2500Ft-os gyűrűszettel nem jársz-e jobban.
2T Dio-n láttam olyat, feltette a srác, egyszer csak csörömpölés, megállt a motor 100km alatt... Utána szétszedve mutatta nekem... Hát... Siralmas volt. Frissen fúrt henger, dugó kuka.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
forest_ns
tag
Vasárnap óta ma voltam először robogón. A hétvégi esők/hideg után ma olyan felüdülés volt, hogy ha akartam volna se tenném le a robogót. Egy muff majd még lehet, hogy jól jönne, de még így is ki lehet bírni egy kesztyűben (tavaly kettőben csináltam végig a telet).
Még nagyon enyhe ez idő, kitartás mindenkinek, aki még motorra ül!Dexar Remélem már tényleg megoldódik a probléma. Nekem is volt ilyen, hogy megvettem valamit, de még sokat kellett szerelni, ezért nem lehetett használni - sz@r érzés. Szorítok!
-
30z.Samu
félisten
Süt a nap és hat fok van! Ezt még vissza fogjuk kapni tavasszal...
Sic Parvis Magna
-
kcsa
veterán
válasz 30z.Samu #52319 üzenetére
Akkor ennek örömére hallgasd meg egyik kedvencemet, úgy harminc évvel ezelőttről
[ Szerkesztve ]
-
Bambalazs
senior tag
Minap leltem erre a topikra, a mai szép idő alkalmával sikerült is egy jó fotót lőni a 2005-ös Yamaha Jog (SA24J) robogómról, így szeretném bemutatni a kis japán útittársamat. Tuningmentes (új szíj, görgők, vario csúszkák, gyertya, légszűrő, téli gumik), 7LE, 60 km/h vége, a budapesti 55 km/h-s forgalom sebességéhez pont elég. Fürge kis jószág.
-
DigitXT
félisten
válasz Bambalazs #52328 üzenetére
Nagyjából kizártnak tartom a 6,8 LE-t is: esetleg főtengelyen, szétforgatva?
Keréken 2-3 ló szokott megmaradni, ahhoz nagyjából reális a végsebesség is.Persze gondolom nem hasraütve mondod, csak furcsa. Típus linket elfogadok.
Szerk: ha lenne 6-7 LE, és csak 65 kg-ot kell mozgatnia alázna pár 125-öst...
[ Szerkesztve ]
-
Bambalazs
senior tag
válasz DigitXT #52330 üzenetére
Netről, több helyről összevadászott információkból tudom csak. Annyira japán, hogy itthon a nagykernél sem találok kifejezetten a típushoz való alkatrészeket. Egy hónapja eltört a balos fékkar a furatnál, elöregedett az alumínium, aztán végül egy 3KJ fékkart tettem fel egy vékony meghajlított lemezzel együtt, mert azon máshol van a féklámpa kapcsoló bütyök. Fekvő minarelli blokk van benne, ha ez számít...
Ha megtalálod a gyári papírját neten, komolyan a vendégem vagy egy korsó hideg Guinness-re.
-
DigitXT
félisten
Hát srácok, akkor le vagyok maradva. És még söröm se lesz.
-
DigitXT
félisten
válasz Bambalazs #52337 üzenetére
Ez kicsit mást mond. Ha 30-cal haladsz, akkor tud 58 km/L-t, azaz 1,72 L/100.
Állítólag 6,3 paci 7000-en, de gyári állapotában valószínű, hogy nem pörög szét.
-
dzso22
senior tag
válasz Bambalazs #52326 üzenetére
Jó kis géped van
Ha jól látom még a hosszú minarelli fajta. Furcsálom a 6.5le-t mivel 2000 utáni gyártás, és 2000-ben született egy rendelet hogy nem lehet 3.5le-nél erősebb egy 50-es blokk.
persze kivételek akadnak és fognak is.
Nem tudom azóta változtattak e a rendeleten lehetséges hogy máshol fojtanak így "átcsusszanhat"
Sokan ezért keresik a legendás 3kj, fekvő hosszú vagy rövid minarelli blokkos 1999-ig gyártott robogókat.
Mert ott még megvolt gyárilag a 7.2le az 5 felömlő a hosszabb végáttét és a szűk forgattyúsház a tökéletes elősűrítéshez.
Cdi milyen a gépedben tiltós?
Ha igen akkor soha nem tudod szétpörgetni 7000-nél tilt. a főtengő 9-ig vígan bírja,a gyújtás pedig 12-ig[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
Bambalazs
senior tag
(#52338) DigitXT: Japánban az 50 köbcentis robogóknak 30 km/h a megengedett maximális sebességük lakott területen belül, ezért van 30 km/h-s sebességhez megadott fogyasztási érték, szóval a 2,5 literes fogyasztás százon helytálló. (A műszerfalon van egy Speed feliratú led, amely kigyulladna 30 km/h felett pont a sebességkorlátozásból adódóan, de az exportra gyártott motoroknál értelemszerűen nem világít.) Köszönöm a linket. Hova kéred a söröd?
(#52339) dzso22: Köszi. Annyira gyári gyújtáselektronika van benne, hogy még a gumi tartó is rá van gyógyulva a doboz műanyag borítására. Biztos, hogy 6 lóerős, mert a 90 kilómmal veszettül tud gyorsulni, másrészt a gyári adatok azt mutatják.
(#52340) 30z.Samu: Tervbe van véve a B125, csak hirtelen tél lett, a jogsi árából meg téli gumi és téli kesztyű...
-
kcsa
veterán
válasz Bambalazs #52337 üzenetére
Bár látom DigitXT linkelt gyári oldalt is, de én innen szedtem.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz body007 #52343 üzenetére
Még fősulis koromban volt egy évfolyamtársam, aki a kisPolszkija műszerfalából kivette a sárga izzót, mert zavarta hogy folyamatosan világít. Aztán amikor 200 km-rel később beállt a motorja, akkor egy deka olaj se volt az olajteknőben....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest