-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
Most jártuk körben otthon a kínálatot új kisautó ügyben nagyanyósnak. Én fogtam a fejemet. Sorolom hol jártunk: Nissan, Kia, Honda, Suzuki, Mazda, Hyundai, Fia, VW, Seat, Skoda. Nincsenek nagy elvárásaim, kicsi autó, szívó benzin élhetőbb erővel (jellemzően nagyon rövid távokra kell majd), digit klíma de minimum manuál klíma, első elektromos ablak, valamint ne kelljen fél évet várni rá (Swift pl 6-8 hónap, de amúgy sem játszik mert egy budi az egész). Ezen felül az én értékrendem szerint jó lett volna egy ülésfűtés, parkradar és/vagy kamera.
Nos ez alapján ha nem akarunk utólagos ülésfűtést, akkor kb 4.8M körül lenne egy Mazda 2 kedvezményekkel alkudozás nélkül. Ennyi. Ennyi a normális kínálat kb.
Ha utólagos ülésfűtés is játszik, akkor 4M körül már van Fiat 500 (ami harmatgyenge), illetve Yaris valamint az UP! (ez is gyengus). Még játszhatna a Kia Venga, de az kőkorszakinak néz ki.Meglepetésnek szántuk, de párom úgy döntött, csak elmondja. Eközben kiderült, hogy 3 ajtósnak jobban örülne (mindig 3 ajtósa volt, tart hogy hátra benyitnak, hiába mondom hogy központi lezár), jó lenne gyári tetőablak, legalább 90LE valamint Fiatot nem szeretne. Így konkrétan egy valami maradt: Opel Adam. Opelben még pont nem voltunk (Fordnál sem, franciáknál sem). Viszont van a családban egy felpimpelt Adam. Nem kedvelem különösebben.
Egy szó mint száz félelmetes, hogy mi pénzt képesek elkérni egy ilyen kis guruló bevásárlókocsiért. Egy komolyabb autónál még valahol le lehet tolni a torkomon a 10-30M-s árat, hiszen ott az RnD, a funkciók, az erő stb. De ezeknél? Könyörgöm kék zöldre ütöttek a műanyagok, ha egyáltalán voltak és nem a lemezek éktelenkedtek. A Mazdának volt a legkulturáltabb beltere, de ha gyári ülésfűtést akarsz listaáron 5M fölött vagyunk. 5M.
10-ért már közel fullos 6-os Mazda van. Ami nem 2x annyira, hanem többször annyira autó.Na mind1 ezt ki kellett puffognom magamból.
-
Xero
nagyúr
válasz Vismajor01 #171505 üzenetére
Eredetileg az volt a cél. Vettünk is egy Jazzt, egész jó áron jól felszerelve. Elvittem szerelőhöz, ahol kiderült hogy vízkáros volt az autó csak jól kipucolták. Vissza az egész. Na párom ott kibukott és közölte, hogy nem ez neki túl nagy idegeskedés volt, új legyen. Én meg inkább nem vitázom, többet ér a nyugalmam.
Meg nekünk is valóban kényelmes, hogy van garancia, előre szerviz, vagy utalással mi ki tudjuk fizetni. 1200km-ről relatív nehéz managelni bármi van.(#171507) Napfénysüti: Nagyanyós. Szóval nem mai darab. Bazi nehéz kirobbantani. Kb az ő hatósugara a háztól max 500m. Ezért is kell neki megint autó. Plusz eredetileg teljes meglepetést akartunk, de szerencsére párom letett erről a tervéről. Most kapott egy zsák brossúrát. Emészti, aztán jön pár próba és eldönti.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz LuckyL #171523 üzenetére
Küszöbbe benézett kamerával, ott iszapos trutyi volt, a kárpit mögött látszódott a vízszint és sok kábel saru meg biztosíték korrodált volt. Eredetileg csak alváz meg üregvédelmet akartam rá, de szerencsére alapos volt.
Egyébként semmi nem látszódott belül. Teljesen patika állapot volt, normálisan ment.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz gzbotii #171526 üzenetére
A franciák és az Opel még listán. Én mondtam asszonynak, hogy nézzük meg a franciákat, hiszen kisautóban jók, de ugye az volt az alapfeltevés hogy francia nem lehet. Szóval majd meglátjuk.
Én most a Corsa felé húzok. Racionálisnak tűnik de meg kell nézni. Ha olyasmi anyagok vannak belül mint egy Adamban, akkor rendben lesz.
Bár úgysem én döntök.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Clionál egyedül a turbo fáj. Sokat fog nagyon rövid távokat menni.
-
Xero
nagyúr
válasz rbalint88 #171533 üzenetére
Toyotánál is voltunk. Az már nagyon túl van a tűrési küszöbömön. Ezért céloztam be a szívó benzineseket.
Valamint a leendő tulaj nagyon nem akar automatát. Szóval sajnos több sebből vérzik.(#171534) zolnagy: Nagyjából én is így voltam vele, csak eddig benne volt a meglepetés faktor. Szerencsére ez már nem tétel. Nagyjából csak felmértük mi a kínálat, mert a listaárak közel sem tükrözik ugye a valóságot, ahogy az sincs sehol leírva, hogy x helyen 1 hónap alatt megvan y helyen pedig 6-8 hónap.
Szóval majd leszűkítem 4-5 autóra amiről úgy gondolom, hogy műszakilag megfelelő és normális ár/értéket képvisel, aztán próbálgat.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz focvis #171536 üzenetére
Csak Swiftet próbáltunk, de ha hasonló minőséget képvisel, akkor felejtős, márpedig valószínű. Másrészről akár fél év várakozási idő is van rá.
(#171539) kisza25: i20-t néztük, de nem valami lenyűgöző ott sem a beltér. i10 nem volt éppen próbára. Ott ajánlottak egy Kona-t egészen jól felszerelve, próbaautó volt 2400km-el ha jól rémlik 3.5-4M között. Az egészen rendben is lenne, de kicsit nagy és a turbo motortol ott is fázom.
(#171538) kisza25: A juke normálisan felszerelve már az ingerküszöb fölött van, plusz méretben is nagyocska már. Itt tényleg városi pici cirkáló a cél.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Helmoras #171543 üzenetére
Ha nem lenne szempont a szívó és a méret már vettem is volna meg. De ez van.
(#171545) rbalint88: Sajnos tudom. Lehet nekem magasak az elvárásaim. Mondjuk a 2-es Mazdának egészen kultúr beltere volt szemben egy UP-al vagy Swiftel. Amúgy amennyire tapasztaltam a a hahus árakhoz képest is le lehet menni. Egyszerű példa: Tele van most fehér azonos felszereltségű 500-asokkal. Ezeket egy osztrák flotta kérte, de visszamondták és átvették a magyarok. 3.7-3.8 körül vannak hahun, de kereskedő 3.5-ért odaadná.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #171552 üzenetére
Azért nagyon messze vagyunk a prémium belsőtől. Egyszerűen normálisabb anyagokat és eldolgozást várok. Egy Suzuki köszönő viszonyban sincsen egy Corsaval belsőben pl, ami normálisan felszerelve mint kiderült szintén elhozható 3.5M környékén szívó benzinnel.
Nem várok én csodát, de na. Egy Mazda 2-höz képest (ami azért nagyon is megbízható) egy Swift belül borzasztó. Igaz van is 1M difi.
A Suzukival a legnagyobb baj a várakozási idő. 6-8 hónap. Ez borzasztóan sok sajnos jelen helyzetünkben.
Jelen állás szerint a sorrend nálunk: Opel Corsa, Mazda 2, Toyota Yaris, Peugeot 208. Még képben van a Clio és a Micra is, viszont ezeknél gond a turbo motor. A Mazda brutál drága rendes motorral 5.1M, míg a Peugeot nem éri el a kért 90LE-t szívóval. A Corsa kb mindent tud, kivéve a 3 ajtós kivitelt és a tetőablakot. Árban is ez a legkedvezőbb, és a beltere is teljesen rendben van.
Nekem a Mazda a kedvencem, de az 5M-s ár még mindig elborzaszt. Exportra pont most lebeszélve kereskedővel egy C43 AMG, ami igaz ÁFA nélkül, de tokkal vonóval, gyakorlatilag minden értelmes extrát kipipálva kijön 18M körül kedvezményekkel. Még MO-on forgalomba helyezve is megáll 24-25 környékén. Ha ennek tükrében nézem az 5M-s árat a Mazdán akkor röhögnöm kell.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz rbalint88 #171592 üzenetére
Lol. Most esik le, hogy C corsáról volt szó. Ácsi! Azért azóta eltelt 2 generáció.
Na a Corsa visszaküzdötte magát a listára.
Amúgy évente jó ha 10.000 km-t fog menni ez az autó. Lehet 5-t se. Szóval pont teljesen mindegy a fogyasztás.
szerk: Tök más téma:
A felállás a következő. C43-t akartam kint venni (Svájc) de elvitték az orrom elől. Dühömben eldöntöttem, hogy
új lesz, nem bemutató autó, vagy használt. Viszont! Felötlött bennem, hogy akkor már megnézem otthon is. Csodák-csodájára kiderült, hogy ráadásnak MO-on elérhető olyan felnivel ami tetszik és kint nem lehet vele kérni.
Konfiguráltunk is egyet kereskedővel, így áfa nélkül kedvezménnyel kijön egy nagyon kedvező ajánlat.A kérdés a következő: Valakinek van róla fogalma, hogy hogyan is vigyem végig ezt az ügyet? Áfát itthon be se fizetem és kiviszem export rendszámmal, vagy az áfát visszaigénylem és jónapot?
Egyrészről a magyar árak picivel kedvezőbbek, másrészt ha áfa nélkül el tudom hozni, akkor elviekben Svájcban vámmentes, és csak 4 és 7.7% megy rá, plusz pár száz chf sallang. Így a 101.000chf-es ár helyett megúsznám 75-80.000 chf környékén. Ráadásul olyan felnim lenne amit én szeretnék.Vagy nagyon rossz a matekom?
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Voltunk. Nem rossz nem rossz, de a turbotol fázom. Sokat kap majd 2km-es utakat, nem biztos hogy jó választás lenne. Egyébként egészen rendben van, korrekt ajánlatot kaptunk rá, de bőven az Opel fölött volt árazásban, igaz a tetőablak miatt a legdurvább felszereltséggel néztük. Ha sikerülne valahogy lebeszélnem nagyanyóst a tetőablakról, akkor már lejjebb tudnánk menni felszereltségben, ahol valószínűleg nagyobb kedvezményt tudnak adni.
Bár egy LED fényszórót tuti abba is kérnék, mert nagyon sokat dob az autón! -
Xero
nagyúr
Sziasztok!
Van valakinek up-to date infoja arrol, hogy a KIA-k most milyen atfutasi idovel rendelhetoek? Latom a honlapon, hogy vannak gebaszok mild hybrid dolgokkal, de mielott tettlegessegig fajulok gondoltam rakerdezek. Elso sorban 160 T-GDI Ceed SW es ProCeed mozgatja a fantaziamat automataval gtline korul. Ha most 12-18 honap a realis, akkor inkabb elengedem a kis kezet az otletnek.
-
Xero
nagyúr
válasz BigBlackDog #211126 üzenetére
Igen ez megvan, de ugy vagyok vele, hogy ha uj es max 4 evre tervezek vele, akkor nem feszulok ra garancia ido alatt a problemakra. Nyilvan nem szamitok olyan kenyelemre es simasagra mint egy hagyomanyos automatanal, de akarhogy jarom korbe a temat mindig erre a ket autora lyukadok ki. Az automatat pedig nem szeretnem elengedni. Az elmult evekben meg is szoktam, es a budapesti dugokban nem is lenne racionalis mast valasztani.
#211127rbalint88: Koszi az infot. Na eleg elkeserito a dolog. Nyilvan nekem is a ProCeed fele huz a szivem, csak meg validalni kellene magamban az 1M difit a panamera seggert.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz molnarpeter #211211 üzenetére
Az M47-el csak az a baj, hogy a legfiatalabbak is iden mar 16 evesek lesznek. Ettol fuggetlenul tenyleg jo cucc, de keri ugyan ugy a torodest mint barmi mas. EGR, generator, szivosor orvenykelto, gumiagyas szijtarcsa, befecskendezo, izzito gyertya/trafo, turbo mint usual suspectek.
Ezt ugy, hogy van a haznal egy 17 eves M47 260e km-el. -
Xero
nagyúr
válasz diegho #212759 üzenetére
Egeszen konkretan erre csaptam le. Sajnos pentekig nem tudom kimozogni az elhozast, addig marad a nyaladzas.
Szepen papirozva minden, leellenorizve, korbeszagolva/szagoltatva.
szerk: Bar teszem hozza, hogy eppen hazaertunk sielesbol szoval 850km utan pont hianyzott meg hetfore egy 300+km-es karika. Tiszta szerencse, hogy volt annyi eszem, hogy meg hetfore szabit vegyek ki piheno gyanant. Hat jol "kipihentem" magamat.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz rbalint88 #212768 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy nagyon sulyos volt a felhozatal ami ott volt.
Ez pont bizomanyosan volt ott ismeros emberketol aki messze koltozik. Egybol kuldtek a teljes digitalis szervizkonyvet, a kotelezo olajcsere periodusok le voltak felezve az elejetol es igen at is lett nezetve. Magyar elso forgalomba helyezesu. Meg van 2.5 ev hosszabbitott garanciaja is, szoval a kovetkezo lepes tenyleg az uj lett volna, de nekem nem er 16M-t a szalonauto, es varni sem akarnek.Amit meg meg tudok tenni az egy kiados alvazvedelem minel hamarabb es onnantol keresztet vetek ra. Legyen 5 evig auto es akkor bekeben leszunk.
Mondjuk bevallom annyira impulzus volt a dolog, hogy a helyszinen tunt fel, hogy jee van tetoablak is.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz tibbike01 #212777 üzenetére
En ugy voltam vele, hogy talan a hibridek utan ezt tiltjak ki a legkesobb, szoval talan maradando. Mivel en is rohangalok varosban talan jobb dontes mint a turbos tarsai. A fogyasztasban jelentkezo ar difit meg betudom annak, hogy talan kevesebb lesz az ilyen-olyan nyugje.
Vicces egyebkent, hogy 10+ eve a szivo benzinbol turbo dizelbe vagyodtam most pedig vissza.
-
Xero
nagyúr
Nagyon szepen csendben vonul (a dupla uvegezes megteszi a jotekony hatasat), de ha kell padlora 4000 folott kelloen meglodul. Tenyleg nagyon csendes, jelentosen halkabb mint egy jol felszerelt W205 220cdi.
Meg ismerkedes idoszaka van, szokom a dolgokat.
Egyelore kb 400km szaladt bele es 8.5-nel allunk fogyasztasban, ketharmad tempomat 150-el es 1/3 Budapestezessel. Ez nagyon meglepett, 10 fole vartam.
Ratevedtem a fogyasztas menupontra, es rohadt vicces nezni a henger lekapcsolast, mivel semmit nem erzek belole.szerk: Az egyetlen pain point, hogy ugyan vadonat uj telik vannak rajta, de a nyari kuka, igy ott is kigurul meg nemi penz az ajton gyorsan. 225/45R19
#212879vzsryl: Sieleskor mar oregesebben tolom, iden fel sem vettem a gerincvedot, mert felesleges lett volna. Motorral meg igazan csak palyan allatkodom, ott leginkabb a buszkeseg serulhet.
De jaja mind a haromra johet az anti baleset aldas![ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz AssAssynn #213044 üzenetére
Nalunk sacc/kb ennyi a netto es en is 12-ben gondolkoztam, majd 10-ert vettem. Ez meg olyan osszeg, ami kb fajdalommentesen belefer. Szerintem ezert jo nagyjabol a haztartas bevetel x6. Nyilvan ha kiugroan alacsony vagy magas a bevetel, akkor ertelmetlen ezt alkalmazni.
-
Xero
nagyúr
válasz szabonagyur #213140 üzenetére
Az i3 tul kicsi? En ilyen arban egeszen biztosan azt vennem.
Van a csaladban egy, meg a teljes arrobbanas elotti vasarlas. Hibatlan kis varosi/agglomeracios kozlekedo eszkoz. -
Xero
nagyúr
válasz TrollBalint #213162 üzenetére
En pont igy kotottem ki egy 6-os Mazdanal. Ceedet/Proceedet/Xceedet nezegettem, de nem tudtam megindokolni magamnak, hogy miert akarok egy 2-3 eves turbos Kia-ert kiadni 10M-t. Majd szembejott a 6-os es hirtelen felindulasbol lecsaptam ra, mert annyi volt mint a Kia, kb egyidos volt a Kiakkal, erosebb mint a Kia, nagyobb mint a Kia es szivo benzin.
Volvokat en is neztem, de ennyiert csak relative sokat futott dizel verziok voltak. Pedig az is nagyon tetszett volna.
-
Xero
nagyúr
válasz TrollBalint #213167 üzenetére
9.7-ert 2.5 eves 52e-t futott peldany max felszereltseggel meg 2.5 ev garanciaval, lefelezett olajcserekkel. Meg kap egy alvaz/ureg vedelmet, illetve egy keramiat(van most is rajta, de 1.5 eves), plusz marad a felezett olajcsere es en nem aggodom igy tul.
A motornak utanajartam es ez a 2.5-es skyactive nem valami hisztis peldany. Mas piacokon van turboval megfujt verzioja is, szoval azt sem lehet mondani, hogy az anyag hatarain mozogna. Ezzel szemben a szivo Kia-knal ugye volt par kokszodastol leolvadt dugo (speedzone-on is csinaltak belole 2 adast), szoval ezek alapjan nem igazan van tuti megoldas.#213166tibbike01: Nem sokat maszkaltam vele, max 1000Km aminek a fele Budapest, igy most 8.6-on van. En maximalisan elegedett vagyok minden ertekkel ami 10 alatt alakul.
szerk: Amugy eleg papasan megyek vele, csak nehany erosebb padlo volt es palyan is tempomat 140-150 vegig. Nyilvan lehetne jobb fogyasztas de sokkal durvabb is.
Motorral is tudok 4.8-al kozlekedni, meg 12L-el is. Csuklo fuggo.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz TrollBalint #213174 üzenetére
Uld vegig oket. Azert a minoseg itt-ott engem pofanvert meg ugy is, hogy a masodik auto egy 17 eves bmw(igaz jol kitomve). Egyszeruen sok esetben nagyon gagyik a dolgok. Van aki erre nem haklis, kollegamat sem erdekli milyen a rav4 belul, csak legyen nagy es hibrid.
En viszont picit vakarozom, ha tul sok a bilimuanyag.Engem valahol ezzel is megvett a Mazda kilora, siman hozza az 1-2 generacioval ezelotti nemet premium belsot, es siman ott van egy L&K Skoda mellett, ami szerintem nagy szo. A Toyotakkal is pont ez a bajom peldaul.
Azert emelem ezt ki, mert meg a Kia-k szodaval elmennek belul, sot egyre jobbak, de a Scala, hat ize. Az valsag auto.
Amugy nekem remesen egyszeru volt a feladat: Lehetoleg 2018 utani, benzines, legalabb 140LE (de inkabb tobb), automata, legalabb 400L csomagter, normalis felszereltseg (jo lampa, klima, tempomat, ertelmes hifi, carplay good to have), nem suv, 12M alatt, lehetoleg meg garival, ne a vilag osszes km-evel. Opeleket, Fordokat nem kedvelem igy azok kiestek. Ez alapjan nem volt tul nehez leszurni mi johet szoba. Jelenleg ilyen parameterekkel hahun van ~100 auto.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz nandow #213181 üzenetére
Ahogy irtam nem volt annyira becelozva semmi, csak az Opeleket es Fordokat zartam ki. Amiket neztem: Kia Ceed SW, Kia Proceed, Kia XCeed, Skoda Octavia, Skoda Superb, VW Golf, VW Passat, Audi A4, Seat Leon. Mazdahoz eloszor 3-4 hete jutottam el, de akkor is 3-as Mazdan gondolkoztam, viszont ott ritka az erosebbik meg nem X-es motor, illetve kicsi a csomagtarto igy az kiesett. Ezek kozul a Kia-k voltak a favoritok, az uj vasarlast is eleg komolyan megfontoltam, de a szallitasi idok elremisztettek.
Aztan teljesen veletlenul egy sielesbol hazaestunk szombat este, az uton meg felcseszett az auto. Vasarnap szembejott a 6-os hahu-n, hetfon mentem megnezni majd foglalozni.Igen szeretnek, de meg nincs eldontve hol fogja megkapni. Eloszor elviszem meg Mirai-ba, hogy ok is a nevemre irjak, plusz rakerdezek, hogy mennyiben erinti a garanciat az alvazvedelem. Tudtommal ok is csinalnak ilyet vagy rajtuk keresztul, igy lehet sumakolni fognak. Ha negativ a valasz, akkor meg az importort megkerdezem, majd utanajarok ar/ertekben hol dolgoznak a legjobban.
-
Xero
nagyúr
válasz daneel_hu #213184 üzenetére
Nem tudom, hogy kell-e, de en fogom. En is rakattam a BMW-re is, de a csaladban kapott C merci es Ford Ranger is.
Lehet, hogy a Mazda tokosebb lett, de inkabb most kifizetek ~200e Ft-ot mint, hogy 4-5 ev mulva szentsegeljek. Ennyit nekem meger a nyugalom. Artani, biztos nem art.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz bandus #213186 üzenetére
Infotainment oreg, de nem is latom, mert van carplay es android auto is. Az egyetlen gyenge pont ha lehet annak hivni, hogy 2021-ig csak kabelen megy (ennek is utana kerdezek Mirai-ban) az enyem pedig 2020.09-es. Viszont mivel ha kell a carplay akkor kell a waze, az pedig zabalja az aksit igy nem biztos, hogy baj a kabel. Nyilvan ha lenne vezetek nelkuli toltes, ami ugye nincs, akkor jobban fajna, igy viszont letojom. Most mar nem a muszerfali tartoba teszem a telefont, hanem be a konyoklobe.
Ezekben a CX-5-okben szerintem mar az ujabbik rendszer fut, ami a 3-asokban is, es egy fokkal modernebb, plusz a hangero tekero tud szamokat leptetni is.
Visszaterve, nekem egyaltalan nem faj, egyszer beallitottam mindent es a kisse gagyi de hasznalhato 360-as kameran kivul kb semmit nem hasznalok a gyari rendszerbol.
szerk: Nem igaz, mert ha rovid uton megyek es/vagy nem navigalok akkor nem is dugom fel, igy akkor siman BT-rol megy a zene. Olyankor latom annak a feluletet, de az sem bant kulonosebben.Bajorokat nagyon kedvelem az E46-ot nagy valoszinuseggel meg 30 ev mulva is babusgatni fogom, de ha X1 es CX5 kozott kellene valasztani, akkor nem lenne szamomra kerdes. Mig a Mazdanal ez egy normalisabb kategoria, addig a BMW-nel ez a low cost platform. Onnantol meg szerintem nincs kerdes.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz nandow #213190 üzenetére
Lehet benne valami. En 183 centivel vidaman elvagyok elol es magam mogott is. Azok kozul amikhez tudom hasonlitani egy C mercihez vagy 3-as BMW-hez kepest nagyon sok a helyem, viszont egy Superb ehhez kepest balterem elol, de foleg hatul.
Mi megkockaztatjuk a csaladot a sedannal, bar meg csak idenre van betervezve az elso poronty es max 2-ig megyunk el. Raadasnak nyilvan veszek majd valami kombi/egyteru izet (nem suv-t ha lehet) asszonynak, igy azzal kicsit athidalhatom ha 2 babakocsit kell bepattintani. -
Xero
nagyúr
válasz bandus #213193 üzenetére
Teljesen hibatlanul dolgozik, bar en egy gondolattal kozelebb engednem mint a legparasztabb fokozata, de bmw-n szocializalodtam. Nyugat Europaban tokeletes, itt a Balkanon beszokhetnek a lyukba, bar akkor is szepen belassit es kesz. Egyszeruen kicsit ovatos. Szoval nem megy a picsajaba senkinek es mindig megvarja, hogy teljesen elhuzzanak a savbol es csak akkor gyorsit ra.
#213192BigBlackDog: Igy meg annyira sem hianyzik.
[ Szerkesztve ]