Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz zsocy #242293 üzenetére

    A lenyege tenyleg nem az lenne. De nagy altalanossagban, ahogy a montis csoportbol kiderul, pont annyit mennek ebike -al, amig azt teljes rasegitessel hajtva le nem merul az akku.

    Nem az endurosokra gondolok... Tenyleg jobb ugy parkozni, hogy nem kell izombol feltekerni minden dh utan. A 3-4. alkalommal mar lefele sem lesz az ember friss, es az elvezet rovasara tud menni. Arrol nem is beszelve, hogy egy nap 2x tobbet tudsz ereszkedni. Probaltam mar, teljes rasegitessel folfele meg sem izzadtam, felertem fele annyi ido alatt, es nem kellett ereszkedes elott pihenot tartanom. Es a srac 2db akkuval jar.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • Fall-N

    veterán

    válasz zsocy #242293 üzenetére

    Lehet, hogy ezzel van megideolóizálva a dolog, de egy bicikliben az elektronikus váltón kivűl semmi keresnivalója nem lenne egy dög nehéz akkunak meg a motornak. Már eleve a legtöbb ember minél könnyebb súlyú biciklit akar maga alá és nem cipelni a +10 kilót akár, mert átlag 22 kg egy ilyen ebike, egy kocsi áráért persze van 17-18 kilós is, de hagyjuk már. Akkor inkább már egy Scott Scale RC Word Cupot kérek.

    Ültem már és tekertem ilyen bringán, de gyors elértem a 25 km/h-t és lekapcsolt a motor (városi eMugliknak). Terepen nyilván más lenne, de köszönöm megvagyok nélküle majd feltekerek saját erőből.

    Időseket szokták még felhozni - de nem idős veszi, mert nincs is pénze rá - de érdekes módon azok egysebességes régi biciklivel is eltekernek.

    Persze az ipar ráfeküdt, mert van benne pénz dögivel, gyorsabban is kopik a hajtás. ;]

    De DH Endurónál én is még értem, hogy van értelme.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák