-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #190844 üzenetére
Hát az gtk simán... ha megcsináltatod viszont ott az ismert előélet. Ha veszel valamit használtan akkor is benne van a pakliban, hogy egy olajevőset kifogsz (bármiből). Szóval ha hosszútávon gondolkozol akkor én megcsináltatnám. Nálunk a családban pont ugyanez volt a dilemma, le lett cserélve egy 1.6-os Mazda 3-ra. Az ugyan nem eszi az olajat érdemben cserébe rohad mint a nyű... Szóval amit a generálra költött volna azt a lakatosra költötte.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
Az meg a másik, hogy ennyiért simán játszik, hogy a csere autó is ugyanúgy olajat eszik, és akkor ott van az első szerviz + többi birtokbavételi költség 🤔 bár felújítás során is szeretnek biztosra menni a szerelők és az utolsó csavarig mindent cserélni, na most ilyen árkategóriában szerintem irreális a teljes felújítás alzl-felül, rá kell szórni azt a szett gyűrűt vagy felújítani a hengerfejet, aztán gurítani bontóig. Vagy jófogáson 60k egy bontott motor, ha akna van, akkor be lehet dobni szerintem otthon is. Szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #190853 üzenetére
A bontott motorral az a baj, hogy az is lehet sz@r és az is csak akkor derül ki ha már belevert 1000 km-t.
#nincsbennetarcsi
-
F.B.I.
veterán
Kösz urak! Megrágjuk.
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #190853 üzenetére
Ha cserélem, akkor nem ennek az árában néznék másikat, hanem 1M felett, de akár 2M felett is lehet. Attól is függ, hogy a nagyobb autó mennyit fog kóstálni. Gondolkoztam már T27-es Avensisen is, ami ha nem faceliftes, akkor bőven marad 2M a szaladgálósra stb... Illetve az első évben lehet, hogy elég lenne egy járgány, mert az ikrekkel egyedül nehezen tudna mászkálni a párom, amíg babakocsira vannak szorulva. Ha már tudnak totyogni utána, akkor már óvatosan megoldható.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #190857 üzenetére
Én kérnék egy árajánlatot az Almera nagygeneráljára. De szinte biztos, hogy olcsóbban megúszod a felújítással rövid távon. (Ugye ha új autót veszel, csak az átíratás 60 ezres tétel a semmire, és az új autóra is valamennyit biztos kell költeni szinte biztos. Az Almera értéknövekedése is visszahoz valamennyit, mert most eladhatatlan kábé, ha korrekt vagy.)
Innentől azon múlik, hogy:
- Megbízol-e a szerelődben, hogy meg tudja-e jól csinálni.
- Érzelmileg mit gondolsz az Almeráról. (Illetve bele mered-e ültetni a gyerkőcöket majd, ha úgy adódik?)
- Ha megcsináltatod, akkor viszont addig célszerű hajtani, amíg szét nem esik. (15 éves autóba csak ekkor érdemes ennyi pénzt ölni szvsz.)A T27 Avensis jó, csak nagyon ronda.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz ngaba #190858 üzenetére
Mennyi lehet egyébként egy mondjuk 1.4-es 16 szelepes motorba a gyűrűk és a szelepszárszimeringek cseréje? Alkatrész árba úgy nézem, hogy nem sok. A szelepszár szimering pár ezer Ft az egész készlet, a gyűrűk utángyártottban pl. Focus-hoz zsu.hu-n 6.000Ft-ért van / dugattyú. Új tömítések, új olaj. Kiderülhet, hogy kell ezt-azt cserélni. A munkadíj mennyi lehet, ha alul felül szét kell szedni?
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #190858 üzenetére
-meg
-unom már, 3 éve megvan, ebbe nem lennének bepattintva a gyerekek
-nem szeretném túl sokáig használni márA facelift előtti pofázmánya olyan szép, mint egy lóharapás, de az első facelift (2012) után már számomra teljesen korrekt, a 2015-ös meg kb. 1:1 Auris orr, szóval kicsit uncsi.
oldalról és hátulról nekem tetszik. A szedán szvsz. jóval ortopédabb, mint a kombi.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
diegho
nagyúr
Pénteken talán eljutok egy Suzuki szalonba kipróbálni egy Swift-et.
Na de mi van, ha netán nem jön be a Swift és kell egy autó kb 8-10 évre, aminek jó a fogyasztása 90% országúttal és olcsón fenntartható?
Pár elborult ötletem akadt:
- Clio 1.2szívó, a nagy értékvesztés miatt inkább ilyen 2013 körülit néznék 2,5M körül, ez nem tudom miért, de nekem külsőre nagyon bejön, imádom a mai napig, mindig megnézem őket az utcán. Például: [link]
- A Fiesta 1,25 82LE még mindig buzergálja a fantáziámat 2013 utánról 2,5M körül, mert baromi jó benne az üléspozíció, de nem nagyon van jól felszerelt. Például: [link]
- Corsa E-ben nagyon jól éreztem magam, de azt nem biztos, hogy be merném vállalni
- Leon 1.2TSI 110LE 3,3-3,5M között már kapható, ez már egy kategóriával nagyobb, de imádom a formáját és szerintem 90% országúttal ez is be tudna menni 5 liter köré Például: [link]
- Arona 1.0TSI, üssetek agyon nyugodtan, de ez is bejön, 1.0TSI-vel 2020-ast kapni 4,5M-ért, tehát kb új autót kapok Például [link]
- Rapid 1.0TSI, tágas, olcsó, 2 éves van 3.5M körül Például: [link] -
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #190861 üzenetére
Az új Swift, a Clio és a Fiesta a legészszerűbb választások, és szerintem is mocskos szép a Clio, de ez nem csoda, hisz olyan gyönyörű ívben emelkedik ki a fara, hogy konkrétan csak az új Mazda 3-as tud ebben jobb lenni, meg néhány szuper sportautó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
prsq
tag
Hol lehet megtudni, hogy egy autót elloptak-e? Mármint hogy bejelentette-e valaki, hogy ellopták az autóját?
Régóta látok egymás közelében egy Priust (benne gyerekülés) meg egy Prius+-t. Jó koszosak, falevéllel tele, biztos, hogy hetek óta nem mozdultak, gyanús kezd lenni, hogy 'altatott' autók.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Zizi123 #190834 üzenetére
Ha még nem döntöttél tegnap óta...
A 4. bőrös autómnál tartok:
- 1 db fekete bőrös - nyáron szvsz vállalhatatlan.
- 3 db bézs bőrös, a mostani is az, ez kevésbé melegszik fel nyári napokon. Télen jól jön az ülésfűtés, pillanatok alatt felmelegíti. Hátránya a feketéhez képest, hogy rendszeresen tisztítani kell, a feketét elég csak ápolni, pl. egy farmernadrág simán megfogja. Én egy puha ruhaanyagot teszek az ülésre, így lassabban szennyeződik, illetve nyáron kevésbé izzaszt.A magam részéről a szövetkárpitot preferálom.
A linkelt Peugeot belseje bézs, ráadásul perforált a bőr, így talán jobban szellőzik nyáron.
[ Szerkesztve ]
-
Zizi123
senior tag
válasz focvis #190865 üzenetére
Faladtam, nem szeretnek bort.
Mas.
Most a legujabb dilemmam az e-HDI.
Kineztem 1 kocsit, es abban mar nem az 1.6 109LE HDI, van, hanem a 112LE-s E-HDI.
Nyilvan nem a plusz 3LE a lenyeg, hanem elvileg ez e-HDI-hez mar jar a Start /Stop rendszer is. Amit nem tudok megitelni, hogy jo dolog, vagy szivas. Az 1 dolog, hogy sokkal dragabb az akku, meg 1 csomo plusz meghibasodas.
Valoban tenyleg olyam. mint 1 hibrid rendszer, hogy 20km/h alatt kikapcsolja a motort, es utana indulasnal elektromosan indul, majd gondolom 20km/h-nal kapcsolja vissza?
Vagy rosszul ertelmeztem?Megeri ez, van annyi elonye, amennyivel dragabb?
-
A spurfahrer nem a start/stopra élvez, hanem be sem kapcsolja a klímát, mert attól nő a fogyi.
Én szeretem ezt a funkciót, persze ésszel kell használni, ha tudod, hogy mindjárt mehetsz, ne hagyd leállni. Persze így is óhatatlanul vannak bosszantó szituk vele, hogy persze pont akkor vált zöldre, amikor leállít. Amúgy normális rendszer jó darabig bírja a hűtés/fűtést is a tartalékkal, amíg meg nincs elég tartalék, nem enged leállni. Amúgy is minden indítás sokkal simább ezekkel az autókkal már, pont a start/stop miatt nincs már az, hogy motorindításnál vibrálnak a lámpák, kiégnek az izzók, meg elhallgat a rádió, vagy hogy kinyírod az akkut, mert a klíma egyszerre indul a motorral. Egyszerűen sokkal okosabb, ‘smoothabb’ a kiegészítő elektronika.
Környezetvédelmi szempontból meg engem igenis érdekel, hogy a pirosnál álló 50 autóból minél több nem alapjáraton pöfög, hanem leállítja magát. Vagy egymillió autó szaladgál a városban, abból mindig van pár tízezer, csúcsidőben akár egyszerre százezer is, ami épp egyidőben pirosnál áll, ne pöfögjenek már fölöslegesen. Jó, tudom, szeméttel tüzelés, meg mátrai hőerőmű... Ezek is bicskanyitogató dolgok, de ez egy másik harc, amit mielőbb meg kéne vívni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
őstag
válasz parandroid #190868 üzenetére
"nincs már az, hogy motorindításnál vibrálnak a lámpák"
Én a legújabb 2020-as kocsiknál is látom a hátsó lámpák vibrálását, amikor beindul a motor zöldre váltásnál.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Zizi123 #190866 üzenetére
Abban nem sima start-stop van, kétirányú generátora van ami fékezéskor visszatölt kicsit valóban. Elég összetett rendszer, a fogyasztás spórolás vele minimális ha csak nem folyamat dugóban araszolsz vagy a belvárosban közlekedsz. Itt részletesen leírják hogyan működik: e-hdi
#nincsbennetarcsi
-
Zizi123
senior tag
Ami nekem nem vilagos:
Video a mukodesi elverolTehat 20km/h alatt kikapcsolja a motort, amikor a lassitassal feltoltesz 1 kondenzatort.
A kondenzatorral inditja ujra a motort 0.4s alatt, amikor indulsz.Tehat itt jon az a resz, ami nekem nem vilagos:
Amikor indulsz, es a rohadt nagy akkud maxon van, es a kondenzatorod is maxon van, akkor is a dizel motorral indul el csak a villanymotor segit elinditani?
Vagy esetleg a villanymotor kezdi el guritani a kocsit is, majd valamikor bekapcsolja a dizelt?[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Zizi123 #190875 üzenetére
A mikrohibridnel
sosem mesznincs hajtas csak villannyal, a starter/alternator/(flywheel) inditja a motort es segit a gyorsitasban (konnyebben felporog a motor.)[ Szerkesztve ]
-
JackFeryll
őstag
Sziasztok!
Jövőre vennék valamit amivel kihúzom az évet 1M környékén (plusz pár százas tartalékkal ha megkotlik valami, meg egy nagygenerállal kezdeni). Azutáni évben meg lecserélni valami fiatalabbra 4M+ árkategóriában, de erre most kezdetben nincs keret.
Felhasználás:
10% város
50% (jó rossz hazai) országút
40% pálya.
Átlagban heti kevés-száz km. Utazásra kell. 3-4 darab 80-100 literes zsák nem baj ha elfér a csomagtérben. Kombira gondoltam.
Igazából attól tartok ilyen áron minden egy időzített bomba amiből majdnem GTK költségek tudnak kiesni, plusz meg kéne nézni azt is hova nem engedik be a 100 éves dízeleket. Nem baj ha csendes és a beltér/külső sem fapad, de gondolom ez egy lehetetlen kérés úgy hogy ne legyen benne milliós szerviz kockázat.[ Szerkesztve ]
-
Zizi123
senior tag
Tehat csak elektromos rasegites van. Ertem.
Ez csak indulasnal segit ra, vagy barmikor gyorsitasnal pl 70-nel is ha kover gazt adok?
-
Drughi
addikt
válasz JackFeryll #190880 üzenetére
"Kevés-száz km"-re miért dízelt akarsz? Rövid távú pályázásra, illetve országútra 90-100as tempóra egy jó szívó benzines is képes a 6 literes fogyasztásra.
Megane 2 / Focus 2?
Mindkettő 1.6 -
molnarpeter
nagyúr
válasz JackFeryll #190880 üzenetére
Valami 1.9 TDI, korábbi kettőstömegű csere előny, jó turbó meg nem fog letérdelni egy év alatt...
-
Kickass
őstag
válasz JackFeryll #190880 üzenetére
Random 1.9TDI VW konszernen belul (Passat, A4, Golf)
Sok hiszteria nem lesz vele.
plusz meg kéne nézni azt is hova nem engedik be a 100 éves dízeleket
- ez Mo-n ertelmezhetetlen, BP-n lehet tiltas szmogriado eseten (elmult ket ev evben nem volt csak riasztasi fokozat)szerk.: mp megelozott pedig azt hitte SDI-t fog irni
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kickass #190886 üzenetére
SDI+autópálya nem adja ki Lehet valami egyszerűbbet néznék, gondolok itt a B5 futómű érzékeny mivoltára - ha fel kell újítani, egy év alatt nehéz kiautózni belőle az árát. Golf 4 Variant, Octavia mk1 Combi esetén kisebb az ilyen rizikó szerintem, már ha elég a beltér/csomi mérete (szűk hátsó ülés, de korrekt puttony) Szmog miatt nem félnék, szökőévente 2 nap.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #190888 üzenetére
Futomuvet meg kell nezni vasarlas elott csaposon vagy aknan. Egyebkent se divat mar ilyen erteku autonal az osszes lengokart egyszerre cserelni, eladas elott max ami gatya azt csereli.
De igen ott az Oktav is.
(SDI nem tudja a stabil 130-at sik terepen? )
-
Bdanyy
addikt
válasz molnarpeter #190888 üzenetére
ráadásul ha le kell hajtani a hátsó üléseket, az elsőket kicsit előrébb is kell tolni. Kár, hogy akár a csomagtér rovására, de nem tervezték kicsit tágasabbra az utasteret.
(#190877) köszi
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kickass #190889 üzenetére
Füldugóval többet is... Nem mondom, siettem már 1.2 HTP-vel, hasonló élmény
Rövid szakaszokat szerintem be lehet vállalni, de 3-3.5k fordulat felett már meleg van az adagolónak is, 120 a kényelmes utazó. Országot átszelni TDI
MunezXBK: Fiattal első útján hazafelé 1900 km-t élmény volt 120-as max tempóval megtenni, turbó geo vákuum cső hiba miatt vészmódban gurult
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #190892 üzenetére
Mikor a Passaton bemattolt az egr (2.0 CR TDI), akkor még 120-at sem tudott vészmódban. Padlógázon tudott 100-105-öt (óra szerint). Dombról lefelé viszont megvolt a 120 is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #190892 üzenetére
Papirkutya
HTP-vel 100-110 a 'kenyelmes'
Merci veszmodban is tudja sikon a 140-et 2.0DTI Astra viszont kb Munez altal emlitett TDCI powert tudott mikor a turbonyomas szabalyzo szelep elkoszont
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, első autót szeretnénk venni feleségemmel+van egy potyautasunk 1 éves kisfiam személyében.
A keret rá olyan max 1,6 millió, és 10 évesnél öregebbet nem szeretnénk, illetve jó lenne, ha automata váltós lenne.Eddig megnéztünk egy 2011es C4 picassot 1.6hdi 185k km fap mcpa6 és 1,3 millió, illetve egy automata 2011es 308 sw 1.6hdi 255k km 1,6 millió, 200k kmnél cserélve volt a vezérlés.
Ezek az árak mennyire reálisak?
Feleségemnek és nekem is nagyon tetszett a 308 sw, de a magas km állás riasztó.Mindenképpen megvétel előtt átnézetném az autót.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Pitterix
őstag
válasz Zirowe #190897 üzenetére
Nos, ilyen kérdésem lett volna nekem is, annyi kitétellel, hogy most Merivánk van és hasonló kategóriájú autó érdekelne. Max 12 éves korig.
Néztem én is olyan Picassot, de teszt alapján többet fogyaszt, mint a Meriva.
Mi napi 72km-t megyünk, ebből a harmadát városban."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
Zirowe
nagyúr
válasz molnarpeter #190899 üzenetére
Nem igazán került képbe ár alapján, illetve idősebbet már nem igazán szeretnénk.
Pitterix: merivát néztük, de a mostani verzió ronda, a régebbi bejönne, csak az meg már kicsi.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen