Új hozzászólás Aktív témák

  • Szplöttyy

    senior tag

    válasz Laraxior #14575 üzenetére

    Fokozatváltásnál a rántás normális! Ha állsz D-ben és ránt, az már problémásabb. De ne halgass senkire, kurvajó az a Laguna! Bár ez a rántás lehet egy váltóolajcserével megoldódik, ha nem akkor tényleg baj van. Meg kell nézetni valakivel, aki ért hozzá. Mindíg csinálja amúgy?

    Havernak volt egy Citroen BX 1.9D autómatával. Szánalmasan nem ment, de érdekes volt, mikor 80nál visszarakta kettőbe. 89körüli volt, ~400ezer kilométerrel, és 5évig ált, ausztriában és úgy lett hazahozva, és használva. Meglepő, de jó volt mindene, csak rohadt itt ott. A váltónak annyi baja volt ,hogy behúztad R-be és nem kapcsolt, ha leléptél a fékról, ált mindig akkor kapcsolt és rántott jó nagyot. Meg picit rántva vált, de ezeknél még normáis volt, nem nagyon, csak épp érzed hogy vált.

    Ja és én is Autómataváltó párti vagyok,de van pár ami nem kéne úgy(Vectra B, Lada, Subaru, stb) mindent mást kb igen. Literes suzuki 3as autómatával, nagyon király, imádtam!

    [ Szerkesztve ]

    Smoke & Torque

Új hozzászólás Aktív témák