-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz BigBlackDog #158119 üzenetére
Nekem 0 fok és a fölött 4-5km elég. hogy beálljon a mutató, bár addig dolgozik a fűtés rásegítés. Erősebb minuszban 8-10km mire jó lesz.
Meleget már 1km után elkezd fújni. 2 liter.
-
Xero
nagyúr
válasz Johnny_vT #158143 üzenetére
Megyek egy évben legalább 30 de van, hogy 50e km-t.
Na most az öreg 2L-es automata dízel elketyeg 6.5-ös átlaggal.
A fogyasztás 2 nem releváns, ott 100km-t 90 tempomattal mentem a kísérlet miatt.Ha hasonló méretű, erejű benzines kellene belőle, az alaphangon 2L-el többet kérne. Ez legyen akkor évente 230-400e Ft difi. Nem nagyon van olyan betegágy, ami ezt kitermelné, ha pedig igen, akkor nagyon nagy romot sikerült vásárolni.
Én úgy számoltam, ha eldurrantom a turbót és mind a négy befecskendező is felújításra szorul, akkor is még megúszhatom 400 alatt. De ez azért nagyon worst case scenario és egyelőre semmi jel nem utal rá, hogy letérdelnének, ha pedig mégis, akkor max tovább megtartom és kiautózom az árát bőséggel.
Sokkal jobban fáztam az automatától, nem véletlenül az első számla amit a kötegből kitúrtam vásárláskor, az a váltóolaj és szűrő csere volt, és hamarosan én is lecserélem nem véletlenül.
Webasto témához:
Én is töröm a fejemet rajta, hogy berakatok egyet, de jelenleg is 90%-ban mélygarázsban állok, és a jövőben is így lesz. Ott nem tudom mennyire ildomos, ha minden reggel fél órát pöfög.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Johnny_vT #158157 üzenetére
Nem írtad, hogy városi használat, csak annyit, hogy vásárlók.
Természetesen legnagyobb részt pályán megyek ügyfelekhez Németországba jellemzően, tehát nálam lényegesen racionálisabb megoldás.Sok céges flottánál, pedig kibocsájtási norma volt/van nagyon sokáig. Most kezdenek sok helyen dizel stoppot bevezetni a botrány miatt, de amennyire hallom ismeretségi körben, nagyrészt továbbra is két korlát van a céges autónál. Az ár, valamint a kibocsájtási norma. Esetleg van még márka megkötés, de kb ennyi.
Évi 10e-re természetesen én sem vennék dízelt. Amúgy is benzin kedvelő vagyok, de néha racionálisan kell gondolkozni, ameddig nincs meg az 5 szám.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Ezek szerint nem csak én éreztem anno ügyetlennek indulásnál a DSG-t. Mondjuk én mezítlábas dolgokban próbáltam (Golf, Octavia), de nem jött át a dolog. Viszont az tény, hogy a váltások marhajók.
Hülye kérdés és nem hiszem, hogy bárkinek sok tapasztalata lenne, de a Porsche PDK is így viselkedik indulásnál?
Valamiért úgy rémlik, hogy az újabb DSG-kbe már "programoztak" kúszást.
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #158286 üzenetére
Én meg csendben örülök, hogy teljesen ki lehet nyomni néha a stabilizátort, ha játszhatnékom van.
-
Xero
nagyúr
válasz mdani01 #158432 üzenetére
Mind a kettő jónak tűnik.
Érdemes esetleg FB-on az E46-E39 csoportokat nézni. Oda felkerülnek olyanok, amik hahu-t már nem érik el.Gyors lekérdezés, átvizsgálás, tesztvezetés és kiderül, hogy mi újság. Képek alapján egyedül a másodiknál a bőr állapota kérdéses nekem kissé. Nekem 200e km-nél még semmi baja a bőrnek, szóval érdekes, hogy 300e-nél már ennyire kopott, bár adódhat használatból is.
(#158447) [vilike] Ha sokat megy évente mit vegyen? 30i-t, vagy meg se álljon S54B32-ig?
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #158550 üzenetére
A 6-os Mazda sajnos magasan a legzajosabb a kategóriájában.
-
Xero
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #158666 üzenetére
Hátsó futómű tűgörgői, 1-es henger befecskendezés és trafósor nagyjából ezek a jellemző gondjai. Ezen kívül szög egyszerű. Facelift után a bajuszkapcsolók lehetnek még problémásak, de mára kb mindegyik filléres tétel. A 8 szelepes benzinesek megölhetetlenek mindegy hogy gyilkolod, cserébe lassúak.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #158876 üzenetére
A szerelőmhöz jár rendszeresen egy A8 tulaj. Egészen konkrétan kétszeres A8 tulaj. Van egy benzinese és egy nagy tdi. Na a benzines kb állandóan az emelőn van ha oda megyek, de a tdi köszöni szépen semmi baja hozzá képest. Nem tudom, hogy szerencse kérdése-e, de ez alapján vicces módon, talán jó választás lehet.
-
Xero
nagyúr
válasz bitpork #158901 üzenetére
Mert heroin áron lett volna megcsinálni.
A tekercsek meg a rendbetétel árának töredékéből kijöttek. De egyetértünk. Sok-sok évet lehúztam kőkemény weitec futóművel. Ma már másra sem vágyom csak ringatózásra.(#158908) footy: Bőven fenn tudta tartani. Szalonból gurította ki. Csak egyszerűen sóher volt ennyit rálocsolni az akkor már nem fiatal autóra. Most is legújabb E klasset hajt.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz vzsryl #159355 üzenetére
Meg a cégautók országa. Ahol a kibocsájtási normák és az elkönyvelhető gázolaj költség számít.
Csak hogy kicsit érezzük mennyire ki van fordítva a cégautós flotta dolog.
Haverom pont most rendelt egy GLC350e-t valahol 20M fölött, lévén belefér a kibocsájtási normába. Persze a napi 2x50km parkettán pályázásnál, biztos marhasok értelme lesz szegény kis erdők lelkivilágát tekintve a 2L-es feltöltött benzinesnek a plusz ballaszt aksikkal. De belefér a normába... -
Xero
nagyúr
Sok dolgot nem tudok róla mondani. Egyszerűen az anyagok, az illesztések borzasztóak voltak. A sivárság egy dolog, de tényleg a biliműanyag az kritikán aluli volt. Bele kell ülni és kipróbálni én azt mondom. Plusz ez ugye egy taxi volt, ami ki tudja mit kapott az élettől már.
-
Xero
nagyúr
válasz vzsryl #159862 üzenetére
Ültél már benne? Olyan szinten biliműanyag az egész, hogy sírnom kell tőle. Rokonét vezettem még 6 éve pár napig (egy céges primera helyett kapta), és komolyan fogtam a fejemet. Kopog, zörög, zajos, kemény, csúnya. Öröm volt visszaülni a primeraba, hiába régebbi konstrukció, a kettő ég és föld volt.
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #159918 üzenetére
1-5% a személyszállító autók részesedése a légszennyezés nevű játékban. Jah van benne részük, de nevetségesen alacsony sok más szereplőhöz képest. Elreszelik a dízeleket. Ok tegyenek így. Elkezdik tolni az elektromos autókat. Ok tegyenek így. Csak ne felejtsük már el, hogy milyen hatásfokú és milyen szennyező erőművek hányják ki magukból az ampereket.
A németek pattognak a dízel kitiltással, közben égetik a barna szenet. Seems legit
Vagy az osztrákok amikor kibasszák a 80-as IG-L-t éjszaka Schwechat előtt. Fuck logic.
-
Xero
nagyúr
válasz hülyegyerek #159926 üzenetére
Jaja meg fogom tenni ha bedurvulnak a szigorítások, csak éppen nekem ez évi min fél milliómba fog kerülni, de tojni rá. Egyszerűen ez a politika által manipulált birka üzemmód zavar.
Csak tudod addig ameddig nagyon sok helyen a C-E 63 AMG-ket, M3-M5-öket pörgetik a piros lámpánál előttem, egy percig sem érzem szarul magamat, hogy pöfögök a 2L-es dízelemmel.
Félreértés ne legyen, ki nem állhatom a dízeleket, de egyszerűen számomra pl ez a legjobb megoldás. Havonta 1-2 alkalommal 1500-3000km egy levegőre sokkal hatékonyabb ezzel. -
Xero
nagyúr
válasz bitpork #159989 üzenetére
Azért piszok sok település van ami mission impossible oszkárral. Pl amikor összetörtek előző vassal, el kellett volna jutnom Szolnokról Szegedre, majd onnan vissza BP-re. Na ebből a Szolnok - Szeged képtelenség volt. Pedig eléggé nagy településekről beszélgetünk. Gondolj bele, ha valami tolnai apró zsákfaluba kell eljutni.
-
Xero
nagyúr
Én sem tudom még merre induljak majd el. F31 330d volt az eredeti idei cél, de most már nem mernék beleugrani nyugodt szívvel. Nagyon cink ha sok ügyfélhez nem jutok be egyszerűen autóval 1-2 év múlva. Szóval én kivárásra játszom, aztán max lesz egy 340i és jónapot.
Közben pedig gondoltam ránézek a forgalmimra már. Ofkorsz októberben elírták. 10-es környezetvédelmi helyett (EURO IV) 8-as van rajta (EURO III), 1525-ös önsúly helyett pedig 1600kg. Well played...
Tartottam gyorsan egy körtelefont, hétfőn vihetem műszaki adatlapért, aztán kicserélik a forgalmit. Marhára boldog vagyok. -
Xero
nagyúr
válasz MunezXBK #160215 üzenetére
Volt 950kg-os 1.4 75HP klímás autóm, plusz vezettem pont ilyen Polot is kb 600km-en keresztül. Városba elég, bár BP-en még nyögdécselhet néha, viszont városon kívül érdemes előre gondolkozni jócskán.
A saját példámat hozva: Nem véletlen, hogy az 1.6-os 206-os ugyan annyit vagy kevesebbet evett mint az 1.4-es. Egyszerűen alulmotorizált egy 1T-ás autó 75LE-vel és klímával városon kívül.
-
Xero
nagyúr
válasz kisza25 #160237 üzenetére
Oké asszonynak lesz városba, ott még élhető talán, de akkor van kellemetlenség, ha valamiért szügyig rakva ki kell menni a városból. Ilyenkor jönnek a kamion mögé beszorulások, vagy ne adj Isten a frontális ütközések.
Az is tény, hogy általában az egyel nagyobb motorok kb ugyan így esznek, cserébe picit élhetőbbek.
Sarkított példa ugyan, de családban volt 1007-es Peugeot 75LE-vel és robotizált váltóval. Nyilván ez több sebből is vérzett, hiszen ólomnehéz, gyenge és a váltó is hitvány volt. A tulajdonos idősebb hölgy, kétszer kísérelt meg vele nagyobb távot menni, de annyira félt, hogy inkább feladta a dolgot.
Most egy hangyányit erősebb és könnyebb, némileg normálisabb automatás Opel Adam van. Ezzel sokkal bátrabban, magabiztosabban közlekedik. Ezt is érdemes számításba venni.
szerk: Az a baj, hogy én 90-95%-ban városon kívül mászkálok, így abból következtetek leginkább, de attól még nem tartom jó döntésnek egy 75 lovas klímás 1T-s 2005-ös autó megvételét 1M Ft-ért.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Winne #160259 üzenetére
Inkább ez mint a Polo. Mivel kintről hozott, így kicsit macerásabb utána járni, de alvázszám és a tulajdonos engedélyével egy-néhány kinti máraker ad infót a gépről. Mivel ezek hajlamosak rohadni, első körben azt kell végignézni, illetve megvizsgálni, hogy az a javítás pontosan mi is volt. Lehet, hogy kapott egy puszit és azért hozták be roncsként. Minden futómű alkatrészt és kárpit mögötti elemet tüzetesen végignézni.
A többi elmondják a Mazda guruk.
-
Xero
nagyúr
válasz kisza25 #160270 üzenetére
Valoban, csak eppen a belso savban 150+ tempomappatal kozlekednek (en is ora szerint 150-el megyek vegig emelkedon, es itthon is sokszor ki kell mennem a kozepsobe, tolunk nyugatabbra plane), a kozepso savba beragad boldog-boldogtalan vagy eppen kamionok elozgetik egymast, a legkulsoben pedig vegkep kamionok lesznek.
Csak egyszer fogy el a lenduleted, mert kiszambazik a bolgar kamion eled a kozepsoben, es onnantol sutheted a harom savodat.
-
Xero
nagyúr
válasz mdani01 #160426 üzenetére
Szintén, de azért egy-két apróságot cserélgetni fogok tavasszal. BMW topicban kifejtettem, hogy hiába patika az autó, attól még pár százat el tudok rá költeni, mert maximalista vagyok.
Vásárlás utáni kötelező dolgok, egy plusz olaj-szűrők cseréje azóta hiszen lepörgött 10e km, az egyik lengéscsillapító nem 100%-os, így 4db csere, első fékek is lassan cserések így csere mind a négy, plusz automata olaj és szűrő csere, mert már az is 2 éves benne. Egyből 300-500e. Új nyári szett gumi plusz 100e.
Persze ezek nélkül is teljesen jól el lehet lenni vele, de ha valaki igazán hibátlan autót akar, akkor rá kell költeni ennyit.
-
Xero
nagyúr
válasz rbalint88 #160429 üzenetére
Nope. Nincs hátsó elektromos ablak, tetőablak, pdc és m csomag. Ezen kívül minden. Cserébe valós 189e km volt minden számlával 2005 óta.
Októberi vétel volt, nem volt időm alut vadászni rá, plusz ha lecseng a dízel hiszti és kiderül mi lesz, nem ez lesz az első autó. Tehát lehet jövőre garázsban lakik úgyis.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Videós, mozgóképes topik
- iPhone topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron