Hirdetés
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Máris elérhetőek a WarCraft sorozat első két részének remaster kiadásai
- Látványos előzetesen a Secret Level sorozat
- PlayStation 5
- Warhammer 40.000
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- EAFC 25
- Xbox Series X|S
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Tyler Durden #206447 üzenetére
En pont e miatt mar nem is megyek. Inkabb megyek futni.
Bicaj is lepucolva, nem szeretnem megegyszer tisztogatni.
Don't Tread On Me
-
gabro0
őstag
válasz Peterhappy #206450 üzenetére
Magyar vagy angol nyelven működött? Természetjáró lehet még hasonló.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tyler Durden #206447 üzenetére
Ezt az avarost nem tudom megszoknám-e valaha. Valszeg muszáj lenne
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz jjeahh #206454 üzenetére
Nálam ma a bringa út is tele volt avarral (igen, bringa úton is jártam )...jól át is döngettem valami nagyobb dolgon 34kmh-val....szerencsére meg úsztam defekt és zakó nélkül. Szép a friss avar, de nem virsli gumival
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #206442 üzenetére
Nem tudom, nekem, aki kábé lesz@rom az átlagaimat és nem kozmetikázom meneteimet, talán mindegy, mehet fel minden, de hát igény szerint ez is kikapcsolható és akkor csak válogatott köröket töltesz fel amikor és amennyit akarsz, tulajdonképp van rá lehetőség.
#206454jjeahh...kissé rosszabb mint a medvék és a juhászkutyák, de megszokható az avar is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #206399 üzenetére
Az a rossz hírem van, hogy ismerem ezt a megoldást, minden magura videót megnéztem már. Így is nagyon kevés hely maradt. Annyit számított, hogy előtte teljesen befogott, majd a balancing után maradt egy hajszálnyi résed. Persze ez nem jelenti azt, hogy a tiéd nem működhet jól, majd kiderül.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #206458 üzenetére
Ki. Uj verzio, 2021 -es, mindig javitanak rajta valamit... Vagni ezt is kell, mert a cso vazon belul megy. A legtelenites a szivas, azt en sem szeretem. Valahol a nyeregben nagyon szepen megragad a levego.
En ma a sajatomrol lekaptam a nyerget elorol. Aztan ment vissza, es tenyleg hajszalnyi a res, de drag free. Magat a nyerget allitottam, hogy kozepre keruljon. Meghuzasnal vigyazni kell, mert akkor siman elmozdul 0.5mm -t, es mar csiszatolja. Ha lenduletbol huzom ra, akkor tuti elmozdul.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #206459 üzenetére
Igen, simán lehet, hogy fű alatt, nem nagy dobra verve, egyik évről a másikra javítanak egy terméken.
Én még csak azt sem mondanám, hogy a légtelenítés szívás, a magura légtelenítése is faék egyszerű. A probléma a konstrukcióval van, ami nagyon megnehezíti a beállítást. Persze van mindenféle trükk a légtelenítéshez, de ha egy fék szerkezetileg jó, jól ki van találva, precízen le van gyártva, ott a légtelenítés pár perc, a beállítás is és mehetsz. Így most már utólag azt mondom, hogy a magurával sem érdemes sokat szívni, nyomsz egy gyors légtelenítést, aztán elvégzed a beállítást, aztán ha a fék engedi jó lesz, ha kevésbé engedi akkor kevésbé lesz precíz.Amikor meghúzod a nyerget, az egyik kezeddel tartsd a pozícióját, és így nem mozdul el.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #206460 üzenetére
Legtelenites olyan, hogy neha 3x kell megcsinalni. Nekem a trail elejen a full kemeny kar 8 kemeny fekezes utan beesett. Pedig azt hittem, jol legtelenitettem ki, attoltam tobbszor. Gondolhatod, hogy meglepodtem, mehettem haza.
Szerencsere olajat nem kell gyakran cserelni, szoval egyszer kell rendesen megcsinalni.Sokat kell vacakolni a karral, mikozben rajta az olajos tartaly, mert kopi ki a levegot, ahogy pumpalod. Csak ki kell varni.
En szepen felvaltva, kisebb lepesekben huzom meg a csavarokat. Alul pedig egy kis fenyforras, amin segit behatarolni, mikor van pont kozepen a tarcsa.
Irtak meg, hogy feltoltesnel/legtelenitesnel 1-1 plasztik pokerkartyat kell rakni a tarcsa ket oldalara, es ugy legteleniteni. Ezt meg nem probaltam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
gabro0
őstag
Nagyon leült a topic, már reggel 9 múlt és ma még egyetlen hozzászólás sincs
Akkor hozok egy témát. Nálunk most Szegeden nagy kerékpáros fejlesztésekben van a város és egész érdekes megoldásokat találtak ki. Készítettek a beruházásnak egy honlapot, és a kérdésem az, hogy mit gondoltok ezekről bringásként, láttatok-e hasonló megoldásokat itthon.Nincs közöm az egészhez, csak a kíváncsiság hajt hogy látjátok ti, akik pl. nem feltétlenül ismeritek milyen volt előtte. Különösen érdekes lesz szerintem a hídfő új forgalmi rendje.
[ Szerkesztve ]
-
Đusty
addikt
Szerintem teljesen jó.
Más:
Én tavasszal szívesen használtam a közpumpákat kb. 2 hétig mert utána már az összesnek le volt törve a T nyél egyik fele azaz tuti konstrukciósan vagy gyártási hibás az összes. Utána már nem is javították egész nyáron egyiket sem. Ti találkoztatok ezzel, tudtok róla bővebbet? -
MPowerPH
félisten
Vakaki nem reg kerdezte a Sram vs Shimano vonalon, mi indokolja a felarat pl a hatso soron, de akar a lancon is.
Itt egy jo video rola. XX1 coating -os lancrol olvastam, hogy siman tudnak 6-7k km -et is. A sor pedig a sokszorosat.Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz sebgutkopf #205305 üzenetére
most futottam át pár tesztet a fox ranger fire kesztyűről, kettőben is írják hogy iphonenal nem működött a kesztyű:
[link]
Supposedly, the Ranger Fire gloves have conductive threads in the forefinger and thumb for touchscreen compatibility, but I’m not able to get my iPhone to respond
[link2]
Touchscreen finger tips don't work on iPhones
[link]
conductive thread does a poor job engaging our smart phonepersze nem kizáró ok a vételnél.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
addikt
válasz Đusty #206448 üzenetére
Strava linket tudok adni, amúgy 22 kerület Kamaraerdő. [strava]
MPowerPH: nem volt akkora dzsuva, mint amire számítottam, így a bringa se lett nyakig saras meg én se (: amúgy még szeretnék tekerni ameddig élhető idő van, így a végső rendberakása a bringának még várat magára.
jjeahh: itt most ez van bármerre mész, amúgy egész jó volt még így is. Haverom mesélte egy srácnak sikerült lezúznia magát előző héten. Mivel itt nagyon keskeny az ösvény ha hibázol akkor megölelsz egy fát, avaron megcsúszott és kiment a susnyásba azt csuklója bánta.
[ Szerkesztve ]
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
Đusty
addikt
válasz Tyler Durden #206466 üzenetére
Köszi ez nekem pont jó lesz jövőre.
Ezt le lehet valahogy úgy menteni, hogy gps-ként funkcionáljon valamelyik pogiba, estleg kicsit alakítani rajta?[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #206461 üzenetére
Ezt a fényforrásos megoldást én is használom, és az ellenkező vélemények ellenére én az XT féket sem tartom nagyon egyszerűnek tökéletesre beállítani, pl. új betétek, vagy tárcsák után ott is meglehetősen kevés a hely. Fényforrással látod minden irányban a párhuzamosságát, és itt is fokozatosan, állítgatva szoktam rögzíteni a féknyerget, ne mozduljon el... aztán volt olyan is, hogy lazít-ráfog-rögzít és egyből jó lett.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tyler Durden #206466 üzenetére
Avg heart rate 167bpm, te sem vagy az az alapozgatós típus
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
Pecsen tudtok olyan helyet, ahol raneznek egy teleszkopra?
Lockout nem mukodik a DT -men, nem tudom mi lelte. Nem latom, hogy engedett volna olajat. Annyit meg fogja, ha rakapcsolom, hogy darabosan jon vissza.
Hasznalni nem szoktam, veletlen vettem eszre.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
addikt
válasz jjeahh #206471 üzenetére
Nem mondhatni Ráadásul benéztem most egy helyen és másik emelkedőn jöttem fel, aminek az lett az eredménye, hogy kiderült mennyire puhány vagyok Sebaj megvan a jövő évi cél is, sokkal több erdőzést tervezek /mászásokkal tarkítva/ illetve nagyon jó lenne ha egy ausztriai csapatás is összejönne..
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tyler Durden #206473 üzenetére
Ja, idén már nekem is kezdett romlani a forma, dehát november van... . Azért pl. itt még lehet megpróbálok összehozni egy KOM-ot (most 4-ik vagyok), csak mostanában arrafelé is támadnak a kutyák. Kb. ilyesmi, semmi extra, csak tele van kb dió meg tojás nagyságú kövecskékkel és gyakran elkapar a hátsó gumi:
Azért a te bringád gondolom lehet vagy 9-10kg, az biztos pár mp előnyt jelent meredek felfelén.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #206475 üzenetére
Úgy könnyű KOM-ot csinálni, mi?... minden és mindenki neked dolgozik, a düledező házaktól a kutyákig.
Más... méricskéltem és meglehetősen sok(k)nak találtattam. 🤭 Én bringám csupaszon 11500g, ami azt jelenti, hogy Cubék M, vagy S-es méretre adják meg a kerékpárjaik súlyát...vagy simán hazudnak. 🙄. Menetkészen (pedálok, kulacstartók, computer, lámpa és pumpatartó meg villogó, vagyis amiket sosem szedek le) 12130g. Nejem bringája ugyanakkor menetkészen 10600g.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #206477 üzenetére
Hát nem igazán, azért vagyok csak negyedik, mert a végén le kellett szálljak és toljam a bringát a kutyák miatt. Durva az is, hogy amikor ezek a nagytestű jegesmedvék feléd rohannak, mennyire meg tudja dobni a pulzust, alaphangon, tekerés nélkül felugrik 180-ra .
A bringád meg menetkészen is könnyebb 300g-al, mint az enyém pedál nélkülFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz jjeahh #206474 üzenetére
Nahh ilyesmit én is keresek itt BP és környéke, ezen szép kihívás mászni. Ez a kutya meg medve sztori számomra nagyon durva, itt ha már összefutok egy agresszívabb kóbor kutyával az para.. /be is követtelek, kíváncsi vagyok merre mászkálsz/
Igen durván könnyű, maradjunk annyiban a bringa többet tud mint énZoliwrc: arrafelé ha bringázol jár a veszélyességi pótlék ^^
[ Szerkesztve ]
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #206464 üzenetére
Bár az a fekete akármi lekopása mintsem mond a tányérok majdani kopásáról, kicsit belenéztem és... így első látásra csak az SLX-től lefelé (tulajdonképp SLX és Deore) a sorok, láncok és váltók ára, meg az XT pöcögtető 2x lefele váltása szól a Shimi mellett a 12 sebességes ligában. Fent, XX1/XTR szinten árban, súlyban majdnem ugyanott vannak, így a tartósság tényleg meghatározó lehet kettejük versenyében... mondom ezt úgy, hogy sosem használtam Sramot csak pár perc erejéig. 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #206480 üzenetére
En sem, mindig XT -m vagy XTR -em volt. A mostani XTR parades tartossag teren, na de ez csak M985 -os rendszer. A lanc itt is gyorsan nyulik, es a kazetta is hasznalodott mar.
A Shimano a kozepkategoriaban szerintem jobb, pont az SLX az, ami ar/ertekben a legjobb. Sram NX az eleg gatya volt, mast meg nem probaltam Sram -ektol az uj hajtasok kozul.Az uj XTR kazettatest, lanc azert gyorsan nyulik, siman benne van, hogy az XX1,X0 2-3x tovabb birja. Igy nezve mar nem is olyan draga, csak elsore rossz erzes annyi penzt kiadni.
fpeter79: Koszonom, holnap felhivom oket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #206481 üzenetére
Lehet megüti áruk az ingerküszöböt, de mind2é, épp azt mondom, hogy az XTR csak hangyányival olcsóbb. 🤔... tehát xx1/xtr viszonylatban az áruk nem lehet meghatározó tényező, hisz előbbi alig drágább ~10%-al.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz Peterhappy #206446 üzenetére
én úgy szoktam általában hogy a merretekerjek.hu-n megtervezetm az utvonalat, még a google utcaképet is rá tudod húzni(ha van) hogy lásd milyen az útvonal,látod mi a kerékpárút,stb,stb, azt kiexprotálom gpx-be majd az OsmAnd-ba betöltöm és azzal ezt a megtervezett utat navigálom le, eddig tökéletesen bevált
-
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #206461 üzenetére
Irtak meg, hogy feltoltesnel/legtelenitesnel 1-1 plasztik pokerkartyat kell rakni a tarcsa ket oldalara, es ugy legteleniteni. Ezt meg nem probaltam.
Nem tudom maguránál más-e a sztori, feltöltést és légtelenítés során, de shimi és sram esetén is a dugattyúkat teljesen vissza kell nyomni és be kell nyomni a távtartó bakot (bleeding block), ami nem engedi, hogy a dugattyúk megmozduljanak (kijjebb jöjjön). Ez az állás garantálja egyrészt, hogy nem lesz olajjal túltöltve, másrészt a légtelenítés sikerességhéhez is kell. Így eljárva nekem még sose kellett az éves fékfolyadék cserén túl időközi légtelenítéssel foglalkoznom.
Lehet maguránál más az előírás, csak arról tudok tapasztalatot írni, amivel volt már dolgom. -
Ringman
nagyúr
válasz sebgutkopf #206484 üzenetére
az jó lenne, mert a dekásak sem fényesek ebből a szempontból, hogy finoman fogalmazzak.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #206485 üzenetére
A bleeding block a légtelenítés eredményének tesztelésére is jó, ha úgy alig lehet behúzni a fékkart, valószínű jó lett. Én egyszer légtelenítettem az első meg hátsó fékemet is(G2 RS), sose volt olyan, hogy beesett volna a fékkar, a tárcsába meg csak azért ér bele, mert van bennük egy kis nyolcas.
'92 Honda VFR 750
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #206485 üzenetére
Detto. A kartyakat a vegen kell betenni a tarcsa ket oldalara, amig a dugattyuk beallnak.
Don't Tread On Me
-
rétisün
veterán
válasz sebgutkopf #206485 üzenetére
"az éves fékfolyadék cserén túl"
ez úgy értendő, hogy évente 'illik' lecserélni a fékfolyadékot? erről most hallok először, mentségemül szolgáljon, hogy eddig egyszer volt hidros tárcsafékem 4-5 hónapig, meg most van megint (bár terveim szerint ez most marad jó pár évig )
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
MPowerPH
félisten
válasz rétisün #206490 üzenetére
A DOT -ot, amit a Sram hasznal, azt igen.
A mineral -t nem kell. Azt pl. a Magura szerint nem kell cserelni, ha kivulrol nem eri szennyezodes, leven a DOT -al ellentetben nem koti meg a vizet. Egy mineral olajjal feltoltott fek teljesitmenye tobb ev utan is konstans, nem csokken. Sram fekek teljesitmenye azert az 1 evhez kozeledve romlik.
En 4 eves olajat dobtam most le. Nem volt vele gond, csak igy megnyugodott a lelkem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #206492 üzenetére
Ja, én azt hittem te már nem is használsz féket! 🤭...viccet félretéve a dugattyúk kopásából biztos megtelik mindenféle gumi, fém, vagy éppen kerámia porral a folyadék...gondolom attól, na meg a hevítésektől lesz fekete.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #206493 üzenetére
Szerintem amire sokan azt mondják, hogy teljesen zárt rendszer és oda már tuti be nem megy semmi! (fékek, ipari csapágyak, teleszkóp), az valójában nem annyira zárt és szép lassan a kosz bedolgozza magát. Gondolom ezért koszolódik el a telóban meg fékben az olaj, vagy ezért telik meg zsírsárral a csapágy és eszi meg a rozsda. Ezeknek a cuccoknak a belsejét általában 1-2 gumigyűrű védi a külső behatástól, ami csodákra nem képes, ezért kell őket rendszeresen szervizelni. A fékben amúgy nem csak az olaj lesz koszos, hanem fel is levegősödik a rendszer, csak a legtöbben nem veszik észre, mert igénytelenek rá. Évekig engem sem érdekelt, hogy puha és néha pumpálgatni kell, hogy megjöjjön a fékerő, de mostanában képes vagyok kb. 3 havonta tölcsérrel bubiztatni és félévente légteleníteni, csak harapjon .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Because
őstag
Triban RC500 tulajok kérlek benneteket segítsetek! Mekkora ennél a bicónál a hátsó agy szélessége 135 vagy 130? Mert én a Csepel rapidnál is meglepődtem, hogy 135
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz jjeahh #206494 üzenetére
Extrém esetben be tud menni a kosz lent a fékmunkahengernél.
2017-ben Salz A távon, ahol 211km-en 15óra alatt, 8órát mentünk esőben ott az ismerősömnek kuka lett az 1éves komplett XTR fék elöl-hátul. Bejutott ez a finom sotter por és szétkaristolta a munkahengert ill. a féktestet.
De már az esemény előtt sem volt 100%-os neki, a verseny előtti bike checken nem engedték át a bringát, mert vékonynak találták hátul a betétet és kicsit szorult is. ( a 211km-es távon indulók bringáját alaposan átvizsgálják a verseny előtti napon és csak az ott kapott "megfelelt" igazolással adják oda a rajtszámot a szomszéd épületben) -
jjeahh
nagyúr
válasz velizare #206495 üzenetére
Szerintem szép lassan, nagyon lassan folyik is a dugattyúk mellett, persze nem vagyok ebben biztos. Viszonylag gyakori, hogy bringamosás után elkezd nyikorogni a tárcsa, az gondolom azért van, mert a dugattyúkról a vékony filmszerű olajréteget rámosod a betétekre/tárcsákra. Ugyanígy a teleszkóp becsúszójára is folyamatosan kenődik vékonyan az olaj és idővel el is fogy belőle. Na ott tuti nem azért, mert felforr... Szal nem azt mondom, hogy egyet terepezel és bemegy a kosz a zárt rendszerekbe, hanem azt, hogy 1-2 év után már látszik az apránként bedolgozott finom por.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #206498 üzenetére
Nem folyik. Ha a tarcsara olaj kerul, akkor a beteteknek is annyi. A nyikorgas a betetek anyagaban keresendo.
Nalam 4 ev alatt nem hogy fekete lett a kek olaj, hanem kicsit kifakult. Sotetbol vilagos kekre valtott, ellenben soha nem puhult fel.
Terheles fuggo is, ha megforralod a folyadekot, akkor cserelni kell. De azt erzed a fekkaron.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Sweet.tv - internetes TV
- Lexus, Toyota topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Filmvilág
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Amatőr csillagászat
- BestBuy topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest