-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz Integrale #160652 üzenetére
200e km-es bőr. Ha már így dobálózunk. Jó mondjuk ez elvileg valami vastagabb prémium izé.
A bőr legnagyobb előnye, hogy sokkal jobban életben tartható megfelelő ápolással mint a szövet. A szennyeződéseket is jobban bírja, valamint könnyebb felújítani.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz diegho #161610 üzenetére
Pedig pont erre van pl értelme dízelt venni.
Amúgy Citroen Xsara facelift már van ennyiért 1.6-os motorral. Normál tempóban 6-7 literrel eljárhat vele és 3-an is beférnek normálisabban. Ugyan ez a platform kb a Pug 206. Az talán picivel kevesebbet kér az 1.6 16 szeleppel és jobban is mozgatja a picivel kisebb kasznit. -
Xero
nagyúr
válasz Integrale #161612 üzenetére
Jogos 206-al nem egy platform, de hajtáslánc, futómű, kezelőszervek kb egy kutya.
Viszont a 307 megint más platform. A 206 aszem PF1, míg a 307 már PF2. Ezzel szemben a 306 és a Xsara is régebbi platform, de gyakorlatilag ugyan azok a kapcsolók, motorok, minden.Igen igazándiból egyedül a hátsó híd tűgörgői rohadhatnak be, de azon túl nem sok kényes pontjuk van. Érdemes nem a zsirzógombos vagy bronz perselyes fos megoldással felújítani (Márkakerek is így csinálták anno, még az RC-ken is. Össze is fosták magukat egy év alatt ismét). Anno nekem Veresegyházon csinálták meg még a hőskorban 120e környékén úgy, hogy jobb lett mint az új és egészen addig jó is volt amíg belém nem jöttek. Pedig nálam egy foggal még le is volt ültetve és Weitec gátlók voltak bent, szóval kapta az ívet rendesen.
Még az 1-es (vezérlés felől az első, mert a francia számozás b*zi és 4-nek írja néha ) henger befecskendezése szeret megkotlani, mert hajlamos beázni az ablakmosónál. Néha ez elviszi a trafósort is.A váltó is hajlamos összefosni magát. Nekem 10 év alatt 2 váltó ment a levesbe. Mind a két alkalommal egyik napról a másikra eltűnt pár fokozat, majd teljesen összekócolta a rudazatot is. Kuka, csere.
Amit még érdemes ezekről tudni, hogy az alap ülések kerülendőek nagyon. Rövid az ülőlap és úgy alapvetően kényelmetlen. Érdemes rámenni a "sport" ülésekre. Ott picivel hosszabb az ülőlap és van némi oldaltartás. Viszont az RC ülések meg már megint nem kényelmesek. Annyira szűkek, hogy kb csak egy női vállszélesség fér el benne normálisan.
De igazándiból 500 alatt ha odafigyelünk rá, egy kb bolondbiztos relatív kényelmes olcsón fenntartható autó lesz, amivel azért klasszisokkal jobb mint egy Stift vagy Fastra. Engem pl sosem hagyott az út szélén.
Amikor szétpergett a váltó vasárnap reggel a nyaralás közepén, még hazahúzta a belét a megmaradt 3-as fokozattal közel 400km-en. Sőt amikor szétment egyszer a befecskendező, még akkor is elháromhengerezett 10km-t úgy, hogy a motortatók megúszták.Na de ilyen felhasználásra én még mindig valami dízelt vennék, ami gombokból eljár. Jellemzően az ilyen értékű dízelek még nem annyira komplexek, hogy a szervizszámlák az egekben kössenek ki, cserébe 7-8 liter helyett elvannak 5-ből is, ami napi 50-100km esetén azért már érzékelhető, főleg ha 500 van egy autóra összesen.
-
Xero
nagyúr
válasz kisza25 #161638 üzenetére
Nagyon nem már. Multik nagy része becsokizott a dízel hiszti miatt, meg előtte is ha belefért a környezetvédelmi limitbe és az árat is belealkudták, akkor nem volt gond.
Haverom főnöke így jár BMW M2-vel, neki pedig így érkezik most egy GLC 350e. Pont belefértek szépen a limitekbe. Sok helyen pedig már konkrétan dízel stop is van 1-2 éve.De tudnék mondani egy zsák benzines Mazdát, VW-t, Opelt és mind mind flottás.
-
Xero
nagyúr
válasz szabonagyur #161645 üzenetére
Nekem is volt cimbora, aki napi alaphangon 300km-t ment, mert nem volt kedve költözni BP-ről. Ezen felül néha hétvégén még beleszaladt 400km. Kicsivel több mint egy év alatt cserés is lett az autó (100e km-nél kötelező volt az új ). Mindezt egy összkerekes benzinessel.
-
Xero
nagyúr
válasz vzsryl #161727 üzenetére
2M-ért egy közepesen jó E46-ot kapsz nagy benzinessel. Az kimaradt a storyból, hogy nem garázsban állna az autó. Na most, ha nem utolsó évek egyikéből származik a gép, akkor 1000%, hogy rohadni fog. Márpedig a jó állapotú nagy motoros kései E46-ok inkább 2.5-3M között mocorognak.
(#161728) ludsimon: Lehet az 13 éves is, ami kevésbé rohad, igaz nem ennyiért, de valóban talán nagyobb pazarlás a szabad ég alatt rohasztani.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz batai15 #161872 üzenetére
Kopó fogyó alkatrészek nagy részben. Ez ilyen. Nyilván egy stiftnél olcsóbban lenne, de nem is azt nyújtja utána.
Pont a napokban számolgattam össze mennyit költöttem az autóra megvétel óta.
tl/dr: 450-600 körül ment október óta az autóra úgy, hogy különösebb gondja nem volt és jó állapotban vettem meg. De egyszerűen vannak dolgok, amik kopnak, így cserélni kell, hogy jó állapotban is maradjon.
Szerintem 300e kb semmi azért, hogy egy megbízható jó autód legyen.
-
Xero
nagyúr
válasz batai15 #161894 üzenetére
Itt nem arról van szó, hogy mi az ami muszáj rákölteni vásárlás után. Az még mindig megállhat 150e-ből.
Az ismerősöket pedig hagyjuk. Ezekről derül ki amikor beülünk az autójába, hogy annyi a baja, mint égen a csillag. Én is gyakorlatilag megúszhattam volna egy termosztáttal és két olajcserével az egész dolgot, hiszen minden karbantartásról volt számlám az autó életének első napjától, valamint vásárlás előtt 2 héttel vizsgázott, DE és itt jön a nagy DE. Rendben van, hogy a lengéscsillapító még tűrésen belül volt, de már éreztem hogy himbálózik és a jobb hátulja elpattog (indokolatlanul kapcsolt be a kipörgésgátló és hallottam is), valamint a fék is működött még, volt is még benne anyag, de mivel sokat járok német pályán, nem egy 200 fölötti satunál akartam rájönni, hogy na most fogyott el. Egyszerűen használati érték növelés.
Ugyan így az at váltó olaja sem azért cserélem le, mert különösebb baja lenne, de 2 éve volt utoljára benne új olaj, ki tudja mennyire töltötték fel, én nyugodtabb vagyok ha teljesen friss motyó van benne.Egy szó mint száz, igen el lehet közlekedni az autóval úgy is, hogy vannak ilyen "gondjai", de aki picit is igényes az autójára, magára, az szépen kicseréli ezen tételeket is.
Én azt mondom a legjobb, ha tényleg mindent átnézetsz rajta, összeírjátok és fontossági sorrendben apránként kicseréltetsz rajta mindent vérmérséklettől függően. Lehet, hogy a vételár felét még rá kell locsolni, de teljesen nyugodtan tudsz autózni. Nekem pl a nyugalom ér ennyit bőven.
Viszont egy keveset futott, fiatal autóban is kopnak a dolgok. Pesti utak ott is megeszik a szilenteket, a lengéscsillapítókat, lengőkarokat. Fék ugyan úgy kopik. Motor és váltó olajat ugyan úgy kell cserélni.
(#161897) batai15: Add ide azt a fókát, 1 hónap alatt nullázom ki a fékeit kb hidd el.
Családban nekünk is volt autó, amire olajon, szűrőkön, gumikon és egy aksin kívül semmit sem kellett költeni kb 5 év alatt. Igaz 5 év alatt futott kb 20e km-t.Ha megnézed az én listámat, igazán nekem is az egyetlen nem kopó cserés alkatrész a termosztát volt. Pikk-pakk összejön 3-500e a kopó dolgokon.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz batai15 #161900 üzenetére
Na mondjuk gumiból én pont inkább 1-2 éves prémium használtat vettem volna, ha a költségek számítanak. De ha nem feszegeted a határait, akkor pont mindegy.
Nekem is ajánlgatott a gumis "kiváló" Apollo gumikat fél áron, de inkább Conti PC5 lett a befutó, biztos ami tuti alapon.De a lényeget megfogtad végre. Magadnak teszed rendbe.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz BigBlackDog #161928 üzenetére
Valami régebbi konstrukciójú prémiumabb nagy köbcentis szívó benzin. Ha az extra elektromos fiszfaszok működnek, és a kötelezőket megkapja, ezeknek sok kínja nem lehet. Onnantól, hogy befigyel egy jobban kihegyezett motor, vagy valamilyen feltöltő akkor már b*szhatod kb.
De ha nem akarunk elmenni ezen az irányon, én egy szívó benya Accord-on is elgondolkoznék. Az relatív komfortos és a motor sem kukába való.
-
Xero
nagyúr
válasz von toth #162358 üzenetére
Egy 3M-ós 15 éves hétszentség, hogy kényelmesebb és kulturáltabb lesz mint egy új 3M-ós gép (vagy mennyi most a legolcsóbb fiszfasz). Lehet, hogy nem lesz benne holttér figyelés, meg radaros tempomat, meg google navi, de sokkal jobb lesz az összeszerelési minősége, az anyagai, a futása, a járáskultúrája még mindig. A beépített anyagokat évekkel nem nagyon lehet kiváltani.
Alapvetően én sem vásárolok semmiből használtat, de az autó pont belefér, mert irtózatosan nagyokat lehet spórolni.
Jelenleg is egy 13 éves öreggel járok, de az új autó kínálat legalább 20-30%-ánál tuti kényelmesebb. A következő autó is egy használt 1-3 éves hasonló kategóriás autó lesz. Az árán lehetne venni egy fullos mondeot újonnan, de nekem megér annyit a kényelem, hogy nem feltétlenül én fingom először tele az autót.
-
Xero
nagyúr
válasz von toth #162364 üzenetére
Rendben nézzük a Te példádat. Egy Suzuki Vitara átlagára legyen mondjuk 6M forint. Ár/érték arányban kiemelkedő a piacon, de üsse kavics. Ennyiért kapsz egy 100e km alatti futású 5 éves X3-at. Tény, hogy valószínűleg többet kell költeni az elején rá, így számolhatunk úgy is, hogy legyen 6-7 éves és 150e km, hogy azonos árban legyünk.
Tehát akkor a Vitara milyen kényelmet is biztosít egy X3-hoz képest?
Ha valaki elhanyagolja az autóját, az lehet 1 de akár 20 éves is, akkor is fos lesz. Érdekes módon én havi szinten tolok bele a 13 éves öregbe 3-5000 km-t, mégsem három hengerezik, nem döglik meg, csak megy, kényelmes. Kopó-fogyó dolgokon túl egy termosztátot kért 20e km alatt, plusz kicseréltetem az AT olaját.
Értem én, hogy ideologizálni kell a dolgokat, csak kicsit már izzadtságszagú a dolog. Családban is volt szalonból kigurított X5M. Szép-jó, de ha nem cégre lízingelem, akkor minden nap lábon hordanék ki egy agyvérzést az értékvesztés miatt, és marhára nem nyújt annyival többet mint a fele annyiba kerülő 3 éves használt darab.
(#162387) HKorn: Innen indult a story:
(#162283) von toth: Ezt mondjuk - és nem flémet akarok generálni- se sosem értettem, hogy 15+ éves prémiumokat minek megvenni? HOgy a lakótelepen megmutassuk ki a császár? Hol ad többet? Meg főleg minél.A prémiumnak pont az a lényege, hogy újonnan veszed. Te fi+!%tad be az pingvin-lazac bőrülést, nem tapperolták össze a kormányt. Minden hangtalan, megy és teszi a dolgát. Amikor már kétszer porrá törve józskapistakarcsi egy cigivel a szájában sejtelmesen belefúj a motorháztetőbe és csak annyit mond; húhhha, akkor az már nem prémium.
Na ez a netto faszság, már bocsánat. Külön megmosolyogtató annak fényében, hogy hősünk egy Ignist hajtva, Daciakkal szemezve mondta meg az igazi tutit. Látjuk az ellentmondást?
(#161766) von toth:Sziasztok véleményt szeretnék kérni három opcióról. Egy ignis 1.3-at tervezek lecserélni az alábbi verziókra. Tapasztalatokat gyűjtök és ezért érdeklődöm mi a véleményetek ezekről;
1. opció dacia 1.6 114 LE (valami nissan motor) duster
2. opció dacia (1.2 tce) duster
3. opció dacia sandero (0.9 motor)
4. új ignis
Ezeket ha mákom van újonnan, ha nem pár évesen szeretném megvenni. Melyik javallott, melyik kerülendő?
kösz
Lehet sztereotípiásat játszani, de amit fent vázolt hősünk az az 500.000 Ft-os elhanyagolt, lelakott szar. Ha valaki új autó árában vásárol mondjuk 2-10 éves prémiumot, és ne adj Isten normálisan kifizeti azt amire szüksége van (nem a unix alsó polcáról veszi rá még a fékeket is), akkor lényegesen jobb élményt fog kapni. Technológiában lehetnek elmaradások, mert nagy változások voltak az utóbbi években (radaros tempomat, lane keep assist, self driving, stb), de a kényelem és az anyagminőség attól még ott lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Tom1939 #162392 üzenetére
Na látod, így teljesen más a lányka fekvése pl. Ha valaki valóban belátja, hogy nem ért kellően hozzá, vagy nincs türelme, embere a vadászatra, akkor újat kell venni és kész.
Viszont ahogy fentebb is szerepel, az újjal is lehetnek gondok bőséggel. Csak ismeretségi körben tudok mondani 60e km alatti motorcserét, vagy pont garanciaidőn túl kifingó váltót. Mind a kettő szalonból kigurított új autó volt. Persze, egy új termékkel némileg be vagy biztosítva, de az sem az örök élet titkos megoldása.
(#162394) stickermajom: Na most ez is olyan, hogy ha szerencsésen vásárol az ember, és kicserél mindent ami rizikós, rendesen tmk-zik, akkor ilyesmikkel is relatív ritkán találkozik.
Egy ablakemelő, egy klímapanel, egy kábel ugyan úgy meg tud kotlani egy új autóban is, bár nyilván a wear&tear ott még nem játszik. Cserébe játszanak a gyári hibák, amik jó esetben egy pár éves gépnél már javításra kerültek.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz von toth #162402 üzenetére
Az csak egy eset volt, nem általános indok az új autóra és nem a Te esetedre reflektáltam ezzel. Van akinek, kényelmesebb, először akarja telefingani, meg még millió meg egy indok van az új autó vásárlás mellett is.
szerk:
BMW X3 sDrive18d - €20.000 /garanciás/
BMW X3 xDrive20i Aut.Allrad,27800 km,1 Hand,schekheft - €20.000Ez pedig mind €20.000 alatti 5 éves vagy annál fiatalabb Premium Selectionös, garanciás X1.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz máyköl #162454 üzenetére
Ha tudnád én min mentem át amikor egy igazán jó E46-t akartam 1.3-1.7 környékén másfél hét alatt. Annyi szutykot megnéztem, hogy az hihetetlen, pedig a kínálat tetejét túrtam. Piszok nagy szerencsém volt nekem is kb, már kezdtem letenni róla, hogy találok értelmeset. Volt olyan ami telefonban, még teljesen patika volt, mire odaértem már csak két bikáról voltak képesek beindítani, majd akkor is úgy világított mint egy karácsonyfa, össze-vissza járt, majd leállt úgy magától 2 perc után, hogy a mutatók a helyükön maradtak. Mindezt 1.7M-ért.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz máyköl #162456 üzenetére
Nekem az említett helyen a nepper a kedvencem volt. Amikor rájött, hogy ott van nálam kp 2M, mert nem nézelődni akarok hanem autót venni gyorsan akkor vérszemet kapott. Hiába mondtam neki, hogy dízel kell, mert évi 35-50e-t megyek először előhozott egy szétfingott 318i-t. O hogy ez milyen jó állapotban van. Nem volt olyan elem, ahol ne lett volna valami horzsolás vagy rozsda. Már az orrán a logo sem látszódott. Olyan fapados volt, hogy már kínomban röhögtem.
Erre benyögi, hogy van egy kiváló A6 2.7TDI tiptronic mit tudom én hány millióért. Mondom ember. 10 perce mondtam el, hogy átmeneti autót keresek max 1 évre, ergo nem fogok ennyit rá költeni, másrészről az egyik leginkább pusztulat motor és váltó még akkor sem kellene, ha ingyen adná.
Szerencsére volt olyan is, ami már a km lekérdezésnél elvérzett. A hirdetett 218e km érdekes módon 2 éve még 386 volt.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Sokan. Családban hölgy tulaj, kb 1.5 éves autó 2500km van benne. Annyit csinál, hogy minden nap bemegy vele az irodába kb 4km-t és vissza. Néha még a boltba, ami oda-vissza 2km. Évente egyszer temető körutat tart a környéken, az kb egyszeri 100-150km. Ennyi.
3-4 évesen pedig szépen le fogja cserélni.
-
Xero
nagyúr
válasz molnarpeter #162559 üzenetére
Én meg nem venném. Évente 1-2x üzem meleg az a motor.
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #163590 üzenetére
2-2.5M-ért simán találsz 320i-330i touringot (sőt még coupe-ot is) rommá extrázva jó állapotban 2005-ből (2005-ös 320d-t hajtok). Szeretik csipegetni az olajat, és ezekben is van kettős tömegű, de azon kívül bomba biztosak. Érdemes FB csoportokat lesni ha erre adnád a fejedet, ott pörögnek az említésre méltó példányok, ha nem akarsz túl sokat szopni a keresgéléssel. Én ezt a saját káromon tanultam meg utólag.
Az imidzs pedig olyan dolog, hogy magadnak veszel autót vagy másoknak?
Viszont teszem hozzá, hogy az Accord sokkal tágasabb és sokkal jobban pakolható, ez tény. A bubarunak pedig különcebb a hangja és bolondbiztosabb a hajtáslánca.
Én pl azért döntöttem egy gyors e46 vásárlás mellett, mert ezzel van tele a piac, ebből van választék. Alkatrész árak sincsenek az egekben. Első hátsó tárcsák, betétek, kopásjelzők (ate), első hátsó lengéscsillapítók (sachs) és toronycsapágyak kijöttek 160e-ből, ami röhejesen olcsó.
-
Xero
nagyúr
válasz BigBlackDog #163628 üzenetére
2. Minden PSA-nál lehet, de a jó Istenre könyörgök mindenkinek, hogy olyat NE! Volt a családban 1007-es. Az ellenségeimnek sem kívánom azt a váltót.
-
Xero
nagyúr
Haver most panaszolta, hogy a masfel napos ceges glc 350e-vel maris tankolhat. Valoszinuleg elfelejtette bepipalni a normalis tankot igy 45L-es a tank, hozza a fogyija meg 15L. Eljen a zold rendszam. En meg most mentem hetfob-kedden egy 2000km+-os kort 5L-es atlaggal szoval lenyegeben 2 tankolassal megusztam.
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #163940 üzenetére
Regota buzizik ezzel a Merci igen. Igy 20-30kg-val kevesebb a “szeria” modell. Talan par ezer forint a “nornalis” tank. Mondta is hogy annyira nem orul, mert a nagy parkradart is elfelejtette, de anelkul elvan. Ez viszont gáz mert naponta min 120km-t palyazik meloba es vissza. Siman jarhat 2-3 naponta kutra.
-
Xero
nagyúr
válasz Johnny_vT #164164 üzenetére
Óvatosan ezzel. Pont másfél hete találkoztam A96-os egyik pihenőben egy "érdekes" 320d-vel. Eredetileg egy 330i volt, amire még akasztott a tulaj egy csigát. Csak néztem-néztem amikor odajött, hogy tetszik-e. Mondom igen, csak fura a kipufogó, meg a kerekek és a fékek. Na akkor derült ki a turpisság. Ő az igazi troll a seggén a 320d felirattal. Állítólag 400+ lóerő főtengelyen és 500+ Nyúlmókus.
szerk: Együtt mentünk ki utána. Maradjunk annyiban, hogy hiába szögeztem a lábamat a padlóhoz a valódi 320d-vel, úgy kilőtt mellőlem hogy sírni támadt kedvem.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Laraxior #165093 üzenetére
Ránt-e, hidegen-melegen másként viselkedik-e. Mennyire tartja és-vagy forgatja ki adott fokozatokat. Hogyan reagál kickdownra. Minden apró pici rezdüléséből lehet következtetni valamire általában.
Nekem pl vásárláskor 2 éves kb 40e km-es olaj volt a váltóban. Ennek ellenére hidegen 20% gázállás alatt elvéve a gázt picit megmoccant ha elvettem a gázt teljesen egyesben, valamint nagyon megterhelve, melegben ha vissza kellett pakolnia emelkedőn terhelés alatt, akkor már jött is a hibajelzés néha (értsd: 10-20%-os emelkedőn 120-ról meg akartam indulni 160-ra és visszarakta 4-be). Magyarán hidegen kevéske volt, míg melegen elmelegedett. Elég egyértelmű volt, hogy előző cserénél nem megfelelő mennyiségű volt a töltet. Kapott teljes átmosást, új olajat és szűrőt, azóta semmi hiba.
-
Xero
nagyúr
válasz bitpork #165424 üzenetére
Aztán amikor elrúgja a paraszt a 300 lóerőt, de a linglong még félgáznál sem tapad be és átesik a kanyarban a szembe sávba akkor meg beesik az eső. Egyszerűen fel nem tudom fogni amikor 10M+-os autókat 100-150e-ből gumiznak újra.
Anno a legalja ahova lementem az a Barum volt. Nem tépkedte 3-500 lóerő, de mégis egy durvább hegyimenet és azt követő pár gavallér rajt után az egyik gumi mind a két oldalfala felhasadt. Kb 2 éves volt. Na azóta csak és kizárólag prémium gumit vagyok hajlandó venni.
(#165426) aero.: Egy E92 335i-t pedig azért vesz az ember, hogy simán autózgasson. Egy swiften, C'eeden, Astrán nem zavart volna. De könyörgöm ezen 300 lóerő cibálja a seggét és hozzá 400Nm.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #165454 üzenetére
Ok nyilván ő diák, talán nem rohangál annyit. Én is fenntartottam egyetem mellett egy autót, de ha valami letérdel akkor fújhatja. Már egy gyorshajtás csekk is viszi a havi bevétel felét. Ez így nem okés.
Nekem csak az előző hónapban elment kb 150e üzemanyagra, kb 5000 ablakmosó folyadékra (rohadjon meg a lámpamosó) és 2500Ft egy hátsó ablakmosó pumpára. Ez kb egy átlagos hónap.
Most meg viszem olaj és szűrők cseréjére, az is lesz 40-50e min.Szóval diákként csak akkor érdemes tényleg fenntartani egy autót, ha nem opció a tömegközlekedés és/vagy belefér a büdzsébe havi 50e akármikor.
-
Xero
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #165584 üzenetére
Ha prémium 4 évszakot akarsz és hasonló márka a téli, akkor oké, de csak az alu miatt felesleges lenne 4 évszakosat venni. Azért ha leszakad a hó, nem árt ha tényleg betapad. Azért a DSC az E46-ban még hagy bőven játszóteret még a 18i-vel is.
Fogyasztást meg simán számolj 10 fölé szerintem. 2liter dízel (igaz touring) is megeszi a 8-9-t automatával BP-en. Mondjuk havi 1 tankolásnál pont beleszarnék én is.
szerk: Mondjuk én a helyedben nem cserélnék gumit ha még frissek. Nézd meg mennyire jön be a történet. Előbb-utóbb úgyis 6 hengert akarsz majd, arra pedig kicsi lesz a gumi.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #165588 üzenetére
A 6 henger nem feltétlenül a veretés miatt érdekes. Én is jelenleg ugye 4 hengerrel járok, de volt már 6-8 és nagyon visszasírom. A következő ismét 6 henger lesz minimum. Egyszerűen más a járáskultúra, zajok. Ha pedig valóban 400km-t mész havonta, akkor meg pont teljesen mindegy, hogy 20-30%-al több a fenntartása.
Nekem sem hiányzik már annyira 300LE+, egyedül talán autobahnon kellene még vagy 100 csacsi, hogy komfortosabban érezzem magamat, de Téged a III-V között nem veszélyeztet, hogy utadba akad egy germán pálya.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #165633 üzenetére
Grat. Én továbbra is azt mondom, hogy meg fogod kívánni a több hengert.
szerk: Lehet rosszul látom, annyira nem látszik a képen, de ahogy nézem a vezetőoldali ablaktörlőnél bent van még a műanyag támasztó clip. Kb a kar közepén van ha még bent van. Az Aerotwinek és hasonszőrű társaik szarul működnek vele. Szedd ki és rakd be a pótkerékhez. Így pontosabban, csendesebben és csíkozásmentesen töröl egész hosszon.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- DXRacer használt szék eladó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000