-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz runner 125 #14601 üzenetére
Valószínűleg akkor még PD-k nem pedig közös nyomócsöves dízelek.
Csak arra akartam rávilágítani hogy sokan szidják őket mert turnyó meg kettős tömegű meg miegymás "pedig csak 160 van benne". "Talán vissza van pörgetve de max. 50k-t"
Hinni szép dolog csak nem kifizetődő.Érdekes akiknek atombiztosan van 150-200k az modern diesel hajtású autójába azoknak miért megy nagy részben hiba mentesen?
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
8th
addikt
DSG tényleg nagyon gyors [link]. Sőt kickdown-nál a sima öreg Tiptronic sem gondolkodik annyit mint úgymond normál módban, de hajlamos néha hülye dolgokat csinálni. Egyébként kényelmes cucc, vajpuhán szinte észrevétlenül váltogat. Viszont én elég maradi felfogású vagyok és szeretek magam váltogatni. Nálam továbbra is az egyszerű proli kézi váltó a nyerő.
[ Szerkesztve ]
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Laraxior #14575 üzenetére
Fokozatváltásnál a rántás normális! Ha állsz D-ben és ránt, az már problémásabb. De ne halgass senkire, kurvajó az a Laguna! Bár ez a rántás lehet egy váltóolajcserével megoldódik, ha nem akkor tényleg baj van. Meg kell nézetni valakivel, aki ért hozzá. Mindíg csinálja amúgy?
Havernak volt egy Citroen BX 1.9D autómatával. Szánalmasan nem ment, de érdekes volt, mikor 80nál visszarakta kettőbe. 89körüli volt, ~400ezer kilométerrel, és 5évig ált, ausztriában és úgy lett hazahozva, és használva. Meglepő, de jó volt mindene, csak rohadt itt ott. A váltónak annyi baja volt ,hogy behúztad R-be és nem kapcsolt, ha leléptél a fékról, ált mindig akkor kapcsolt és rántott jó nagyot. Meg picit rántva vált, de ezeknél még normáis volt, nem nagyon, csak épp érzed hogy vált.
Ja és én is Autómataváltó párti vagyok,de van pár ami nem kéne úgy(Vectra B, Lada, Subaru, stb) mindent mást kb igen. Literes suzuki 3as autómatával, nagyon király, imádtam!
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Laraxior
titán
válasz Szplöttyy #14607 üzenetére
D-ben, lámpánál állva mindig, amikor R-be teszem akkor nem mindig... érdekes, de nem hagyom így, megvizsgáltatom
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #14607 üzenetére
Biztos jó autó
Biztos véletlenül szívott vele több ismerős is.
Népítéleten 247 db ítélet alapján biztos azért kapott 6,98 pontot, mert jó autó[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Laraxior #14608 üzenetére
Az nem árt!
Ja és autómatánál nincs két tömegű lendkerék, ha jól tudom, nem?. Árban közel hasonló. Tehát nem vagy hátrányban az autómatával, ha nincs. Már nem konkrétan a lagunára gondolok, hanem amúgy.
(#14610) kornelka:Nem személyeskedésből, sosem volt semmi gondom veled, de ez egy ~10éves, felső-közép autó. Nyilván magasabb a fenntartása, mint egy egyszerűbb autónak. Persze itthon mindenki minnél kevesebbet akarnak rá költeni, és jön a szívás. Nem kell filléreskedni, ha ilyet autót veszel. Nézd meg Laraxior példáját, megvette, ha baja van megcsináltatja, ennyi. Cserébe kényelmes, jó autója van. Én zötyögök a suzukimba, és 487szer váltok az Árpád hídtól Stadionokig. Én nem akarok/tudok sokat költeni erre, nem is veszek olyan autót.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
Laraxior
titán
válasz Kornel #14610 üzenetére
Belenéztem ebbe az oldalba... köbö annyit ér mint amennyinek látszik...
Ha nem csak a számokat nézed akkor láthatod hogy több a pozitív élmény mint a negatív.
V6-osból meg csak pozitív van.
De különben sem érdekel, tisztába vagyok vele hogy sok sebből vérzik, elektronikailag megbízhatatlan, de 600k-ért az életbe nem fogsz kapni 10éves fullextrás autót az hót tuti"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #14616 üzenetére
Szépek a rövidítéseid. De a TDI egy jó konstrukció. A VNT mint olyan, ha nem lenne, akkor nem lenne olyan nyomatékos a sokak szerint szar márka autója, nem mellékesen a VNT nem vw találmány, a garett padig aki a vw fő turbó beszállítója, pl.a franciákat is ellátja. Meg még nagyon sok mindenkit. Csak azt szidjad, amiről biztosan tudod mire van és miért romlik el.
A DSG ,csak a
spúrpöcsöknekromlik el akik kispórolják a karbantartást. A kettőstömegű is a fillérb@szás miatt megy tönkre: birja ez 5.ben az 50-et.A DPF-a környezetvédők sara, nem a márka hibája.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #14618 üzenetére
Van hát. Ne aggódj ha nem fogsz vele 1500-as fordulattól sokat padlógázon gyorsítani, városban sem engeded gurulva sem 1500 alá a fordulatot, akkor az első 400 000km alatt nem is fogod tudni, h van ilyen a kocsiban. Utána a kuplunggal együtt szépen kicseréled.
[ Szerkesztve ]
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Mágus2 #14624 üzenetére
Tisztában vagyok ezekkel a dolgokkal, a kérdésem arra irányul, hogy ha autómataváltós a gép, akkor is van-e benne. Mert nem vagyok benne biztos. Ott van az 1.9TDi ot is van amin van van amin nincs, nem PD-ről beszélek. Tehát kitudja. Bár szerintem autómatánál annyira nem gáz, az amúgysem bánik olyan durván a dolgokkal, nincs leugrás a kuplungról, 6ból vissza 3ba, stb.
Smoke & Torque
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szplöttyy #14625 üzenetére
Az újabb TDI mindegyikén van, a régebbiek(adagolós TD, ill. első szériás TDI) között 2000ig vannak amelyekre nem tettek, de csak a gyengébbekre. Egyáltalán nem jellemző, h maguktól mennek szét. A DSG is 1100-as fordulatot tart 5.-ben városban, mégsem hal bele a kettőstömegű, mivel padlógázra visszavált(ez a kulcsszó).
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mágus2 #14622 üzenetére
6 év alatt v fél tucatszor használtam a kick-down funkciót. A városban poroszkálás viszont nem rajtam múlik, bár városhatáron belül 2000-2200 a max amit pörgetek rajta.
És a család minden tagja megaszonta már nekem h papásan vezetek...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Szplöttyy #14628 üzenetére
Bassssssssszus , Te is kezded?
Miért baj az ha nem használom állandóan üveghangon? És pölö lehet vele úgy is könnyedén előzni ha nem pörgeti az ember 4000-ig. Pályán 130nál 3500-at forog. 2x volt kipróbálva a végsebesség (205 mindkétszer ) Akkor volt 4500. asszem. De micel nem gyakran használom nem vagyok benne 100.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #14629 üzenetére
Régen az 5hengeres merciken volt valami nagyobb ékszíjtárcsa direkt hogy kiegyensúlyozza az 5hengert, ha jól emlékszem. És sok mercinek is ez volt a baja, hogy letákolták róla, utána meg szétrázta magát.
(#14630) bitpork:Mert mazsola vagy. Biztos nem tolatsz tükörből sem, és 90fokos támlával 2kézzel kapszkodsz a kormányba Hát minden passatos letol mindenkit, mer' köcsög buzimindenki rajpassatot nem lehet feltartani Najo befejeztem.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
Teljesen igaz, rosszul emléxem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Smani
senior tag
válasz !Overdose! #14639 üzenetére
Trabant?
Milyen honda az ? Valami rizsdaráló vtec?
más:
Egy ismerősnek van 1.9@131le-s passatja meg még chippelve.
Előzésnél mindíg visszakúrja 4-be is és hülyére pörgeti. 4500-5000-ig.
Csak szerintem teljesen felesleges?[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
Honda
(#14640) Smani:Van egy két olyan húzott dízel, amit szét kell forgatni, de szvsz hülyeséget csinál. TDI 5900RPM
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
válasz !Overdose! #14639 üzenetére
Én meg nem vagyok hajlandó több adót fizetni az államnak csak mert rohanok
Smani: 2.5 nél elég ha nem túl gyorsan elkezdem lenyomni a gázt. Szépen felpörög és megyek mint állat.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Nordik
őstag
Használ itt valaki ilyen flexibilis ablaktörlőt?
Ha igen, mi a véleményetek ezekről? Jobbak mint a hagyományos lapátok? -
Nordik
őstag
válasz Kornel #14645 üzenetére
Akkor lehet beruházok egy párra.
Most akcióba van a Sparba valami Bottari márkájú, 500Ft darabja. Tescoba ugyanez majdnem 2ezer forint... De ahogy néztem a Tesco mostanába nagyon elszállt az árakkal, vagy egyszerűen nincsenek tisztába vele mit mennyiért kéne árulni. Múltkor vettem MM-be 700Ft-ért telefontokot, ugyanez a Tescoba 2600Ft... Nah de ez nagyon off!
-
válasz Kornel #14646 üzenetére
Bármelyik, szakadékban hátszéllel
Viccet félre, a fotómon nem annyira látszik, de ott 6.6 a fogyasztásom. Sztem 2.5 dízel automatától nem rossz. Az 1,9 nem hiszem h sokkal többet eszik 5-5.5 nél ha nem nyomják ki a szemét.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...