-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cheesy
őstag
Jelenleg van egy japán trabantom (suzuki swift 1.0 '95). Pár hónapja már gondolkodok, hogy mire váltsam le. Hiányzik a kényelem, meg a menés.
Mikor ezt valakinek megemlítem, akkor egy horkantással azt kapom, vegyé akkor bmeg bmwaudimercedest abban van 200LE. Ilyenkor mindig elmondom, hogy a következő ilyenért ütök, nem ezt kérdeztem Van azért egy közel ideális kombinációja a teljesítmény/fogyasztás/komfort együtthatóknak szerintem. Akkor azzal jönnek, hogy dehát az többet fog enni. Igen persze. De 7-8 liter az átlagosnak számít.A dologhoz hozzátartozik, hogy pár éve 10 hónapot töltöttem Új-Zélandon. Ez még nem is lenne érdekes, az már annál inkább, hogy oda érkezik a japán használtautó piac exportjának nagy része. És ku*a olcsók ott az eutók egyébként is. Benzin olcsó, köbcenti sok és már egy 15 éves hülyegyereknek is lehet jogsija. Kombináljátok mindezt az akkoriban igen erős Fast and Furious és NFSU hatással: minden kis gyökér tuningolt tüsszögős géppel járkált. Vagy legalábbis igen jelentős részük.Ha belegondolok, hogy tudtak volna nekem intézni heti 120NZD-ért egy wrx sti-t... de másra kellett a pénz. :/
A fentieket azért írtam, mert ott szerettem bele a lefújószelep énekébe. Ahogy az tüsszög, feláll a hátamon a szőr tőle
Tehát miután már túltettem magam azon a tényen, hogy egy turbós autó nagyobb lutri és többet is eszik, elkezdtem bújni a hasznaltauto.hu-t olcsó turbós gépk után, a szerelőmnél is kérdezgettem, de mindennek az lett a vége, hogy nem érdemes ilyet venni használtan, mert garantáltan széthajtották, drága javítani, sokat eszik.
Mégis, nem tudok szabadulni a gondolattól, addig nem döglök meg amíg nem lesz egy olyan gép a seggem alatt!Szóval most már van némi fogalmatok arról mi a titkos elérendő vágyam, ereszkedjünk vissza a realitások talajára. Max. 1 millióig kellene nekem valami kényelmes, fiatalos, olcsón fenntartható (nem, nem a fogyasztás, hanem az alkatrészárak!) gép amiben benne van a menés is. Tipp?
Ha valaki belinkeli azt a kis biszbaszt amit a kipufogóvégre kell húzni és olyan (nem olyen) hangot ad ki mint egy turbó egy nem turbós autón, annak rágja el az egér az utp kábelét
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
-
Cheesy
őstag
A Volvo idáig nem győzött meg. Kollegámnak van egy V40-ese és csak a pénzt öli bele, mert az előző tulaj 5.-ben ment vele 40-nel kb, így aminek a hajtáslánchoz köze van, az mind folyamatosan cserélődik kifele a túl nagy terhelés miatti tönkremenetel miatt.
Legalábbis elmondása alapján ezt szűrtem le belőle. Mentem már vele nem egyszer, ami tetszik abban az autóban, az a kifejezetten csendes mivolta. Alig hallani a külvilágból valamit.De inkább hagyjuk a turbós dolgot, ez csak egy vágy, de ittHUN nincs értelmes alapja.
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Úgy értettem, hogy szervizigényesebb, ha egyszer megbontották, kevés esetben tudják a dízeleket úgy megcsinálni, hogy ne csöpögjön az orra. Gondolom a magas kompresszió miatt. (Nem értek hozzá.)
Ajánlották még az Audi A4-et (1998 évjárat körülit), 1.9 TDi (nem PDTdi, azokra sok a panasz és a későbbi évjáratokba rendre azt raktak), fogyasztásra felfele kerekítve 5L (ezt abból vonom le, hogy cimbi aki ajánlotta, 4 személlyel egy erdélyi út során, ahol volt azért több hegyi szakasz is, 4,5L-re hozta ki a fogyasztást és nem spórolósan vezet), ez még kevesebb mint a mostani 1.0-s buzukimé... De akiket ismerek, hogy kompetensek az autók világában, plusz a gépészmérnök apám - az ő szavára sokat adok - mindig lebeszél a régi használt dízelekről.
Állítólag, ha használt autó, akkor benzinest kell venni.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Ha jól tudom ezt a típust a 90-es évek közepéig gyártották, és amit idáig láttam mind porig ültetett, kiherélt, felpimpelt romok voltak. Szép autó, tetszik is, de a sajátos magyar autópiacon nem hiszem, hogy létezik belőle megmenthető példány... de javíts(atok) ki ha tévedek.
Octaviakat, passatokat nézegettem, 100-140 LE körüliek, szerintem az már elég. Viszont nem tudom ebben a kategóriában melyik márka melyik típusához vannak a legelérhetőbb árban az alkatrészek..
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz hobizoli #575 üzenetére
Általában nem kínzom inkább kímélem az autót amit épp vezetek, de ez a 15l amit ott olvastam megmaradt az emlékezetemben, ezek szerint nem támasztja alá a valóságot.
Nincsenek illúzióim, idáig szerintem 2x-3x emeltem ki, hgoy tudom, többet fog enni az autó, ami jobban megy. A menésnek ára van.
Srácok, most őszintén, turbós-benzines autó. Használt. Öreg (10+ év). Van értelme? Nem hajtották ezeket javarészt szét? Jobban járnék egy non-turbo benzinessel?
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz hobizoli #581 üzenetére
Remélem azért van az 1.3-as stiftnél kellemesebb autó is amivel nem kell szopni és van hozzá alkatrész. Most is egy swiftet hajtok, ennél azért valamivel már többre vágyom
Tetszenek a 318-as bömösök is (mondhatni a BMW addig tetszett, amíg Bangle el nem toszta a dizájnt teljesen), de fogalmam sincs menyit kell évente a szerelőnél hagyni. Ráadásul ez is tipikusan egy olyan típus amit szeretnek széthajtani, alkatrészek meg ugye nem olcsóak.
Nem egyszerű ez az autó választás, a swiftemen kb 2 hetet gondolkodtam anno, bár ismertük az előző tulajt és az autó történetét. Az autó TELJES szerviztörténete megvan, számlákkal, mindennel 1997-ig visszamenőleg
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz hobizoli #588 üzenetére
Ha egy ismert eloeletu auton is 2 hetet elgondokodsz, akkor sosem fogsz autot venni.
Munka mellett utánajárás, típushibák, mások tapasztalatai, stb. Ez a 2 hét a "rátalálástól" kezdődött úgy, hogy december 1-én kaptam a tippet, hogy eladóvá vált (anyám volt kollégája, ezért onnan tudtuk az autó előéletét), mert az öreg vett helyette egy Mazdát, de 11-én már az enyém volt, akkor tankoltam bele először.
Annak meg csak őszintén gratulálni tudok, aki napok alatt rábólint egy autóra úgy, hogy az neki az első és nem is nagyon ért hozzájuk, mert nem volt min megtanulni az alapvetőkön kívül mást.Olvastam amiket írtál a Puntoról, jó neked, hogy ennyire értesz hozzá, de ez a gép a leírás alapján vadállat, hogy 180-nál rálép a superbre
Tetszik, nagyon tetszik, ugyanakkor tartok is tőle, szinte nulla tudással nem tartom magam alkalmasnak arra, hogy beleugorjak egy olyan autóba amit újjá kell építeni.. ezért keresek olyan típust ami közel áll az elképzelésemhez (turbóról akkor lemondhatok, de azért valami dinamikusság a 7-8 literes fogyasztásba tánc sak belefér).[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Valamiért úgy tűnik mintha a kategóriatársai felett lenne az árazása.
Szomszédban is vagy egy kókusz, mellettük lévő háznál meg egy Ka (kis porszívó), egy jó havernak is Focusa van és szereti. Ezek szerint jó autó, de vajon miben több mint a kategóriatársai?www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Pont ahogy írtad, bár a Fabia eszembe sem jutott. Úgy gondolom a közvetlen "ellenfelei" az Astrák, Golfok és a Corollák. Utóbbiról több helyütt olvastam, hogy legendásan megbízható, cserébe szürke egér
Szóval azt mondjátok Focus. Irány a hahu.
És köszönöm a türelmeteket és kitartásotokat, hogy válaszoltok a buta kérdéseimre.
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
1 miskánál többet nem szánnék autóra mostanság, ugyanis hitelhez én nem nyúlok az tuti. Még erre a pár évre amíg ebben a pöcegödörben maradok jó lesz ebből a kategóriából is valami, után meg vissza se nézek. (Remélem.) Viszont mégis előrelépés lenne a mostani 260k-s fapados buzukihoz képest, merem gondolni. Viszont amit hobizoli is írt az ő verziójában (Punto GT) megvenni egy romot és újjáépíteni nem játszik, mert komolyabban kellene hozzá érteni, nekem pedig ehhez nincs semmi előképzettségem.
Mindig szívesen tanulok új dolgokat, de valahogy ebben a pillanatban nem fogott el a vágy, hogy a majdani autóm (mert nem másodiknak, hanem e helyett lenne majd) ott áll a szerelőnél ki tudja meddig vagy nálam a garázsban és várja az alkatrészt, közben meg kellene ugye mert azért van. Mellesleg komolyan érdekelne, hogyan legalizálhatja valaki a motorcserét oly egyszerűen, nekem mindig kicsit demonizálták a magyar bürökráciára jellemző papírozás-szopás miatt.Itt nézegetem egy ideje a Focusokat... háát.. egyszerűen nem látom meg bennük a szépet. :S Valahogy mindig is a kicsit szögletesebb autók tetszettek, ez a 2000-től jellemző mindent kerekítsünk le mert az a követendő dizájn nem jön be.
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz dízelracer #601 üzenetére
EZ még tetszik is
Van nálunk egy Golf III céges autó, egy GTDi, turbós dízeles rom. 400k volt a vételár, azóta kb 460k ment szervizre. Kiderült, hogy már össze volt csukva, küszöbök rohadtak, futóművet teljesen fel kellett újítani, de még most sincs meg bennem a biztonságérzet mikor beleülök.
A golfoknak általában ilyen nehezen jár a váltója? :S Mintha mézben kellene rakosgatni a fokozatok között.
Volt kollégámnak egy IV-es Golfja van 1.6 beerzines. Az meg mindig lefullad vele, olyan mint alapjárat elég ritkán van benne stabilan. Bárhova mentünk benne, nem jött át a "jóautó" feeling. Ennek ellére neki van egy II-es golfja, egy öreg dízel 1.6-os, na azzal megjártuk Szlotákiát síelni 2 éve.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz dízelracer #606 üzenetére
Plusz a tréler bérlés, nameg egy olyan autó is kéne ami azt hazahúzza, utána az a rengeteg meló, hogy a "romot" lecsupaszítsuk, utána a donorból mindent átrakni... Nem tudom ezekkel a plusz költségekkel együtt is megéri-e. Mert rom alatt gondolom egy lelakott dzsunka állapotút értesz, annyival meg nem lehet elintézni, hogy a legálisnak az alvázszámát copy paste az újra Illetve tudomásom szerint Hans is ugyanúgy szereti visszatekerni az órát, mint Jóskapista.
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Eleve 200k-t rászámoltam azonnali szervizre, így gondoltam az 1 miskát. Viszont így ezek a 3-as gti golfok nem rosszak. 7-800k és képről hibátlan kasztni, motor és belső tér, amit linkeltem pl. Nincs sötétítve, ültetve. Van rajta egy krómozott kipuffvég dehát istenem, az én buzukimon is volt már teljes kipuff rencer csere, csak az öreg nem rakott rá véget
Alfa Romeo? :S Azok már a twin sparkosak amiket ajánlasz? Fősulin egy cimbinek volt olyan, hát rögtön eltűnt a képéről a jókedv, ha a szervizköltségekre terelődött a szó...www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz dízelracer #613 üzenetére
Mondjuk eredetiségvizsgán. Nekem csinált egyet az előző tulaj a buzukival, nem tudom ez bevett szokás, vagy kötelező-e?
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Ha már üzemanyag:
Engem az érdekelne, hogy mi marad utána, miután kigőzölték a műanyagból az olajat? (1kg műanyagból állít elő 1 liter olajat, azért ez azt feltételezi, hogy nem sok minden marad utána...)
Úgy látom olyan 360-420 fokos "bojlerről" van szó, amiből az olajpára egy víz szűrő-hűtő közegen át távozik és mivel az olaj és víz nem keveredik (általában), a tetején kiválik belőle, amit utána le lehet "fölözni". És akkor keletkezik nyers(?) olaj, amiből üzemanyagot lehetne előállítani.
A fórum alapján 12.700 USD körül van az ára, ez kb 2.000.000 HUF. Műanyaghulladék pedig van dögivel... valamint 3kWh kell 1kg műanyagból 1liter olaj előállításához.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Sziasztok!
Úgy tűnik idén végre elérkezik az idő (kb. decemberre teszem) hogy megvegyem első m.o.-i "hosszútávú" autómat. A jelenlegit (Swift '95 1.0) már szeretném nyugdíjba küldeni, itthon ez az első autóm. (6 éve voltam külföldön kicsivel kevesebb mint egy évig, ott a Mitsubishi Magna, Mitsubishi Mirage és a Nissan Sentra volt amit hosszabb-rövidebb ideig birtokoltam. Bár vehettem volna egy mitsubishi Diamante-t is, az nagyon ment, V6, automata, de lepukkant volt sajn.)
Hazudnék ha nem álmodoznék a lefújószelep hangjáról (ebbe tényleg szerelmes vagyok), de sajnos ez a pöcegödör nem az az ország ahol egy átlagembernek álmodozni lehet. Majd egyszer talán, szigorúan második autónak veszek egy élményautót, ha úgy hozza az élet, de napi használatra nem hiszem, hogy alkalmas lenne egy ilyen.
Viszont hogy bonyolultabb legyen a kép nem úgy akarok beleülni, mint egy használati tárgyba, szeretném élvezni is a benne eltöltött időt. A kényelem és a menés hiszem, hogy elérhető a luxusautókon kívül is. Nem 200-al akarok száguldozni, de legyen benne tartalék annyira, hogy ne kelljen rettegni egy előzésnél, hogy akkor elfogy-e az ereje (mint a mostaninak). 100-120 körüli az utazósebességem, szerintem ezt bármelyik mai autó tartani tudja 1.4 liter felett kényelmesen.
Sajnos nem vagyok egy motorbuherátor és autóbuzi, csak szeretek vezetni, ezért megbízható típus lenne amit keresek, viszont a típusokról max a TC-féle Népítéletből tudok mintát venni.Mennyit szánnék rá? Úgy kezdtem neki a keresésnek, hogy mennyi vagyok hajlandó havonta kipengetni érte. Ez úgy 40-50 ezer HUF tartományba esik. (Ha kevesebb, nem baj )
Így 2,5 millió HUF környékén nézegettem, egy olyat kényelmesen be tudnék vállalni 5 év részletre szerintem. 5 év hosszú idő, de mégse 8-10-12 év, vannak akik ilyen távra vesznek hitelre. Miért hitel? Mert nem akarok még évekig úgy gyűjtögetni, hogy lebeg a szemem előtt és közben a kis gyöszömben botladozok. Ennyit havonta rá tudnék szánni a fenntartási költségeken kívül.Ami jelenleg megtetszett, az a Honda Accord 2.2 CTDi Sport.
Szép a formája, a mai napig a kicsit szögletesebb autók tetszenek, borzalmas amit a Chris Bangle művelt a BMW-vel anno, hányinger ahogy azok kinéznek. A 2.2 literes dízel motorban szerintem van elég tartalék, hogy a fenti két követelményt ki tudja elégíteni. Állítólag alkatrész ellátottsága is jó, nincs olyan óriási úthenger sem alatta, hogy drága legyen a gumiszett.Viszont kíváncsi lennék a szakik és hozzáértők véleményére is, hogy a fenti összegIG (tehát lehet kevesebb is) milyen autó jöhet szóba ami teljesíti a feltételeket?
Válaszotokat előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
giigz & hobizoli
Köszönöm a válaszokat!
A Ford Focus-t meglepően sok embertől hallottam, mint ajánlott autót, bár nekem inkább a Mondeo jön be, kombiban, csak az szerintem már más árkategória...
A Fiat-ról nem tudok véleményt alkotni, mert nem ismerem, nincs a környéken senkinek Fiat-ja. A T-Jet az új "kisköbcenti + turbó" felfogás első generációja? Mennyire vannak határra méretezve ezek a motorok? A turbo miatt pörgősek, kis motortól nagy teljesítményt követelnek, akkor gyorsan elkopik nemde?
A "precizios dizel" alatt mit értesz?www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Rick4 & hobizoli & zoo8800
Hobizoli, ez jó írás volt, ezek szerint akkor nagyon el voltam tévedve... valamiért úgy emlékeztem, hogy az autógyáraknál a trend a kis köbcenti + turbó irányba tart, nem is egy cikkben olvastam róla. De lehet rosszul emlékeztem.
A Punto GT nagyon jól összerakott autó lehet, ha ennyire hozzá hasonlítotok
A T-Jet Bravo tetszik, bár hátul elég kicsi a hely. Érdekes, hogy alig 4 évest is lehet 2 millió alatt találni. Akkor úgy gondoljátok, hogy ez a típus elég megbízható, jó az alkatrész ellátottsága és nem szállnak el a fenntartási költségek? Mi a helyzet az M-Jet-tel?
Szívem szerint valami "nagyobb tömegű" (értsd: hosszúkombi, touring) autót választanék, bár mára a "kicsi" akkora lett, mint anno egy normál méret.
Volt főnökömnek egy 535d-je van, automata, nagyon jó motor, tol mint egy mozdony, 180-nál forog vagy 2000-t. Tudom, bolondság, de mégis ami legjobban tetszett abban az autóban az a széles kardánbox, a széles könyöklő és valahogy ezt a "kényelmi extrát" (ott persze a hátsókerékhajtás és a hosszú váltó miatt kellett akkora úgy tudom) keresem a kinézett autók belső terében, de olyan nagyon sehol se látok.[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Pusztán ötletelés végett, 9-10l-es fogyasztási tűrés mellett melyik lehet az az autó ami kellemes vezetési élményt nyújt, tágas és használtan 1-1,5 millió között lehet kapni? Nem kell, hogy feltétlenül diesel legyen. Természetesen a lehetőségekhez képest ne kerüljön vagyonba hozzá egy alkatrész, így a régi nagybömbik, audisták, mercik, stb. szerintem nem játszanak.
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Elhatároztam, hogy amíg még megtehetem (no feleség, no kötöttségek, no gyerek, stb.) inkább egy élményautót veszek és nem nagyautót. Így jövőre szerintem veszek egy Fiat Punto GT-t, hobizoli kollega írásai meggyőzőek róla.
Ahogy nézegettem az alkatrészek sem egy vagyon kicserélni rajta.
Az a tervem, hogy 4-500.000HUF-ért látni már normális állapotút (persze ez semmit nem jelent ami a képen van) és kb még egyszer ennyit elkülönítek arra, hogy kb. egyből ráköltsem, hogy cseréljenek ki minden kritikus alkatrészt. Tehát olyan 900k-ból meg lehetne oldani azt, hogy normálisan fel legyenek újítva az alkatrészek.
Javítsatok ki, ha rosszul gondolom.
A Punto GT alapból turboval jön? Egyáltalán létezik még olyan példány ami nem volt rommá törve? Amennyiben törött volt egy autó ha "új elemet hegesztenek a törött helyére" orvosolható a dolog?www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz hobizoli #18438 üzenetére
KO turbót úgy érted, hogy motorilag trapa autót érdemes venni? A döglött turbó, amennyiben úgy használták nem vágja tönkre a motor egyéb alkatrészeit?
Azért is írtam, hogy hajlandó vagyok a maradékot rákölteni, mert én használni szeretném az autót amit majd egy rendes szaki összerak, nem pedig otthon hegesztgetni, ugyanis nem vagyok autószerelő, csak egy buta építész. (Bár 3 hónapja már projektes kereskedő )
Minden álmom egy olyan autó amiben hallhatom a lefújószelep hangját, amibe még Új-Zélandon szerettem bele 2004-ben... ott nagyon olcsók a használt japán autók és minden suhanc (15 évesen már lehet autóra jogsid...) az olcsó alkatrészáraknak és az akkor még nagyon hypeolt Fast&furious filmeknek köszönhetően ilyen "csodákban" szaladgált.
hobizoli: a fogyasztásról mondj már nekem infot. Megfogadtam, hogy ez nem lesz szempont, vagy kritérium, a lovak zabbal mennek, 8-9 literre tippelek. Csak érdekel. A mostani kis gyöszömet megtartom, jó lesz az majd "olcsóautónak".
Klímát lehet bele rakni? Hogy őszinte legyek kisség meguntam a nyári hőséget ami a víztiszta hőszigeteletlen üvegeknek köszönhető. Fóliázni meg elvileg nem szabad, mert nem engedik Felőlem lehetne valami teljesen átlátszó, csak verjen vissza valamennyi hőt....
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Tavasszal 1.000.000 HUF-ig szeretnék autót vásárolni.
Honda alkatrészellátottsága és -árai hogy alakulnak?
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz neduddki #33911 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Ez csak egy példa volt, ez ragadta meg a szemem.
Nekem valahogy ezek a "szögletesebb" formavilágú autók közelebb állnak a szívemhez. A BMW is Bangle-vel rontotta el a formát...Nem sietem el a dolgot, egy 1995-ös Suzuki 1.0GL-t akarok lecserélni egy olyanra, amiben kisebb hazárdírozást jelent közlekedni az utanon, a testi épségemet alapul véve. Anno ezt az autót alkalmi vételként vettem (nekem ennyit megért), tehát nem volt tervezve, jobb volt mint buszozni.
Azóta elvégeztem a fősulit (télen jégben-hóban Szolnok-Debrecen távok azért néha viccesek voltak egy ilyen "rendkívül orrnehéz" autóval), lett egy jobb munkahelyem mint az előző, így talán végre megengedhetek magamnak egy kényelmesebb autót.Vicc, de igaz:
- elsődleges szempont a kényelem és hogy legyen benne stabil, nem utólag beépített "rákönyökölök és összetörik" könyöklő
- nem baj, ha többet eszik a mint a mostani, ennél minden többet eszikSzerintem nektek is könnyebb ajánlani (már ha megtiszteltek vele), ha ismeritek a lehetőségeim, az autóm + kis szülői segítség (de nem feltétlenül) lesz az indulótőke az új autóhoz, fenntartását (és esetleges törlesztését) a jelenlegi havibruttókettőharmincból tervezem majd kigazdálkodni. (Nem röhög, kelet-közép-HU-ról beszélünk... :/ )
Ehhez képest az elvárásaim természetesen irreálisak:
- legyen dinamikus (a mostanihoz képest egy IFA is az)
- legyen élvezet benne ülni és ránézni (nem száguldozásra gondolok és nem sportautóra)
- megbízható
- jó alkatrészellátottság1.000.000 HUF a tervezett keret.
Ford Focust ne... azokkal a szögletes-csepp lámpákkal szörnyű az a széria ami ebbe az árkategóriába tartozik.Amik között idáig volt ami tetszett:
- Honda Accord
- Toyota Avensis
- Audi A4Mind a 2000-es évek eleje, 90-es évek vége évjárat jellemzően.
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz MunezXBK #33928 üzenetére
A legutolsón gondolkodtam, hogy beírjam-e. Kollégám javasolta, én direkt rákérdeztem többször is, hogy nem túl drága hozzá az alkatrész? Hiszen prémiummárka. Bizonygatta, hogy nem az.
Tudom, hogy a mostaninál minden drágább lesz, de most én vagyok ennyire eltévedve, vagy ennyiből csak ennyi járna? Mert ha utóbbi, akkor hagyom a francba az egészetwww.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz Typhoon47 #33930 üzenetére
A BMW-től tartok leginkább. Ha rágondolok, azonnal a széthajtott pénztemetők jutnak eszembe.
Pedig az ideális könyöklő az én képzeletemben pont BMW-s... szééép vastag középkonzol.zolikaDB:
Cordoba?
Nem úgy van, hogy Audi->Volkswagen->Skoda->Seat (minőség szerint csökkenő, egy konszernen belül)?
Húgom barátja a szülői Cordobával szokott átjárni hozzánk. Háát.. nem esek hasra tőle.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Hülye vagyok és G3 , G4 alatt valamiért Audi A4 "Generation 3-4"-eket keresgéltem és néztem nagyot, hogy a google sem igazán érti mit akarok.
Golf III és IV-re gondoltatok?
Előző munkahelyement volt egy Golf III 1.8 GTD turbodízel. A tulaja a megvétel (450k), kb 600k-t költött rá (motorfelújítás, vezérléscsere, futóműfelújítás, stb., szóval a nagyobb operációk) és lett egy autó úgy-ahogy. Nagynak semmiképp nem nagy, egyedül akkor volt számomra élvezet vezetni (féligmeddig céges autó volt), amikor valami gebasz volt a motorjával és hallani lehetett tisztán a turbót ahogy feltölt és lefúj.
Addig nem halok meg, amíg olyan autóm nem lesz, ami tüsszögAutóformából nekem valahogy a 3 ajtós, vagy a kiskombi nem jött be sose. Vagy szedán, vagy hosszúkombi.
Egy 520d hosszúkombiban el tudnám képzelni az életemet
Előző főnökömnek egy 2007-es M pakettes 530d-je volt (van), automata, biturbó. Mint a mozdony úgy tol. Brutális. És be kell ismerni kib*ott jó benne utazni. Az az autó HALAD. Dehát az kb 20x annyiba kerül mint ami az én kiszemelt kategóriám, ezért nem is gondolok rá.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Valaki tud Thule 960-as tetőcsomagtartó talpakat?
Ez való '95-ös 5 ajtós Swifthez. A rudak megvannak, még a '93-as Citroen ZX-ünkről maradt meg a rendszer, csak ahhoz, hogy használni tudjam, kellenének a talpak...www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
I'll just leave this here...
Több helyen olvasni, hogy nem vészes az alkatrészár és 3-asból ritkán látok boyracerek karmai elől megmenekült példányokat... De az 1.6i nem kicsi egy kicsit ekkora bódéhoz?www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Szolnok az tényleg a lavór alja (vagy ide folyik össze minden sz...?)
Motorfékről mindig eszembe jut anno az ATI-s oktatóm, egy legendásan ge* oktató, valamilyen Béla. Talán buszozott vagy söfőrködött előtte sokáig. Namost az egyébként is bivaly Corsa II 1.0-val gázt sem adhattam soha elindulásnál, azzal a felkiáltással, hogy "ad ez magának gázt, minek nyomogatja?", kizárólag kuplungjáték volt a dolog. (Aztán egyszer nem figyeltem oda és gázt adtam indulásnál, mert apám is tanítgatott mellette és észrevette. Onnantól még rohadtabb volt velem, mondván "hát magát úgy látom nem csak én tanítom, magának nem felelnek meg a módszereim".)
Fékezni úgy lehetett, (még csúcsforgalomban is figyelte használom-e a technikát a pedálokból) hogy amíg 2-ig le nem váltottam, csak motorfék volt engedett, mondván "minek koptatja feleslegesen a fékeket, nem magának kell fizetnie azokat".
Azt már csak extraként írom le, hogy még vizsgán is belenyúlt a kormányba, hogy kerüljek ki egy aszfalttoldást (nem is volt hupli pedig), és amikor én átmentem elsőre a kis kedvence, egy traktoros gyerek meg nem, csak beb*ta az ajtót amikor visszaértünk a vizsgaállomásra, rágyújtott azonnal, én megbeszéltem a tudnivalókat a vizsgabiztossal, majd amikor kiszálltunk, ez a szemét visszaszállt és elhajtott.
Szerintem akkor és ott nem volt boldog
Ez volt még 2002-ben.Talán idén már meg tudok szabadulni az 1.0 stiftemtől... Már nagyon szeretnék egy klímás autót. Főleg most Múlt héten szétszedtem a jobb első ajtó belsejét, mert valami elszabadult benne és zörgött. Csodálkozott rajta a suzukis kollegám, hogy még a pozdorjalemez, a fólia, a bolhák, minden gyári és hibátlan benne. Hát igen. Meghálálja az autó, ha "születésétől" kezdve mélygarázsban tartották, szárazon... én meg kicsaptam a csillaggarázsba a kertben, bár ezen kívül megkap mindent nálam is. A csörgő valamit nem találtam meg, de legalább fainul újraragasztottam a fóliát az ajtóban
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
HaHu-n ami hitelátvállalásos történet rendszerint bank által elvett autó? Tehát ezek az utolsó hetekben rommá hajtott vasak? Vagy hogy kerülnek a kereskedőhöz?
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz bitpork #51690 üzenetére
Biztos én fogom fel rosszul, de ezek a hitelátvállalásos történetek olyannak tűnnek, hogy X évig még fizetnem kell a tulaj konstrukcióját, mint havi törlesztőrészlet a vételáron felül. Viszont ez még mindig nincs annyi pénz, amennyiért ugyanilyen állapotú autót tudnék venni, mire az X év alatt a törlesztőrészletnek megfelelő összeget, illetve a vételárat autóvásárlás céljából félretenném. Világosítsatok fel légyszi.
Mert pl. EZT a konstrukciót át is tudnám vállalni + 700k. Mondjuk egész jól hangozna ha lenne belső jó minőségű kép és nem frissen mosottan lenne lefényképezve egy mosó parkolójában, hanem egy családi ház bejáróján és magánszemély hirdetné
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Egy kis finomság:
A hölgyike állítólag olyan hangot hallott fékezéskor, mintha repülőn ülne
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz Dany007 #58337 üzenetére
Kb ahhoz tudnám hasonlítani, mint számítástechnika terén a csíkszélesség. A 32-24nm-ig is el kellett jutni valahogy
A régi idők motorjai olyan időkben készültek, amikor még nem volt olyan precíz megmunkálásra lehetőség, mint manapság. Ma amikor a milliméter tört része egy üzemanyag befecskendező lukmérete... akkoriban ugyanez lehet 1mm körül mozgott. (Durva példa.) Az ötvözetek amiket használtak motorblokkhoz sem voltak a tömítéssel olyan strapabíróak, azért manapság sokkal nagyobb nyomás uralkodik az égéstérben, főleg dízeleknél. Bár az amerikai álomban nem kapott helyet dízel motor
Mindezen (és még sok más) feltétel mellett olyan motort kellett legyártani, ami tűrhetően tudta mozgatni ezeket a nagyvasakat. Mondjuk a váltócsere-periódusra ezeknél kíváncsi lennékwww.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
-
Cheesy
őstag
A kis ezres csettegőmbe most vettem akksit 2 hete, mert az azt megelőző este, mikor zártam a telepet, rajtahagytam a gyújtást, így a fényszórók ON, a rádió halkan ugyan, de ON. Beültem, "rezeg" a fejegység kijelzője. Indít(ané)k, de csak egy kb. harmad fordulatig jutok. Szerencsére kollégának nem sokat kellett értem visszajönni és bebikáztuk. Másnap vettem egy ABS (lengyel Varta) akksit, szerencsére pont olyat mint ami kellett, mert az enyémben a leszorító is úgy lett megcsinálva, hogy a vékonyabb fajtát fogadja.
Ebből kiindulva a videón látható autónak alig nevezhető valamiben tényleg egy egész Prius telep vanwww.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
Gyorshajtással vigyázzatok!
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
www.vakbelmutet.hu
-
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Peugeot, Citroën topik
- Fotók, videók mobillal
- Óra topik
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Renpho talpmasszírozó