-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz EQMontoya #46594 üzenetére
Az NSX szép autó, jó autó, de ahhoz nem elég öreg, hogy klasszikus legyen a szememben, de nem elég fiatal, hogy vágyjak rá hajtós gépnek.
Legutóbb WTCC-n a ring mellett láttam egyet (szerintem ugyan az ami a TC-nál is járt). Megjegyeztem, hogy hmm NSX finom de ennyi. Ezzel szemben amikor fél éve egy hibátlan 2002-t spottoltam akkor azért heves inkontinenciával küzdöttem a vágyhormonoknak köszönhetően.
-
Xero
nagyúr
Nem rajongok a Ladákért, de nézzük:
-
Xero
nagyúr
"Olyan 60 ezer forint körül van a felújítás munkadíj nélkül, ha már teljesen berohadt. A mi 205-ösünkét kétszer kellett felújítani, egy zsírzógomb beépítése után sokat kibír."
Nem értem ilyen marhaságokat minek írnak le!? 50-100e között ki lehet hozni egy normális felújítást tokkal-vonóval. Nem holmi zsírzógombos félmegoldást ami ugyan úgy szétmegy pár éven belül.
-
Xero
nagyúr
Nekem is tetszik kívül belül ez az autó. Két bajom van vele:
1. Elöl hajt.
2. A műszerfal gyenge a többi belső elemhez képest. A navi vastag kávás megjelenítője külön vicc.WTCC-n volt egyébként lehetőség alaposan körbeszaglászni. Nagyon tolták őket. A vip "versenyen" is Mercik futottak. Bár kissé mókás volt látni egy CL ellen a többit.
[ Szerkesztve ]
-
-
Xero
nagyúr
Na ma sikeresen szétment a középcső a 206-on. Szerintem odaverhettem valahol 1-2 napja (a Budakeszi útra gyanakszom). Egyre jobban jelzi, hogy neki ennyi már elég volt a közlekedésből.
Holnap persze meggyógyul gyorsan.
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz whitezo88 #47162 üzenetére
Hülyén hangzik egy 1.4-es Peugeotból, de én is megérzem a benzinek közötti különbséget. Anno amikor még nem szálltak el így az árak és nem sajnáltam rá, akkor havi rendszerességgel tankoltam V-Power Racing-et. Alsó tartományban nyomatékosabbnak érződött az autó és legalább 5-10%-al kedvezőbb volt a fogyasztás. Tehát a költség kb ugyan ott volt, de használhatóbb is lett némileg. Meglátásom szerint egy modernebb motor, ami adott esetben jobban képes igazodni a magasabb oktánszámhoz még inkább hasznot húzhat belőle.
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
Ultimate kibaszás:
Meg nem nevezett cég, meg nem nevezett céges autó, és egy meg nem nevezett szervíz.
A használója szervíz után arra lett figyelmes, hogy az ablakmosó olajos cuccot fúj mosó folyadék helyett, majd nem sokkal később már semmit sem és a kerékjáratnál ömlött a folyadék.Ma megnéztük amennyire hirtelen lehetett mi a gond.
Az első probléma az volt, hogy a kerékdob betétet úgy rakták vissza, hogy az kicsípett egy darabot a csőből. Ott fújta ki magából a folyadékot. Nem gond. A hibás részt kivágtam és egy műanyag toldót beraktunk.
Előtte mosószeres vízzel átmostuk a rendszert a sérülésig amennyire csak lehetett (felönt pár vödörrel és kifúj).
Miután összeraktam ismét próba és mosás, de a fúvókákat annyira eltömítette a cucc, hogy ledobta a szivattyú magáról a csövet. Ehhez nem lehet értelmesen hozzáférni nagyobb bontás nélkül, így inkább hagytuk a picsába.
A gond ugyebár az, hogy valószínűleg a hátsó fúvókákat és a lámpamosókat is elb*szta.A kifolyó folyadék egyértelműen olajos-benzines szagú volt. Nagy valószínűséggel egy morcos, vagy vicces kedvű szerelő fáradt olaj szerűséget töltött a tartályba.
-
Xero
nagyúr
Egy bemelegedett motornak édes mindegy hogy és mennyit nyomod.
Sokkal nagyobb ellenség ha hidegen nyomod ki a szemét. Ez köszönhetően az elég jelentős német pálya hálózatnak azért elő-elő fordulhat, de nem jellemző.Ha valaki folyamatosan tötyögve kis távon használ mondjuk egy turbós benzinest, azzal sokkal többet árt neki, mintha nap mint nap 500km-t pakolna bele pályán 200-as tempóval.
Turbós motorok még inkább érzékenyek a jó és rendszeresen cserélt olajra. A megfelelő felmelegítésre és lehűtésre. Szóval még inkább nem illik 20-40e km-t járatni egy olajon, illetve reggel egyből 6000 fölé rúgni, valamint a pályáról lejőve egyből leállítani.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz DeFranco #47862 üzenetére
Azért kell levegőt hagyni benne, hogy ha elkezdene felhevülni és párologni, akkor a gáz ne nyomja szét a tankot.
Ha tudom, hogy egyből hosszabb útra megyek, akkor én nyakig töltöm. Konkrétan van, hogy 4-5 kattanás és már látom a betöltő csőben. Nem akarok számolgatni, csak minél később kelljen újra megállni.
Viszont, ha tudom, hogy nem fog kimenni belőle egyből az a pár liter plusz, akkor max 1-2 kattanás. -
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #47907 üzenetére
Ha Miskolc, akkor Futó utca magán kút.
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #47909 üzenetére
Viszont az üzemanyag nagyon korrekt.
-
Xero
nagyúr
válasz a_tesz #48533 üzenetére
Nekem sokáig Michelinek voltak elöl. Teljesen jól dolgoztak több évig. Aztán tavaly került AeroTwin előre. Télire gondoltam megkímélem és felkerül egy Tesco gazdaságos másolat. Nem is volt velük gond, bár zajosak voltak és csíkoztak itt-ott. Majd kb 2 hónapja, amikor még pont fent voltak, akkor nemes egyszerűséggel a vezető oldali egy törlés közepénél elszállt. Talán még itt is írtam róla. Nem picit lepődtem meg.
Na akkor fogadtam meg, hogy soha többet ilyet. Ha nem egy törlés lett volna, akkor olyan gyönyörű csikarások lettek volna a szélvédőn, hogy ihaj.
(#48538) runner 125: Gyönyörű gép, bár én magamat még nem tartom elég öregnek hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Dany007 #48673 üzenetére
Súly, nyomaték hiány vagy görbe alakulása, légtömegmérő pontatlansága, elektromos rendszerek, áttételek. Sok tényezős dolog ez. Ráadásul a normák megfojtják.
Azon pedig miért lepődünk meg, hogy egy feltöltött dízel közel azonos lökettérfogattal jobban megy mint egy szívó benzin?
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Vagy vesz dízelt, vagy szög egyszerű V8-at, ha alsó tartományban akar autózni nyomatékból. Mind a kettő leeszi a gatyáját vagy így vagy úgy.
(#48717) Dany007: Ilyen futás mellett nem termeli meg a dízel a fogyasztás előnyével azt a többletet, amit a szervízben kell otthagyni.
Amúgy egy 6-8 hengeres, akár feltöltetlen benzines is tudja azt amit akarsz, igaz azok utána sem állnak meg.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Integra #48882 üzenetére
Azért ennyire nem általános, de én is Neked adok igazat. Sokkal jellemzőbb a dízeleken ez a mentalitású üzemben tartás.
Nyilván van olyan aki azért veszi mondjuk az Audi dízelt, mert látta Le Mans-ban, hogy az jó és kész. Nem mindenki fillérb*szó.Azt csak halkan mondom, hogy nem igazán értem ezeket az embereket. Ok bíznak az elektronikában (hallottam már gumis szájából, hogy ilyen autóra nem kell prémium gumi, az elektronika megoldja) ám legyen, de ha én el tudtam költeni egy éve az autóm értékének közel ötödét nyári szettre, akkor nem tudom felfogni, hogy nekik miért fáj az autó értékének ötven vagy század részét rákölteni!?
[ Szerkesztve ]
-
-
Xero
nagyúr
válasz Melack #48953 üzenetére
1.4 kevés bele. A vezető ülés hajlamos megdögleni. A hátsó híd ha összefossa magát, akkor 50-60e normálisan megcsinálni. Ha ezek rendben vannak (a hidat mindenképpen érdemes megcsináltatni, hogy később se legyen gond), akkor jó kis autó. Fél éve ment el a családtól egy 1.6 full darab. Én kedveltem, bár a belső tere nekem már ódivatú.
(#48954) DEV_NULL: Köszönjük Emese.
(#48967) kalmanchris: Valós 150e körül 500e-ért ment el a fent említett Xsara, igaz családon belül. Semmi hiba nem volt rajta (még tartalék ülés is volt hozzá ), mindenből a legjobbat kapta, még a kicsit hibás tükör állítót is kicseréltük. Normál használat mellett az 1.6 fogyasztása lényegesen kedvezőbb mint az 1.4-é. Klímával agglomerációban 6 körüli átlag tartható vele bc szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz DEV_NULL #49106 üzenetére
Török Szultán.
Amúgy az autód engem is érdekelne, mert nyilván egy Rolls vagy Aston volánja mögött minden francia szar. De bánatomra a táblázatban nem találtalak.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz Dany007 #49157 üzenetére
Semmi gáz, csak mondtam.
Primera-kat szeretem. Van egy piszok jól felszerelt 1.6-os darab a családban amivel mentem párszor. Jól pakolható, kényelmes és nekem a kombi valamilyen perverz okból kifolyólag még tetszik is. De ahogy fentebb is szerepel, Neked nem való.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Vicces képek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Háztartási gépek
- LEGO klub
- Külpolitika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...