-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz bandus #190144 üzenetére
Van olyan munkahely ami 200%-ban fizeti a bejárást. Az nem biztos, hogy olyan rossz. Kifizeti az üzemanyagot, nem 9 ft/km, hanem 20 ft/km körül, és még ennyit kifizet kopásra. Igaz áll benne a pénzed, de másra is használod majd gondolom nem csak munkába járásra. Illetve nem minden munkahely ad céges autót csak azért, hogy bejárj vele dolgozni, feltéve, ha a munkakör nem igényli.
Le kell ezt vezetni egy excelbe vagy kockás füzetbe.
-
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #190150 üzenetére
H astra, Focus II
-
nagyúr
válasz Stylewars_kp #190151 üzenetére
Az a 20Ft/km is egy vicc, múltkor levezettem a 3 autóm költségeit, még a csóró Opel Corsa C-nek is 45Ft-ra jött ki 1km mindenestül. Illetve az említett távra nem évi 40e km, hanem inkább évi 50-60e km lesz a reális. Én ezt csak úgy vállalnám, ha céges autót kapok teljes üzemanyag térítéssel. (De leginkább akkor sem, túl sok időt visz el az ingázás)
-
footy
addikt
válasz Mr.Csizmás #190150 üzenetére
Fiat Bravo 1.4Tjet
Mazda3 ha nem rohad -
szabonagyur
félisten
válasz Stylewars_kp #190156 üzenetére
Céges kocsi ami megéri maximum. Nálunk Pest és környékéről járnak le cégessel NYI-re, na azt mondom megérheti már ha valaki szeret minden nap ennyit autókázni.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
footy
addikt
válasz Mr.Csizmás #190158 üzenetére
1-1,5 eve meg lehetett annyiert jot venni, azota felmentek az arak?
En megneznek azert 1-2 ami a kozelben van.[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz Mr.Csizmás #190150 üzenetére
-
grizlisandor
addikt
válasz Mr.Csizmás #190150 üzenetére
Gen 3 (2010 utáni) Swift?
-
veterán
válasz molnarpeter #190118 üzenetére
Varosba is beajanlanad? A 64 loero az hogy sikerul az 1.9-es dizelbol?
Everybody lies.
-
gzbotii
veterán
válasz Pttypang #190169 üzenetére
Névcsere volt közben?
Amúgy a turbó sokat dob, 1.9 TDI-ből a leggyengébb is 90LE, de 130ig volt minden Húzni meg, érdemi HW módosítás nélkül +30LE simán lehet.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
pit stop
addikt
válasz Stylewars_kp #190151 üzenetére
Pár éve a törvényben felemelték 9-ről 15-re amúgy.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
8th
addikt
válasz gzbotii #190171 üzenetére
A kilencven lovas őskövület adagolós tdi elég hálás jószág ilyen szempontból. Fillérekből bele lehet verni egy kis életet. Recept: nagyobb csúcsok, sdi tengely és egy normális chiptuning. Az adagoló a turbó a kipufogórendszer és minden más maradjon érintetlen gyári és máris megvan közel 140 ló példaértékű görbével. Ez egy olyan százezer forintos tuning amivel nem okádja a füstöt az autó és még nem megy a tartósság és megbízhatóság rovására.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz pècsimunkás #190175 üzenetére
Az a motor hardveres átalakítás nélkül sima ecu remappal 180-190ló között tud maximum, a motor állapotától függően. Volt egy fiatal srác aki lógó orral gurult le a padról mert valami százhatvan-valamennyi ló volt csak az övé. Hozzáteszem hugyozó befecskendezőkkel és halálán lévő turbóval is az volt a prioritás az embernek, hogy a frissen vásárolt homasita tuningos leonjára gyorsan kellett egy chiptuning. Pár hét múlva le is pukkant a turbó az autóról és még neki állt feljebb meg szidta egy fórumon a chipes srácot, hogy a szar program miatt történt. Jól kiröhögte mindenki.
-
Coyot
őstag
Cimbinek a gyári 90lovas Passat volt az alap: 190lovas crtdi turbója van közelemmel felrakva, geo vezérelve, de rendes intercooler nélkül egyelőre, nagyobb csúcsokkal bemérve adagoló teljesen újraépítve, SDI tengellyel ahogy írod, 180-200 lóra saccolják. Mérik majd ha a nagy cooler is bekerül.
Egy biztos 1800-5000 úgy húz hogy beszarás, nagyon jól sikerült a programozás. De ez már füstölni is tud... Ellenben nem nyúzva tudja a régi fogyit
Má' nem
-
zolee3000
tag
Ügyfélkapus (JSZP) lekérdezésben a Forgalmazási korlátozások részben találkoztam néhány kifejezéssel, amelyek értelmezéséhez szeretnék egy kis segítséget kérni Tőletek. Főleg az érdekelne, hogy milyen esetleges hátrányokkal járhat egy ilyen autó megvásárlása.
1. "Tulajdonjog fenntartva pénzintézet részére." (Ez gondolom csak annyit jelent, hogy egy pénzintézet a tulajdonos, a kereskedés pedig csak lízingeli az autót, de hogy rám, mint vevőre nézve ennek van-e jelentősége, az nem világos.)
2. "A jármű elidegenítési és terhelési tilalommal terhelt." ill. "A járművet meghatározott szerv zálogjoga terheli." (A hitelbiztosítéki nyilvántartásban a "Tulajdonjog fenntartással történő eladás" bejegyzés szerepel.)
3. "A jármű opcióval terhelt." (Erről egy "zálog" bejegyzést találtam, aminél a jogosult egy bank, a kötelezett pedig az adott kereskedés.)
-
Bdanyy
addikt
válasz pècsimunkás #190175 üzenetére
Anno néztem egy toledot, az is 1.9 150 volt azt hiszem.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
veterán
továbbra sem engedtem el ezeket a jettákat még, 4.5 körül nagyon szép highline felszereltségűeket lehet már kapni, viszonylag kevés km-rel, dsg váltóval. a 2.0- dízel ugye már az olajos kuplunggal rendelkezik, ez tiszta. de van belőle 110 és 150 lóerős változat is, van amelyik problémásabb ezekből?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Doki16
addikt
válasz bandus #190182 üzenetére
A 110 lovasban a 7 sebességes DSG van. A 140-et vedd abban van a jóféle CFFB motor. A 150-es meg az új fejlesztésű motor ami a B8 Passatban is van.
De ennyi pénzért már kapsz max felszereltségű hibrid Aurist is. Igaz abban olyan 150k km körül van, de cserébe nem kell aggódni a dízeles nyűgök miatt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Doki16 #190183 üzenetére
igen, tudom, de ezek a srácok által behozott főleg 2015-2016-os holland executive aurisok. kb április-május óta nézegetem ezeket és rá kellett jönnöm, hogy igazán a freestyle tetszik (hiába csak külsőség), de azok még nagyon drágák, és alig van 1-1 darab belőlük. így inkább valami fiatalabb kocsi felé hajlok: jetta, golf (az e nagyon tetszene, de nem tudom tölteni egyelőre), astra, most kicsit bővült a sáv. aztán persze lehet, hogy rászánok inkább többet és lesz egy freestyle auris, de akkor már még egy kicsivel többért inkább egy corolla trek. szóval ezen szerintem még elmélázok egy darabig
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Grande Ale
őstag
Üdv!
Hozzá tudnék jutni egy céges, 2015-ös Golf kombihoz, 312 ezer kilométerrel, kb 1,5 millió forintért. Az autó gyári szervizben volt mindig, szerviz könyv van, eladás előtt még elvinnék a soros olajcsere, stb szervizre. Kavicsfelverodes elég sok van, azt talán le kéne fujatni, de szép állapotban van. Megéri szerintetek ennyiért, vagy hagyjam a sok kilométer miatt? -
gergo5991
őstag
válasz Grande Ale #190185 üzenetére
engem az érdekelne, aki ennyit vezet (évi 60e km) az végez a vezetés mellett más munkát is a cégnél, vagy csak az a feladata hogy vezessen? mármint tegyük fel ha napi 400-500km-t is levezet, az uticéltól függően simán 4-5 órába vagy többe is belefér, és aznap még ha tegyük fel 8 órás a munkaideje 3 órát még dolgozik mellé? ez azért elég overkillnek hangzik. Bár nálunk is ez megy, szóval.. na mind1 csak a tapasztalatokra vagyok kiváncsi hogy van ez máshol.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
Na, úgy döntöttünk a feleségemmel, hogy most nem fog kelleni dömper, mert olyat ráérünk majd akkor venni, ha 2-nél több gyerek lesz. Tegnapi ultrahang szerint most “csak” kettő jön, szóval elég lesz egy kombi is, vagy valami tágasabb szedán.
Amire szükség van:
-benzines vagy hibrid benzines
-manuális váltó (hibridnél értelemszerűen ez nem játszik)
-minimum négy henger
-tolató kamera
-tolató radar
-tempomatAmi jó ha van:
-Apple CarPlay
-korrekt hi-fi (nem csúcs kategóriára gondolok)
-hátul keresztforgalom figyelő
-sávtartó
-távolságtartó
-LED lámpaAmi nem kell:
-naviAmi kizárt:
-dízel
-automata váltóEddig ezeket néztem nagyobb felszereltséggel 5M-ig:
-i40 1.6, 2.0, kombi
-Optima (ritka), kombi
-Insignia mk1 későbbi évjáratok 1.4T, 1.6T, inkább ötajtósban
-Superb mk2 1.4 TSI (1.8TSI, 2.0TSI mind vödör csavar?), inkább ötajtósban
-Avensis T27 1.8, 2.0
-Astra K 1.4T, 1.6T kombi
-Mazda 6 kodo 2.0
-Ford Mondeo mk5 (ebből van négyhengeres benzines?)
-Merci C W204
Az álom egy Lexus IS300h, vagy GS450h lenne, de azokhoz nagyot kéne spórolni, mert azok inkább 6M felett vannak, mint alatta.Új autóból a Corolla TS tetszik, de abból az 1.2T is majdnem 7M.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #190187 üzenetére
Mondeo mk5 hibrid sedan ezek közül szerintem, abban úgyis Toyota HSD lapul. Nagy, egyszerű technika, takarékos. (1.0 EB csak a 3 hengeres benne, Focus mk4 az, amiben az 1.5 is olyan, viszont a Mondeo esetén 1.5-től 4 henger van... de mindegy, mert a hibrid jobb).
Ha az Astra szóba jött, én bedobom az Octavia 1.4 TSI-t. Superb-hez szerintem kicsi a motor, abba inkább az 1.8-2.0 lenne illő, 3. generációs azokból is vállalható (nyilván 200-300k km után ott is emelkedik a fenntartás valamikor, de nem veszett ügy; autós és/vagy VW topikban focvis hsz-ei közt olvashatsz a ~175k körül futott Golf 2.0 TSI GTI-ről pl).
Új Corolla --> használt Auris nem jön szóba?
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz gergo5991 #190186 üzenetére
Viccelsz? Én max. 90 -nel mehetek, 60 -körül van az átlagom és mellé naponta átlag ötször rakodok (plusz vámolások, meg egyéb ügyintézés). Így a kéthetes etapom alatt teljesítek átlag 6000Km -t. Ehhez hozzájön a havi 1 német oda/vissza ingázás, ami 2000Km. Tehát, évente 100 ezer körül gurulok úgy, hogy az évből hat hónapot szabin vagyok és az eközben tett Kilóméterek erre még pluszban jönnek. Évi 60 -ezer Km az laza kirándulgatás.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
BigBlackDog
veterán
válasz Grande Ale #190185 üzenetére
Milyen motorral, váltóval van szerelve?
-
Grande Ale
őstag
válasz BigBlackDog #190191 üzenetére
1.6 TDI, 77kw, hat sebesség..Négykerék meghajtas, az állapota tényleg jó, a használója jó ismerős, már majdnem családtag. Az ő cégüké, ő használta. Kettős tömegű cserélve lett már, még sorolta, elég sok minden.
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #190189 üzenetére
Amiket felsoroltam, azok tetszenek is valamelyest. Az Octavia nem tetszik, az Aurist meg elfelejtettem írni.
Superb-ből az tetszik, ami alapból szedán, de egy gombnyomásra ötajtósra vált a csomagtér ajtó. Nem csak emiatt a funkció miatt jön be, hanem az egész autó megjelenése kicsit angolosan prémiumnak hat számomra. A legújabb Superb már nem tetszik, kivéve abban a kékben, mint emvy fórumtársé.
Leginkább az Insignia jön be, de a Mazda kodo sem rossz, csak már kicsit unalmas.
Fogyasztás limit annyi, hogy városban 15L-ben álljon meg. Ha kifejezetten dinamikusan is használható, akkor tőlem annyit is zabálhat, mint egy billenős Zil, de ugye ezekben nincs V8, tehát 20-25L-t ne kérjen.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
8th
addikt
válasz Coyot #190177 üzenetére
Sosem értettem azt, hogy aki ilyen szinten belemászik könyékig egy autóba az miért nem vesz egy jobbat újabbat erősebbet ami egy sima chiptuninggal ugyanazt tudja. Amit leírtál nem két forint még ha haver(ok) csinál(nak) neki mindent akkor sem. Füstre egyébként is nagyon harapnak a kékek egy két éve és a közlekedési rendőr sem hülye. Felpattintatja cimbiddel a géptetőt ne félj, rögtön tudja hová nyúljon mit nézzen. Onnantól meg... [kép]
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz parandroid #190196 üzenetére
Minden Mazda ugyanúgy néz ki már 7 éve (emiatt nem komálom az Audikat sem), viszont amiről beszélek Superb, az picit kilóg a többi Skoda közül, kicsit olyan RR-os számomra.
Amikor ezt a Superbet meglátom, akkor azonnal tudom, hogy micsoda. Az első generációs meg a legújabb hirtelen ránézve Octaviának tűnik. Valahogy ez az MK2-es sokkal tekintélyesebb, nyugodtabb, robusztusabb, mint az elődje vagy utódja. Lehet, hogy más számára nem, de számomra ilyen hatást kelt, és ez a fontos, nem foglalkozom más véleményével.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Coyot
őstag
Mindenkinek van valami kattanása, hobbi autó amit maga építget. Költség max egy részéről tudok, de az anyag az elenyésző - 1-200k jómagyar pénz, a belerakott idő az ami durva szerintem egy ilyen mértékű átalakításnál.
Ha fenn van a nagy cooler a füst mérsékelt amúgy - tehát a smoke és sárm nem hirdeti büszke tagjává - nem mondod meg hogy kopott mindenség vagy duplára húzott motor miatti sok gázolaj a baja.
Szerintem mindenki aki mókol az autóval, legyen az ültetés vagy szines rugó vagy motor tuning az kiteszi magát a rendőri vegzálásnak - ami amugy teljesen jogos, és legál a magyar helyzetnek hála nem is lesz, ezzel kapcsolatban egy vélemény a gittegyletről: [link]
Hozzáteszem ismerősi körben vettek már le rendszámot autóról ültetés meg színes rugó miatt, de egy valamit sosem fogok felfogni: a 10 centit emelt 33"-os terepgumikon guruló grand cheeroke mintha gyári lenne, többszöri igazoltatás során mégcsak rá sem kérdeztek...
[ Szerkesztve ]
Má' nem
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen