-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Xero
nagyúr
válasz vendingo #61032 üzenetére
Ugyan azt mondtad franciát ne, de látom a Renault is becsúszott. Egy 206 RC-n is elgondolkoznék. Elég jól szedi a lábát, a 2 literes szívó elég stabil kis motor, alkatrész gombokért van hozzá és tokkal vonóval, kötelező dolgokkal bőven kihozható 2m alatt. A hátsó hídon túl sok gondja nem lehet, de az is gombokért jobbra varázsolható mint az új.
Igaz nincs respect, de ha elrúgod a 180 pacit alatta, akkor vannak pislogások.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz tomcsi23 #61161 üzenetére
Meg ugyebár az Audi az a Volkswagen ami BMW akar lenni. Tehát ha mondjuk S5 lenne a befutó, a Lupo nem is lenne akkora csalás.
Egyébként kb teljesen eldőlt a fejemben az S5. Volt lehetőségem kipróbálni. Nem lesz vele gond.
Most már csak olyat kell találni amiben mindenre rábólintok. Szerencsére választék az van bőven.Sosem gondoltam, hogy Audis leszek...
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz boogie84 #61164 üzenetére
Annyira nem rengeteg, inkább a felszereltségek az érdekesek.
Elmondom a storyt. 20-30e € között keresek legalább 6 hengeres, legalább 200LE-s hátsó vagy össz kerekes gépet 2008 után. A gond a további felszereltségekkel vannak.
BMW-ből a következő a képlet:
A kupékból 325i-nél an 77db jelenleg scouton, ebből 44-ben van sport ülés és ezekből 27-ben navi.
330i-nél ezek a számok 17, 7 és 3.Cabrio 325i-nél 86, 43, 34. Míg 330i-nél 29, 17, 13.
Z4 sDrive 3.0i-nél 45, 32, 25.
A gond az, hogy sok navi sima business navi, amivel a kicsi iDrive jár, ezt pedig nem szeretném. A másik probléma a hifi és a síalagút. Azok közül amik mindenben megfelelnek, kb 5% az amiben jobb hifi és síalagút is van. Tehát, ha optimista vagyok és azt mondom minden sport üléses navis az nagy iDrive-os, akkor is maximum 5 autóból válogathatok jelenleg.
Ezzel szemben az S5-ből van jelenleg 45 darab, amiből 38-nál van sportülés behúzva, és ebből 36 navis. Persze itt jön az, hogy minden S5 sportüléses és navis, tehát 45 autóról beszélünk. Amennyire felmértem a piacot kb a 80%-ukat B&O hifivel kérték, tehát itt 36 autóból lehet jelenleg mazsolázni.
Szóval a kínálat igazán csak az én szempontjaim szerint szélesebb, valójában pont ugyan olyan.
(#61165) Dany007: Sikerült intézni egy próbakarikát vele. A hangja megvett egyből kilóra, bár az alatt egy supersprint rendszer volt. Ha provokálom, ugyan úgy ki lehet dobatni a seggét, ha pedig nem űzöm akkor fordul mint a bolond. Az ülés teljesen kényelmes magamra tudom szépen állítgatni, ahogy a kormányt is. A beltér némileg bunker feeling, de minőségi. A VW kapcsolók mókásak, de ezt minden gyártó eljátsza. A B&O hifi pont elég lesz nekem.
Szóval jó. Az E93-ról nem tettem még le teljesen, de a racionalitás irányába már kezdek nagyon erősen húzni.[ Szerkesztve ]
-
-
Xero
nagyúr
válasz dragonfx #61757 üzenetére
Kicsi benzines, full fapad. Nem csoda, hogy ennyi.
(#61764) dragonfx: Az a monitor nagyon nem gyári. Ha nagy iDrive figyelne középen és nem a mezítlábas business hifi, akkor beszélhetnénk nem fapadról. Az ülések és a legolcsóbb szövettel vannak burkolva.
Szóval egy szó mint száz ez kőkeményen fapad, de valóban kezdenek beszédülni 3-4M alá.
-
Xero
nagyúr
válasz albinolynx #61810 üzenetére
Swift. De azt remélem tudod, hogy ha 100-ért veszel autót, akkor még legalább ennyi kell az egyéb költségekre!?
-
Xero
nagyúr
Igaz tegnapi a Landi cikk, de még ma is elővettem és erre csorog a nyálam.
Ha egyszer nagyon megszalad a szekér, akkor ilyesmi lesz a hegyre menős autó. Ha pedig még tolják is a szekeret, akkor a nagy tesó.Közben úgy néz ki én is révbe érek. Sikerült találni egy minden szempontból patent gépet egy magánszemélynél, szóval ha a bolygók jól állnak együtt még egy ideig, akkor 2-3 hét múlva hazatolom a négy karikát.
-
Xero
nagyúr
A legtöbb utolsó kút pályán min 10L-s, szóval nehézkes 2000-ért tankolni. Volt már, hogy én is basztam rá és telelocsoltam, mert már nem volt időm/kedvem máshol megállni. Van azért akinek 1000Ft-t nem ér az ideje.
Nyilván nem a példában hozott lepukkant A8 huszárnak, de másnak lehet. Erre pedig szépen rá is hajtanak az árazással.
-
Xero
nagyúr
válasz bitpork #63593 üzenetére
Nem olyan hihetetlen az. Nem kevés E92/93 325i/330i, Z4 és S5 van mögöttem. Jellemzően 2008-2009-esek. Ebben az árkategóriában simán fogható 100e alatti, sőt kis szerencsével 50e alatti.
Pláne úgy, hogy ebben se sport ülés, se normálisabb hifi nincsen.Ráadásul ezeket germánoknál néztem, ahol jellemzően jobban beleszalad a km.
Ha nem kellene úgymond valóban céges autónak is használni majd nekem se, akkor simán ellennék évi 15-20e km alatt.
Közben nagyon úgy áll a széna, hogy sikerül managelni az időbeosztást és megvenni, hazagurítani az S5-t.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz bitpork #63673 üzenetére
Volt pofám, hogy rohadjak meg. Sőt 0-100 adat sincs még.
De lehet először elmegyek a dSLR topicba, veszek hozzá valami komolyabb ff vázat és milliós üveget, hogy üssön a 100+ kép.
Amúgy amikor személyesen láttam, babonából nem fotóztam. Egy E93-t anno körbelőttem, és el is vitték az orrom elől.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz tomcsi23 #63679 üzenetére
Feltétlenül.
(#63680) fenergie84: Így van az lett/lesz. Megfogott a hangja és a gondolat, hogy hóban is ugyan úgy rongyolhatok fel a hegyre mint száraz úton.
Az persze szintén nem elhanyagolható tény, hogy hasonló felszereltséggel kb 3-4x akkora a választék belőle mint E92/93-ból.
Valamiért a BMW vásárlók spórolósabbak voltak a pipálgatások során.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz fenergie84 #63682 üzenetére
NE (!) kiabáljuk el amíg nincs a forgalmi a kezemben!
Egyet már bebuktam az utolsó pillanatban, mert nem volt időm kimenni érte. Ezt nem szeretném. -
Xero
nagyúr
válasz bitpork #63692 üzenetére
Őszintén? Szintén hasonlóan gondolkozom.
A családban szóba is került ez az autó mizéria. Én pedig megállapítottam, hogy ha lenne rá lehetőségem, akkor 206-os álcába bújtatnám az egészet, hogy ne tűnjön ki a tömegből, de maradjon kényelmes és toljon mint a bolond. Nekem legyen jó és pont. Másnak nem kell tudnia.
Talán ezért is léptem vissza némileg könnyen az E93-tól.Van egy-két partner ahol nem árt, ha normálisabb autóból szállok ki, de alapvetően jobban örülök ha nem tűnik föl.
Volt egy rokonom aki ilyen megfontolásból vett 6db ezüst Toyotát egymás után, mondván ha mind ezüst és Toyota, nem tűnik föl senkinek, hogy újabbra cserélte.
-
Xero
nagyúr
válasz deicide #63772 üzenetére
Nekem már két éve is visszadobták a 206-ost a 16"-os felnik miatt, hiába volt ebből a típusból 17"-al szerelt is. Végül 13"-assal ment át!
Idén már úgyis csak a szerelőhöz fogom begurítani, szóval viszga előtt felmennek a 14"-os téli kerekek és kezüket csókolom.
(#63780) MunezXBK: Kb amekkorát csak akarsz. SUV-okon usákiában nem ritka a 16x16 sem.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz bitpork #63827 üzenetére
Nekem most 205/45R16 van fent, de volt ez már 195/45R16 is. A Weitec futóművel egyenlő a kő rugalmasságával. A téli 175/65R14 téli sem egy comfortos valami ezzel a setuppal.
Kicsit pont ezért tartok is a 255/35R19-től és 245/40R18-tól. Nyilván nincs vesekő vadász rugózás hozzá, de a magyar utak csodákra képesek.
-
Xero
nagyúr
válasz vzsryl #156277 üzenetére
Ha Te is évi 40e-t pörgetnél az autóba minimum, akkor átgondolnád. Én is gyűlölöm a dizeleket, de a racionalitás mégis erre terelt. Én is szívesebben járnék benzin szívó-megfújt sor 6-al vagy v8-al, de egy év alatt kb 7-800.000-el tankolnék többet. Márpedig nincs az a betegágy dizel amire ennyivel tobbet kell locsolni. Najo van, de azt nem vesszuk meg. Havi 800-1000km-es futas mellett en is tojnek ra es valami nagy benzinessel jarnek. Es igen naggyal, hogy ne kuzdjon a bodeval, igy meg kevesebb kinja legyen.
-
Xero
nagyúr
válasz diegho #156301 üzenetére
Egy modern megfujt benzinesen kb mar ugyan azok dogolhetnek meg. En is hallom sok multitol hogy benzinesre vissza, viszont ott inkabb a dizel botrany es a kornyezettudatossag a “motivacio”. De nyilvan barmit szet lehet rugni. Magan vonalon ha normalis az ember azert 500+ plusz karbantartast nehez kirugni evente.
-
Xero
nagyúr
Valamint a Mazda is hozza már sajna a feltoltott motorokat, bar remelem a disottoval alkotnak valamit a kozeljovoben. Egy szo mint szaz, manapsag flotta vonalon a karbantartasi koltseg elteres nem olyan jelentos mar. Eleg ha a csodalatos prince motorra gondolunk. Nem is merek belegondolni mennyibe kerulne 500e km-n uzemeltetni ha betartjak a gyari olajcsere periodust. Marpedig flottaban be szoktak tartani.
(#156312) diegho; Meg egyszer. Ez a dizel botrany miatt bekovetkezett hiszti. Multik stoppoltak sok helyen a dizelt. A kedvencem: haverom boschnal van. Q5-t cserelnie kell de dizelek mar nem javallottak. Tehat vesz majd valaszt valami 2l-es feltoltott benzinest. X3 vagy xc60. Kevesebb lesz a szerviz? Kotve hiszem. Tobbet fog enni? O igen. Mar a Q5-nel is 10-12-vel jar pedig 2l dizel es palyazik. Fonoke mivel jar? Bmw M2. Pont belefert a kibocsajtasi normaba. Ja hogy a carbon fekeket 2m cserelni? Kit zavar, flottas. 😃
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz hülyegyerek #156317 üzenetére
Alapjaraton valoban remeg de van 6 hengeres is. Valoban budos. Fenntartasa nem feltetlenul magasabb. Egy benzinesben is ugyan ugy leterdelhet a turbo barmikor.
-
Xero
nagyúr
válasz vzsryl #156335 üzenetére
Azert evi 700e ft difit meg en is megerzek, nemhogy a nagy atlag. Hidd el ha fixen 4000+-t mennel Te is atgondolnad.
Ezt masfel honapja vettem 188e-el rohangalni. Ilyen futas mellett boven kidolgozza a szerviz difit, bar szerencsere nem betegagy. A vegyesem olyan 6-7l korul van. Hasonlo menetteljesitmenyu benzines 10-13 kozott kerne.
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #156348 üzenetére
20d aha. 20i-re gondoltam. A reggeli-esti 2x 10km-es pesti nyektetest es az ora szerinti 150-es palyazast azert egy automata nem hiszem hogy olyan nevetve oldana meg. A varosban pl nekem siman 7-8 az atlag board szerint, mig palyan inkabb 6-7. Marpedig a board optimista.
Szerk: Nyilvan Mucsarocsogen 5 alatt is eljar, ketsavoson 90-el, de legyunk realisak.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #156350 üzenetére
Nyilvan labfuggo is. En az 1.4 benzinnel is megetettem 7-10l-t, a 3l turbo benzinnel pedig 15+-t.
#156351) vzsryl: Aztan van az amikor magadat alkalmazod. 😉
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz enginev3.0 #156378 üzenetére
Annyira nem kell. Ha nem dől befelé a hátsó kerék, nincsen ropogó hangja, akkor kutya baja. Ha van baj, akkor kb 100e-ből megcsinálják a hátsó híd tűgörgőit úgy, hogy soha a budüs életben ne kelljen hozzányúlni (nem nem a gyári zsirzógombos f*s megoldással).
A futóművön túl less be a hátsó ülések alá, hajlamos a beázásra.
Motortérben lesd meg a vezérlés felőli (bal) első henger befecskendezőjét és a trafósort. Sz*r a konstrukció és az ablakmosó fúvóka mellett beázhat. Az injektor és a trafósor csere kb 40e-es mulatság otthon. Egy beázás, akár később is okozhat gondot, tehát figyeld a nyomokat.
A főtengely szimeringnél (vezérlés felől) szeret könnyezni az olaj. Nem kell megijedni tőle, de cserélni kell.
A váltó és rudazata nem örök élet. Ha hidegen nehezen veszi az egyest és a rükit, nem kell megijedni, de ne legyen túl nagy holtjáték és egy dupla kuplunggal simán be kell csúsznia. Ha nem akkor, vagy a rudazat kuka, vagy már a szinkrongyűrűknek is vége.
A hűtőventilátor két fokozatú reléje elég b*zi helyen van, az alsó légbeömlő bal oldali részén. Ha vizet kapott és elkorrodált, akkor sokszor nem kapcsolja a kettes fokozatát a ventinek, túlmelegedhet nyáron dugóban. Ezt maximum nőgyógyász kézzel tudod télen megállapítani bontás nélkül. Ha mégis gondja van akkor max egy 500Ft-os alkatrész és némi idő kérdése.
Hirtelen ennyi ugrott be.
Amúgy ennyi pénzért egy 1.6-os RG nem rossz vétel ha rendben van. 206-hoz talán az a legoptimálisabb motor, valamint az 1.6 HDi.
Ex 206 tulaj. Ugyan itt 4x108-as 16-os felni van kb másfél éve a garázsban. Jól mutat egy RG-on.
szerk: Ez már félig faceliftes modell, tehát mux-os. Ez az elektronikai rendszer egy kalap szamócát sem ér. Alaposan nézz végig minden funkciót, valamint a bajuszkapcsolókat. Az indexkar hajlamos megkotlani. Egy kis szét-összeszerelés és contatct spray megoldja egy időre a dolgot, de előfordulhat idővel egy csere, amikor már nem hajlandó indexelni, refizni vagy önállósítja magát.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz enginev3.0 #156395 üzenetére
Inkabb 1.6. Kb ugyan annyit vagy kevesebbet eszik és normálisabban megy.
-
Xero
nagyúr
válasz enginev3.0 #156406 üzenetére
Jaja legrosszabb esetben bajuszkapcsoló csere. Rohangálósnak rövid távra bőven jó.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #156519 üzenetére