Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
Dazsar, Ocean : érdekes egy motor ez a DOHC verzió.
Egy pár autót vezettem, de még a feleségem 1.3-as Suzuki Swiftje is jobban megindul gázadásra 1-2-3 fokozatra értem. Persze a végsebesség megvan (190km/h, szigorúan német autópályán ugye)
, nem hinném hogy gond lenne a motorral.
-
KubanitoS
veterán
Lacival értek egyet: ha itt most valaki a fórumon azt mondja neked, hogy nyomjad neki 6 ezres fordulaton, a motornak meg se kottyan, aztán meg mégis, akkor mi lesz? Miért nem lehet a saját megnyugvásod miatt is kímélni az első 1-2 ezer kilométeren azt a szerencsétlen motort? Ezzel bajt nem fogsz csinálni. Sőt, még a plusz 1500-as olajcserével sem. Az idő előtti kemény hajtással viszont vagy lesz baja, vagy nem. Megéri a lutrit?
-
Robi_73
őstag
Felszereltségtől függően ezeknek az autóknak ki-be lehet kapcsolni a tompított világítását távirányítóval is, ezért kérdeztem hogy távirányítót megnyomtad e. Amennyiben leállításnál rajta marad a világítás, akkor ha zárod az autót és kétszer megnyomod a távirányítón a zárás gombot le fog kapcsolódni a világítás. Nyitáskor pedig az első nyomásra feloltódik a tompított, a második nyomásra pedig ismét elalszik. Ha a világítás kapcsolón van automata állás, akkor azt mindenképpen kapcsold ki, mert lehet az hülyült meg. Drasztikusabb esetben lehet zárlat, kapcsoló, relé vagy BCM hiba (karosszéria vezérlő modul), ebben az esetben szakemberhez kell fordulnod.
-
Robi_73
őstag
Akkor nem lehet levegős a rendszer, simán csak fogy folyamatosan a hűtővíz és azért csökken a kiegyenlítőtartályban a fagyálló szintje. Amennyiben nem jöttök rá a szivárgás okára, végső esetben tehetsz bele hűtőtömítő adalékot is, amit az autósboltokban és a nagyobb bevásárlóközpontokban könnyedén beszerezhetsz. (Wynn's, STP)
-
Robi_73
őstag
Szia!
Álló és hideg motornál leveszed a hűtősapkát, majd feltöltöd a hűtőrendszert fagyállóval. Ha ez megvolt, akkor befogod kézzel (tenyérrel) a beöntő nyílást és megnyomkodod párszor a hűtő tetején található legvastagabb vízcsövet, majd ismét ellenőrizd a vízszintet és ha kell pótold a hiányzó mennyiséget. Ha már nem csökken a vízszint a hűtőben beindíthatod a motort (még mindig nincs feltéve a hűtősapka). Amennyiben csökkenne a beindítás után még a vízszint, akkor pótlod és most már ráteheted a hűtősapkát. Az autót üzemi hőfokra melegíted (folyamatos felügyelet mellet) és amikor bekapcsol a hűtőventilátor leállíthatod az autót. Ha visszahűlt az autód motorja ismét ellenőrizd és pótlod a hiányzó fagyálló mennyiséget a hűtőben és a kiegyenlítőtartályban is. Ha továbbra is csökken a vízszinted, akkor lehet szivárog a hűtőd, vagy a vízszivattyúd, a legrosszabb esetben hengerfejes lett az autód.
-
Dare2Live
félisten
Jelöld be hol áll.
Rakd telire. Jgeyezd meg mennyit töltöttél bele.
Menj 500kmet. Nézd meg mennyit kell rátölteni. Újabb 500km. Megint mennyit kell rátölteni.
Ebből már tudni fogod mennyit eszik.Amúgy milyen motor, melyik évjárat, hány km, újonnan vetted vagy használtan, ha újonnan akkor rendesen max 15kkmenként megvolt az olajcsere?
-
Akula
őstag
Az már nem garanciális, így nyugodtan kókányolhatod. De soha nem lesz olyan, mint egy gyári felszereltség, az biztos. Amúgy youtube-on is nézz szét, főleg orosz átalakításokat, mert ők még turbót is raknak 1.25-ös GDI-re.
Szerintem az autó méretét meg fogod tudni szokni. Ami furcsa lesz, azok a kezelőszervek működése. Pl. ha jól tudom, az ablaktörlő bajusz kapcsoló a Kia esetén felfelé növeli a sebességet és lefelé köd üzem, míg a toyotáknál ez pont fordítva van. -
kisza25
félisten
Tempomat kb 130-150 eFt utólag, mert a kábelköteget, gázpedált és kormányon lévő kapcsolókat is kell cserélni (hyundainál így lehetett i20- ban)
Nekem az i30 kombiban semmi gondom nem bolt a tolatással, de azt utólag szerelhető, nem olyan nagy gond
A benzineseket érdemesebb 2000-3500 között használni, előzéshez meg ~3500- tól 6000-ig -
betyarr
veterán
szerintem,ha ezeket utólag szeretnéd beszereltetni,akkor inkább nézz egy jobb felszereltségű új ceed-et
mondjuk a tolatóradar nem nagy dolog,de a többi már kérdéses az ár szempontjából.hogy milyen hamar szokik valaki hozzá egy nagyobb autóhoz,az erősen személy függő
én skoda fábiából ültem át egy ceed kombiba 2010-ben.szokatlan volt,az biztos,de ha nem vagy mazsola,akkor nem lesz azzal semmi gond
a benzines jobban szereti ha magasabb fordulaton megyek?
mire gondolsz?arra,hogy 3-4 ezer felett kezd el jól húzni az autó?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest