-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Yushchenko
őstag
Sziasztok!
Ma reggel a céges autómmal belementem egy másik kocsiba. Szerencsére a mi kocsinknak semmi baja nem lett, a másik kocsinak is csak a műanyag csíkja karcolódott össze.
Kitöltöttük a betétlapot, mert a másik kocsi is céges volt.
Az lenne a kérdésem, hogy ez befolyásolja az én privát biztosításomat? Bonuszt veszítek, vagy jelentenem kell, hogy "károkozó" lettem?Előre is köszönöm!
Üdv. Yush
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Mr.Csizmás #1013 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
a_tesz
Korrektor
-
zoo8800
veterán
válasz Mr.Csizmás #1054 üzenetére
Korábban volt már hasonló kocsid?
Yushchenko
Tudtommal annak a biztosítása veszít bónuszt, akié a kocsi.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
-
zoo8800
veterán
válasz Mr.Csizmás #1057 üzenetére
Első autónak tuti valami tucatautót vennék, amin megtanulsz vezetni. Ha már Opel, akkor Astra F, légzsákkal. Ez elég messze áll a Mantától, de első autónak hülyeség egy Manta.
Később persze megveheted[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Mr.Csizmás #1059 üzenetére
Drága hobbi
Megtanulsz vezetni, aztán eladod az Astrát. Kár lenne a Mantát lezúzni.
BMW E21, E30? Én ezt venném, tervezgetem is, hogy veszek egy ilyet második kocsinak.rip and tear, until it is done
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Mr.Csizmás #1057 üzenetére
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #1061 üzenetére
Jó kiindulási alapot azért lehet találni, nem csak lomok vannak.
Mantából se sokkal jobb a kínálat.rip and tear, until it is done
-
Jadro
veterán
Egy kis cikk arról, hogy mit (ne) vegyünk 800e körül. A nagy magyar valóság...
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
-
#10726912
törölt tag
válasz Mr.Csizmás #1059 üzenetére
2-250 körül vegyél bizonyítottan probléma mentes autót, amiknek a fenntartási költségük kevés..aztán, ha már tudod, hogy mennyire nem tudsz minden pillanatban figyelni mindenfelé minden körülmények között (ez kb 2 év, ha sokat vezetsz), utána cserélsz!
Emlegették már az astrát, emellett nem kell félni az 1,6 1,8-as benzines audiktól sem...kóreait, olaszt, franciát inkább ne, japánéknál csak óvatosan nézelődj
Üdv! -
nagyúr
-
#10726912
törölt tag
válasz Typhoon47 #1069 üzenetére
ez így valóban paradoxon..kissé ostobán fogalmaztam
bizonyítottan alatt értettem az évek alatt kialakult véleményeket, tapasztalatokat más felhasználók és szakértők körében.probléma mentes: ha gyári állapothoz közel álló autót választ, ne kelljen rettegni a rossz minőségű alkatrészek, vagy a rossz, vagy bonyolult műszaki megoldások miatt..így talán már kevésbé paradox.
BOCS mindenkitől! -
zoo8800
veterán
válasz Napfénysüti #1071 üzenetére
Én is ezen a véleményen voltam... amíg össze nem csuktam a Golf elejét, 3 éves jogsival, amatőr hibával.
rip and tear, until it is done
-
nagyúr
-
zoo8800
veterán
válasz Napfénysüti #1074 üzenetére
Persze, hogy nem az autó hibája volt. Ezért javasoltam, hogy vegyen a Manta előtt egy tanuló autót.
Ha már van egy kis rutinja, akkor kisebb az esély, hogy baj legyen.rip and tear, until it is done
-
nagyúr
-
Typhoon47
őstag
válasz zoo8800 #1075 üzenetére
egyetértek. a rutin a legfontosabb. de ugyanolyan veszélyes is, mert ált. 4-5 éves rutinnal már hajlamosak vagyunk azt hinni(ha addig nem okoztunk semmi balesetet vagy jöttek belénk), hogy schumi fasorba sincs hozzánk képest és merészen+full magabiztosan belemegyünk olyan szitukba ,ahonnan nem jövünk ki törés nélkül. én így látom
"Education is important but big biceps are importanter"
-
mmcc02
tag
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata első szériás Renault Kangoo-val? Konkrétan az 1.9 D (65 LE) motorral* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
Yushchenko
őstag
Na, most beszéltem az egyik híresebb skoda szervizzel. Azt mondták hülyeség 2007-es kocsiba láncot cserélni, mert ő még nemlátott soha 2004 utániakkal ilyen átugrásos hibát.
-
Szplöttyy
senior tag
Nekem csak annyi van, hogy a szervó az összesbe meghal, és iszonyatosan nem megy. De tényleg, leírhatatlanul nem. De azt a semmit tudja üresen, és rogyásig pakolva is. És 6litert eszik, ha kinyomod a szemét, akkor is, ha nem, akkor is. És elég megbízható, bírja az ütés vágást. Ennyi, amit én tapasztaltam a Kangookból.
Smoke & Torque
-
mmcc02
tag
válasz Szplöttyy #1084 üzenetére
Köszönöm a választ! A szervóval érdemes szervízbe menni, vagy teljesen fölösleges?
(A szervó nem megy (iszonyatosan), vagy az autó? )
Szerk: mégegyszer elolvasva: a kocsi nem megy... mihez tudnád leginkább hasonlítani? Swift 1.0, stb...[ Szerkesztve ]
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
Szplöttyy
senior tag
Hát, gondolom, kicserélik egy bontottra, ami megint jó egy darabig. Amivel én szereztem tapasztalatot, annál le volt sz*arva
Hát, ez egy elég mostoha példány volt, tehát nem igazán volt vigyázva rá. Tehát egy hibátlan lehet jobb.
Mihez hasonlítom? Hát, egy 1.7es Szívódízel BX jobban megy. A literes Suzuki is. 2személy, üres raktér, sík út, 80nál, nem képes értékelhető gyorsulásra, se 5be se 4be se 3ba Vége 130, lejtőn, rakottan 165, de akkor 2sáv között dülöngél már. 60-70ig, ha szétforgatod 5ezerig, akkor "egészjó". De ezt mind úgy olvasd, hogy ez egy futárautó volt, mindenki kihajtotta az életét, de hidegen mindig indult, de a generátor ékszíj hetente szakadt el kb, folyton kifogyott a gázolaj, mert senki nem akart tankolni bele, meg volt ,hogy úgy megpakoltuk betonlapokkal, hogy nem akart elindulni sem, a hátulja majdnem a földig ért. Tehát, egy megkímélt darab, lehet hogy jobban megy.
Ehhez hasonlót ment, picit tán lassabb volt.Smoke & Torque
-
-
dízelracer
senior tag
válasz zoo8800 #1088 üzenetére
Én a Renault 5 Express-el voltam így. Egyszerűen muszáj volt elforgatni ~4000ig mert ott volt benne valamennyi "erő" (1.6 szívódízel). Ráadásul a harmatgyenge motor mellé még túl nagyokat is ejt a váltója. 6-os úton Pécsre hármasban ment fel, negyediket már nem bírta az emelkedőn. Mire beértem a városba majdnem forrt a víz. Egy igazi csótány volt. Szerencsére ellopták.
-
Jadro
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #1090 üzenetére
No ez az, 4000-ig pörgetted, és nem 5000-ig
rip and tear, until it is done
-
lorcsi
veterán
dízeles autóban a turbó mitől tud elbaszódni ?
-
m3tr0
senior tag
általában a tulajdonos hibája, nem megfelelő használat, hidegen magas fordulaton használják az autót, nem megfelelő visszahűtés, nem megfelelő olajcsere periódus ezt kihagytam az előbb ...ahogy hallottam ez igaz a benzinesekre..gondolom a gázolajosoknál sincs ez másképp
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
lorcsi
veterán
okés, TX !
felújítani az érdemesebb vagy másikat venni , ha iylen motor ?
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
attól függ mi hányt be rajta.
ha ritka csiga és a tengely hányt be akkor érdemes usa-ból rendelni hozzá egy közép részt, ha tengely meg a kipu lapátok patent (egybe van ált 99%) akkor érdemes felújító készletett venni hozzá, egész emberi áron van)
de ha 50e ért utánad dobnak két újat is akkor, vegyél újat..
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Steam topic
- Vallás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Amazon Fire TV stick/box
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dark Souls sorozat
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- MG topik
- További aktív témák...