-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
spurika
senior tag
válasz makaveli666 #1199 üzenetére
Nézted az ismerősömét?A corsával kapcsolatban nemigazán tudok nyilatkozni mert szinte soha nem szereltem,tünk.Sajnos miskolci vagyok én elmennék szivesen.Haveroma multkor magánkézből vett autót,a tulaj megengedte hogy elvigyék a 307 est a szervízbe átvizsgálni.16 ezerbe került annyit megér szerintem.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
-
spurika
senior tag
válasz makaveli666 #1202 üzenetére
Ez igaz hát előtte jól meg kell nézni.Kissebb karcok vannak rajta de nem vészes.Azért csak több mint 10 éves érted.
[ Szerkesztve ]
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
dízelracer
senior tag
válasz makaveli666 #1192 üzenetére
Nem.
-
spurika
senior tag
válasz dízelracer #1204 üzenetére
Mi nem?
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
makaveli666
senior tag
válasz dízelracer #1204 üzenetére
?
-
spurika
senior tag
válasz makaveli666 #1206 üzenetére
Azt hittem nekünk szólt anem már fárdt vagyok de még nem alhatok mert haver jön skypra amcsiból
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
dízelracer
senior tag
válasz makaveli666 #1206 üzenetére
"egy IV es Golfot ki lehet fogni 650-750e között? Persze ami jó"
Nem.
-
makaveli666
senior tag
válasz dízelracer #1204 üzenetére
jah oké... én is megértettem
de fábia, corsa C, az már gondolom esélyesebb... vagy az sem?[ Szerkesztve ]
-
spurika
senior tag
válasz dízelracer #1208 üzenetére
Akkor csak nekünk szólt.Tehát tisztázzunk valamit:hozzánk már jött olyan IV golf amit 1.5 milláért vettek és székesfehérvártól miskolcig alig bírta ki.Jelzem igenis lehet venni szerintem magánkézből olyan emberektől aki neadjisten megszorult,költözik,építkezik. Én annyit mondtam és láttam is már olyan golfot amit800 ért vettek és bevált 98-99 es évjárat körül.Ritka de lehet. Szerintem,használtautóban utazók tudják nincs olyan hogy tökéletes vagy jó.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
makaveli666
senior tag
válasz spurika #1210 üzenetére
olyan nincs ebben igazad van, csak talán nagyobb az esély mondjuk egy jobb skodát kifogni 750 körül, mint egy golf IV-eset... mondom én mint nem hozzáértő... Első kocsim lenne, és nagyon nem szeretnék még most kockáztatni...
Nem anyuci, meg apuci veszi az autót, és nagyon nem esne jól, ha belefutnék egy olyanba, amire még rá kéne költsek 500k -t...[ Szerkesztve ]
-
spurika
senior tag
válasz makaveli666 #1211 üzenetére
Holnap folyt köv.Sziasztok.Jóccakát.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
dízelracer
senior tag
válasz spurika #1210 üzenetére
650-750k ért csak a Golf felhozatal legalját kapja meg amire mindre költeni kell mert elhanyagoltak. Ha nem az lenne drágább lenne. Annyiért csak durván visszapörgetett, szépen kiglancolt de valójában széthasznált, horpadt és karcos Golf 4 -et kapsz kizárólag csak 1.4-1.6 motorral ráadásul a legelső szériából amit nem biztos, hogy megvennék.
Magánkézből költözködő megszorult embertől? Ilyen csak a mesékben van. Az a kocsi fel sem kerül a használt autós oldalakra pikkpakk elkel a szűkebb ismeretségi körben.Ugyanennyi pénzből nagyon patent állapotú, jól felszerelt Golf3-at kapni akár tdi motorral is de nyomatékos és gazdaságos 2.0 8v is akad. 2-3évvel idősebbek az igaz viszont sokkal kiforrottabbak és műszakilag eleve egy jobb konstrukció mint a Golf4.
[ Szerkesztve ]
-
válasz dízelracer #1213 üzenetére
Illetve ennyi pénzből patent állapotú 2001-2-es ráncfelvarrot megane1-et is lehet ám kapni.
Egyik barátom pont mostanában vett egyet ebben az árkategóriában, ezüst, klímás, patent, 85k km, magánszemélytől, 2001-es stb.... (csak mert, nemtom egy 4-es golf mivel tudhat többet/mivel lehet jobb)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
varga911
senior tag
válasz dízelracer #1187 üzenetére
Egyáltalán nem jellemző, vidéken inkább, de ott szükség is van rá. Munkábajárós kocsik többsége Toyota, Honda, Hyundai 1.6-2.x motorral.
Ezek kb. harmadannyit esznek mint egy 5.7, nem mindegy hogy $50-ből tankolva 130 mérföldet vagy 400-at mész.
És tényleg kurva sok hibrid van, azért veszik mert 1 gallonnal 50 mérföldet megy városban és semmi más nem tud ilyet. Dízel Jetta $22k, míg egy benzines Corolla $15k, és oké hogy a diesel kevesebbet fogyaszt, de a benzineshez képest drágább 40%-al, és nem is lehet mindenhol tankolni, plusz lerohadsz valahol elég sanszos hogy nem értenek hozzá.
Majd lassan szerintem sok elektromos is lesz, Nissan Leaf kapható, elektromos Ford Focust meg promozzák mindenhol.
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #1213 üzenetére
A kaszni kivételével tényleg jobb konstrukció a hármas a négyesnél, de a kaszni egyértelműen a négyesben jobb. Nem rohad, és sokkal erősebb.
A Golfom, ami lassan 15 éves, és tuti 105000 km van benne, első tulaj, nagyobb csatt nem volt, karbantartva ahogy kell, ismerősi körben nem fog elkelni, így hirdetési oldalon fogom eladni. Valaki nagyon kifogja majd vele a tutitrip and tear, until it is done
-
Yushchenko
őstag
Na, ennyi a márkaszervizekről (duna autó érd). Vásárlás előtti átvizsgáláson nem jött elő, hogy egy silent meg van repedve, illetve a hosszbordásszíj erősen csereérett...
-
Rick4
félisten
válasz hobizoli #1129 üzenetére
Az még lehet, de a 8V-s ugye szíjszakadás esetén nem akad össze, tehát ha itt szakadna a szíj, az út szélén felrakom a másikat, indítok és megyek, meg egyébként se kell a sok szelep, az azóta már benne lévő gázüzemmel jobban elvan a sima 8 szelepes hengerfej, nekem meggyőződésen hogy ugyanahhoz a hengerátmérőhöz 2 szelepes hengerfejből kicsit tartósabbat lehet felrakni, csak ha már az anyagvastagságból indulok ki, persze mint magánvélemény...
Egyébként meg a gázzal úgy megy a gép, hogy nem tudom, benzin vagy gáz, nem veszek észre különbséget, csak a tankoláskor, akkor viszont nagyon.
Valamivel 4 liter alatti gázolaj árára jön ki 100km, ha hajtom a gépet.Egyébként meg a 8 szelepes pont ott jobb, ahol jellemzően használom, 2-3 ezer között.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Typhoon47 #1175 üzenetére
Ezek a Bravok is nagyon szepek de az áruk az nem. Jó kis dizel vagy tjet motorral fainak lehetnek. Egyre jobban azon vagyok hogy valami turbósat kéne venni, hogy haladjunk a korral.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
spurika
senior tag
válasz zoo8800 #1225 üzenetére
Gömbsüveg égéstérnél,illetve erre a célra kialakított dugattyúnál nem.Annak idején a puntóm se akadt össze mikor heves visszaváltásnál átugrott a szíj
[ Szerkesztve ]
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
Rick4
félisten
válasz zoo8800 #1222 üzenetére
Hadd ne én adjam meg a válasz erre. Van angolul egy kifejezés, interference engine és non interference engine, egyik motor ide, másik oda tartozik. Nekem ez is fontos egy döntésnél, ezért nem lett se 16V, se turbós, se dízel.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Qru
MODERÁTOR
Srácok!
Van egy ismerős, 300k-t szánna kocsira. Városi szaladgálós verda lenne főleg, esetleg 1-2 vidéki út. Klíma nem szükséges (már csak az ár miatt sem ).
Mi az amibe érdemes beugrani?I-es Puntó jutott eszembe hirtelen... Esetleg vmi egyéb ami szóbajöhet?
#nincsbennetarcsi
-
spurika
senior tag
Lehet jó választás csak 16v meg turbó nélkül kicsit egyhangú a kocsikázás.Habár költséghatékonyabb az biztos. Az 1 es puntót nem tartom rossz választásnak mert az "akkori" olasz benzinesek pörgösek és strapabírók. Opel corsa,kadett és társaik abban az évjáratban felejtősek.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
Qru
MODERÁTOR
válasz spurika #1229 üzenetére
Hát jah kis pénz kis foci ugye... Ha tehetném én is inkább az 1,8 TFSI-vel járnék állandóan de nem lehet sajnos. Ezek után beülni a 1,2 8V-mbe...
Opelt kizárom volt hozzá "szerencsém"... I-es Puntóval csak jó tapasztalatom van, muternak is az van 136k km-et futott és semmi komoly baja nem volt ezért jutott eszembe rögtön ez/az.
#nincsbennetarcsi
-
spurika
senior tag
Nekemis volt 1-es,puntóm 2-es puntóm is.Az utóbbit zsír újonnan lízingeltem majd 200 ezret mentem vele,és egyetlen egy garanciális problémám volt csak.A 2-3 henger gyújtótrafója pusztult meg ami amúgy német bosch volt.Akkor megis beszéltük szerintem.
[ Szerkesztve ]
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
-
spurika
senior tag
válasz hobizoli #1233 üzenetére
Visza is nyomott a kis fedélzeti felé,abbanis cseréltek valami elektronikát a fekete dobozban.Csak nem mondták meg mit mert garanciás volt még az autó.Annyit mondott az ürge hogy 2-300000 ezer lett volna állítólag a játék.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
őstag
-
Yushchenko
őstag
Na, most már kezdek tényleg nagyon ideges lenni.
Kiderült most, hogy elvittem szervizbe a fabiat, hogy bal hátul meg volt törve kicsit, mert a lemezen látszott alulról, hogy visszahajlították. Erről se beszéltek állapotfelmérésen... Hát komolyan mondom, hogy a jó k. annyukat ezeknek a márkaszervizeknek.
Azt mondták az új rendszámot pedig azért kapta, hogy a biztosítás ne legyen lenyomozható...
Azt mondta az autószerelő, hogy minden rendben van vele, szép autó, nem kell aggódnom, de akkor is... -
nagyúr
-
dízelracer
senior tag
válasz Yushchenko #1236 üzenetére
Vannak f@szkalap eladók/kereskedők akik 10forintért +b az anyjukat is...
-
spurika
senior tag
válasz Yushchenko #1236 üzenetére
Ez a ne lehessen lenyomozni ezt nem egészen vágom.De az rohadtúl felháborító hogy elhalgatnak dolgokat mikor sem előnyük sem hátrányuk nem származik belőlle.A szlovákok most akarnak szigorítani a km óra tekerésen még börtönt is adhatnak érte ha elfogadják.Nagyon pozitív dolog szívni fog aki ilyen miatt ül majd le.Nézük rendszeresen azt a piacot és nagyon korrekt.Gondoltam is hogy egy 320D onnan kéne behozni de a papirozás cink.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
Yushchenko
őstag
válasz dízelracer #1238 üzenetére
Igazából amikor láttam, hogy milyen fullos BMW-vel jár a kereskedő, és hogy mennyire egy "kelekótya hülyegyerek" ott ugye gyanút fogtam. De gondoltam márkaszerviz ennyire csak nem ver át...
-
spurika
senior tag
válasz johnny82 #1235 üzenetére
Na Johnny te következel. Tehát kérdés milyen probléma kezelésére szeretnéd használni. Mi a PROTEC cuccokat használjuk lassan 10 éve. No.1 Bátran ajánlom mindenkinek nem gagyi anyag nem véletlen hogy gyári beszálítója a General Motorsnak. Benzines dízel motorolaj adalék és üzemanyag tisztítóit bátran merem ajánlani bárkinek.Dízel autókat 1:1 ben szoktam mosatni vele ha komolyabb korom lerakódásra gyanakszunk.3000 ft környékén van de komolyan mondom voolt rá precedens hogy zöldkártyára sehogy nem birtam visszavenni egy regattát átmosattam és éppen benne volt.Folyamatos használata is ajánlott minden 2. tankolásnál bele a tankba az egészet.Valamint a tank alján vagy gázolajszűrő alján lévő vizből euziós anyagot képez amit akár elis képes égetni a motor. Remélem kielégített a válaszom.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
vhunor
őstag
válasz Yushchenko #1240 üzenetére
Ha van valami írásos nyoma annak, hogy az autó előzőleg sérülésmentes volt, valamint részletes állapotfelmérő lap csatolva az adásvételi mellé ami nem írja le az azóta kiderült (akár szándékosan, akár nem), de már a vásárlás pillanatában is fennálló és utólag kiderülő hibákat, akkor érvényesítheted a törvényben biztosított szavatossági jogokat és a kereskedőnek kell fizetnie a javításokat.
szerk.: szilent meg minden más ugyanide értendő.
[ Szerkesztve ]
-
Yushchenko
őstag
Hát ez a rutin hiányzott nekem, de most legalább megtanultam hogy így kell csinálni. Állapotfelmérő lap van, de nincs csatolva az adás-vételihez, illetve a szerződésbe sincs semmi külön beleírva (érdekesség, hogy az eladó az árat se akarta beírni, csak az én nyomásomra...).
-
spurika
senior tag
Nyugodtan egy jó ügyvéd elé lehet tárolni a témát,szerinte tuti befutó.Csa nehéz lessz megállapítani hogy a sérülést nem te okoztad e.De ahogy akolléga írja előtte van bizonyíték akkor én megpróbálnám.
[ Szerkesztve ]
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
makaveli666
senior tag
válasz Yushchenko #1243 üzenetére
Azon kívül, hogy átb...tak a márkaszervízbe, a kocsival meg vagy elégedve? Gondolok itt:
kényelemre, fogyasztásra, minőségre, meg ha azért odalépsz akkor meg tud-e indulni...
Persze nem egy bmw z4 hez képest -
spurika
senior tag
válasz johnny82 #1246 üzenetére
Hozzánk természetesen üzletkötő hordja "raklapszámra" de nagyobb boltokban láttam már sőt valamelyik benzinkúton is.Tényleg bátran ajánlom bárkinek fincsi anyagok.
[ Szerkesztve ]
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
spurika
senior tag
válasz spurika #1247 üzenetére
Olajcsere előtt a motortisztító pedig nagyon szépen kipucolja a blokk belsejét. FIGYELEM: ha belső takarítást csinálod a motort tilos pörgetni 15 perc alapjárati járatás max 10% terhelés és engedheted le az olajat.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
spurika
senior tag
válasz spurika #1248 üzenetére
Én minden 30000. kilóméternél használom,speciel úgy szoktam hogy szűrőt cserélek előtte és utánna is.2000 ft nem öszeg. És jelzem faternak a 2 es Xantiáját kezdetektől ezzel kezeljük 2002 kiadás 630000 km.Igen jól látod és még szépen ketyeg,szerintem már megérte,meghálálta az 1.9 td motor.
[ Szerkesztve ]
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
válasz Yushchenko #1219 üzenetére
A márkaszervizek....az egész egy vicc.
Múltkor rászántam magam, elvittem a gépet egy márkaszervízbe, "nagy" tavaszi átvizsgálásra, vagy 50 pont összeszedve, hogy miket néznek meg (gyakorlatilag mindent) háát...akkor voltam először és utoljára.Egy jó fél-3/4 órát volt bent az autó, ahogy én láttam kintről, talán egy 10 percet foglalkoztak vele....benézett a motortérbe, talán a folyadékokat megnézte, majd megemelte, aztán bóklászott ott körülötte.
Aztán kijött, egy adatlappal:Hatalmas probléma:
- van egy kavicsfelverődés a szélvédőn, cserélni kell!!!
(bár vizsgán nem volt baj, látótéren kívül van és nem is reped semerre, javítva volt már ekkor)
-a többi cserére szoruló hiba, a bal első dobbetétem aljából, ki van törve egy fél tenyérnyi darab, és a hátsó gumi kopott (mind a 4 gumim ugyan olyan állapotban volt!!)Hát ennyit sikerült megállapítaniuk...
Egyébként a hátsó tárcsám + betétek fémre voltak kopva, jobb első talpas, meg ott még valami szilentem getya volt, mind2 toronycsapágyam halott volt, a hátsó-alsó motortartóm repedt volt, meg mint most nemrég kiderült a kipu-turbó közötti flexim is repedt volt (bár ezt tényleg nehéz lett volna észrevenni). Ilyen apróságok, amiket egy autószerelő olyan 15 másodperc alatt észrevesz.
...nc
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Linux - haladóknak
- NASCAR
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Gitáros topic
- További aktív témák...