-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
Pár új kép az új Clioról: [link]
#nincsbennetarcsi
-
-
Rick4
félisten
válasz bitpork #15659 üzenetére
Én 6 év után ültem vissza a fix kézibe, semmi bajom vele. Amíg automata helyett nem kettőstömegű lendkerekes kéziben ülök, addig komoly összeg megspórolható egy meghibásodás esetén... Ha csak eközött a kettő között lehet választani, akkor javítás, csere ugyanannyi lesz, szóval inkább már automata...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
DopeBob
addikt
válasz Typhoon47 #15653 üzenetére
És mi lenne használtból a tuti vétel? A Clio nem tetszett sajnos. Meg tudtam nézni egy majdnem fullosat, de kicsi volt nekem az ülés, oldaltartás semmi, illetve olyan szűknek éreztem az egészet, pedig nem vagyok egy nagyon nagy darab... (185, 82kg)
MunezXBK nem sokat ültem benne, de nem tunt kenyelmesnek nem fértek el rendesen a lábaim
[ Szerkesztve ]
MZ/X
-
Balupapa
senior tag
-
Bigemperor
senior tag
válasz bitpork #15659 üzenetére
Én is idegenkedtem az ótómatától, nekem is csak kézis volt előtte. De mivel állapotában és felszereltségében vert minden más elérhetőt, nem volt kérdés, hogy ez legyen.Bár a kézis hatfokozatú ennél már, de azért nem bántam meg (nagyon )Az pedig tényleg tévhit, hogy vagyonokba kerül, ugyanis a kiforrott konstrukciók rendes karbantartás mellett, ami ugye nem azonos a gyárak által ajánlottal! igenis 150-200e km-t gond nélkül elfutnak.( Nagy átlagban úgy 2 év vagy 40000km-t ajánlanak szűrő,olajcserére-na ez nagyjából a rendes karbantartás.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Bigemperor #15665 üzenetére
Hát én nemtom. Én a német kézikönyv szerint időzítek minden cserét + - 1k és nincs bajom.
Na meg ha hozzá is kell nyúlni, 1000-1500€ és újabb 10 évre nincs gond vele. Ehhez mérten meg szerintem nem drága.
Az hogy mennyit megy javítás nélkül...nos szerintem az enyémben a kettes v háromas v mittomén hányas tömegű lendkereket, mivel nem lövöldözöm a kocsit, még hosszú évekig lehet gond nélkül használni. És eddig csak olaj és szűrő volt benne cserélve. Nem is értem miért panaszkodnak a tiptronicra. 13 éves a passat és 321k van benne. Mén és mén és mén.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Bigemperor
senior tag
válasz bitpork #15667 üzenetére
Én automata váltó szereléssel, szervizzel foglalkozó cégtől kértem infót a hajtóműre és jónéhány más típusú hajtóműről is olvastam náluk. Az én gépkönyvemben 8 év, vagy 112e km van írva, na ne szórakozzanak már! Ezt ne akarják beadni, biztosan nem tenne az jót neki! A 2év/40k km reálisabb és még munkadíjjal együtt is kijön 14k-ból, annyit megér. Bár elég könnyű a csere házilag is.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Bigemperor #15670 üzenetére
Nekem a német eredeti könyv 80k-t ír. És nekem vmi antimagnetizált lötyi kell bele literje 8k és belemegy 7,5, plusz a szűrő. cca 80k szokott lenni 2-3 évente a csere.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Bigemperor #15675 üzenetére
Viszont, mint említettem nekem nincs is bajom vele.
Lehetne nem gyári olajat is beletenni, de eddig még ellenálltam a kísértésnek, mert csak. És olybá tűnik hogy meghálálja.
De tok rosszabbat is mondani. Multitronic. MOst egy ilyenre gyúrok. Ennél 170k a teljes olaj+szűrő csere + váltótakarítás
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Bigemperor #15678 üzenetére
Mi olcsó manapság? Amikor itthon a legextrémebb sportnak hódol majd 10kk magyar? (jelesül hogy megpróbál megélni hónapról hónapra)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
lsc
nagyúr
Egy érdekes cikk [link]. Ezt is mi fizetjük.
Az élet kegyetlen .
-
Dare2Live
nagyúr
-
-
Szplöttyy
senior tag
Na egy újabb fura kérdés. Napi 100km megtételére az M0áson, mit ajánlotok?
Tulajdonképpen 400ezer forint és 1millió forint között(nyilván, minnél kevesebb annál jobb),
Ami elvárás, az a klíma, és az elektromos ablak, meg még az, hogy 4ember elférjen, nem kell, hogy borzasztó kényelemben, de azért "valahogy" el lehessen viselni.
Amit szeretnék, az a tempomat(de azt nagyon, de még elviselném a hiányát), a hátsó elektromos ablak, és az automata váltó. Amit szeretnék még, hogy kényelmes legyen, nyilván minnél jobban annál jobb.
Fogyasztás, az maximum 7liter, de ez egy 85-110km/h-s sebességre vonatkozik. Tehát az hogy városban 9 vagy 13 az nem annyira izgat. Ugye itt is minnél kevesebb annál jobb.
Fenntartási költség is természetesen, ha lehet legyen a legalacsonyabb.Nyilván a leg "optimálisabb" kompromisszum érdekelne, hogy szerintetek mi az. A legidálisabb egy Új E-Classe lenne, fullextrásan, ~4literes fogyasztással, 400ezerért
Egyszer már kérdeztem hasonlót, akkor is érdekes válaszokat kaptam, kiváncsi vagyok, ti mit választanátok.
Smoke & Torque
-
Typhoon47
őstag
válasz Szplöttyy #15688 üzenetére
Chrysler Stratus. Esetleg gázzal. Persze kívülről nem szép, de amiket írtál arra tökéletes.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
válasz MunezXBK #15692 üzenetére
Még megy az alku... most azon hogy mennyit enged a feléből mert úgy veszem észre h kell neki a zsé, meg ugye a hirdetésben nem volt szó problémás légrugóról... Meg hát a passatot el kéne adni mert 2 kocsit tartani 1 időben luxus. Ezért is mondom h ocójé mehet. Vannak rajta használati hibák, de nem is kérek milliós péztet érte
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz MunezXBK #15696 üzenetére
Én már találtam teljes légrugó szettet cca100kval olcsóbban usából. Ithon darabja 105k plusz szerelés. Kintről meg 1500$ plusz posta. És ha nem a magyar beszállítónál szereltetem akkor olcsóbban gyök ki 1 légrugó árával.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Szplöttyy
senior tag
(#15689) neduddki: Hmm, eszembe sem jutott, pedig tényleg nagyon jó autók.
(#15690) Typhoon47: Belőlről mégroszabb, viszont ez sem egy buta ötlet, 2literes motorral.
(#15691) bitpork: Az a baj, hogy "normális" passat nincs olcsón. Vagy vállalhatatlanul ronda, szétült, szétkpott, vagy szép, de szar.
A másik, hogy még nem dőlt el, hogy 4személy vagy csak 1 személy, aki én vagyok, lessz-e, úgyhogy érdekelne, az is hogy, milyen autót, hasonló árban, klíma, el ablak, kell, és a cél a legminimálisabb fogyasztás. Persze nem guruló hűtőládát akarok, szóval valami "vállalható" autó érdekelne.
Más. Kilométerenként 9forint, az 100kilométeren 900forint, ami ~2liter üzemanyag, enyit áll a cég, ehhez mérve kell autót választani, a fenti kérdésben, pedig elvileg 4*9forint +egy kicsi még, nyilván, lehetetlen teljesíteni, de a közelítés a lényeg. Mostani autóval nem pálya a bejárás
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest