-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz itouchfan #241246 üzenetére
szerintem se. én is ezt gondolom, meg erre is számoltam hogy minimális lesz a különbség, azonos pulzuson, de majd még megyek 1-2 ilyen kört kíváncsiságból.
Én nem tanultam, sokat olvastam belemásztam a témába az érdeklődésem hajtott, és a saját gondolataim írtam le.
Nem több nem kevesebb mint más aki leírja ide a tapsztalatait érzéseit fejlesztéseivel kapcsolatban. ez egy fórum, ezért (is) vagyunk itt h megosszuk egymással. mindig a saját nevemben írtam mindent, az pedig tényként tudom mondani, hogy jobb hajtaní ezt a gumit mint a korábbit, és ez kellett nálam hogy meglegyen a jóleső komfort magasabb intenzitáson. Ezen "nincs mit vitatkozni", mert ezt én érzem, én megyek vele, én mentem az előző gumival is több ezer km. ismerem a bringám.
de nem írok már róla ide többet ezt megigérem.[ Szerkesztve ]
-
kuntics
aktív tag
válasz Citroware #241243 üzenetére
Én cube nuroad pro fe 2021-t vettem használtan, mert az volt helyben jó áron eladó. Mondjuk azóta le is csupaszítottam. Ahogy már írták korábban, a csomagtartó csak kerék kiszedése után szerelhető. Hátsó lámpa kábelét el kellett vágnom, mert nincs semmi csatlakozó rajta, a kábel végig van vezetve a vázban, első lámpáról kapja a delejt. Szóval az a része sem egy könnyen le-fel rakható verzió. Első lámpa maradt, ha már a dinamós kerék adott. Kitámasztó 2 csavar, az ok szerelés szempontjából. Egyébként jó minőségűnek tűnnek az alkatrészek, csomagtartót lehet majd használni is fogom pár év múlva több napos túráknál.
-
jojjer94
csendes tag
Sziasztok !
Szeretnék tanácsot kérni !
Egy XC montira kellene egy szett gumi.
Nem MTB orientált vagyok, inkább csak szeretek sportosabban túrázni a hegyekben, nem a KOM-okra hajtok (még ).
Viszont melóba is ezzel járnék amiből 5km aszfalt 5km terep, illetve asszonnyal is kell néha gurulni aszfalton, meg ha terepre szeretnék menni,ahhoz is javarészt aszfalton vezet az út. Szóval amolyan köztes megoldás kellene. Összesen kb 60% terep, 40% aszfalt.Viszont szeretném ha terepen az irányíthatóság fejlődne a mostani Rapid Rob-hoz képest.
Eddig ezt néztem:
-Hátra: Smart Sam (Ralph-ot is néztem, de félő hogy hamar elfogyna ezzel a felhasználással.)
-Előre: Racing RayEz így okés lehet, vagy van valami egyéb ötlet, ami erre a felhasználásra rendben lehet ?!
Köszönöm előre is!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jojjer94 #241253 üzenetére
Akartam mondani, hogy te vagy az emberem a zasszonyos aszfaltozásaiddal, de én még olyan traktorgumikkal mint te nem nagyon mentem eddig.🤭 ...amit ajánlottam volna mert használtam és tetszettek, az a Race King, Ikon, Racing Ray (elől) Ralph (hátul), és FastTrak. Mind hasonlónak éreztem őket, talán a Ralph hátul jobban kapaszkodott mint a többi, de az a mintája alapján is egy direkt hátsó gumi.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz Citroware #241241 üzenetére
Nincs hátránya, elég jól ki van találva, én gyereket szállítottam rajta. Egyébként ja, sárvédő nélkül is fel lehet rakni a csomagtartót. Van nekem is gyári Cube sárvédőm, de az akkor még vastag kerekek miatt az első nem fért el normálisan, vágni kellett belőle a teleszkópnál, hogy legalább egy minimális sárférő hely legyen, de nem lett. Én is bánom, hogy megvettem. De mondjuk a Nuroad más, ott több hely lehet. Aztán a képen látható cross sárvédő volt, ami már használhatóbb, de nem ad annyi védelmet. Az is a Cube (Acid) sajátja amúgy.
Rühelltem a hátizsákot, de most már inkább azzal megyek, még akkor is, ha a laptopot kell cipelni. Nyáron mondjuk 35°C-ban lehet, hogy átértékelem a helyzetet... de akkor inkább beruházok a TetraRack-re, bár az ára egy rablás.
FE-t szerintem sem érdemes venni, az agydinamó egy felesleges teher, és a lámpa is gyenge. Meg aztán amúgy is a legolcsóbb kerekekkel szerelik a gépet.
kuntics:valahogy betették azt a lámpát, nem? Emlékeim szerint FE-nél a hátsó sárvédőben van. Ha mást nem, valszeg ki lehetett volna forrasztani, elvágni a kábelt elég radikális megoldás
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
jjeahh
nagyúr
válasz jojjer94 #241253 üzenetére
A rapid rob egy borzalmas gumi, azután a smart sam előrelépés, de szerintem csak terepen. Ha jót akarsz, én szkippelnék minden fapados schwalbe gumit és továbblépnék komolyabb-könnyebbre, mint a racing ray, racing ralph. Ha viszont száraz terepre kell, nagyrészt nyárra, felejtsd el a schwalbet, ebben szvsz sokkal jobbak a maxxisok. Rekon, rekon race, ikon. Ha gördülékeny, mégis tapadós szettet akarsz, akkor ajánlom, hogy előre vegyél nagyobb bütykös gumit, hátra meg apróbb mintázatút. Pl. Hátra rekon race, előre rekon, vagy ha continental, akkor pl. hátra race king, előre cross king.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
Hosszúnak nem mondható (3-4000km)de boldog élet után végleg tönkrement a super silent shimano xt hátsó tengelyem. (használtan vettem egy demo bringából)
Rendeltem egy újat, nem boost, ez viszont visít mint az isten verése, rettentő irritáló az előző után. Másnak is ilyen mocsok hangos, és idegesítően zümmögő? Az utcán mindenki felém fordul, olyan mintha konstans csengetnék mikor nem tekerek.
Van bármi trükk amivel lejjebb lehet venni a hangját? Úgy olvastam hogy az első generációs hátsó agyaknál, még nem rakott a fogak közé zsírt a shimi, aztán meg elkezdték ajánlani a szerviznél is, erről tud valaki biztosabb infót?
Kész rejtély ez a shimano hátsó agy, neten is sok videó van emberekkel akiknek kikapcsol, akiknek mindig csendes mint az enyém volt, de ami most van nekem az 50 fölött is visít, csak már nem hallom, aki mögöttem jön viszont 10 méterrel hátrébb is jól kivehetően hallja mind a 100 akárhány pontos reteszelést.
Bármi tippet szívesen fogadok, még akkor is ha megrövidíti a élettartamát, csak sikerüljön valahogy lecsendesíteni. Túrázós természet járáshoz nem való a chris king féle zajongás.[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jojjer94
csendes tag
válasz Hasaggymeg #241254 üzenetére
Ralph mennyire bírta az aszfaltot ? Jelenleg 83kg vagyok. Azért jó lenne, ha egy szezont elmenne, ami nálam montin olyan 2-3e km.
Milyen traktor gumi ?!
Eddig Smart Sam, meg most ez a Rapid Rob volt.Ui.: Megnézem valamelyik hétvégén a Csobáncot, hátha találok járható ösvényt. Bár faterom szerint nem lesz.
-
jojjer94
csendes tag
válasz jjeahh #241257 üzenetére
Egyenlőre leginkább száraz időre, míg lakásban tartom, nem merek hazamenni dagonya után.
Kb ezeket találtam én is, amiket mondtál !
Hátra egyedül azért gondoltam a Sam-re, mert azt tudom hogy nagyjából eléggé kopásálló.Meg ahol és amilyen körülmények között járok, pár alkalom volt csak, hogy nem volt elég a tapadása.
Sajnos ez is szempont nálam, éves szinten jó lenne ha legalább 1000-1500km-ert kibírna aszfalton,a terepen felül.
Előre mindenképpen egy kicsit agresszívabbra gondoltam.Sajnos semmi tapasztalatom nincs, hogy mennyi futás teljesítményt várhatok bizonyos gumiktól ezen felhasználás mellett.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz trialboj #241258 üzenetére
Ilyened nem lesz sajnos, A Simi leállította a gyártást Állítólag valami tervezési hiba miatt vagy gyorsan kopott valami alkatrész már nem tudom.
Nekem ilyen van és újan is nagyon halk, szerintem tetszene.
Most ilyen a hangja, (kis idő kellett míg ilyen lett) egyébként Én is a csendest szeretem, ezért nem is váltok agyat hátul.
Ha érdekel az agy: Shimano FH -T610 a neve. Alap cucc de jó. Enyémben van most olyan 6200 km.Meghallgattam azt az agyat, ez borzalmas.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #241258 üzenetére
Még soha nem hallottam hangos shimanot, ez az első . Nekem tetszik, szerintem nincs baj vele, de nyilván ízlés-megszokás kérdése. Nem hiszem, hogy tudsz bármit tenni ellene . Azt viszont nem értem miért jó shimano agyat venni, azt látom, hogy mindenkinél max 2-3000km-t bírnak, de általában annyit sem, közben meg a belépő fapados mavic kerekemben lehet vagy 25.000km és hibátlan .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz jojjer94 #241261 üzenetére
Sajnos ezek mind kopnak, esetleg kisérletezhetsz azzal, hogy hátra keményebb anyagkeveréket veszel, előre puhábbat, de általában csak a drága felső kategóriás gumiknál adott a választási lehetőség. Pl. ha schwalbe, akkor a piros csíkos addix speed a keményebb-tartósabb, a kék csíkos addix speedgrip a tapadósabb. Hátul sajnos mindenképp el fog fogyni legalább két gumi, amíg egy elsőt elhasználsz, ez ilyen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
kuntics
aktív tag
válasz Dark Archon #241256 üzenetére
Igen, a hátsó sárvédőben van. Magát a lámpatestet nem tudtam szétbontani, forrasztani meg az első lámpában lévő NYÁKról kellett volna. Forrasztóm kb 200 km-rel arrébb, csipőfogó meg szinte karnyújtásnyira volt Úgysem mostanában fogom használni, majd előtte megcsinálom rendesen, vízálló csatlakozóval. Vagy veszel egy normális hátsó lámpát
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241264 üzenetére
Hát olyant hallottál amelyik kukorékol? Hallgasd meg a fultonét még hajtás közben is csinálja!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
Szeretem a fickó önirónikus videóit Érdemes megnézni pár YouTube shorts videóját, jókat röhögtem
jojjer94
Pont most raktam a bringára racing ralph-ot. Szerintem aszfalton legalább olyan jól gurul,mint a Conti race king egyelőre tetszik, de ma csak aszfalton, zuzalèkos úton próbáltam ki Mondjuk így félig meddig betegen is 2. legjobb időmet mentem az egyik dózerutas emelkedőn, szóval gondolom megszállt Fulton szelleme . -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241264 üzenetére
...amúgy meg kijelenthetjük, hogy a Shimano agyak és szabadonfutók minimum kérdőjelesek, maximum meg xarok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz chubby2o6 #241218 üzenetére
Igen, az van. Semmi gond nincs vele, nekem bevalt, de ez merevtalpu, inkabb XC -re valo. Most nezem a Mavic Elite II -ket, hogy jobb stabilabban alljak a pedalon lefele.
Fulton -rol meg mondhatunk barmit, azert azok az adatok ott eleg impresszivek, tekintve, mivel megy, meg inkabb megsuvegelendo.
Azt kellene neki megmagyarazni, hogy ez nem a gumi, hanem az eronletenek a fejlodese. A gumi adott neki egy loketet, placebo, elhitte, hogy ezzel gyorsul, azota meg tobbet beletesz.
Aki meg kritizal, johetnek outival az atlagok.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz trialboj #241258 üzenetére
Y3G111000
- a 10-es jelölésű a hangtompító a robbantott ábrán.
https://dassets.shimano.com FH-M8110
Úgy látom lehet kapni.https://youtu.be/4hdCCBt8HQg?t=316
Itt meg lehet nézni. A fém a fémen racsi közé esik ez a müa kosár.
Modja a csóka hány kilométerenként szedi szét, mert nem tartósan csendes, zsírozni kell 1000-ként, a kosár cserés 3.500-nél.Meg lehetne próbálni a müa helyett a speciális zsírjával mennyit csendesedik.
Y38Z98000Mert nekem más típusú van; kalapácsos, és az teljesen bekussoltatható.
Igaz nem tartós, mert a zsír elmozoghat, és a melegtől is változik a hangja.
De lehet a tiéd másfajta kialakítása miatt jobban beválna.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
benfolds
őstag
miért olyan hangosak ezek az újabb típusú racsnik? iszonyú idegesítőek.
-
Maximum1
őstag
-
RexpecT
addikt
Most jött velem szembe, elvileg tavaly nyár óta kapható. Ötletes cucc: Tailfin downtube pack.
Review[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz andrisbandi #241272 üzenetére
Van nekem is ilyen [Shimano Freehub Body Seal Grease 50g] meg az a műanyag szarság is. Ezt az új agyat még nem szedtem szét, nem tudom mi okozta az előzőnél a hibát, a belső rugó megszorult és becsavarodott majd blokkolta a teljes kereket, majdnem letépte a váltót.
Egy szerivez azt mondta zsír kerülhetett oda ahova nem kellett volna és ezért történt. Na de eddig is az általad is lineklt videó és pontos kenőanyagokat használtam, mégis így jártam.
Biztos bele fogok nyúlni mert ez a zaj elviselhetetlen, csak nem szeretném kinyírni az első próbálkozás után, ezért kérdeztem hogy nincs-e itt valaki aki már kitapasztalta, pontosan hova szabad és hova nem, kenni ezt a csoda kencét#241263fulton
Ennek is szép hangja van , de nekem csak microspline kazettás jó, szóval kiesett.#241269Hasaggymeg
Szerintem csak annyit jelenthetünk ki hogy minden agy ami zajt ad ki magából nem való az én bringámra, tökéletesen zenben voltam a természetben, most meg csak fülessel tudok tekerni"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
andrisbandi
őstag
válasz trialboj #241279 üzenetére
Y3FM12000
Ennek a rugónak van egy akasztója, amit a házában lévő lukba kell tenni.
https://youtu.be/USe3mvm1NKA?t=116
Ezt el tudom képzelni, h bajt okoz, ha nincs a helyén. A zsír rossz helyre került és ... azt nem.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #241267 üzenetére
Tyuk-beles
-
jjeahh
nagyúr
Mtb kategóriák. Szerintem most ha valaki hosszú távra időtálló xc fullyt akar, vegyen downcountryt. Szvsz egy fasza kategória, viszont nem lesz hosszú életű, a következő 2-3 generáció xc lassan egybeolvad a downcountrykkal, mivel ugy-e a geo évről évre egyre progresszívebb, a 120-130mm rugóutak lassan átveszik a 100mm helyét, a kormányok, gumik szélesednek. Szóval egy downcountry arra tippelnék, hogy 5 év múlva sem tűnik majd elavultnak, inkább csak simán xc-nek fogjuk nevezni . Aztán persze lehet nem válik be a jóslatom. A cikkbe viszont beleférhetett volna még pár kategória, pl. fatbikeok.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #241282 üzenetére
Én lassan 34 éve olyannal tekerek melynek szabadonfutója halkan, vagy hangosabban, de mindig kerregett, vagyis berögződött már, hogy ha nem hallom rendesen az általában valami bajnak az előjele ...és ahogyan nézem a Shimi hangtalanok nevetséges üzemidejét, ez még ma is fennáll.
#241285
MPowerPH...bár most már biztos vannak faxa műanyagok, az a plastic-fantastic ott a Shimi szabadonfutóban nem valami bizalomgerjesztő.#241284
jjeahh...hát én ebből kissé más következtetést vontam le. ...alá is húztam a lényeget.🤭
Sub-category: Downcountry is a term whose origins aren't totally clear, although some of the credit / blame rests on Pinkbike tech editor Mike Levy's shoulders. It was originally more of a tongue-in-cheek description for an imaginary category, but the term stuck, and more than one bike manufacturer has used it in their marketing campaigns. The idea is to take a lightweight cross-country-ish bike and make it more downhill oriented via things like wider handlebars, a dropper post, and longer, slacker geometry.The travel and overall light weight remains, but the bikes in this category aren't as uphill-focused as their more race-oriented siblings. Bikes like the Transition Spur, Specialized Epic EVO, and Allied BC40 are all examples of this concept. More advanced riders can push these bikes hard in terrain they might not be expected to excel in, and beginners will appreciate the extra confidence that the more relaxed geometry provides on steeper trails.
...dióhéjban mugliknak való kitalált marketing kategória.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
Oldaltáska mennyire borítja meg a kerékpár egyensúlyát? Eleve, az extra tömeg, megváltozott súlyközéppont és a megváltozott aerodinamika által hogyan változik az irányíthatóság?
Gondolom célszerű egyenlően elosztani a súlyt a két oldalon.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Citroware #241287 üzenetére
Főleg ha megpakolod féloldalra biztos érezhető különbség lesz az egyik, illetve másik irányba kanyarodásnál. Ha már ilyesmire vetemedsz akkor biztos jobb a 2oldali melyet kiegyenlítve pakolhatsz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #241286 üzenetére
“dióhéjban mugliknak való kitalált marketing kategória.”
Hirtelen azt hittem a gravelről beszélsz.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #241286 üzenetére
Pedig nekem egyértelműnek tűnik. Mint minden új trenddel ahogy lenni szokott, a konzervatívabb felfogásúak szkeptikusak és megkérdőjelezik a létjogosultságát. Viszont ha az xc fullyk megnézed milyen irányba fejlődnek évről évre, átnézel néhány geo ábrát, tesztet a legkorszerűbb bringákról, rájössz, hogy tulajdonképpen a legmodernebb xc-k már gyakorlatilag downcountry-k és 1-2 éven belül az összes xc fully ilyenné válik: 120-130mm rugóút, trail geometria, xc-n megszokott súly, 2.4" gumi, 760-780mm kormány, dropper. Már most ilyen a modern xc-k egy része, lásd Spark, vagy ha megnézed világbajnokságokon mikkel tekernek, lassan általánossá válik a 120mm rugóút, 34-es becsúszó, 2.4" gumi hardtailokon is. Lehet, hogy a downcountryk idővel egybeolvadnak a trailokkal, vagy lehet az xc-k veszik át a helyüket, abban viszont szinte biztos vagyok, hogy a jelenlegi downcountryk nagyjából kikövezik az utat a következő generációs xc-k előtt. Ergo ha most downcountry-t veszel, valszeg pár év múlva sem lesz elavult, csak már mindenki xc-nek fogja nevezni. Az szerintem elkerülhetetlen volt, hogy sokan értelmetlennek nevezzék, ahogy a gravelt, meg kb. bármit ami hirtelen válik divatossá.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #241286 üzenetére
"..és ahogyan nézem a Shimi hangtalanok nevetséges üzemidejét, ez még ma is fennáll."
Tudom kicsi a merítés, de az elmúlt 10 évben 2 garnitúra Shimano 105 agyszettet használtam és soha semmi gond nem volt. Kifejezetten élveztem a csendes működést.
Bezzeg a Merida outi gyári DT agyas kerékszettben 3 hónap után szétszakadt a szabadonfutó.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mezga Aladár #241291 üzenetére
Van akinél a Tourney is tartós, viszont több a panasz, mint más márkáknál. DT-ből a belépő kategóriát néha szintén szidják, ahogy a WTB-t is. Én ma belépő fronton nem vennék mást, csak Mavic-ot, 4-500 eur fölött már megfontolnék egyebet is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Friczy
senior tag
válasz andrisbandi #241221 üzenetére
Pár évig használtam egy állítható stucnis trekkinget, nekem nem kotyogósodott ki. Azért cseréltem le, mert legalacsonyabbra állítva is túl magasnak találtam a kormányt. Talán egyszer állítottam ez alatt az idő alatt, a 'gyári' beállításból a legalacsonyabbra. Lehet, hogy az állítgatás bejátszik, végül is alumínium az egész fogazata, ha jól láttam. De az is lehet, hogy állítgatáskor nem húzzák meg jól, és onnantól már benne van a pakliban, hogy a rázkódás miatt minimális elmozdulások vannak a belsejében, és így elkezd kopni.
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #241286 üzenetére
mugliknak való
Viccesen mondod, de tényleg van benne valami.
Pl ha mindenes apró mintás külsőkkel mentél idáig, de váltasz rücskösebbre; egyből jobb pilóta leszel. Más nyomvonalakat is választhatsz, kanyartartás, fékezhetőség, stbKb ilyen érzés merevről, félmerevről váltani fullyra. Megengedőbb.
A kerekek feszítésével a talajra jobb lesz a kormányozhatóság, sokkal bátrabban lehet játszani a súlypontáthelyezéssel, egyensúlyozással. Gyakorlatilag nulla tanulással ügyesebb lehetsz. Gyakorlással meg ...【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
addikt
válasz Citroware #241287 üzenetére
Nem igazán észrevehető, mivel hátul van. Biztos van az a tömeg, ahol már igen, de ilyen 5 kg az semmi.
RexpecT: ez is megfontolandó alternatíva, egynapos túrákra elég lehet. Egyúttal némi ass-saver jelentősége is van, ha rád szakad az ég. De mi van, ha én nem akarom csutkára hátratolni a nyerget?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Autós topik
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Formula-1
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest