-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #205781 üzenetére
A mikszmeccsing témához. Legutóbbi kerékpárbolt látogatásomkor rákérdeztem, eléggé "maradi" volt a hozzáálásuk. Nem ajánlották, nem is nagyon láttak még olyan szinten kevert variácót, mint amire én rákérdeztem.
Az országutimon végig vázon belül futnak a bovdenek, a kormányban is, már nagyon idegesít az állandó utánállítgatás, lassú váltás. A legegyszerűbb egy Ultegra Di2 upgrade kit lenne, de nem elérhető nyár óta. Más elektromos váltást csak a Sram kínál, a Campát hagyjuk. A Srammal csak az a probléma, hogy 12 sebis, minden más a jelenlegi országútimon meg a 11-es rendszert támogatja. Szoftveresen sajnos nem lehet állítani a sebességek számát. Na itt jönnek a problémák. A HG kazettatestemre nem megy fel 12-es országúti kazetta, a felnimet pedig nem fogom újrafűzetni. A szervizes srác mondta, hogy a Shimi hajtást is jó lenne kicserélni, ez is eléggé fájna, az eddigi wattmérőm a hajtókarban van, ebből is kellene valamilyen másik megoldás. Így leírva az egész egy anyagi csőd, a kerékpárból alig maradna valam ami a régi. Amúgy nem értek egyet a szevizes kollegával, szerintem működőképes lenne a dolog 11 sebis Shimano cuccokkal is (kompromisszumokkal persze).
Le is tettem a Sramano témáról. Majd mikor jó idő lesz, sima Di2-ra fogok váltani. Ami amúgy nem is olyan egyszerű egy otthoni hobbi szerelőnek, aki még nem látott ilyen rendszert. Lehet csak én vagyok lassú felfogású, de majdnem 2 óra kellett, mire elméletben megértettem, hogy hogyan is működik a rendszer, miből mire van szükségem.
-
parkr
őstag
válasz Hasaggymeg #205799 üzenetére
QOM az könnyen megy. messze van a nő felhasználók száma a férfiakéhoz. bár műtét nem érdemes emiatt fontolgatni
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Ringman #203363 üzenetére
A nyeregvázcső tetejétől a sínig mérendő a stack height? Most lesz végül aktuális a vásárlás.
A Cane Creek nyeregcsövek kapcsán írtad az LT és az ST közti különbséget, de azt nézem, hogy 27,2 mm átmérő esetén az ST verzióban 345 mm csak a csőhossz, míg az LT-nél 390 mm, és csak utóbbival elérhető a 290 mm-es stack height.
A 350 mm-es normál nyeregcsövemnél 235 mm a stack height, ami mindenképpen biztató – már ha jól mértem. Akkor egy ilyen Thudbuster LT csővel végre ráadhatok majd annyit, amennyit csak szeretnék úgy, hogy bőven marad a vázban is anyag.
Illetve nem emlékszel véletlenül, hogy múltkor, mikor linkelted is ennyi volt az ára?
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Ringman
nagyúr
válasz SpaceJam #205805 üzenetére
szerintem a befogási ponttól a nyeregpálca síkjáig mért érték a stack height (de nem vagyok benne 100%-ig biztos)
rákeresve itt vannak a thudbuster értékei és ott "max extensiont" írnak: [link]
az LT az többet rugózik. a "csőhosszba" az elasztomerrugós szakasz is beleértendő
rosebikes-nál 160€ körüli árra emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Ringman #205806 üzenetére
Igen, azt írtad, meg látom is a szerkentyűn, hogy többet mozog, és tippem szerint nekem elég lenne az ST is, főleg egy ilyen városi géphez. Mindegy, ha egyszer nem elég hosszú...
De talán az LT sem gáz annyira extra kemény elasztomerrel, főleg, ha fogyok kicsit. 115 kg a teteje, ezért gyanítom, hogy mozogna alattam azért rendesen. Az ST-ből bezzeg van olyan, ami 115-150 kg-ig jó.
a "csőhosszba" az elasztomerrugós szakasz is beleértendő
Jah, persze, ez adja magát.rosebikes-nál 160€ körüli árra emlékszem
Most is annyi, akkor nem most árazták le.A Facebook-on van ez: ST, 27,2, 400 mm, ami ezek szerint nem ebből az utsó 2 generációból származhat.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
nyepi
tag
Sziasztok!
Régóta keresgélek 29-es bringát, végre találtam egy szimpatikusat.
Viszont kicsit agaszt, hogy megrepedt a váza.
Azt írta a srác, hogy valószínűleg anyaghibás volt és a gariban cserélt váz már egy kicsit más geometriás. A nyeregcsőnél repedt meg egyébként.
Kicsit félek tőle, mert a srác 77 kg, én viszont 97 vagyok és félek, hogy nehogy megint elrepedjen, ha esetleg megveszem.
Ismeri esetleg valaki ezt a vázat? Van valakinek tapasztalata a gyártóval?
Köszi előre is a segítséget!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz parandroid #205739 üzenetére
Én meg továbbra is azt gondolom, hogy bele kell kóstolni, máskülönben nincs miről beszélgetni.
#205745 Hasaggymeg
Igen, ez a Santa Bullit meg a Yeti E160 a két kedvenc gépem, kár, hogy ezek már azon az árszinten vannak amit egyelőre nem engedhetek meg magamnak.#205761 sebgutkopf
Én úgy gondolom, hogy a Santa Bullit maximálisan kielégítené az igényeid, a Yeti meg pláne egy igazi prémium cucc, nem csak az árazásban, hanem azok tényleg műalkotások, mindig is az volt. Ezekbe nagyon komoly mérnöki munka van, nem egy sablon váz amit pikk pakk összedobnak, legyártatnak. Az biztos, hogy ha lecserélem a Meridát, a következő gépem nekem is Santa Cruz vagy Yeti lesz. Persze ha valami extrát gurít a Merida a 3. generációs eone sixty-vel, akkor ki tudja talán maradok a márkánál.#205760 jjeahh
Múltkor nekem is lerobbant a speeder-ről a tubless. Igaz elméletileg ezek nem tubless külsők, de ez tetszett.
[kép]
[kép]
7,5 bar-ra fújtam, a guminak bírnia kéne, aztán egyszer csak lerobbant az első álló helyzetben.
Kis nyolcas lett a felniben, de korrigálható volt.
Hátsót 6-ra fújom, az elsőt 5,5-re, így stabil a Panaracer Race C EVO 28mm-es kivitelben.
Országúti/CX gumik nem szeretik a nagy nyomást ha tublessként használod, több ismerősömnek is lerobbant. Max 5-6 bar, de van aki 4-el is elmegy. Érdekes, hogy nem tűnik puhának, előtte belsővel 5 bar-on már érezhetően puha volt, mindig 7-7,5 bar-on mentem, belső nélkül még 4,5 is keménynek érződik használat közben.[ Szerkesztve ]
-
SpaceJam
aktív tag
válasz nyepi #205811 üzenetére
Én már törtem le amúgy nyeregvázcső tetőt (Kona Hoss Deluxe). Pedig volt benne anyag, vagy 2 mm-es lehetett a falvastagság. Ehhez az kellett, hogy 110-120 kilóval, és maxra húzott 400 mm-es nyeregcsővel folyamatosan egykerekezzek (pár havonta cseréltem az elhajlott nyeregcsöveket)...
De végül Máriusz hegesztette atombiztosra és szintereztettem a gépet (fú de nyomin állt ez a nyereg).
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
válasz Runner_fxr #205812 üzenetére
“Én meg továbbra is azt gondolom, hogy bele kell kóstolni, máskülönben nincs miről beszélgetni.”
De pontosan mibe is? Downhill nem érdekel, erdőben nem fogok száguldozni (össze tudom magam törni bicikliúton is), mászni önerőből szeretek, durva terep nem hoz lázba. Munkába járni, asszonnyal kirándulgatni nem érzem szükségét, ha meg kimegyek tekerni, akkor azért csinálom, hogy minél több energiát elégessek, ahhoz meg minek motor? Így is az idő a legszűkebb keresztmetszet, ha rásegítés van, még később fáradok el, még többet kell kint lenni.
Biztos remek sport, de nem érdekel, a síelés is ilyen, mindenki oda van érte, én meg nézek bután, hogy ez most mi. Csináljátok csak, meghagyom nektek.
Amúgy a bolt benti tesztpályáján megtekertem pár ebike-ot (volt köztük pár brutálisan drága is, trekking, többféle mtb vegyesen), úgy fél óra után is rohadtul zavart a rásegítés, ha elkalandozott az ember, és a szokásos erővel rátekertem, akkor már rántottam is rá ösztönösen a fékkarra, mert túlságosan megindult. Az emeletnyi rámpára feltekerni meg méltatlanul könnyű volt, gyakorlatilag magától felhúzott, ha jól választottam fokozatot, pedig főleg eco módokban próbáltam őket. Mit tudhatnak legerősebb fokozaton? Költői kérdés, 250 wattot, nyilván…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz parandroid #205814 üzenetére
Az, hogy te mit szeretnél, különbözik attól, amit mondasz (miszerint: aki állóképességi sportként tekint a kerékpározásra, az nem fog rásegítést használni). Mi meg épp azt magyarázzuk, hogy az nem az elektromossággal függ össze, de most már sokadjára. És úgy néz ki, csak nem megy át.
minél több energiát elégessek, ahhoz meg minek motor?
Mert pl. olyan a terep vagy a távolság, hogy önerőből nem tudnád megkerülni a hegyet belátható időn belül, és negyed távról nem lenne mókás visszafordulni, de elektromossal igen. Egy csomó indok létezhet. Nem kell nagy képzelőerő.
Semmiféle szükségét nem kell érezned, hisz nem rábeszélni akarunk az elektromos bringázásra, csak annyi volt a cél, hogy hülyeségeket ne írjanak már itt róla... márppedig az érkezett dögivel.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
balintbaba
tag
válasz MPowerPH #205816 üzenetére
Itt már jópárszor leírták érvként, de most én is megteszem. Ez a valaki (mondjuk én ), lehet hogy egy ebike-kal ugyanannyi idő alatt megmássza ennek a dupláját, "twice the fun". De például el tudnám képzelni az edzéseimet is egy elektromos kerékpárral, reco napokon ugyanúgy mehetnék hegyes terepre anélkül, hogy rottyra raknám a lábaim.
Én a teljesítmény szempontjából közelítem meg ezt a sportot, mégis jól jönne egy ebike. Sőt, félek is, ha egyet kipróbálok, az anlógra már vissza sem ülök.
parandroid: és ha te is mellé raksz még 250-et? 500 wattal anélkül, hogy meghalnék egészen profi versenyzőnek érezném magam, ami biztos nagy élmény.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz parandroid #205814 üzenetére
2 külön dologról beszélünk, az egyik az, hogy neked mire van igényed, és Te személy szerint hol, hogyan bringázol. Ezek a Te saját igényeid. Rendben is van az úgy. A másik dolog meg, hogy egy pedelec kerékpár hogyan működik, illetve mit jelent a MTB sport, azon belül is a kicsit zúzósabb Trail/Enduro.
Ha esetleg egy közepes vagy hosszabb erdei túrán próbálnál ki egy ilyen gépet, azt már lehetne normális tapasztalatnak leírni, de pár rámpára feltekerni, nem tapasztalat a témában. Én személy szerint 2014 óta használok E-MTB bringákat, de mellette analógot is. Nyilván volt időm megfigyelni hogyan működik, milyen hatással van az edzettségemre.
És az a kijelentés, hogy aki állóképességi sportként tekint a kerékpározásra annak nem kell pedelec, nem igaz! Attól függ hol és hogyan bringázol. Országutihoz, XC-hez, gramm mániásoknak nyilván nem kell, de ahova a dög nehéz 14-15-16 kilós Trail/Enduro gépeket kell feltekerni, egy hintaszékkel a segged alatt, oda már nem árt, és ettől nem leszel puhány. Ugyan úgy fejleszti az állóképességed, semmi különbség nincs ebben.
Abban az esetben felesleges az ebike, ha olyan útvonalakon használod amit amúgy analóggal is tudsz teljesíteni, mint például a Te esetedben. Sajnos vannak valóban olyan felhasználók akik lustaságból veszik, én is láttam fiatalokat velencei tó, meg a Balaton körül ebike-al, az engem is megmosolyogtat, de alapvetően az ebike jó dolog, sportosan is lehet használni, csak nem mindegy hova, milyen felhasználásra veszed. -
Maximum1
őstag
-
bardi
aktív tag
válasz MPowerPH #205816 üzenetére
Bár nekem 1000+ szinthez inkább 40-50 km kell, mert itt annyit kell mennem ennyi szinthez ha tekerhető utakon akarok járni, de speciel nekem azért lenne szükségem rásegítésre, hogy úgy tudjak 70-80 km-t menni, hogy a lejtőzéshez, ami engem érdekel, a végére is maradjon energia, és ne az legyen, hogy összetöröm magam, mert már koncentrálni sincs erőm lefelé, vagy éppen féket szorongatva, élvezhetetlenül menjek lefelé.
Szerk: Bármely meglepő, én azért bringázok, mert élvezni akarom, nem olimpiára készülök, elmúltam már 13 éves, hogy az érdekeljen ki mit gondol a teljesítményemről, ha kétszer annyit tudnék menni, az kétszer annyi szórakozás. És amíg hétközben nem tudok minden nap elmenni 5-6 órát tekerni, addig kurvára nem lehet 80km 3000m szintre felkészülni úgy, hogy a végén is élvezzem.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
MPowerPH
félisten
válasz Maximum1 #205819 üzenetére
Nem, hanem utana moderate szintekkel meg elmegy 70km -et. Majd a masik reszet megcsinalja a kovetkezo alkalommal.
Milyen jovovel? Na, ezert van ebbol a vita. A jovo azoknak, akiknek nincs eronletuk. Ez egy mentoov nekik.
Pont ugyan azt csinaljatok, mint amit allitolag mi, csak a masik oldalrol kiabalva, miszerint csak az a jo, a tobbi kutykaki. Kozben meg ezt egy dolog hatarozza meg, az eronlet. Lehet mas(nem en) harmad annyi ido alatt megteszi az emlitett tavot, mint te, es utana sem farad el.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #205821 üzenetére
"A jovo azoknak, akiknek nincs eronletuk. "
Ez kétségtelenül részben igaz, de a vita nem ezért van, hanem azért mert úgy gondoljátok, hogy az ebike feltétlen a lustaság és edzetlenség egyik fokmérője.
Kvázi le vannak sajnálva azok az emberek akik ilyen gépre ülnek.
Pedig vannak szituációk amikor úgy segítség, hogy közben edzel is, és élvezetesebb lesz a bringázás. Ilyen a Trail/Enduro.
Azt még elfogadom, hogy valaki elvből nem szereti ezeket a gépeket, mert azt mondja, én leszarom, ha már nem bírom hazamegyek, de akkor sem ülök fel rásegítős gépre, büszkeségből vagy bármilyen okból. De az szerintem nem elfogadható ha edzetlen bohócnak nézzük azt aki egy E-Enduro géppel teker. Mert általában mindig ide fut ki az analóg vs pedelec cicaharc. Nem mellesleg az sem ártana ha úgy menne a vita, hogy a másik oldal is tudna tapasztalatból beszélni, nem csak elméleti lenne részükről.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #205823 üzenetére
Nem. Ismerek olyan embert, aki maratonokat fut, ironmen -en indul, de ebike -ot hasznal hetvegente. Ugyan annyit megy, mint analoggal, de inkabb regeneracionak, gyenge levezetesnek szanja.
Szoval van kivetel. Na de a srac terepen analoggal is lazan leteker 120km -et.Mint irtam, en mar probaltam, es az eronletem is most jutott el odaig, hogy tan hetvegen bevallalom a 100km -et terepen, tehat en meg boven a puhany kategoriat kepviselem. Es ertem mar ugy haza, hogy alig mozogtam, es szoritottam mar ossze a fogaimat a sokadik brutal meredek kapaszkodo elott. Szoval en pont a piaca lennek... De soha.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #205824 üzenetére
Nincs két egyforma ember, különbözőek vagyunk, különböző szokásokkal. Nincs ezzel semmi baj. A baj azzal van amikor valamiben nincs tapasztalat, de lehúzzuk, valótlanságokat hangoztatunk.
Ha elkezded a Trail bringázást, lehet jobban átmegy majd a dolog. Én minden esetre továbbra is udvariasan használom a saját E-Enduro gépemet és nem előzgetek egynyomos meredek terepeken fölfelé, pláne nem szeretném egy árokban végezni!
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #205825 üzenetére
Nem is a Te hozzaallasoddal van a baj. Van itt mas a topikban, akiknek kicsit felre ment.
Fosok en is az uj felallastol, de megoldom. Majd tobbet edzek, kicsit odafigyelek az etrendemre, leadok par kilot, es kompenzalva lesz a bringa gyengesege.
Don't Tread On Me
-
SpaceJam
aktív tag
válasz MPowerPH #205816 üzenetére
Úgy tűnik, többminden megfordul a fejemben. Yes, offense. Még mindig nem fogod fel, hogy ez nem valami mentőöv, hanem a bringa tudásának kitágítása, amiről minden eddigi fejlesztés is szólt, mióta létezik maga a jármű. Most te egy típus ellen hadakozol meg általánosítasz, miközben ott van 600 másik, amik közül választhatsz. Senki sem mondta, hogy használj ebike-ot, ellenben ilyen hülyeségeket sem kellene írni, hogy az valami segédeszköz lenne. Annak az, akinek tényleg szüksége van a segítségre, annak meg range és sebesség növelés, aki a távokat és a sebességeket szereti. Ennyi. Ezen mi a picsát kell ennyit ragozni?
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
XZoli
aktív tag
Üdv
ha valaki vett a Botranger lámpáihoz (Bontrager Transmitr MicroRemote ) távszabályzót és sikerült neki beállítani a control modot írja meg nekem hogy sikerült nekiElső lámpa konfigurációk
Mindegyik lámpa abban az üzemmódban fog kigyulladni, amelyikben volt, amikor a távirányító kikapcsolta a lámpát.
Magas üzemmódú vezérlés
Ha nincs mentett mód, a lámpa LOW állásba kapcsol. A következő gombnyomások váltogatják a világítást
HIGH és az előző mód között.
Módválasztás
Alapértelmezés szerint, ha nincs mentett állapot, a lámpák LOW-ra kapcsolnak. Ezt követően minden gombnyomás megtörténik
léptesse előre a fényeket az üzemmódlistán.
Példa: Magas (kattintás) -> Közepes (kattintás) -> Alacsony (kattintás) -> Éjszakai vaku (kattintás) -> Nappali vaku
Változtassa meg az első lámpa vezérlési módját
Tartsa lenyomva a gombot 8 másodpercig. Ha 8 és 15 másodperc között felengedi a gombot, a távirányító bekapcsol
váltson át az új vezérlési módra. Villogással jelzi, hogy a távirányító melyik üzemmódban van: Piros = High Mode
Ellenőrzés; Zöld = mód kiválasztása.de nem vált át megyek USA-ba lerombolom a Trek gyárat tök ideg vagyok fél napom rá ment már
Asus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram
-
abéla
senior tag
válasz balintbaba #205802 üzenetére
Na, csakhogy guruljon a diy -->
Mekkelek-miszmeccs bájmí (miután meguntam az többször is önkihajtós és az utóbbi időben kattogós, nyekergős Sunrace FCMX0-t az -egyébként is szépen mutálódó- st530-omban és lecseréltem azt egy grx RX800 hajtásra ...amit ugye nem igazán ebbe a kategóriába szántak )
Nadena nekiveselkedtem.
Középcsapi-buhera: kissé keskenyebb mb-középcspágy(BB-MT800) nem-hajtás oldalra, majd országúti, szélesebb(SM-BBR60) hajtásoldalon: egyrészt hogy hajtásoldalon ne érjen a láncvillába a hajtókar -merthogy az ajánlott BBR60-nal kicsit ott koptatta terhelésre - , másrészt hogy a grx800 gravel (175mm/40T) -korábbinál kissé rövidebb- hajtókar-tengelyre biztonságosan rá lehessen húzni/rögzíteni az ellenoldali HT hajtókart (outis BBR60-nal kb 20-25%-ban kilátszott a fogazott rész vagy agyonhúztam az előfeszítő műa. csvart, akkor meg már szorult az egész) + bónusz: így lett is egy pót pepita BB szettem ;
majd ehhez jött egy 10 sebis lánc (cn-HG95), amiből kikaptam 2 szemet, mert így már jó a feszesség (mentségemre szóljon ez utóbbi méretben 1:1 a gyári KMC z9-cel, ami ugye 9s).Hogy milyen lett: 20+30km, meg városba ide-oda 5-10km alatt semmi gond, váltás szuper (állítgattam: most már minden sebbesség jól kapcsolható), igaz nagy tányérokon kicsit már van hangja, de oda szinte sosem kapcsolom; +láncvonal nyilván eltolódott, de nem igazán érezni eddig a hátrányát.
Ami viszont hatalmas előny: halkabb az egész és sokkal jobb/simább a váltás(nyilván ez a sil-tec. asszim láncnak is betudható) és mintha könnyebb lenne hajtani (pedig az előző lánctányér is 40T volt), ez lehet a javuló Q-faktor miatt van, vagy ez is a jobb alkatrészek hatása, nem tudom, de jobb lett, az tuti.Ezért is jó, ha van az embernek egy ilyen -entry- bicaja: nem sajnálja berhelni.
[ Szerkesztve ]
hootka!
-
beleriand72
tag
Országúti kerékpár láncához milyen olajat ajánlanátok. Trekkingemen a sima Muc off dry c3 ceramicot használom. Ez jó lesz, vagy van valami sokkal jobban bevált?
[ Szerkesztve ]
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
válasz Maximum1 #205822 üzenetére
“nem a fos csip nélküli 250w-os nagymama trekkingekről beszélünk, azokat simán megkúpolom én is az outimmal bárhol.”
Őrm… akkor miről is beszélünk?
Amúgy kezd az az érzésem lenni, hogy mi vagyunk az elfogadóbbak az ebike-osokkal szemben, mint fordítva.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz beleriand72 #205831 üzenetére
Röviden? Mindenki mást... ...én ezt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz parandroid #205832 üzenetére
Ja tényleg! most vettél egy ilyet…. állítólag az asszonynak…. sorry
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #205834 üzenetére
Nemtom ki ez a fickó, és mennyire lehet neki hinni, de szinte hajszálpontosan ezt iszom már egy jó ideje. Egyetlen különbséggel, hogy nem narancsot teszek bele (szerintem annak közel sincs narancs íze ) hanem 100%-os almalevet (na ez tényleg almaízű, ugyanakkor természetesen ez is "csak" megfizethető visszahígitott koncentrátum és nem méregdrága hidegen préselt almalé)...ja és nem szíszaltot, hanem ásványit (remélem) Parajdról. Régebben töltöttem bele kis kólát is (personal EPO ) és pár csepp citromlevet, de mára leginkább az itt látott 3 összetevő maradt. A sónak van még egy itt nem említett jó tulajdonsága, tudniillik ízfokozó, így az erősen felvizezett dzsúsz is egészen finom tőle.
#205835 Maximum1... zasszonya tollaival ékeskedik a toleranciavetélkedőn.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz parandroid #205832 üzenetére
Nekem is... Mikozben egy rendes eMTB ott kezdodik, hogy 8000EUR, ami meg itt erosen ajanlott, az 13500.
Magyarorszagon az autok atlag erteket nem eri el egy ilyen eMTB, szoval nem vagom, ebbol hogy lenne tomegtermek.
Don't Tread On Me
-
parkr
őstag
válasz beleriand72 #205831 üzenetére
jó rá persze. aztán hogy mennyire válik be majd meglátod.
-
Toobee
veterán
válasz MPowerPH #205821 üzenetére
Olyan szomorú, mikor valaki nem tud a másik szemüvegén át nézni egy adott kérdésre. Mármint úgy általában szomorít ez el engem, az életemben is, a munkámban is, meg úgy általában mindenhol. Én egy iszonyatosan sarkos ember vagyok, mégis leginkább a nyitottság vitt előre (bármikor, bármiben). Szóval most írok az én szemszögemből, hogy nekem például miért lenne jó az ebike. Van egy olyan intézmény, hogy ebédszünet. Jönnek a fagyos reggelek, nincs már nagy kedvem 5.30-kor kelni, 6-kor meg találkozni a topiktárssal a benzinkútnál. Sötét van, hideg van. Viszont, ha jól osztom be a napomat, ebédidőben akár 70-80 percre is ki tudok menni, ami analóg bringával nekem egy maximum 500 méter szintes körre elég, tekinktve, hogy el kell jutni a domb lábáig is. Nagyon örülnék neki, ha egy ebike-kal ki tudnám ezt tolni 750-1000 méter körülre. Mivel nekem némi ebike tapasztalatom már van, azt biztosan tudom, hogy ugyanannyira (de inkább jobban) elfáradnék, a felsőtestemben, lábaimban pedig dupla annyi szint lenne, lefelé is, ami ugyanúgy kiveszi az embert. Szóval a limitált idő a kerékpározásra egy nagyon jó érv az ebike mellett, na meg a gravity fókuszú kerékpározás is.
Ezen a szemüvegen keresztül nem olyan nehéz megvizsgálni az esetet, de biztos lesz olyan itt, aki szerint ez is CSALÁS. Az újtól meg sokan félnek, ez is tök jól megfigyelhető az élet minden területén, erre a válasz általában az elzárkózás, elutasítás, karikatúra készítés. Egyfajta szegénységi bizonyítvány ez, tökéletesen leírja, hogy mennyire szűklátókörű az ilyen vélemények alkotója. Akinek inge, nyugodtan öltse magára.Aztán a ~15 kilós 160/150 bringával analóg módban azért letekertük a Mecsek 5 Peaks-t is, mégse gondolom, hogy hasztalan lenne nekem egyik vagy másik hajtási megoldás.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz parandroid #205832 üzenetére
A mi Neuzerünket kötve hiszem, hogy kúpolná bárki is, 45-ig rá tud segíteni Jó kis kínai elektronika, simán menüből állítható.
https://barbieripnk.hu/
-
Ringman
nagyúr
válasz Toobee #205840 üzenetére
nekem pl. ahhoz jó lenne az e-bike, hogy ha 25-30 km-es körzetben kellene helyszínbejárnom v egyeztetnem, akkor ne más közlekedési eszközt vegyek igénybe (jellemzően autót), mert vagy nagyon lassan érnék oda, vagy kihajtanám magam, egyik sem szerencsés.
a kettő közötti időkülönbséget a legtöbb esetben tudnám kezelni. (autó vs ebike)
-
rétisün
veterán
Shimano tárcsaféknél a különböző fékcsövek között mi a különbség? konkrétan a SM-BH59 és SM-BH59-JK-SS között? különböznek egyáltalán?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #205840 üzenetére
Van azért előnye is a merevségnek, legalább csakis rendes szelekció során marad meg valami a sok kacatból amiket kitalálnak és nem árasztja el a piacot mindenféle agyament találmány. Bár nem éppen idevág, de van ennek az elfogadás-kultúrának is extrém változata, amit éppen manapság tapasztalunk magunk körül, és ami nemcsak, hogy erőltet minden f@szságot lefele torkunkon, hanem normálissá, esetenként egyenesen követendő normává akar tenni mindenféle újat, furcsát, vadhajtást.
Ami gond az inkább az a hév és indulat amivel egyik tábor elutasítja, másik meg elfogadottá akarja erőltetni saját meggyőződését. Ezt szerintem hideg fejjel, személyeskedés nélkül és a lehető legkevesebb jelző használatával kellene megvitatni nem feledve azt sem, hogy az időkkel együtt mi is változunk és mai intenzív kardoskodásunk valami mellett, vagy éppen ellen, akár pár év múlva is már kínossá válhat számunkra.#205838 MPowerPH...ha lesz piaca lesz montiból is Duster.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Toobee #205840 üzenetére
Nem azzal van a baj. Hanem azt is el kell fogadni, hogy nem mindenki szeretne ezt... Mert nem. Tukmálni sem kell, meg leirni, hogy az analog folott eljart az ido, gaz olyat hasznalni, stb. Mert sokan mar itt tartanak. Ez meg mar magas lo. Es nem par 100k -rol beszelunk, hanem min. 2-3 millio Forintrol, ami valljuk be, rohadt sok. Nehogy mar ez legyen a standard.
Egyebkent hardcore vagy, hogy ebedszunetben mesz tekerni. Na meg a 70 perces ebedszunet is durva. En bringazok a munkaba, nyaron neha melo elott elmentem egy laza korre, felkeltem 6 helyett 5 -kor, es 7:30 -ra beertem. Zuhanyoztam, atoltoztem, jol esett. Neha hazafele mentem el kerulni egy rovidet.
Most a tel gazos, egy darabig biztosan bringazok meg, de reggel a sotetben nem megyek el. Ha tekerni akarok, akkor veszek ki 1 nap szabit, mert utalok idointervallumban rohanni.Don't Tread On Me
-
őstag
válasz rétisün #205843 üzenetére
a JK az J-KIT vagy Junction-KIT rövidítése, OEM dolog, azért hozták létre, hogy egy teljesen lelégtelenített, majd szétszerelt féket át lehessen húzni a vázon belül és össze lehessen szerelni a sor mellett anélkül, hogy újra légteleníteni kellene.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #205761 üzenetére
Megjelent egy új potenciális jelölt is. Rocky Mountain Altitude Powerplay.
https://barbieripnk.hu/
-
válasz Toobee #205840 üzenetére
Pont arról van szó, miszerint elfogadjuk, hogy egy csomó mindenre tök hasznos az ebike, szemben azzal, aki szerint _mindenre_ _is_ ebike való.
Már rég nem ott tarunk, hogy egy lusta disznó-e, akit motor is hajt, hanem hogy mekkora lúzer már az, akit nem. Meg hogy csak azért nem, mert drága, és nem tart ott a technika. Holott nekem akkor sem kéne a rásegítés, ha ingyen adnák, és 10 kilós lenne a bringa a motorral együtt. Mert egyszerűen nem. Én akarok tekerni, tök egyedül. És el tudom fogadni, hogy ezzel kisebbségben vagyok, sőt, még az arcom sem lesz tőle nagy, mert mire fel? 40 fölött kezdtem tekerni, sose leszek benne jó, de amit elérek benne, azt önerőből szeretném elérni. Ez ilyen egyéni perverzió.
Most erre megint az lesz a válasz, mint mindig, hogy ez én vagyok, ne ebből induljak ki. És körbe is értünk.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Mavic Mini Fly More Combo
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen