Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
mycso
veterán
válasz MunezXBK #13904 üzenetére
Hát, ugye mihez képest....nekem megfelel tökéletesen (persze lehetne erősebb, meg picit nagyobb az a tartomány, ahol megindul/megy).
Mondjuk érzésre simán megy úgy, mint faterom 1.6 benzin, 110lovasa (sőt a nyomaték miatt nekem jobbnak, vezethetőbbnek tűnik a dci).
De hát ez már ízlés kérdése.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
8th
addikt
válasz sagesz93 #13905 üzenetére
Mire a nevedre kerül, kötsz rá biztosítást, kicserélgetsz mindent ami szar rajta vastagon benne lesz negyed millióban. Annyiért meg Swiftet is kapni. Volt szerencsém végignézni, hogy egy cimborám mennyit szívott R5-el. [link]. Tesóméknak is az volt az első nyugati autójuk. Szívtak vele ők is eleget pedig vigyáztak rá. Jó tudom ez csak két vélemény a sokból. Népítéleten is írnak cifrákat róla érdemes beleolvasni. Az én szememben az nem autó. Én 100k-ért robogót vennék vagy éves volán bérletet. Azzal legalább oda is ér az ember a célállomásra.
...
-
Gyick
őstag
Nissan Micra(2006)-ról mi a véleményetek?Jól mennek?Fogyasztása gondolom nem lehet sok
[ Szerkesztve ]
-
mycso
veterán
Hát valahol 1800-2000 között indul meg, talán 3500 körülig adja, aztán 4000 körül betonfal effekt, még utána forogna, de sosem volt szivem tovább taposni, sôt a minden napokban nem is nagyon tolom, max 3000/3500, de átlagban 2000 körül elváltogatok.
Végül is megszokás kérdése, nekem elég ez a tartomány.Ami baj, ha pl. még a klíma is megy akkor picit trükkös állóhelybôl, gyorsan elrajtolni (pl. keresztezôdés).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Zewa
senior tag
Érdekes, haver srácnak volt bő 3 évig. 1.1i-es. Apróbb műszaki gondolok akadtak csak de egyszer nem hagyta ott az út szélén. Pizzafuti is volt vele ~egy évet de különösebb gond nem volt. ~60e km hibái:
Motortartó bakok, vízpumpa x2, önindító, fékbetét-tárcsa, olajok, szűrők, gyertyák.Egyetlen egy dolog miatt vált meg tőle de erős érv volt. Korrózió. Rohadtak a küszöbök, a padlólemez,a sárvédőívek, az A oszlop és még sorolhatnám. Helyre állítása az autó értékének sokszorosa lett volna.
Véleméynem szerint egy vasnál ez egyáltalán nem sok.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
8th
addikt
Inkább felgyújtom, mintsem elvigye a bank
Majd minden ötödik autó anno 0%-al elhozott Suzuki. Tényleg ennyire ostobák lennének az emberek?...
-
giigz
veterán
Ha jól tudom, az a papírautó Swift egy Peugeot 206 ára körül mozgott akkoriban, és nyilván a két kocsit nem lehet összehasonítani. Épeszű ember, ha volt rá pénze megvette a 206-ot (voltak páran), a többi meg vette a Swift-et, amire olyan hitelezés volt, hogy mindenki vehessen, az is Swift-tel járt, akinek semmi pénze nem volt. Aztán meg lett ami lett, nem mindegyik maradt a tulajnál 72 hónapon keresztül, vagy akár több.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Nem tudom miért vagy olyan nagyra a 206-ossal. Már sokadjára olvasom tőled. Keresztanyámnak van, ültemben benne párszor, de nekem inkább egy Swift a kettő közül. Egyszer kérdeztem tőle, hogy mennyire elégedett vele, az volt a válasz, hogy nem venne ilyet újra. Pedig a férjének 306-osa volt akkoriban és azzal nem volt gondjuk.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
giigz
veterán
Ez ugye relatív, mert egy emberélet lehet megér annyit, hogy a szar Pözsóban üljön, és ne abban a papírban. Én pl. be sem mernék ülni egy régi Swiftbe, vagyis csak városban. Egyszer mentem vele országúton, meg régebben, vagy 120-al, mostani eszemmel még most is félek tőle. Komoly.
(#13916) !Overdose!: A 206 sokkal kényelmesebb, tágasabb, biztonságosabb, és nem úgy néz ki mint egy szar Swift, ami manapság már 300k körül van, hanem modern formája van, nem szégyen kiszállni belőle, és még most is 1 M Ft egy jó belőle.
-
Szplöttyy
senior tag
Azért gondolkozzunk már el, hogy a 206ost 98óta árulták. És 98-ban igen nagy hulladék szar futóművel, adták ki a szar autókat. A facelift után lettek valamennyire épkézláb autók. És igensok újonnan szar autó is volt akkoriban. 1millióért pár éves 206os van, nem 98-as. De nyugodtan vegyetek 206ost, pont van franciabontós ismerős, van sok sok hátsó híd, meg egyéb finomságok
Smoke & Torque
-
giigz
veterán
Na ezt magyarázza el nekem valaki!
Adott ez a baleset...
Suzuki Swift és Peugeot 206 frontális ütközése. Azt gondolná az ember, legalábbis én biztosan, hogy a Swift egy papírautó, nem véletlenül marad minden ütközésben alul, és halnak meg benne annyian. A 206-nak 4*-os töréstesztje van, és éles helyzetekben is jól szokott szolgálni. Ebben a helyzetben pedig teljesen szemből kapták el egymást, és szinte ugyanúgy tört a két autó.
Én azt gondolnám, hogy a 206 törik valamennyire, de az utascella nem sérül, míg a Suzukiban sérülne. Ezt magyarázza már el valaki nekem, most akkor a Swiftnek frontálisan ilyen jó lenne a biztonsága, vagy ez csak egy egyedi eset, és az alacsony sebességnek köszönhető? Gondolom mindketten be voltak kötve, és ez az eredmény: A Peugeot-t vezető székesfehérvári férfi súlyos, a Suzuki sofőrje könnyebb sérüléseket szenvedett.
-
Szplöttyy
senior tag
Szerintem ezt azért lehet, mert túlértékelik a csillagokat. Elég sok törött autót láttam már, és minden régi autó elég szarul törik. Nem csak a swift a koporsó, meg meghalsz. E36os BMW, W202es C merci, F astra, 206, azok is mind szarok voltak. Annyival van több esélyed, hogy talán egy picit több a vas, de ugyanúgy széthullik mind.
Volt egy Golf V,
hagyjuk hogy milyen okbólde fának mentek vele, 20km/h helyett 50km/h-val. A motor a szélvédőig hátra/felcsúszott és szép hullámos lett még a tető is. Highline fullextra.Smoke & Torque
-
8th
addikt
Ezt biza rosszul tudod. Mindig is olcsóbb volt a "régi Swift" mint a Pug 206.
2001 márciusi árak:
Peugeot Hungária, Budapest I. ker. Hegyalja út 7-13.
206 1.1 "Profil" 60le, 3ajtós: 2 190 000
206 1.1 "Profil" 60le, 5ajtós: 2 260 000
206 1.1 "Presence" 60le, 3ajtós: 2 380 000
206 1.1 "Presence" 60le, 5 ajtós: 2 450 000
206 1.4 "Presence" 75le, 3ajtós: 2 510 000
206 1.4 "Presence" 75le, 5 ajtós: 2 580 000Magyar Suzuki Rt. Esztergom, Schweidel J. út 52.
Swift 1.0 "GL" 53le, 5ajtós: 1 653 000
Swift 1.0 "GL Komfort" 53le, 5ajtós: 1 698 000
Swift 1.0 "GS" 53le, 5ajtós: 1 825 000
Swift 1.0 "GLX" 53le, 5jatós: 1 891 000
Swift 1.3 "GL" 68le, 5ajtós: 1 753 000
Swift 1.3 "GC" 68le, 5ajtós: 1 822 000
Swift 1.3 "GC Komfort" 68le, 5ajtós: 1 898 000
Swift 1.3 "GS" 68le, 3ajtós: 1 919 000
Swift 1.3 "GLS Sport IV" 68le, 3ajtós: 1 958 000
Swift 1.3 "GLX" 68le, 5 ajtós: 1 986 000
Swift Sedan 1.3 "GL" 68le, 4ajtós: 1 998 500
Swift Sedan 1.3 "GC" 68le, 4ajtós: 2 060 000
Swift Sedan 1.3 "GLX" 68le, 4ajtós: 2 244 000
Swift Sedan 1.3 "GLX Manager IV" 68le, 4ajtós: 2 344 000
Swift Sedan 1.3 "GLX Manager IV ABS" 68le, 4ajtós: 2 451 0001.1 5ajtós 206: 2,260 millió
1.0 5ajtós Swift: 1,653 millió
eltérés: 607ezer forint1.4 5ajtós 206: 2,580 millió
1.3 5ajtós Swift: 1,753 millió
eltérés: 827ezer forintSuzukit, Daewoo-t és Opelt is lehetett akkoriban 0%-al elhozni. Keresztanyám is nullával vett akkoriban Astra Classic-ot. Ő kitörlesztette még a válság előtt. Aki nem az megszívta.
"Épeszű ember, ha volt rá pénze megvette a 206-ot (voltak páran), a többi meg vette a Swift-et..."
Épeszű ember soha nem vett 206-ot.
...
-
8th
addikt
És? Nem az itt a kérdés, hogy melyik milyen hanem az, hogy akkoriban ki milyen feltételek mellett jutott ÚJ autóhoz. Drágább volt a 206? Igen sokkal. Szarabb hitelt adtak rá? Igen. Ennyi... Kardoskodhatsz a 206 mellett holnap estig is attól még nem lesz igazad.
Ezt majdnem elfelejtettem beszúrni: [link]
[ Szerkesztve ]
...
-
Varoz
addikt
Ültem mindkettőben. Tényleg ég és föld, de a Suza javára.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
addikt
-
Varoz
addikt
válasz MunezXBK #13931 üzenetére
Tesómnak egy Volvo V40-e és egy Voyager-je van. Szerinted?
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
giigz
veterán
(#13926) Szplöttyy: A Peugeot sokkal jobb anyagokból van összerakva, a Swift bűn rondán néz ki, a 206-nak pedig ma is kellemes formája van, nem egy elavult szar kocka. A Swift jobban megy? Talán megbízhatóbb, de a 206-nak sem szokott sok baja lenni, persze aki nem ért hozzá, annak alapból nem való autó, hogy aztán annyit tudjon mondani, a francia szar.
(#13927) 8th: Nem lesz igazam? Mivel kapcsolatban? A 206 szebb, jobb, biztonságosabb, kényelmesebb, jobb anyagokból van összerakva, nem egy szemét Swift, stb. stb. Már hogyne lenne igazam.
(#13928) Varoz: Most vagy hülyeséget beszélsz, vagy nem ültél mindkettőben.
(#13929) MunezXBK: Ez tetszett.
[ Szerkesztve ]
-
Arkar
aktív tag
Akkor Skoda Fabia híres 1.2-es 7 éves autó főbérlőméké, van mellette nekik egy kis Fiat Puntó 1.2 60 lóval, a Fiat munkás autó fillérekért kapták.
A Skodába már vásárláskor is világított a motordiagnosztika , azóta vettek már vagy 4 lambda szondát egy hétig jó utána újra világít, ezek után ne is mondjam hogy tavaly télen az öreg lehúzta az ablakot, persze elektromos, és hát úgy is maradt, nem lehet javítani a szerkezetet, mert egybe van építve, úgy hoztak valahonnan, (a fia ócsón szermányolta) 25 ropiért, két hét garázs, -20ba lehúzott ablakkal szar is járni, azután az unoka születésére veszprém, veszprém visszaindulás semmi, a vezérműlánc lenyalta a fogaskereket, mi ez , műanyag?, fasza jó sok pínz, persze ezt a vw már javította visszahívás allat, tényleg szuperül! maradt a vonat, meg a puntó: Német autóval csak egy baj van Német, vicc vót
Ha gondolod írok még honvédségi passatokról is+ audikról, és linkelgetheted a sztorikat
Vagy hires vw lengőkarokról, generátorokról ne is beszéljünk ne is beszéljünk.Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Varoz
addikt
Vagy te hugyozol szembe szélben.
Bátyámnak van 206-osa, a lányának meg Swift. De kardoskodhatsz nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Szplöttyy
senior tag
Semmivel sem jobbak az anyagok, ugyanolyan okádék szar müanyag, és fél méteres illesztési hézagok. Bent a formák a jobbak talán. Az meg, hogy a 206-os megbízható autó, azt engedd meg, hogy ne vegyem komolyan. Felesleges vitázni, de igen sokat jártam akorban Pug kereskedésbe, hiszen apám ott dolgozott, és mit mondtam, van franciabontós ismerős is. Én a saját szememmel látom/láttam hogy mik vannak. Persze erre jön az, hogy mindenkinek van ismerőse mindenhol bla bla bla. Nekem semmi bajom a francia autókkal, sőt vennék is, citroent is! Csak én tudom, hogy melyiket és melyiket nem.
Mondom ezt úgy, hogy nekem is Suzukim van, bár nem swift, de én nem élek álomvilágban, az én suzukim is kurva ronda, kényelmetlen, és bóvli szar, de 7év és 75ezer km alatt nem sikerült rákölteni. Ez az egy dolog ami miatt van. Ha egyszer is baja lenne, fel is gyújtanám.
Vectra kategória alatt, bár mostanság inkább Astra ketegória alatt nem kell keresni a luxust, örülsz, ha nem vágja meg a kezed a kormányon a sorja. Megbízhatóság, fogyasztás a fontos. Ha nagy autót vesz az ember, ott már lehet keresni, meg fanyalogni, ha szar.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Varoz
addikt
Nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél.
tudod a német meg a többi megtanult autót gyártani és utána gyártja is az autót.
A franci előbb legyártja az autót és utána fejtegeti tud-e gyártani egyáltalán.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
addikt
A többi szó fogalmával tisztában vagy? -.-
Japán a legjobb ez tény.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
-
Arkar
aktív tag
VW Caddy, itt a cége s 3 éve 1.9SDi , 60 Ekm váltócsere, szélvédő csere, folyamatosan kiégő izzók, 7,5 literes fogyasztással kombinálva DAS AUTÓ!
(#13938) Szplöttyy
Viszont veled egyetértek, sokan mesélnek horrorsztorikat, aztán látjuk az autót, ganéra volt törve, szarrá volt hajtva, és van konstrukciós hibás szar motor minden márkánál, de sajnos itt elterjedd az , hogy az olasz és francia a szar.
Nekem megvan a 206 7 éve(12 éves autó), 156Ekm-rel, már ahogy egyszer leírtam, apósomnak swift, kb egyformán költünk autófenntartásra.
Most jártuk meg a gyilkos tó környékét, két autóval mindenféle gond nélkül, tiszteljük egymás autóját, nem pedig mutogatjuk, az adac listát egymásnak, hogy ki a hiúbb cimmel, mint ahogy itt néhányan teszik.Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
8th
addikt
"nem úgy néz ki mint egy szar Swift, ami manapság már 300k körül van, hanem modern formája van, nem szégyen kiszállni belőle" + "a Swift bűn rondán néz ki, a 206-nak pedig ma is kellemes formája van, nem egy elavult szar kocka. A Swift"...
Te még mindig azt a közhelyet puffogtatod, hogy a 206 milyen jól néz ki és, hogy meg lehet vele jelenni, nem szégyen belőle kiszállni.
1: egy félmilliós 1.4-esnői autóval206-al aztán kurvára meg lehet jelenni
2: Nem szar így élni? Külcsín a fontos a belbecs majdnem, hogy mindegy. Megbízhatóság, tartósság, üzemeltetési költségek? Ugyan, szarni rá! Jól nézzen ki 'osztjóvan.
3: még mindig arról van itt szó, hogy a Suzukihoz könnyebb volt hozzájutni, és az a 600-800ezer forint alapár különbség elég húzós. A törlesztés végén ha pl 10évre vetted fel a hitelt máris 1,5-2 millióval többet kifizettél a semmire. Rakj egymás mellé egy 10éves fapados 206-ot és egy 10éves fapados Swiftet. Tíz éves autónál szerinted megér 1,5+ milliót a 206 a Swifthez képest? Nem. Ennyi és pont. Még újonnan sem. Ragozhatjuk még de ez itt a lényeg. Az autóvásárlási szempontoknál egy kicsit erősebben elbillenti a mérleg nyelvét az ár és a megbízhatóság mint a dizájn. Azt értsd meg, hogy ha az embereknek csak arra volt pénzük, eleve csak az volt elérhető közelségben számukra akkor te hiába kiabálsz, hogy hahó emberek a 206 mennyivel szebb. Nem azt fogják megvenni. Gondolkozz...[ Szerkesztve ]
...
-
Szplöttyy
senior tag
Mellesleg, éppen most agyalok egy francia autó vásárlásán, bár nem lesz belőle semmi, minden héten mást akarok. De ezeket régóta szeretem.
Smoke & Torque
-
Tökmindegy
senior tag
9 éves Ford transit.
Pont ugyan ezek és még pár dolog Jelzem nem csoda ,hiszen ezeket a szekereket széthajtjuk ,azért vannak. Tök mindegy ki és hol gyártja.
Mellesleg a melós 10 éves Fiat doblomnak semmi ilyetén baja nincs pedig 280 ezer van benne .Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
ati012
őstag
válasz Tökmindegy #13949 üzenetére
Nem is nehéz széthajtani a melós autókat.
Elég sokszor a legkisebb motorral szerelik őket, mert úgy az olcsóbb a cégnek.
A melós meg hajtja, mert szeretne haza érni 1 hét után a családjához, ehhez meg aszfaltig kell nyomni a pedált.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs