-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
Közvélemény kutatás ki melyiket és miért:
- BMW E93/92 325i/330i
- BMW E89 Z4 sDrive 30i
- Audi S5El is mondom min gondolkozom. Már ahogy mondtam belefáradtam a megfelelő keresgélésbe kicsit. Eddig ragaszkodtam a cabriohoz, de már arról is kezdek letenni a siralmas lehetőségek miatt.
Megyek megnézni egy Z4-t és annál a kereskedőnél áll egy S5 is. Elkezdtem utánanézni, mivel eddig nem is gondolkoztam rajta. Nem vagyok egy Audi rajongó, de a kijelölt ársávba elég sok S5 belefér, ahol a sportülés, navigáció és a komoly hifi elég gyakori, sőt szinte alap, így lenne miből mazsolázni.Az összkerékhajtás nem jönne rosszul a síelések alkalmával, a V8-as hang is több mint kecsegtető, de félek tőle, hogy nagyon orrtolós lenne a gép, amitől pont szeretnék megszabadulni. A hibáival sem vagyok egyáltalán tisztában, szóval csak vakon tapogatózom.
Szóval ki mit tenne? Lassan már tényleg nagyon szorít az idő és lépnem kell, de nagy kompromisszumot nem akarok kötni.
-
Xero
nagyúr
válasz fenergie84 #59829 üzenetére
Az orrtolással mi volt a helyzet? Gondolom nem feszegetted a határokat, de hátha.
Az, hogy elférnek jó dolog, de jellemzően úgyis egyedül utazom, max ketten és sícuccok, szóval annyira nem szempont a hátsó tér.(#59831) bitpork: Cabriobol hajlandó vagyok engedni (Audiból csak vászontető van az meg nem kell), de a coupe-ból már nem szeretnék. Ráadásul az S6 már sok lenne nekem.
(#59832) Dany007: Igen 20-30e € között van a határ + a többi költség. Erősen BMW párti vagyok ezért nem merült fel eddig nekem a dolog. Külsőre nekem inkább a BMW-k jönnek be, főleg a Z4 (lehet hülyegyerek autó, de család előtt kell kiélni magamat ), viszont belsőre némileg az Audi pofásabb.
Itt az igazi kérdés a hajtáslánc viselkedése lenne a lényeg. Mindenképpen "játszósabb" autót szeretnék, és ennek nagy kerékkötője lehet egy erősen alul kormányozott gép.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Egy STI-t elviselnék, de nem lehet mindenhova sportcipőben menni. Kell némi elegancia, ráadásul komoly hifi szintén nincsen gyárilag.
Tudom ez hülyeség, de a zenére háklis vagyok, viszont többet nem akarok utólag bohóckodni vele. Gyárilag legyen jó és pont.
Ezt teljesíti a h/k logic7, az individual hifi és a b&o is. -
Xero
nagyúr
Nyilván úgy megyek autót venni, hogy a pénz ott van nálam és/vagy könnyen elérhetően bármikor. Vezettem már kotrót, de nem ebben a bódéban és közel sem ilyen motorral. Az tolta az orrát mint egy rendes elsőkerekes, ezért tartok a dologtól.
A fenntartási költségek nem lesznek alacsonyak az hét szentség, de valamit valamiért.
(#59846) bitpork: Nekem még pont megfelelő lenne és azt relatív könnyű individualra átalakítani szemben az alap hifivel, ami ócska és nem optikai kábelezéssel operál.
Nekem már a második VW csoport beszállítónál minőségirányítási vezető egyik cimborám. Ott is vannak cifra dolgok.(#59847) diegho: Accord elöl kapar. Ebben nem szeretnék kompromisszumot kötni. Hátul vagy mind a néggyel. A Lexushoz még öregednem kell.
(#59854) Dany007: Mivel az esetek 90%-ában egyedül utazom egy darab laptop táskával és egy kicsi bőröndel max, így nem gond annyira a méret. Évente síelek 10-20 napot, amikor be kell férnie még a sílécemnek, vagy kettőnek és egy nagyobb bőröndnek. Ennyi. Tehát annyira nem érvágás a méret, csak férjen be 163 és 180cm zsákban.
Porsche-ból csak 911-t vennék, azt pedig ismét nem engedhetem meg magamnak, meg nem is az én szintem. Ahhoz még dolgozni kell 20 évet.
(#59857) bandus: Haladni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Bati0501 #59859 üzenetére
Két embert magamon kívül és a sí/board cuccait a 206-ba is bepakoltam (még a 20l-es mélyláda is bentmaradt ), szóval tényleg felesleges a kombi.
(#59854) Dany007: Az lemaradt, hogy mi az a játszósabb. Nos leginkább azt, hogy inkább túlkormányzottságra hajlamos, de legalább is némi provokációra megindul a feneke, hogy gázzal is irányítható legyen. Nyilván nem 24/7-ben, de ha odatévedek egy hegyi szerpentinre vagy egy pályanapra, akkor élevezetes legyen. Az, hogy autobahn-on az S5 fölényes lenne, az nem kétséges, de nem is ott indul az élvezet.
(#59861) Bati0501: Csak német piacon keresek. Itthon valamiért nem mernék ilyen értékű használt autót venni, de a felhozatal sem elégséges.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Bati0501 #59863 üzenetére
Van 6-os manuál vagy 6-os hagyományos automata. Dupla kuplungos csak a cabrioban van, de az meg ugye vászontető.
(#59862) bitpork: A mostani rendszerembe belelocsoltam jó pár ft-t. Alpine és belépő Infinity rendszer némi bitumenlapozással. Ezt a szintet azért kb elvárom.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Dany007 #59865 üzenetére
Honnan? Sehonnan leginkább. Bár egy 200LE+-os autóval azért nem hiszem, hogy gond lenne. Nyilván kell egy jó lánc, ha hátul kaparós lesz a befutó, de valamit valamiért.
Ennyiért nagyon sok mindent lehet kapni, de azért egy olyan autó kell, amit ha normálisan szervízelek, akkor ne legyen gond ha beülök és menni kell 2x1000km-t hirtelen felindulásból. Ennek nem biztos, hogy egy öreg Ferrari vagy Porsche megfelelne, ráadásul mint mondtam nem is érzem azt, hogy ilyen autóban van a helyem. Már ez a 30e € is a plafon és ez is csak azért ennyi, mert céges autó lesz belőle.
Ha visszakeresed indultam onnan, hogy 407 coupe, aztán jött a képbe az E90/91/92, majd egy haverommal beszélgetve meggyőzött az E93-ról. Azt vadászom jó ideje, meg is néztem jópárat, de eddig mindegyikkel volt valami probléma, ráadásul valamilyen bolygóegyüttállás miatt az általam preferált felszereltségek együttese is ritka. Mikor felhúztam magamat, akkor poénból megnéztem a Z4-eket és leesett, hogy azokat is lehetett síalagúttal rendelni, amivel nekem teljesen elegendőek lennének, ráadásul magasan ez tetszik legjobban külsőre a lineupból.
A zenei ízlésem nagyon összetett. Pop, folk, rock, country, house, hip-hop, r&b, klasszikus. Mindig hangulattól függ.
De ront biza, de egy jól belőtt rendszer szépen lekezeli. Pont ezért is lenne szükséges egy normális dsp-s rendszer.(#59866) Bati0501: A vászontető nem tetszik, félteném otthagyni a belvárosban, télen nem feltétlenül olyan jó. Ennyi a bajom vele.
(#59867) bitpork: Kb a felső kategórián kívül minden autó meghálálja. A zenével csodákat tesz, de a komfortot is növeli. Nálam csak az első ajtó és a csomagtér van "kitapétázva", de az ajtó csukódás is teljesen más dimenzió elől és hátul.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Dluinet #59871 üzenetére
Challenger tetszik, de az egy bitang nagy dög, valamint az ilyesmi amerikai autók belteréről elég negatív véleménnyel vagyok.
De leginkább nem érezném azt, hogy nekem való autó. Van egy elképzelésem, hogy mi az amiben nem nézek ki bohócnak és megengedhetem magamnak. Bár a Z4 az pont a határon van, mert ott némileg jelen van a bohóc faktor.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz runner 125 #59873 üzenetére
A gond az, hogy amiket eddig megnéztem az vagy törve volt annak ellenére, hogy hibátlannak állították be, vagy nem tartalmazott ezt-azt.
Megint leírom miket vártam:
- E93 325i/330i
- sport ülés
- nagy iDrive
- h/k logic7 vagy individual hifi
- síalagútAmi jó lenne, de marhára megvagyok nélküle:
- Premium selection garancia
- M packet
- Ne legyen fabetétMindegyiket előre lebeszélem telefonon és/vagy e-mailben. Volt olyan, ahol nem volt jó szögben belső kép, de állították, hogy individual hifi van benne. Odaértem és alap hifi. A másiknál rákérdeztem a síalagútra, de mire odaértem a manók kihordták belőle valahogy. De volt olyan is, amiről állította a tulaj (magánszemély), hogy kutya baja, csak a jobb hátulját súrolta meg. Az meg is volt súrolva, de azt elfelejtette közölni, hogy a bal elejével levett valamit elég tempósan, mert biza ott utólagos hegesztés nyomok voltak.
Szóval nagyon nem mókás a helyzet. Az órával annyira nem trükköznek, de az nem is érdekelt soha. Ha beletekertek 150e-t, de azt pályán tették, még mindig jobb mint 50e, de városban és szerpentinen keresztbe.
(#59875) bitpork: Még jó, hogy nincsen és 6-8 évig még nem is lesz.
(#59874) [rvilike]: Ez tetszett mindig is, de feleslegesen nagy szintén.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Dany007 #59877 üzenetére
Dízelt nem.
A 335i-k pedig nem csúsznak még bele ebbe az ártartományba annyira, csak a lelakottabb példányok. Külsőre pedig a 325i/330i is kb ezt hozza M packettel.
Arról pedig nem is szólva, hogy ha egy mód van rá, akkor a turbót is kerülném. Nagyon prózai okai vannak: Sokat járok városban is kis távokon a nagy pályás etapokon túl, ami pedig nem biztos, hogy jót tenne a csigának.Z4-ből az egyel újabbakat nézem:
E89 Z4Voltak szentségelések, de nem tudok mit tenni. Már nem árulom el általában honnan megyek megnézni, mert szerintem bennük van, hogy a parasztja autózik ennyit, akkor úgyis letoljuk a torkán.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz hobizoli #59885 üzenetére
Így-így.
Az ülésszellőztetés pedig még itt is bőven ritka.A bőrkormány is piszok jó dolog, ahogy az alu váltógomb is, de sosem felejtem el egy gimis társamat, ahogy törölközőt rakott az e klasse kormányára a parkolóban, hogy ne égesse rommá a kezét ha visszatér.
De az az élmény is megfizethetetlen volt, amikor először vezettem 206 RC-t, de az előtte fél napig a tűző napon állt 40 fokban, a kezem meg rákozmált a váltógombra.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Ahhoz sem vagyok még elég öreg.
(#59891) m3tr0: A benzinesben alap hifi van iDrive nélkül és alap ülésekkel. Tudom nehéz eset vagyok.
(#59893) zoo8800: Teljesen egyetértek.
(#59895) footy: Bizony nincsen. Ha nincs komoly DSP és matek mögötte, akkor a 2.1 a legjobb kocsiba.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz boogie84 #59921 üzenetére
Nem nálam az nem volt.
Nálam ami téma volt sorrendben: Peugeot 407 coupe, Peugeot 607, BMW E90/91/92/93 325i-330i, BMW E89 Z4 sDrive 3.0i, Audi S5Leginkább azért, mert a legfiatalabb MR2 is legalább 6 éves, kint pedig nem biztos, hogy eddig kitart a tulajnál akár egy második autó is. Amennyire megfigyeltem, aki teheti az 3-5 év között vált újabbra.
-
Xero
nagyúr
válasz tomcsi23 #59925 üzenetére
Túl nagy. Az E63 meg nem is igazán tetszik, az F12 meg nem férne bele.
(#59923) boogie84: Ahogy TaaT is írta nagyobb a választék. Ráadásul talán minimálisan lelkiismeretesebben szervízeltették, bár ennél a kategóriánál ebben talán nincs akkora eltérés.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz kalapacsolok #59958 üzenetére
Nem tisztítani kell hanem folyadékkal utántölteni első körben.
(#59959) Dluinet: Nekem már benne van pár német karikám az ördög zsebében, pedig nem egy autóért szaladgáltam ki. Nyilván ha valaki nem tudja megoldani az ingyen utazást (céges üzemanyaggal ), akkor emelkedhet az összeg. Viszont a kérdés arra irányult, hogy azt a konkrét autót mennyiért tudja névre íratni itthon.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz kalapacsolok #59961 üzenetére
Gondolom adblue vagy valami hasonló. PSA szervízben 30-60e között feltöltik mennyiségtől függően.
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
Nézegettem S5 videokat, szoktatom a szememet és a fülemet, bár ez utóbbit annyira nem kéne a V8-hoz, és belebotlottam ebbe: Audi A5 3.0 TDI
Ha minden dízelnek ilyen hangja lenne, leszámítva az alapjáratos traktorkodást, akkor még én is elgondolkoznék rajta.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz boogie84 #60018 üzenetére
Óvatos becslés volt, a pontos számokat nem ismerem.
Én mindenképpen arra szavazok, hogy magam nézem meg és hozom haza lábon. Ha nem vagy képben a dolgokkal és/vagy nem tudod ott kint leinfozni márkakereskedőnél, akkor vigyél magaddal valakit, aki át tudja nézni alaposan. Nem bíznám másra a hazautat, ha én is meg tudom oldani.
-
Xero
nagyúr
válasz boogie84 #60052 üzenetére
Keríteni kell egy-két ismerőst aki ért az autókhoz és/vagy beszél németül.
Én csak megértem a németet, de reagálni maximum 5%-ára tudok, így jellemzően angolul társalgok, vagy ha reménytelen a dolog akkor perfekt német ismerőst alkalmazok ilyesmire.
Autókhoz konyítok annyira, hogy átnézzem, majd márkakereskedésből leinfózzam. Ez nekem pl elég.Az utazás valóban macera ha nincsen térített üzemanyag és többször kell kimenni, de ha tutira megy ki az ember valamennyire (márkakereskedőnél előzetesen leinfózott), akkor a railjet jegy nem egy nagy érvágás és fél nap alatt kint van.
A másik lehetőség amin gondolkozom erősen, hogy rákérdezek a skype lehetőségre. Szépen végigsétál kamerával az autón ott ahol mondom, így legalább a nagy huncutságok kiszúrhatóak.
-
Xero
nagyúr
válasz #89874944 #60060 üzenetére
Síelni évente max 20 napot megyek kb, akkor is a harmadát busszal, tehát nem olyan nagy dolog.
De tény, hogy hóban a kotró az nem árt. Viszont a linkelt gép azért már erős. Nem vagyok egy km hajhász, de ennyi pénzért 170e ne legyen benne, akkor sem ha pályán töltötte. -
Xero
nagyúr
válasz Dany007 #60099 üzenetére
De meg lehetne, viszont tetőcsomagtartóval közel sem lehet úgy haladni pl autobahn-on mint anélkül. Az ülés lehajtás szintén opció, de az megint csak macera és az autó is zajosabb tőle, ami mondjuk egy Budapest - Courchevel távon annyira nem jó. Mentem eleget így, de inkább kihagynám. Meg persze ennyi pénzért nem kötök kompromisszumot. Szerintem ez megérthető.
-
Xero
nagyúr
Eddig is bírtam Jay Leno garázsát, nagyon jó kis bemutatókat pakol össze, de ez a McLaren bemutató piszok jóra sikeredett, ráadásul a TopGear pályán.
-
Xero
nagyúr
válasz Dr.Zoo #60228 üzenetére
Abból a benzinből alaphangon 5-10%-al kevesebbet tudok menni egy teli tanknál, pedig a PSA 1.4 8V motorja ritka igénytelen jószág.
Nálam is a Shell a befutó ha MO-n tankolok általában (van egy magán kút Miskolcon ami hozza ugyan ezt madaras tesco árakon, de oda már ritkán járok), de az eddigi legjobbakat a Salzburg előtti OMW-nél tankolt benzinből mentem. Érzésre is jobban ment és távolságra is nyertem 10%-t. -
Xero
nagyúr
Ezt nem tudom feldolgozni. Miért? Miért?
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz runner 125 #61026 üzenetére
Nem olyan biztos az. Nem egy ismerős vett "mutatósabb" felnit a kocsira, de egyébként egy igazi úrvezető az utakon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Xbox Series X|S
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- További aktív témák...