-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #165685 üzenetére
Én mindenképpen az 1M-s Cayenne-re szavazok. Csak életed párja, add meg Neki ami jár Neki.
-
Xero
nagyúr
válasz Chereiose #165693 üzenetére
Attól függ mennyi benzin van benne? Azt kifizetném? Jó lesz a fűnyíróba.
Viccet félretéve én max 1M-t. Továbbra is a fejemben él élénken egy ismerősöm pár mondata, aki a beszerzést vezette a cégnél, akik a lemezeket, karosszéria elemeket szállították Suzukinak is többek között. Az egyetlen olyan cég volt, akik a rozsdás, rég kint ázó lemezből megmunkált elemeket is átvették. Az anyag vastagság majd fele volt annak mint a többi elvárása.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz takacsbotond #165912 üzenetére
Minden a körülményektől függ. Tudok 4 alatt és 8.5 fölött is járni. Az első 90 tempomat, míg a második BP-en ácsorgás a Hungárián. A realitás valahol 6-7 között van, amiben van város, 200 tempomat autobahn és 100-as tötyögés is.
-
Xero
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #165945 üzenetére
Jó válasz.
szerk: Viszont van nekem egy aux/usb adapterem régebbi rádióhoz feleslegesen. Még karácsonyra kaptam, de nekem BM54-es mk 4 navim van, aminek már új csatija van. Visíts ha érdekel
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #165967 üzenetére
Azért annyit nem kér mint egy wankel.
Viccet félretéve, oké kérnek olajat, de ezen kívül ha figyel rájuk az ember rendben lehetnek. Plusz ebből van választék, ha városban megnyomnak egy elemet, bontóban hegyekben áll az alkatrész.
Nekem is ezért esett erre a választás. Relatíve gombokból fenntartható korabeli D-szegmenses autók között.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Na szedjük sorban: Az érzés hamar elmúlik. Nem másnak, hanem magadnak veszed az autót, így Te kezeled az indexet is. Az enyém érdekes módon működik. Kopkopkop
Az olcsó fenntarthatóságot úgy gondoltam, hogy egyrészről karosszéria elemek hegyekben állnak, jó minőségű OEM alkatrészek pedig tényleg bagóért vannak. Íme egy kiragadott példa egy mezítlábas 206-ossal szemben:
Jó szerelőt ha nem ismersz, akkor kapásból itt a forumon van egy, akiknek a családja ipari szinten űzi az ilyen és sokkal fiatalabb BMW-ék életben tartását művészi szinte. Ha erre adnád a fejedet, talán megéri Vele konzultálni előtte. De nem kell megijedni, egyszerűen ezek a motorok ilyenek, cserébe ha megadsz nekik mindent kivisznek a világból, miközben két olajcsere között megcsipegetnek pár decit. Na bumm.
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #165984 üzenetére
Van rá házi megoldás. Ezredesék maybe meg is csinálják.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #165989 üzenetére
Akkor nem szóltam.
-
Xero
nagyúr
Hogyan vonhatnának felelőségre egy becsült érték miatt? Megváltozott az életkörülmény, többet kell menni pont. Senki sem jövőbelátó. Casconál érdekes lehet, KGFB-nél még nem láttam, hogy kötekedtek volna emiatt. Az esetek döntő többségében nem is találkoznak a Te km állásoddal egy károkozás esetén.
-
-
Xero
nagyúr
válasz Laraxior #166158 üzenetére
Ugyan én automatával járok, de ott kb mindig elváltogat 2000-nél ha negyed gázon megyek (ez is bőven elég), ha elkezdem nyomni, akkor 2500-3000 között. Csak ha kap egy kickdownt akkor forgatja el. Hidegen-melegen 2000 alatt elvan egy normálisabb dízel.
Egy szó mint száz, melegen sem kell e fölé forgatni pl városban.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz bitpork #166161 üzenetére
Nem mértem még le tolómérővel, de valóban csak simogatni kell.
Viszont egészen jól adagolható és nem is annyira retardált a váltó ahhoz képest, hogy egy ősöreg GM 5-ös szerkezet. Mondjuk még sportban is kell egy bő másodperc mire rájön, hogy hoppá kickdown volt, vissza kellene rakni 1-2-t. -
Xero
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166208 üzenetére
-
Xero
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166267 üzenetére
Garázs jó, fűtött garázs még jobb. Minden alkatrész meghálálja. Nagyon sokat számíthat egy autó minőségénél, hogy új kora óta garázsban állt vagy sem. Fényezés, karosszéria, műszerfal, műanyagok, bőr. Minden.
Nekem mondjuk fűtetlen, illetve félig-meddig fűtött garázs van csak, de már ez is sokat számít. Mondjuk én télen hetente 1-2x lefújom róla a mocskot, ha lehet az aljáról is, így még jobban meg van kímélve.
Persze az autó van értünk és nem mi érte. Ha nincs garázsra lehetőség, akkor marad a csillagos égbolt.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166379 üzenetére
Peugeot 206 1.4 8 szelep. Kinyírhatatlan motor. Ha nincsen összeesve a hátsó híd, akkor gombokból fenntartható. Klímásból van már 500 alatt normálisabb.
-
Xero
nagyúr
válasz freeknight #168390 üzenetére
Azért egy új prémium inkább 20M-ról indul és nem 10-ről.
Én mondjuk annyira nem fáznék mondjuk egy 1 éves 20e km alatti autótól, pláne ha bővített garancia van rajta. Gyakorlatilag ez a legjobb ár/érték arányban.
Jelenleg én is egy ilyesmit készülök megnézni. 13 hónapos autó 10e km. Új árának a 65%-áért. Az azért már érezhető összeg. Ráadásul van még rajta 3 év és/vagy 110e km ingyen szervíz/gari.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz zolnagy #168393 üzenetére
Itthon nem tudom, de pl amit nézek ott simán lehet. Kereskedő adja el.
Én is töprengek rajta, hogy a felét behitelezem, ha már adott a lehetőség.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz zolnagy #168395 üzenetére
Szerintem ha márkakernél van visszavett autó simán behitelezik, kategória meg nem számít, csak ebből tudok kiindulni. Kb édes mindegy. Haverom most egy 2010-es Passat felét hitelezte be egy évre csak, hogy legyen mozgástere javításban is. Simán megoldható szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz szabonagyur #168403 üzenetére
Kijött a facelift. Itt, ráadásul ilyen modelleknél ez számít.
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #168413 üzenetére
Nekem anno a Fabia HTP hangja maradt meg. Borzasztó volt számomra. Olyan tipikus: "kérlek vigyél már a szerelőhöz" segélykiáltás minden gázra.
-
Xero
nagyúr
válasz BigBlackDog #168417 üzenetére
Ki fog ma derülni. Viszont nem valószínű. Tényleg ennyit számít ezeknek a facelift. Egy kevésbé jól felszerelt újonnan is elhozható 65e CHF-ért.
Amúgy a többi is kb hasonló árban mozog, ez egyszerűen pont úgy van felszerelve ahogy az nekem tetszik.
FL modellt is el lehet hozni már 80e alatt.
-
Xero
nagyúr
válasz kovacsroli #168535 üzenetére
Most nem azért, de 65e km-re hülyeség benzinest venni. Ha nem jársz észak-olaszoknál, akkor meg pláne. Amennyivel többet zabál egy benzines, annyiból évente cseréltethetsz turbót és befecskendezőket.
Hasonló dinamikában számolhatunk simán egy 6vs10 literrel. Ez simán évi 1M difi. -
Xero
nagyúr
válasz bitpork #168567 üzenetére
Robotváltót kerüljétek mint az ördögöt. 1.4 benzin kevés hozzá. HDi-vel jobb. Ólomnehéz gép.
Ettől függetlenül irtózatosan kényelmes. Kb csak belelép az ember. Idősnek talán a legjobb. Kilátás is marhajó. Csomagtartó konvergál a nullához még előrehúzott üléspaddal is.Volt egy a családban 5 évig. Egy új fullos Opel Adam cserélte. A tulaj visszasírja az 1007-t, hiába volt tetűlassú a váltója és a motorja.
-
Xero
nagyúr
válasz bitpork #168572 üzenetére
Ez nem automata. Ez bohócváltó. Mindenképpen próbáld ki. Mondjuk ha elveszegeted a gázt a váltásoknál, akkor nem borzasztó, minden más esetben darabos és legyilkolja a teljesítmény 30%-át.
1.4 benzinnel kb a 0-100 olyan 25mp. Főúton 90-ről előzni életveszélyes vele. Kickdown után elindul úgy 3-4mp-el, és az elindulás is finoman szólva is túlzás.
-
Xero
nagyúr
válasz bitpork #168681 üzenetére
Nagyon nehezen tudja a mai forgalom tempóját tartani. Nem vicc. Bazi nehéz, gyenge motor, lassú váltó.
A hajtással egyébként gond nem nagyon lesz. Motor őskövület, megölhetetlen, a váltó pedig egyszerű mint a szög. Ami gond lehet az az ajtó. Hajlamos megkattanni. 5 év alatt kb 3x volt vele baj, de gombokból megoldható.
Én tényleg csak azért mondom, hogy ne mert családban tapasztaltam. 69 éves női rokon hajtotta, aki összesen kettő alkalommal merészkedett hosszabb utakra. Egyszerűen félt főúton vagy pályán vele. Én sem éreztem teljesen jól magamat. Az előzés nagyon-nagyon nehézkes.
Ezen felül ha nem emelgeti el a gázt váltásoknál, akkor olyanokat bakkecskézik, hogy megrándul az ember nyaka.Mindenképpen próbálja ki a leendő tulaj egy normálisabb próbaúton előtte. Komolyan!
-
Xero
nagyúr
válasz bitpork #168706 üzenetére
Ez azért brutál pici garázs. Anyámnál nekem is egy sorgarázs szerű dolgom van csak, igaz nem szabvány. De az E46 touringgal is befértem mindenféle trükközés nélkül úgy, hogy az orránál még van egy munkapad. Az mondjuk tény, hogy az ajtónál pont 1-2 centi van a tükröknél, és a seggénél max 2-3 centi ha rázárom a kaput.
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!