-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
"A szabályszegés miatt eljáró hatóság által hozott határozatban, a helyszínen alkalmazott közigazgatási bírság és a helyszíni bírság esetén az elismervényben (tájékoztatóban) tájékoztatni kell az elkövetőt az elbírált cselekményhez - jogszabály által - rendelt pontok számáról. A határozat megváltoztatása, illetve téves tájékoztatás miatt az első fokon eljárt hatóság, a helyszínen alkalmazott közigazgatási bírság és a helyszíni bírság kiszabása esetén a bírságot kiszabó hatóság értesíti az elkövetőt a jogszabály által a szabályszegéshez rendelt pontszámról.'[link]
Vagy b@sztak megmondani vagy nem kaptál.
#nincsbennetarcsi
-
Cheesy
őstag
Ha jól tudom ezt a típust a 90-es évek közepéig gyártották, és amit idáig láttam mind porig ültetett, kiherélt, felpimpelt romok voltak. Szép autó, tetszik is, de a sajátos magyar autópiacon nem hiszem, hogy létezik belőle megmenthető példány... de javíts(atok) ki ha tévedek.
Octaviakat, passatokat nézegettem, 100-140 LE körüliek, szerintem az már elég. Viszont nem tudom ebben a kategóriában melyik márka melyik típusához vannak a legelérhetőbb árban az alkatrészek..
www.vakbelmutet.hu
-
hobizoli
nagyúr
Bosch Motronic 2.7 elektronika izzoszalas legtomegmerovel (=PuntoGT, elso szamu szopofaktor), de gyujtaselosztos (=butabb), es a MAP szenzora is csak 200kPa-s (=1bar a max toltonyomas)
Alapbol osszkerekes mind, de a 4x4 sokban nem mukodik mar, ha befosik 1 ceg ujitja fel Europaban jol, ami asszem pont Svajcban van. Az mostani CHF arfolyamoknal pont jo, de nyilvan eleve nem er annyit az auto se, mint amennyiert megjavitjak.
Fenyszoroja ijen projektoros fos, ha 1x bevakul nem latsz vele semmit, lokharito, gepteto, elso-hatso fenyszorok egy vagyon hozza, ha megroggyan.
Qrvanehez az auto is maga (havercsavonak par eve volt egy C20XE 150LE-s, haaat...) a 4x4-e sem terhelheto annyira, sokat vissza is alakitottak ezert FWD-re. Ha tortenetesen a motor megkukult szereny 3-400k bele egy bontott C20LET egyseg -amit meg utana lehet fel is ujitatthatsz ugyanennyiert-, a 6speed F28-s valtoja meg 100-120k, az osztomu nelkul persze.Nyilvan amibe ezek mind jok azt vagy nem adjak el, vagy igencsak megkerik az arat.
több drón kell ;P
-
Cheesy
őstag
Valamiért úgy tűnik mintha a kategóriatársai felett lenne az árazása.
Szomszédban is vagy egy kókusz, mellettük lévő háznál meg egy Ka (kis porszívó), egy jó havernak is Focusa van és szereti. Ezek szerint jó autó, de vajon miben több mint a kategóriatársai?www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Pont ahogy írtad, bár a Fabia eszembe sem jutott. Úgy gondolom a közvetlen "ellenfelei" az Astrák, Golfok és a Corollák. Utóbbiról több helyütt olvastam, hogy legendásan megbízható, cserébe szürke egér
Szóval azt mondjátok Focus. Irány a hahu.
És köszönöm a türelmeteket és kitartásotokat, hogy válaszoltok a buta kérdéseimre.
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Atomgeszi
veterán
Meg már második motorcsere... Nem tudom. Nem akarok felülni a szopórollerre. Ha itt lenne közelbe már rég elmentem volna megnézni, de sajnos ország másik végébe van.
Meg ahogy nézem ez a központi injektoros motor lesz. 90 lovas csak. 16 szelepes jobb lett volna(bár gáz szempontjából fene se tudja melyik bírja jobban , ha már motorcsere meg minden).[ Szerkesztve ]
-
spurika
senior tag
Nekünk is ezt kéne.Nem tudom ilyenkor miért nem tesz javallatot a magyar autóklub vagy akárki. Bezzeg kötelező biztosításnál év elején fel tudta emelni a hangját.Ezértis léptem ki a tagságukból tavaly.Semmi előnye az egésznek.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
Tankblock
aktív tag
Hello,
Köszönöm a hozzászólást,
Igen nézegettem is. FUSION tetszetős, de viszonylag drágák.
Fiesta meg pont 2005/2006 ban volt modellváltás, Gondolkodom még rajta.Ha valaki lát "olcsó" Fusion-t az linkelheti
Fabiat megmondva csak kombi kivitelt néztem, erről sajna nincs tapasztalatom, se az ismerőseimnek se. (Megbízhatóság, stb...)Release the Beast....
-
Rivaul
addikt
Nekem most volt 35k de olyan hogy "ideális eset" nem létezik. Általában egy 3 napos jószágon is fogást találnak ha akarnak 30+5k s egy két kis dolgot elengednek. Ennél többe nem kerül ha nincs kirívó baj de ennyire jobb ha készülsz. Persze előtte 70k volt amiket cserélnem kellett tudatosan...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Kornel
veterán
én most vittem először saját magam vizsgáztatni kocsit, eddig mindig elvitettem a szerelőkkel, de most nem volt rá mód. 4 éves suzukit bevittem a géróhoz, és az alap 20k-ért megvolt a vizsga, nem kértek semmit, pedig egy két dolgot lehetett volna cserélni rajta(fékolaj, toronyszilentek), de ettől még átment simán.
(#37036) MunezXBK: jaja, ha meg nem menne át egy két dolog miatt, akkor egy ötös jól szokott jönni
[ Szerkesztve ]
-
Szeged, vizsga plusz szerelő költsége 25k. A kocsin a rendszámtábla izzókat kellett cserélni. Idei ár.
(#37034) qdak : Ac a nem takarított tanktól tud akadozni. nem ismerem a tiédet, de nekem anno volt olyan h a szerelő direktben adott áramot neki majd polaritást fordított h az esetlegesen benne lévő koszt is kinyomja. Arra figyelmezni kell h mindezt csak üzemanyagba állítva lehet, mert különben könnyen kinyírod.
Ha van OBD csatid meg haver géppel, akkor könnyen ki tudod szűrni a legtöbb hibát. Mágus2 megaszondja neked nagyon szívesen h a turbó nyomásnak vagy vákuumnak vagy az üzemanyag átfolyásnak mennyinek kell lennie.Sőt, a légtömegmérőt is ki lehet akkor zárni. Milyen kocsid is van (ne haragudj de elfelejtettem )? Omega?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mawyx
senior tag
Köszönöm, hogy leírtad a tapasztalataidat Pont ezt néztem ki, enyémre is a 9103 való. Nem új a kocsi, pár karc nem zavarna. Látom a tiéden is van spoiler, enyémen is van gyárilag, de akkor az nem zavar be.
Mennyire gyors a felszerelés+ bringa felrakása?Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
latyak17
tag
nekem most illetve nyáron mintex lett belerakva, hát nem rossz, de ha van rá keret texart válaszd a harmadikról semmi információm nincsen..
üdv
whited: csípik vagy nem csípik EU-n belül a magyar próbarendszámú gépjármű is a forgalom teljes jogú tagja és hacsak nem olyan kirívó eset, hogy nincs meg a fél kocsi vagy totál életveszélyes vele a közlekedés nem csinálnak mást csak ellenőriznek...
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
DeFranco
nagyúr
Nekem csak nagyon kis fordulatot forszírozva csinálja, állva nem. Valahogy mióta én tankolok, nem pörgetem Viccen kívül ez azért ritkásan jön elő, lehet hogy tényleg nem kellene 1500 körüli fordulattal autózni, ez mondjuk jellemzőnem 4-esben probléma, mert városban haladok, felváltok (50-nél 2400 3-asban -1800-2000 körül 4-esben), aztán jön valami szituáció, és elfelejtek visszaváltani, leesik a fordulat, és akkor rezonál be. Ez a jellemző.
@bitpork: 1: wtf is 1 benzin?
2: vágom, de most tiporjam egyesben vagy kamikazézzak be az egyenrangúba helyette?
3: nem tudom, nem értek hozzá, azt sem tudom mi az, és mit kéne hallanom, éreznem. Magasabb fordulaton nincs ilyen gond. De lehet csak én vagyok hiperérzékeny, ezért jöttem kérdezni, hogy mi normális, és mire kell felfigyeljek. Lehet csak hallucinálok.Most az sem tetszik, ahogy átmegy az úthibákon, dübög, az biztos, hogy nem kopog, de ezt leírni nem tudom érzékletesen. Ez mondjuk szerintem simán az, hogy közvetlen a futómű, majd valami füles ember meghallgatja.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Vilikének tuti tárcsás hátul is.
AMD: hát itt meg az agip nem nagy szám, legalábbis szerintem etanolozott, mert kb úgy viselkedik.
Amúgy pénteken még -4 Ft a benzinre.
(#66136) Qru: csak nehogy meg legyenek szabva az elfogadó kutak, mint anno a sheles kuponra. Kb autópályák melletti kutaknál élt a kedvezmény. Maga a benya egy próbát megér - ha olcsó(bb).
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tamoo #149240 üzenetére
Kinek a pap...
Szvsz. egy prémium autónak max. pár éves koráig van presztízsértéke, vagy ha már eléri épségben az OT-s rendszámot. A kettő közötti intervallumban nagyon sok olyan ember veszi meg ezeket, akik csak jampizni akarnak, és emiatt elveszíti a presztízsértéket szegény járgány... tisztelet a kivételnek...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖