-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #191496 üzenetére
Nekem VAG 1.6 crtdi-m van. Ha lesz még dízelem, az 2 literes lesz, mert nem hiszek az alulmotorizáltságban. :)
Egyébként a VW márkaszervizt nem szeretem. Nem adnak ki infót a saját neveden lévő autó előéletéről, horror árak vannak (a múltkor beírtam, hogy valami 900 ezer + munkadíj lenne a márkaszervizben a dpf csere). Ha valamiért nem találsz utángyártott alkatrészt, akkor szívás. A gyári résolajcső valami 50 ezer körüli összeg volt... A következő autóm nem VAG lesz...
A C5-öt is megnézném, hogy tetszik-e, állítólag a dupla üvegezésű verzió extrém csendes.
-
nesa
veterán
válasz ngaba #191502 üzenetére
HDI nél arra kell figyelni hogy lehetőleg Bosch vagy esetleg Siemens legyen a befecskendező rendszer ,a delphi meg egyéb befecskendő rendszerek nem ajánlottak mert nem felújítható semmi benne, csak gyári új játszik, csavar a dologban hogy PL a 2.0HDI 136 lovas RHR motorkód 80% siemens, de ugyan ez a motor kód alatt jött delphivel is, PL a volvokba csak a siemens féle van, de psa meg ford meg egyéb márkák bármivel lehetnek.
-
Somatom
veterán
válasz szabonagyur #191499 üzenetére
Azért valahol megértem őket. A márkaszervízekkel nekem is rossz tapasztalataim vannak. Ott nagyon ritka a valós tudással bíró szerelő, mivel nem javítanak, hanem cserélnek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nekem mondod? Anno (cirka 10 éve) a 4Runnerem (3000 V6) automatája eccercsak nem váltotta az overdrive -ot. Kérdeztem a hazai Toyota képviseletet, hogy szerintük melyik a legjobb szervíz az országban. Már nem emlékszem a nevére, de a 4 -es úton volt, Vecsés után. Ott megállapították, hogy váltóhiba, de nincs javítás, csak csere nyóccázé. Gondoltam, nem úgy van az. Irány a Bártfai, ahol megállapították, hogy a váltónak semmi baja, szerintük ez vmi váltóvezérlési probléma. Végül egy szigetszentmiklósi mágus egy hétig méricskélte (tényleg dolgozott rajta, láttam a kirobbantott kábelhegyeket) és 60 rugóért megállapította, hogy elromlott egy ötezer Forintos hőgomba, ami hideg motor jelet küldött és ezért a váltóvezérlés nem engedte az overdrive -ot.
Ennyit a márkaszervízről. Költői kérdés: mi lett volna, ha nyóccázé váltót cserélnek és ugyanúgy nincs overdrive?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
[CS]Blade2
addikt
válasz szabonagyur #191499 üzenetére
A kopasz a youtube-on mondta. Ő elviszi bárhova az autóit kérésre. Akkor mi a megoldás? Ha egy nagy kereskedés azt mondja, hogy ő nem viszi el az árút márkaszervízbe, akkor az ajánlott, vagy sem?
Én inkább otthagynám a gépet így tapasztalat nélkül. Ha sikerült volna elmenni megnézni a kiszemeltet, akkor oda vitettem volna, ahova a jelenlegivel járok, és, ha az eladó nem engedi, akkor én azt azonnal ott is hagytam volna. (Igaz, hogy nincs tapasztalatom, egy 2 éves gépet nem feltétlen akartam tüzetesen átvizsgáltatni. Elég hihetőnek tűnt a szervízkönyves előélete és jó volt az ára, még garis volt.)
Szerintem az a leggyanúsabb, ha egyáltalán nem engedi átvizsgáltatni, és az a 2. leggyanúsabb, amikor ő mondja meg, hogy ide és ide elviheted. Ebben az esetben bizonytalan, hogy nem-e oda viszik a gépet, ahova ő jár, és ferdítik az eredményt a kereskedőnek/eladónak kedvező irányba. -
Somatom
veterán
válasz [CS]Blade2 #191509 üzenetére
Hozzáértés szempontjából nem sokra tartom a márkaszervízeket, viszont az is benne lehet a pakliban, hogy ott olyan infók is kiderülhetnek az autó előéletéről, amiket a kereskedő nem szeretne.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
szabonagyur
félisten
válasz [CS]Blade2 #191509 üzenetére
Nem azt mondom, hogy a kereskedő ezen döntése jó, de érhető nem?
Oda a kulcsot nem adja senkinek, hogy menj nézesd át majd gyere vissza. Arra meg nem fizet embert sem, hogy az autókat elvigye majd 1-2 órát üldögéljen míg megnézik az autót amit lehet meg sem vesznek tőle.
A kopasznál meg ez a marketing gondolom meg a volumen is kisebb.
Magán személyként is elgondolkoznék, hogy mennyire lennék benne ilyen vizsgálatra járkálásra mondjuk heti többször. Rendes munkám van, így amikor a szerelő dolgozik én is, nem fér bele párszor beugrani és megnézni az autót. Főleg néhány szerelő olyan barbár módon bán az autóval, hogy hihetetlen (na meg lehúzza a jó autót is remélve, hogy majd mennek hozzá szervizelni mégis).
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
m.lala
aktív tag
válasz vzsryl #191496 üzenetére
Én is 508-ban gondolkodom, semmit de semmit nem találok róla negativumot. Viszont nézz meg egy hyundai i40 kombit is.1.7 d, magánvéleméynem hogy gyönyörü, itt irták hogy esetleg eszi a kuplungot egy linkelt taxis videón, de a népitélet tesztek abszolút pozitivak és igazából a milyen ótót vegyek 3.5m ért totalcar cikbben is kihozták ajánlottra. [link]
Nekem tavasz lesz, de keményen őrlődöm.[ Szerkesztve ]
Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?
-
vzsryl
nagyúr
válasz m.lala #191512 üzenetére
Én sem találok negatívumot, illetve egy picit hozzáköthetőt mégis. Apósom Pug Boxer 2.0 blueHDI-t szokott vezetni, és azok szokták enni az olajat, de 20k km-enként cserélteti a cég, ami lehet, hogy már túl sok.
A hunyadival az a bajom, hogy nem tudom mennyire egyszerű és költséghatékony a szervizelésük. Tudomásom szerint Európában európai dízeleket a legkedvezőbb választani, mert jobb a szerviz háttér. Egyébként tényleg jól nézi a kombi változata.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
snefi2
csendes tag
válasz WasabiTrsr #191494 üzenetére
Hello
En is most nezek autot. /es ne total nem ertek az autokhoz es egyeltalan nem is erdekel a muszaki resze/
Elsore sikerult egy ceed talalni amit atnezetem helyben az egyik ilyen eljon az autohoz es atnezi es velemenyt mond emberkevel.
latszolag minden rendben volt az autoval.
de azert halisten elengedtek a kereskedesbol egy "totalcaros" atvizsgalasra ahol meg is emeltek, hat ott azert elojottek problemak amikre a kereskedo se tudott megnyugtatot valaszolni. pl miert van vastagon alvazvedozve a kocsi de csak ott ahol "rohadni" szokott es mashol nem. a sarhanyonal logott az egyik muanyag ellem.
Viszont most sikerult egy olyan autot talalni amit pont egy ilyen /nem ugyanaz/ atvizsgalos ur arul. persze o alanezett mert ugye megvette a kocsit.De o is elengedi a kocsit atvizsgaltatni. /bar igy egy kicsit hulyen is nez ki helyzet... :D a markaszarivzbe meg valahogy nemtudtam keresni csak ket hetre idopontot es ok nemszoktak elvinni probakorrel se.? -
őstag
Urak!
A Grande Punto 1.4 T-Jetnek van vmi nyűgje, amiatt kerülendő?
Időnkénti használatra kellene hamarosan egy városi, dinamikus kisautó. MiTo volt a másik kiszemelt, a Fiat kicsit szimpatikusabb, mert van belőle 5 ajtós kivitel. Néha jól jöhet. -
t1
addikt
Sziasztok. Családon belül lenne vásárolva egy Renault Scenic 3 dízel motorral . Van valami tapasztalat melyik a legstabilabb motor közülük?
1.9 DCi 130LE
1.5 DCi 85-105-110 LE -
BigBlackDog
veterán
Renault topikba is érdemes bekérdezi, ott pl. Rob szerintem kapásból vágja, hogy melyiket szabad megvenni.
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz BigBlackDog #191520 üzenetére
Ott hamar leráztak.. mindegyik jó ha volt gazdája..
-
vzsryl
nagyúr
Lefordítom:
Ezek megbízható motorok, már az 1.5 DCi is rendben van, tehát ha olyan példányt fogsz ki (lehetőleg ne a kínálat aljáról válogass), amiben odafigyeltek a szervizelésre, akkor neked is csak kopó-fogyó költségeid lesznek.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
WasabiTrsr
csendes tag
válasz [CS]Blade2 #191495 üzenetére
Koszi a valaszokat mindannyiotoknak.
Nekem az a tippem, hogy azert nem engedik, mert minden kis problemat elmondana a markaszerviz es elallnek a vasarlastol.
Bar az is igaz, hogy mar 3 hete biztos ott all az a kocsi a kereskedesben, mert akkor votlam megnezni, es mar ketszer ujra felraktak hahura. Lehet felhivom jovoheten, hogy esetleg most elengedi-e mar, gondolom neki sem jo ha ott all.
Mivel mar jo ideje ott all, attol is felek kicsit, hogy mas mar ellallt tole mert valami baja volt.
Voltam tegnap egy masik kereskedesben, ott azt mondtak, ha van szabad alkalmazott akkor elviszik, illetve ha nincs akkor trailerrel el lehet vitetni, szoval igy ez egy kicsit szimpatikusabb volt, bar itt meg nem lehet felemelni helyben. Amugy megertem, hogy ha nincs ra kapacitas minden autot elcipelni...
Mindket kereskedesnek viszonylag keves review-je van, de az alapjan eleg jonak tunnek.
Amugy Focus mk2.5, a 1.6-os benzin motorral, ghia, jegkek. Igy mar meg fogjatok tudni talalni ha valakit erdekel.
Inkabb attol felek, hogy torott volt es az latszana valahol. Gondolom markaszerviz sem nagyon tud semmit mondani a motorrol bontas nelkul?Ez az egesz autovasarlas eleg stresszes...
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz WasabiTrsr #191523 üzenetére
1-2 dolgot szerintem kicsit túlgondolsz. 3 hét azért nem olyan sok idő főleg, hogy egy Focusról van szó, nem 2 db van eladó az országban.
Miért kellene motort bontani? Ennyi erővel darabjaira lehetne szedni minden autót.
Vigyél magaddal egy jó szerelőt aki ért hozzá, az megmondja van e értelme emelgetni meg elvinni ide oda, addig szinte felesleges körök.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Somatom
veterán
válasz WasabiTrsr #191523 üzenetére
Bármilyen hozzáértő sokmindent mondhat a motorról bontás nélkül, amit pedig nem, azt csak apró darabokra szedés és méricskélés után tudná megmondani. Ilyet legfeljebb versenymotoroknál csinálnak. Ha csak a gyertyákat kiveszi, már abból is sokminden kiderül. Pláne akkor, ha még egy kompressziómérőt is bedug a helyükre.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz yuing #191526 üzenetére
Előtte lévő 2/b modellről tudok nyilatkozni. Azzal nincs gondunk. Rozsda nem bántja. Esetleg az első kerékjárathoz behordja a koszt, az tud rozsdálni. Szervó szokott bajos lenni, az 60 ezer körül van anyaggal együtt.
Amúgy meg egy egyszerű szerkezet az egész autó, nincs túlbonyolítva. -
Paxker315
addikt
válasz yuing #191518 üzenetére
A T-jet nagyon jó. Én is sokáig szemezgettem a T-jet GrandePuntokkal, végül a vérmérsékletemhez-stílusomhoz jobban illő Yaris HSD mellett döntöttem. De a T-jet mégis dinamikusabb, gondmentes, a punto (grande) szintén remek darab. Van is pár elmentve a parkolómba, ha esetleg elkapna a gépszíj később : D
"Mindkét megkérdezett szakértő meggyőződése, hogy aki a 120 lóerős benzines motort választja, egy szép és nagyon kevés hibalehetőséget tartogató autót vehet a használt Alfa Giuliettával. Az 1,4 T-Jet híresen problémamentes motor, a 189-es Bravo kapcsán is ajánlottuk. Szíjas vezérlését 120 000 kilométerenként vagy hatévente kell cserélni.
„Erről a motorról azt kell tudni, hogy nem a széndioxid-emisszió lefaragására tervezett, agyonkönnyített motor, nem olyan, mint a TSI-k, EcoBoostok és más konstrukciók. Az 1,4 TBi egy hagyományos turbós benzines, amiben nincs közvetlen befecskendezés és 200-350 baron működő, nagynyomású üzemanyag-ellátás” – teszi egyértelművé a különbségeket Várkonyi Gábor."https://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2020/09/24/tippek-profiktol-ezek-a-jo-hasznalt-autok/?fbclid=IwAR3aBf1fTpKmEsWehUPdRr0VMzI1700qdYoJOpaZXIdTuZcj8xRnbcq28WU
tipp: olaszautó topikban keress rá a Punto-ra, vannak kommentek. [link]
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
molnarpeter
nagyúr
válasz yuing #191526 üzenetére
Tök ugyanaz, mint a MiTo, vagy Corsa D, Meriva B is rokon. Itt is, olasz topikban is voltak írva hibák, visszakeresve megtalálod Nem egy hibamentes szekér, de egyrészt újonnan is olcsó típus volt, másrészt fillérekért van hozzá minden, most vettem 7.5k-ért egy pár új hátsó lengéscsillapítót, futárral együtt (na jó, ezt pont kifogtam szerencsésen, alapból egy darab lenne ennyi legolcsóbb márkából). Ami drágább, az a szervó hiba, úgy 60-70k körül szokott lenni a javítás. Rozsda: bölcső, első lengőkar, és kerékívek amiket érdemes megnézni alulról első körben, illetve a csomagtérajtó belső oldalának alsó peremét. Hátsó ablakemelő ha kurblis, akkor senki nem használja, azért megszorul és próbálkozásra szakad a bovden. Hátsó ajtó kilincs probléma meg otthon orvosolható, vagy a bovden, vagy a műanyag nyúlik/deformálódik sajna. Féltengely hiba nem ritka. 6-os váltó rizikós (M32).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Köszönöm a válaszokat Stylewars_kp, Paxker315 & molnarpeter!
Még utánaolvasok az olasz topikban. A T-Jet Puntókat 5 gangos váltóval szerelték, 1.4-es szívókat láttam 6-ossal. Utóbbi ezek tükrében plusz egy hibaforrást jelentene. -
-
[CS]Blade2
addikt
válasz yuing #191531 üzenetére
Kollégáknak van Bravo és Lancia Delta T-Jet-el. A Lanciába most ment el a vezérmű kerék belsejében egy ék (egyszerűen eltörött, és kihullott a helyéről), és külön elforgott. 220.000ft volt a javítása. A Bravo-ban nem volt vele gond. Amiről még én tudok, az a kormány kopása, de a Bravo-ban jó. Lehet, hogy nem gyári, vagy cserélték, javították valahogy. Egyébként le tud hámlani állítólag elég rövid idő alatt. Egy fél éve én is gondolkodtam rajta, mert jó áron vannak, csak én turbó nélkül, és akkor figyeltem ezeket meg az utakon pár példányt, és tényleg olyan, mintha ezek nem rohadnának, de azt is hozzá kell tenni, hogy ezek még csak 2010-es gépek.
Az E10-es benzin kapcsán tudok egy-két fogyasztási adatot, és hát az ami még a hátránya valamilyen szinten, hogy nem azok hihetetlenül takarékos darabok. 7-8 litert gond nélkül bevernek. A Bravo is valami 1200kg vagy felette, a másik még nehezebb.Ebben a videóban egy tulaj minden hibáját elmondja, amit tapasztalt a használat közben: [link]
-
őstag
válasz [CS]Blade2 #191533 üzenetére
Bravóval is szemeztem, videót köszi, igazából annyi gond van vele, hogy az eleje nekem személy szerint annyira nem jön be, Punto szebb szvsz. Meg ugye nagyobb is, míg nincs család nekem bőven elegendő a kisebb autó.
-
sipeti2
tag
Sziasztok,
Használt autót szeretnék vásárolni a limit 8 millió huf.
Szeretném, ha legalább 250 lovas lenne, a fenntartása ne legyen extrém ( pl mustang).
Jó lenne gyári használható hangrendszer.
Amiket néztem: Honda Civic Type-R (2015)
VW Golf 7R 2.0 TSI
Renault Megane RS
Skoda Octavia TSI RS ( 2018 körüli)
Bármi más ötletet meghallgatok szívesen. Konkrét linkeknek is örülnék!
Pro, kontra jöhet dögivel.
Köszönöm előre is a segítségeteket! -
[CS]Blade2
addikt
válasz sipeti2 #191537 üzenetére
A Civic-hez képest a videós, versenypályás tesztek alapján a Focus RS sokkal élhetőbb utcán, hogy egy olyan márkát és típust is bedobjak, ami nincs a listádon. Én személy szerint a TSI motort kerülném.
Az utolsó Type-R-ek kicsit bazári hatást is keltenek a sok szárnnyal meg beömlővel, stb., de a versenypályán talán az lenne a legversenyautósabb, a legnyersebb. Cserébe lábon nem lenne valami kényelmes eljutni a pályáig. -
oliwire
őstag
válasz sipeti2 #191535 üzenetére
Szia!
Ezt láttad már? [link]
Nekem ST Line van, 182 lovas, ugyanúgy szabad ég alatt parkol, és városban nagyrészt, de hétvégén azért meg van járatva hosszú távon is, és van benne bővel kraft. Amit linkeltem, az ennél is erősebb, izmosabb, és szerintem nagyon sportos. Még garanciális, elnézve a gyártási évet, és a keretbe befér úgy látom.[ Szerkesztve ]
-
sipeti2
tag
Néztem RS Focust is, sajnos azok már nagyon drágák, kiesnek a keresőmezőből
-
veterán
válasz sipeti2 #191539 üzenetére
Nem zabálja, csipegeti, kb. 0.5-0,7 litert 2 olajcsere között. (Jelenleg nem tudok jó vételt G7 R-ből a hahun, szinte mind ott porosodik hónapok óta. A G8 miatt áresés várható.)
Van fent a egy fekete Megane RS, tavaly év végi, magyar, 12 k km. Március óta árulják, 12,5-ről indult, időnként 9 millió, most épp 9,95 M.
-
sipeti2
tag
Idáig ez a befutó : https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_2_3_ecoboost_rs_plusz_awd_s_s-16231526
Kérdés továbbra is, hogy ennyi km-el meg lehet-e venni. -
sipeti2
tag
RS octit senki sem favorizálja? Hétköznapokra lehet jobb is lenne.
-
oliwire
őstag
válasz sipeti2 #191548 üzenetére
Szerintem ha megvoltak a 10-15 ezres olajcserék, és jó állapotban látod, akkor simán megvehető. Azért az RS Focusokba nem olyan könnyen meghaló motort építenek, az nagyon is rontana az "imidzsén". 145.000 km 4 év alatt az azt jelenti, hogy 36.000-37.000 km/ év, napi átlag 100 km. Ez már hosszú távú autózás, még a dízelnek is egészséges, nem a napi városi 3 km-es bevásárlós táv, ami alatt be sem melegszik az autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- nVidia tulajok OFF topikja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest