Új hozzászólás Aktív témák
-
betyarr
veterán
üdv!
a segítségeteket szeretném kérni: egy egyéves szerviz csereautót tervezek megvenni a kiánál (ceed sw) és vétel előtt szeretnék egy rétegvizsgálatot kérni.milyen mikron értékhatárok vannak a gyári fényezés esetében?illetve,mely értékek adhatnak gyanúra okot,hogy újra lett fényezve az autó?az autó mely részein érdemes leginkább elvégezni a méréseket?
köszi előre is a válaszokat!
-
betyarr
veterán
-
-
betyarr
veterán
válasz Grande Ale #520 üzenetére
a sportage nem jó?1,6-os benzinnel azt mondják,hogy igen jó választás.ha lett volna rá lé,akkor alighanem azt vettem volna.6m körül van az alap.
jó sok hely van benne elől-hátul és a csomagtérben is,meg az 1,6 elég jól mozgatja. -
betyarr
veterán
az újabb autóknál van ez a tpms (sajnos).utólag döbbentem rá,amikor már vettem 4 felnit,hogy legyen külön a téli-nyári szettnek és majd cserélgetem magamnak,hogy ne kelljen a gumishoz járni,meg évente gyötörni a gumikat.így végül is vettem 4 szenzort is (ebayről).valamiért volt egy olyan érzésem,hogy ezekben nem cserélhető az elem,mert egybe vannak öntve
valakinek van tapasztalata,hogy hány évig bírják ezek az elemek?tehát nem netes infóra lenne szükségem,azokat én is olvastam.
kia ceed-ről van szó,bár ez sztem nem lényeges. -
betyarr
veterán
2017-es ceed,bőr kormányra van valami értékelhető kormányvédő?kicsit vékony a kormánykerék,illetve könnyen ráizzad a tenyerem.
-
betyarr
veterán
válasz laragirl83 #600 üzenetére
nekem a 17-es gyártású ceed nem.
-
betyarr
veterán
szerintem,ha ezeket utólag szeretnéd beszereltetni,akkor inkább nézz egy jobb felszereltségű új ceed-et
mondjuk a tolatóradar nem nagy dolog,de a többi már kérdéses az ár szempontjából.hogy milyen hamar szokik valaki hozzá egy nagyobb autóhoz,az erősen személy függő én skoda fábiából ültem át egy ceed kombiba 2010-ben.szokatlan volt,az biztos,de ha nem vagy mazsola,akkor nem lesz azzal semmi gond
a benzines jobban szereti ha magasabb fordulaton megyek?
mire gondolsz?arra,hogy 3-4 ezer felett kezd el jól húzni az autó?
-
betyarr
veterán
a 2010-es gyártású kia ceedemben is úgy volt megoldva,hogy sebész kéz kellett az izzócseréhez.egyszer 1,5 órát tököltem.sz@r a derekam,úgyhogy nagyon jót tett neki...végül após oldotta meg.kb 2 perc alatt.máig nem tudom hogy csinálta
-
betyarr
veterán
válasz Franky2Ster #1127 üzenetére
az,hogy ott állnak egy-két hetet,nem hiszem,hogy bármit is befolyásolna.
-
betyarr
veterán
válasz ANDROID??? #1286 üzenetére
van különbség.pl. az jdben a kalaptartó rolónak csináltak sínt,ami szvsz elég nagy helyet foglal.illetve,sztem egy kicsit mintha eleve szűkebb lenne maga a csomagtér meg a csomagtérnyílás is.
-
betyarr
veterán
válasz ANDROID??? #1289 üzenetére
kérdés,hogy hol mérik...amit említettem,ott tuti biztos,hogy keskenyebb.hosszában valóban rövidebb a jd,mert a (nem gyári) csomagtér tálcát megörökölte a jd,és ebben passzentosabb pár cm-el hosszra.
motorban nem tudok nyilatkozni.nekem az 1.4-es benzines ed volt és jd van.
-
betyarr
veterán
ma reggel ért egy kis meglepi: indítottam volna el az autót,de nem akart indulni.valahogy olyan volt,mintha akart is volna meg nem is.mintha egy pillanatra beindult volna a motor,aztán meg lefulladt volna szinte rögtön.mintha olyan erőtlen vagy milyen lett volna.vagy 5-6 hosszabb indítózás után azért elindult.nem adott ki fura kerregő hangot,mint amikor az akku le van merülve.mi lehet ez vajon?önindító?vagy mégis az akku?tegnap takarítottam az autó belsejét és vagy 2 órán át nyitva voltak az ajtók és gondolom végig égett a belső világítás.esetleg az lemerítette volna az akkut?
pillanatnyilag úgy tűnik rendben van,mert reggel miután beindult ment kb. fél órát az autó városban,nem érződött semmi.meg mikor haza értem,akkor leállítottam és ismét elindítottam.indult rendesen ahogy szokott.meg utána vagy fél órával megint rápróbáltam,akkor is indult rendesen.
benzines kia ceed sw 1.4,szívó,most 2 éves.
pénteken fogom vinni éves szervizre,elmondom majd ott is dolgot.[ Szerkesztve ]
-
betyarr
veterán
persze,hogy nem kötelező.azonban,ha valami gixer történik a garanciális időszak alatt,akkor simán mondhatják,hogy TE bizonyítsd be,hogy nem a miatt történt a meghibásodás,hogy más szervizbe (nem márkaszervizbe) vitted a kocsit.tehát ez egy nagy pofon a sz@rnak,mert sokan inkább viszik márkaszervizbe,mintsem vállalják az esetleges következményeket.
[ Szerkesztve ]
-
betyarr
veterán
válasz bajnokpityu #1372 üzenetére
1.4 szívó benzines ~30k.most a 2. évesen cseréltek fékolajat,így ~59 volt (bár nem tom minek,mert az előzőben még a 6. évesen sem kellett.addig hordtam hozzájuk).
-
betyarr
veterán
google maps navigationnal lenne egy kis problémám c'eed esetében (2017-es gyártású).ha a bt be van kapcsolva a telón,akkor nem viszi át a hangot a hangrendszerre (meg nyilván a telefonon sem beszél a hölgyike,csak kikapcsolt bt mellett).minden beállítást megnéztem már,de nem akarja az igazságot.más is tapasztalt már ilyet?
a telefon egy op 7 pro,friss androiddal.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel