-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chubby2o6
senior tag
válasz stickermajom #242243 üzenetére
Ó, nekem vezetés közben is szokott. Pedig ott szó sem lehet arról, hogy a kezeimen van a súly, vagy nagyon le van hajtva a fejem . Hiába, ez a sportolás...veszélyes, na
Azért is nem megyek semmilyen bikefittingre, úgyis az lenne az eredmény, hogy "menj sakkozni, bmeg, de csak könnyített bábukkal" -
addikt
válasz fulton #242231 üzenetére
Zsibbadással én is szenvedek, mióta először bringára ültem. De van, hogy csak az autó kormányát fogva is előjön. Pedig a 17"-os ősmontiról átülve érezhetően kényelmesebb a mostani XS-es crossom. Kipróbáltam pár markolatot is (Cube Natural Fit, SQlab belső szarvat), de csak az Ergon rövid szarvas, ezer éve használt cuccát érzem a legkényelmesebbnek, amin a legkésőbb kezdek el zsibbadni. Vettem 75-ös stucnit is, de végül visszaraktam a gyári 90-eset.
Valószínűleg megérne 40 rongyot egy bikefitting, de nem igazán bízom benne, hogy megoldja a problémámat, vagy olyat mondanak, ami nem tetszene Vagy azt, hogy minden jó, csak a kezem sz@r, és kidobtam az ablakon egy új cipő árát.
Hasaggymeg: nekem is tök fura a fordított híd. Hogy teszel rá sárvédőt
BullZeye: mi megvettük a Decathlonost. De az a hátsó szalagfék vagy mi a fene, hát az tényleg egy tragédia. Alapból fékezi a bringát. De mire erre rájöttem, szegény gyereket csesztettem, hogy miért nem pedáloz... beállítani meg nem lehet úgy, hogy ne fékezzen alapból, de fékezzen, ha húzza a kart. Na mindegy, olcsón eladó
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #242178 üzenetére
De most komolyan... A topikbol sokunk alapoz a szezonra, edzesprogramot csinal, csalad, munka mellett, szoval tobbunk nem duskal a szabadidoben sem. Es akkor jon az ebike -os, virsli gumi, konnyu bicaj, ami joforman megy magatol is, de kell az a rasegites, hogy teljesen ertelmet vessze az a keves ido is, amit sportolassal tolt. Az enduro pedeleccel semmi bajom, ertheto az indok, de ne mar egy outiba, vagy akar XC montiba is kelljen a rasegites. A szomszed Julis neni 70 evesen reggel kepes kitekerni a 15km -re levo szolobe kapalni, majd 5 ora munka utan hazateker. Szanalmas, hova tart a vilag, a tarsadalom, a felfogas. Lassan majd a futopalyan is hoverboard -al fognak korbe 'kocogni', es rakjak fel Stravara. Es meg lesz magyarazva, miert jobb.
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz Citroware #242233 üzenetére
szerintem tempó és megfelelő öltözet kérdése és nem lesz probléma az izzadás (azért váltóruha jó ha van persze), szóval csak emiatt nem kell ebike szerintem. van e-gravel is, pl merida esilex 600.
megtalálni a megfelelő réteges öltözeteket viszont időbe fog telni, főleg az átmeneti évszakokban. én jó időben általában nem biciklispecifikus ruhákban tekerek (vagy félig-meddig), de valami technikai anyag mindenképp jól jöhet, vagy merinóba/merinó-műszál keverék.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Gaben92 #242254 üzenetére
Sajnos a legtöbb markolatnál nem tüntetik fel a vastagságot, a most használt Sramról is csak a hozzászólásokból derült ki, hogy 33 mm-es, ha nem olvasom el, lehet, meg sem veszem. Pedig klasszisokkal kényelmesebb nekem, mint az a 3 pár, amit az ergonomikus után próbáltam. Ezek a tenyértámaszos markolatok szerintem alapból vastagabbak a simáknál, utána a 30mm-es markolatok seprűnyélnek tűntek .
-
Fall-N
veterán
válasz BullZeye #242246 üzenetére
Én a fiamnak egy Tescós 16"-os biciklit vettem múlt hónapban és nagyon szereti. Masszív és erős, de mégsem annyira nehéz. Van fehér lányos változat is és Clubcarddal jóval olcsóbb (45ezer Ft) volt. Nézegettem aluvázas kis bicikliket is, de azok 120ezer Ft körül vannak, annyit nem ér, főleg milyen gyorsan kinövik. A 60-80 ezer Forintos Neuzer és Csepel sem jobb, de drágább.
Volt egy használtan vett 14"-os jó állapotú kis biciklije, azt nem szerette, mert nehéz volt és elindulni sem volt könnyű vele. Azt eladtuk és pótoltunk hozzá.
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #242255 üzenetére
Ez mind igaz, egyet kihagytál. Az ebikenál még rosszabb, hogy a mostani tizenévesek még tekerni sem tekernek, hanem állnak azok az elcseszett elektromos rolleren, nehogy kelljen valamit is erőlködni. Az ebike mániát sem értem, de a roller még idegesítőbb. Ráadásul olyan drágák már a normális rollerek, hogy az árakon kijön simán egy Deore felszereltségű MTB is (Cube, KTM). Ugyanúgy én sem értem, amikor az idősek letekernek lazán több kilométert, az ezer éves, sokszor rossz állapotú acél vázas vackokon, akkor minek rásegítés? Főleg városba felesleges.
[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
válasz Dark Archon #242253 üzenetére
Nincs valami egyszerű bikefitting, vagy ahol nem nevetnek ki? Én unom, hogy mindig állítgatom a bringát de nem az igazi/ nem értek hozzá. Sima városi használatra kéne.
-
tknof1871
őstag
válasz MPowerPH #242185 üzenetére
#242188 Hasaggymeg
A szárazra törlést majd kipróbálom.#242191 andrisbandi
Lehet, hogy én csesztem el. Egyszer magasra húztam a nyerget mikor még a rövidebb cső volt benne. Éreztem, útközben megbillent a nyeregcső. Azt hiszem ki is fordult és kiesett a nyeregcső a nyereggel együtt alólam. Igen, így volt, most beugrott.
H.lye vagyok. Az is tegnap, a monitoron nézve a képet, ugrott ki, hogy összeér a bilincs. De a régi cső miért nem csúszkált lejjebb? Mert nem volt megzsírozva? Ez már nem lesz kinyomozva. Mindegy, jó eséllyel én tágítottam ki amikor kiforduld a nyeregcső a vázból. A kempingen olyan magasra kihúztam és évtizedeken át nem volt baj pedig kapta az ütéseket. Ennek a MTB-nek meg 25 cm hosszú csöve volt. Meg is lepődtem, mert a kempingen 25 cm-nél biztos több van a vázon kívül.Én megpróbálnám visszafeszegetni a bilincset, h meglegyen a rés közöttük, és párhuzamosan álljanak.
És a hézagot a nyeregcső és a vázcső (nem tudom a nevét) között a bilincsnél valamivel ki kellene tölteni. A nyeregcsőre kellene a megfelelő helyen felhordani valami plusz réteget vagy a vázcsőbe a bilincsnél belül? Például valami galvanizálós módszerrel?
Ha letörnek, vagy le kell vágni, elvileg kapni a nyeregvázcső tetejére illeszkedő nyeregcsőbilincset. - Csak ötletelek, nem tanácsként mondom.Csak saját felelősségre. OK.
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
szimpláncsak
tag
válasz Zanik #242230 üzenetére
Szép bringa, használd egészséggel ahogy szokták mondani.
Hasaggymeg: Mohoric már tavaly is így nyomta, furcsa hogy még nem tiltották be. Állítólag a felsőcsőre ülèst is ő használta nagyobb versenyen először, aztán elkezdték többen is használni, be is tiltotta az UCItknof1871: hát ez nagyon nem kör keresztmetszetű
[ Szerkesztve ]
-
-
szimpláncsak
tag
válasz szimpláncsak #242262 üzenetére
Kifutottam a szerkesztési időből . Szóval már elvileg tavaly itt is dropperral ment, le is alázta lefelé a mezőnyt
-
MPowerPH
félisten
válasz Zoliwrc #242200 üzenetére
Nem vagy vele egyedul. Nekem is van neha 5-7 nap kihagyasom, vagy azert mert tultolom, vagy azert mert megserul, leginkabb a bokam. Ma direktben a bicajos osvenyen futottam, de akkora volt a sar, hogy meg ket labbal is neha az avaron kellett mennem. A serules ma sem maradt el, 16 km -nel kifordult a bokam egy saros reszen, sajna vissza kellett forduljak. Most mar ketszer akkora, de ilyen ez a terepfutas. Kell a bal labamra a bokarogzito.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #242248 üzenetére
Ha felület akkor nyakad helyzete is megváltozik.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
Van budapesti bolt, ahol Deuter Race Air meg Exp táskákat meg lehetne nézni élőben?
Pár hete amikor itt szó volt róla elültettétek a fülemben a bogarat. Különösen így hűvösebb időben amikor több ruha kell, a decás vízes táska alatt nagyon leizzad a hátam.'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #242269 üzenetére
Megszoktam, muszáj volt megálljak az ág miatt
#242270 Ringman: minden hibáját benyelem a Shimanonak az elnyűhetetlenségért cserébe, képtelenség tönkretenni . Ha minden alkatrész annyit bírna, mint a Shimano spd pedál, a Mavic kerékszett és a Prime nyereg, filléres tétel lenne a bringa fenntartása.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #242266 üzenetére
Valami működött, mert ma a hüvelyk és mutatóujjam zsibbadt.
-
tknof1871
őstag
válasz MPowerPH #242263 üzenetére
Kicsit meg kell dolgozni, mert ez igy soha nem lesz jo.
Az mit jelent, hogy megdolgozni? Visszafordítható a károsodás? Hogyan?mod: btw, akkor megvan, mi csinalta ezt a rombolast.
Jó lett volna, ha a nyeregcsövön lett volna egy jól látható jelzés meddig lehet kihúzni. Az alsó 10 cm pl piros. A kerékpárboltban azt mondták annyinak bent kell maradnia. Az új hosszú nyeregcsövön sincs semmi jelzés.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
andrisbandi
őstag
válasz tknof1871 #242275 üzenetére
nyeregcső átalakító
- Lehet ilyesmit sk tudnál csinálni.Tuningolni plusz nyeregcsőbilincs érne vajon valamit?
Pl a vázon kicsit meghosszabítani a fönti nyercső hasítást, és a beépített bilincs alá berakni egy két darabból álló, kétcsavaros szorítót.
kép【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
chubby2o6
senior tag
válasz fulton #242162 üzenetére
Én most cseréltem le a 70mm-es stucnit egy 45mm-esre. Kormányzás szempontjából nem lett volna rossz a 70-es, de nagyon nyújtózkodnom kellett a kormány után, nem tudtam volna megszokni.
Múlt szombaton tettem fel, akkor úgy éreztem, nem lesz gond, de a mai tekerés alatt éreztem, hogy sok a 70mm.
Így legalább stucniból is van 4 db a szekrényben, nem csak markolatból . -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #242274 üzenetére
Az egész nyakad xar már.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #242276 üzenetére
Úgy látom, ez egy acélváz. Én simán leflexelném róla a gyári bilincset, szépen leköszörülném a helyét, lefesteném, és úgy rá a nyeregcsőbilincset. Csak nem ártana tudni, hogy pontosan mekkora nyeregcső kell bele, akkor könnyebb lenne az adapterezés is.
-
bardi
aktív tag
Láncnyúlás mérő ha megfeszített láncnál beesik, akkor cserés, ugye? Terhelve is feszítve van, sőt.
Most vagy 2108 km a legolcsóbb féle Sram 12 sebességes láncban. Kíváncsi vagyok a GX mennyit fog elmenni.'92 Honda VFR 750
-
fulton
addikt
válasz chubby2o6 #242278 üzenetére
Voltam egy karikát 1 orás, két szélen fogva nagyon jónak gondolom, viszont középen fogva ha még bele is dőlök,..az picit mintha távol lenne... de Lehet csak szokni kell..mert ugye ott kb 2.5cm elörébb fogom. Ha nem dőlök bele akkor jó. Még ide több ut kellesz h meglegyen a válasz.
+ Majd elmegyek egy 2 - 3 oras utra meglatjuk lesz e zsibbadás. Ha nem lesz tünet annak nagyon fogok orulni mert egyébként nagyon bejön a pozició kényelmesebbnek erzem. -
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #242279 üzenetére
Ez amúgy így van, az ülőmunka tönkretett.
-
-
addikt
válasz MPowerPH #242255 üzenetére
"Es akkor jon az ebike -os, virsli gumi, konnyu bicaj, ami joforman megy magatol is, de kell az a rasegites, hogy teljesen ertelmet vessze az a keves ido is, amit sportolassal tolt."
De most ez téged miért zavar? Komolyan, az emberek sokkal boldogabbak lennének, ha nem másokkal, hanem a saját dolgukkal foglalkoznának. Mindaddig, míg másokat nem veszélyeztet, lesz@rom, ki, mivel tölti az idejét, milyen járművel megy. De azt is, ha Stravára repülővel megtett utat tölt fel, mintha bringával menne, mert nem érdekel. Kizárólag magam ellen versenyzek.
STC Speed: hát igen, valami alap fitting jó lenne, de én sem tudok.
fulton: fura egy pofa vagy te is Az ebike íztelen, de hátszéllel, az órát ki/be kapcsolgatva 30km/h átlagokat menni az ízléses Na, nem mintha ez is érdekelne amúgy, te dolgod.
Gaben92: s te mire is használod a Gripplert? Nem tudom, milyen bringád van. Hosszabb, 100 km túrákra is alkalmas?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
andrisbandi
őstag
válasz bardi #242284 üzenetére
Ekkora (túl)kopásnál az új lánc ugrani fog a sor gyakran használt fokozatain.
Emiatt célszerű az ajánlott elhasználódásnál cserélni a láncot, úgy a sor valószínűleg elbír mégegyet.Meg lehet próbálni összekoptatni az új láncot a sorral, ha csak a legkisebbeken szalajt, nagyon nagy terhelésre, pl kiállva tekerés.
De kopott fogaskereknél sokkal gyorsabban kopik a lánc. Lehet még a felét sem tudja majd, pl egy olcsónál.Ha ugrik új láccal, én inkább cserélném a sort is.
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
MPowerPH
félisten
válasz Dark Archon #242289 üzenetére
Mondjuk, mert ez a gorbe tukre a mai tarsadalomnak. Rohadtul rossz uton jarunk, es azok a tevekenysegek, amik a mozgasrol szolnak, szepen atmennek abba az iranyba, hogy minel kevesebbet kelljen belerakni sajat erobol, minel nagyobb legyen a technologiai segitseg.
Ellustultak az emberek, minden teren. Sz@rni is autoval jar mindenki, ha meg a sportolasrol, bringazasrol van szo, akkor mar pedelec nelkul elkepzelhetetlen, hogy barhova ellehet jutni.
Tudnam ezt fejtegetni. Mi meg a nyarat a focipalyan toltottuk, vagy tekertunk egesz nap. 9 utan, sotetedeskor estunk haza minden nap. A suliba bringaztunk vagy setaltunk, a testneveles orakon pedig neha ugy leszivatott minket a tanar, hogy alig tudtunk atoltozni. Ma ha azt megcsinalna a tesitanar, a hibbant szulok feljelentenek, mert a gyereknek delutanra izomlaza van, es alig tud jarni.
Lehetne ezt ragozni, de a lenyeg ezekben az elektromos sz@rokban az, hogy minel kevesebbet mozogj. Eleg csak megnezni itt Pecsen is, milyen anyamasszony katonak feszitenek a millios pedeleceken. Nem az oregek, mert a 50-60 -as korosztalyt alig latni ilyenen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #242289 üzenetére
Látszik optimista hangulatban vagy
Szerinted a magyaroknál létezik a buborékok egyzetetése... semmilyen érvvel nem lehet rést ütni a valóság felé egy jelentős részüknek.Mai szösszenet; erdő, nagy lejtő... csapanék montival a 3 méter széles földúton, de többször is állóra kell fékezni, mert fülessel, a telóját bámulva ténferegnek fölfelé gyalog, pl 3 ember eltorlaszolja a két autónak való utat...
Városban sem szoktam érteni... de erdőben? Ez valami új agybaj lehet【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
zsocy
őstag
válasz MPowerPH #242291 üzenetére
Tökre nem ez a lényege az ebike-nak, hanem az hogy olyan is kimenjen és mozogjon aki egyébként nem tenné. Az ebike ugyanúgy elfáraszt, csak többet tudsz és kell menni vele.
Egyszer tényleg próbáld ki, csomó helyen lehet bérelni már.
Azt viszont elfogadom hogy felétek csak a gazdag hülyék használják, de az tényleg nem a bringa hibája. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #242280 üzenetére
Nem megérteni hanem elfogadni kell, főleg ha többet használ mint amennyit árt, vagyis pl.addig sem szénhidrogént éget...legalábbis nem olyan sokat.
andrisbandi...azt a sok hüJe zajt ki bírja, csicsergő madarak, susogó szél meg minden?!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz MPowerPH #242291 üzenetére
+1
Nagyon rossz irányba visz az innováció. Kitermel egy komplett, már ebbe beleszületett generációt, akik meg vannak róla győződve, hogy a világon minden azért van, hogy az ő kényelmüket szolgálja. Nem kell felállni felkapcsolni a villanyt, majd az okoskapcsoló megoldja. Nem kell kimenni a konyhába feltenni egy kávét, majd a wifis kávéfőzőt elindítom a telefonról, ami amúgy is a kezemhez van ragadva. Nem kell autóra vagy buszbérletre költeni, ott a roller, a telefonról - ami amúgy is a kezemhez van ragadva - becsekkolok, aztán, ha már nem kell, otthagyom az út közepén, majd az "ember" összeszedi, az a dolga, elvégre minden értem van. Nem kell tanulni, majd influenszer leszek vagy celeb.
Nem akarom tovább ragozni, nem ide tartozik, de pontosan tudom, mire gondoltál. -
MPowerPH
félisten
válasz zsocy #242293 üzenetére
A lenyege tenyleg nem az lenne. De nagy altalanossagban, ahogy a montis csoportbol kiderul, pont annyit mennek ebike -al, amig azt teljes rasegitessel hajtva le nem merul az akku.
Nem az endurosokra gondolok... Tenyleg jobb ugy parkozni, hogy nem kell izombol feltekerni minden dh utan. A 3-4. alkalommal mar lefele sem lesz az ember friss, es az elvezet rovasara tud menni. Arrol nem is beszelve, hogy egy nap 2x tobbet tudsz ereszkedni. Probaltam mar, teljes rasegitessel folfele meg sem izzadtam, felertem fele annyi ido alatt, es nem kellett ereszkedes elott pihenot tartanom. Es a srac 2db akkuval jar.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #242289 üzenetére
Nem szoktam ki be kapcsolgatni, azert van az autostop, olyan van hogy kormany fogas valtaskor veletlen benyomom a megalljt (nem egészen fér el a kezem középen fogva). lyen tobbszor volt már de halisten eleg hamar eszreveszem me le le nezek az orára. Ki be kapcsolgatni... biztos fogom ki be kapcsolgatni azért a 0.2 tizedért...ne viccelj már. Akkor mind1 lenne ha belőném az autostopot 9 ről 25 km/h ra...es nem kell kapcsolgatni (megj.: van aki ezt csinálja).
Ha karikán megyek 30 as átlagot akkor is az lesz nálam a téma h hátszélben megyek, vagy mentek elottem..vagy nem volt szél...vagy végig lejtőn mentem...mert derogál nyugtázni h egy csepelel ilyen atlagot is lehet menni, mert az csak kamu lehet, vagy 200 as pulzus atlag.. ("nemár azzal a fostalicskával"). ("Meg lett mondva hogy azzal te közelébe nem leszel a 30 nak") tudom.. emlékszem.
Tul dimenzionáljátok azt h ez "csak egy csepel acél alap" váz. A legkevésbé ez tesz vagy vesz el a sebességből.Ez nem volt túl szimpatikus hsz ed számomra sugallata miatt.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #242294 üzenetére
Akkor félre ment, a bicikli vs ebike kombora értettem
-
Fall-N
veterán
válasz zsocy #242293 üzenetére
Lehet, hogy ezzel van megideolóizálva a dolog, de egy bicikliben az elektronikus váltón kivűl semmi keresnivalója nem lenne egy dög nehéz akkunak meg a motornak. Már eleve a legtöbb ember minél könnyebb súlyú biciklit akar maga alá és nem cipelni a +10 kilót akár, mert átlag 22 kg egy ilyen ebike, egy kocsi áráért persze van 17-18 kilós is, de hagyjuk már. Akkor inkább már egy Scott Scale RC Word Cupot kérek.
Ültem már és tekertem ilyen bringán, de gyors elértem a 25 km/h-t és lekapcsolt a motor (városi eMugliknak). Terepen nyilván más lenne, de köszönöm megvagyok nélküle majd feltekerek saját erőből.
Időseket szokták még felhozni - de nem idős veszi, mert nincs is pénze rá - de érdekes módon azok egysebességes régi biciklivel is eltekernek.
Persze az ipar ráfeküdt, mert van benne pénz dögivel, gyorsabban is kopik a hajtás.
De DH Endurónál én is még értem, hogy van értelme.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz fulton #242297 üzenetére
Áá, én nem foglalkozom azzal, hogy "csak" Csepeled van. Egyszerűen csak jól esik szívni a véred . Egyébként én neked drukkolok, sőt, azon gondolkodom, hogy ha veszel egy outit, megveszem tőled a Csepelt, csak előtte a festésbe karcold bele az autogramodat. Ki tudja, talán évek múlva egy vagyont fog érni, mikor a Tour-on nyered egyik szakaszt a másik után .
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen program, ami...?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs