-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz Napfénysüti #44559 üzenetére
9-el én vagyok az arany középút.
(#44563) ABE: Touché!
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Na és bünti pontokkal ki hogy áll?
Én azt hiszem két vagy három pontot kaptam egy záróvonal miatt úgy négy-öt éve.
(#44571) qdak: Fanclubban van jó pár hasznos leírás. Azokból jobban ki lehet okoskodni, hogy tényleg megfelelő-e!?
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz !Overdose! #44651 üzenetére
Bontó. Gondolom a Clio vagy valamilyen Renault modell karja ugyan az, szóval lesz bőséggel.
-
Xero
nagyúr
válasz tomcsi23 #44708 üzenetére
Nekem töltés után június közepén közel 40 fokban a középső befújónál 1-es állásban 6.5fokot tolt, míg 2-esben 7.3-at.
(#44713) MunezXBK: Nekem a gyári felszereltség szerint sima papír van, de azzal hajlamosabb volt a klíma büdösödni. Három éve lecseréltem Purflux aktív szenesre és azóta a harmadikat "koptatom". Szagnak nyoma sincs, még tartós belső keringtetés és lekapcsolás után sem.
Furcsa módon 2-3 évente az autó klímáját elég pucolni és semmi bajom vele, szemben a lakás klímákkal, amit ha idény elején nem takarítanak meg, akkor egyből minden kínom van. Ezt betudom a szűrő jótékony hatásának.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
Eddig meg sem néztem a hazai felhozatalt, de nem is kár érte. Egyet találtam amire azt mondom, hogy majdnem jó. Csak a sport ülés hiányozna belőle, és az ár sem rossz: [link]
-
Xero
nagyúr
Két dolog:
1 - A sportülés gondod itt meg is oldódott akkor. Kinek a papop kinek a papnét szavazza meg az asszony.
2 - Azért az xdrive-ot kalkuláld bele a képletbe. Egyrészt máshogy is mozog az autó (bár én csak nagytestűben próbáltam), másrészt pedig ott a plusz súly a hajtáslánc miatt. Ez a súly ugye a nagy dízelség miatt is jelentkezik. Szóval halmozottan hátrányos.Kíváncsi vagyok a benzinesről mi lesz a verdict, meg a hétfőiről is.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Menet közben is kényelmesebb lesz, az fix.
Engem amúgy valamilyen perverzió húz a kicsit szűkösebb autók felé. Tetszik ha kicsit rám van öntve.
Arra viszont kíváncsi lennék, hogy mit szólsz egy normál hajtású 325i-hez. Lehet lassan nekem is valahonnan keríteni kellene egy példányt a közelben és kipróbálni, hátha ott is hibádzik valami, bár nekem erőben azért nincsenek olyan piszok nagy elvárásaim. Nálam a skála az 1-es Stifttől vagy 1L-es Polo-tól indul és tart a Busáig. Na most, ha az alsó harmad felső tartományát megüti, akkor nagy gond nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz zoo8800 #44935 üzenetére
Úri huncutságok.
Nyilván jó dolog, de pl a meleg pont nem zavar. Ha beindítom a klímát résnyire lehúzott vezető oldali ablakkal, akkor 2-3 perc és teljesen jó idő lesz bent bármennyit is állt a napon.Az már kellemetlenebb volt amikor széttörtem a bal könyökömet és a teremgarázsokban kellett bohóckodni a kapunál.
(#44936) tresh: Én nyáron megpusztulok klíma nélkül és szerencsére bírom is. Téli ember vagyok nah.
Viszont a tetőablak valóban jó dolog. Nem hittem el, amikor cimborám megvette az E36-ot és állította, hogy tetőablak nyit, jobb hátsó nyit és máris nem járatja a klímát, ráadásul nagy huzat sincsen. Tényleg működött.
Mondjuk egy finomabb nyár délutáni Margit híd - Moszkva ácsorgásban a hajára kenheti.(#44938) MunezXBK: Szellőztetni menet közben azért ott jobb. Ezért jó a kis p*csömnyi autó. A jobb hátsót is bármikor lehúzom bal egyből.
Így belegondolva, azért van pár tulajdonsága a városi rohangálóknak, amit hiányolni fogok. Persze itt nem a fapad felszereltségre gondolok, inkább a méretéből adódó nyilvánvaló előnyökre.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Xero
nagyúr
válasz Bigemperor #45042 üzenetére
Nekem ajánlott levélként jött már jó ideje. Meg is lepődtem, mert úgy rémlett, hogy sima levélként jön (ahogy jött pl a garázs után).
-
Xero
nagyúr
Hoppá-hoppá mit találtam: [link]
-
Xero
nagyúr
válasz Integra #45154 üzenetére
Meglátjuk mit mondanak rá, bár nem hiszem, hogy egy PS-ös modellel sok gond lehet.
Egy dolog zavar csak: Ez még a régebbi modell, tehát Euro 4-es és régebbi iDrive. Ez utóbbi nem zavar, úgyis azt szoktam meg anno, de az Euro4-es mivoltából fakadóan megnyomja a költségeket a regadó 2000€-val. Ez azért már jócskán a fájdalom küszöb felett van. A 22.5e€-s határ inkább Euro 5-el fért volna bele.Szóval nagyon-nagyon jónak kell lennie.
szerk: Bár ezzel lényegében a teljes eredeti listám teljesülne. Forgolódni fogok éjszaka az fix.
[ Szerkesztve ]
-
-
Xero
nagyúr
válasz latyak17 #45165 üzenetére
17-19ey€-val indult a nézelődés. Osztottam szoroztam és a költségeken kívül meghatároztam a legvégső limitet 22.5e€-nál, de csak akkor ha Euro5. Ettől függetlenül még mindig 50-50-en áll a dolog. Meglátjuk.
Ebben tényleg minden benne van amit csak akartam (coupe, 200le+, nagy iDrive, Logic7, sport ülések).Egy sí hét nekem pedig többet ér azért sok mindennél. A különbözetből pedig kihozok legalább három utat Fro-ba.
szerk: Sőt a különbözetből idén végre el tudnék jutni Zermat-ba mondjuk és mellé belefér még egy 3Völgy is.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
De Londonból nem is buszoztál 20 órát.
A vicc az, hogy a franciáknál szinte mindenhonnan jött magyarokkal futunk össze állandóan. Az alap, hogy Mo-ról érkezettek vannak, de idén találkoztunk marseillei és londoni illetőségűvel is.(#45172) bandus: Kezdőként ne is nagyon vásárolj felszerelést. Úgyis "kinövöd". A témával kapcsolatban a sielok.hu-n nézelődj, és ha eljutsz oda, hogy vásárlás, akkor érdemes idény végén az osztrák boltokat betámadni. Nevetséges pénzekért lehet mindenhez hozzájutni. Én balga módon itthon megvettem a megjelenésekor a lécemet 500€-ért, de idény végén már meg lehetett kint kapni 300€-ért is. Persze nem sajnáltam, mert az idény alatt szolgált 20 napot, de ha valaki ráér, akkor simán jól lehet járni.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Nekem ne mond. A környéken elég sok kis terep is megvolt.
Bár ha már kocsiba ülsz, akkor Kitzbühel. Imádom azt a terepet.
Ez is ott készült (Hahnenkammrennen, szakadó hóesés fél napja, dübörgő hóágyúk ):szerk: Ez pedig egy nappal előtte.
szerk2: Mondjuk még Garmisch nagyon hiányzik a listámról. Ha azt is látta ez a lécem, akkor mehet a csere.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Napi 50km körül szoktunk menni. Három völgyben is megvolt a térkép két legtávolabbi pontja (sőt jobb oldalon ki is mentünk róla páran ), bár azért itt már tényleg okoskodni kell a felvonó zárásokkal. Val Thorens - Courchevele táv nagyon csapatva 40-45 perc. Jellemzően piros-feketéken megyünk így azért lehet haladni és napközben sem állunk meg nagyon (pl ebédelni).
Persze nem megyünk minden nap ennyit. Nekem is van olyan, hogy megtetszik egy "csapatós" piros és fél napot el tudok ott szórakozni a technika javításával.
szerk: Viszont ár/érték arányban a szervezett francia utak sokkal jobbak. Les 2 Alpes, ami egy egész kiváló kis terep és át lehet menni egy napra Alpe d'Huez-be is, már megvan 70eFt-tól (szállás, utazás, bérlet). Erre még számolunk kaját-piát 30e-ért és költőpénzt 40e-ért és máris meg is vagyunk.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Mi GPS-el mérjük.
Nyilván ha magasra mész egy gyors felvonóval és onnan tudsz bőséggel csúszni és így folytatni tovább, akkor haladósabb a dolog.
Alpe d'Huezben pl van egy challenge. Egy nap alatt 8000m szintkülönbség 65km sí és mindez négy csúszásból (Pic Blanc 3330m - La Villette 1295m, Pic Blanc 3330m - L'Enversin d'Oz 1125m, Pic Blanc 3330m - Oz en Oisans 1350m, Pic Blanc 3330m - Auris en Oisans 1600m).
Sajnos nekem még nem jött össze. Az időjárás sosem állt mellém, de külön-külön már megvoltak. A másik nagy kedvencem onnan pedig a hírhedt Tunnel (nem saját videok):
[Ez 1:30-tól érdekes ]
[link]szerk: 9 nap utazással, 6 napos síbérlet.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Laraxior #45191 üzenetére
1. Cetlit hagyni.
2. Tükröket elállítgatni.
3. Hátsó ablaktörlő lapátot megvagdosni, vagy pillanatragasztóval lekezelni.
4. Ugyan ez az elsőkkel.
5. Két gumit leengedni.
6. Kulcsot nem funkciójának megfelelően használni.
7. Pofán baszni.Nálam ezek a fokozatok. Eddig a 2-es pont után mindenki tanult, bár nem sokat kerülök hasonló szituba.
-
Xero
nagyúr
Ezt meg kell osztanom:
Kedden este mentünk be a belvárosba és hívtunk egy taxit. A 10 perces érkezésből 28 perc lett, így jól le is csúsztunk a meccs elejéről.
A diszpécser az ismételt hívásra azt mondta, hogy igazoltattak de már jön. A megérkező autó egy törött orrú G Astra volt. Mint kiderült nem igazoltatták hanem belement valakibe. Most kapta vissza a jogsijat mert a Superb-jét kiflibe törte három hónapja.
Az Astra a törésen túl is egy roncs volt, nem csoda hogy belement hiszen a fék az nulla volt rajta. A hangja az a lassuló mozdonyé. Nulla betét volt rajta.
Véletlenül cimborámékat ő vitte haza. Halálfélelmük volt, pedig nem ijedősek.Persze olcsó volt nagyon, de elgondolkoztam, hogy ez a taxi törvény talán nem is butaság.