Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz jjeahh #206498 üzenetére

    Nem folyik. Ha a tarcsara olaj kerul, akkor a beteteknek is annyi. A nyikorgas a betetek anyagaban keresendo.
    Nalam 4 ev alatt nem hogy fekete lett a kek olaj, hanem kicsit kifakult. Sotetbol vilagos kekre valtott, ellenben soha nem puhult fel.
    Terheles fuggo is, ha megforralod a folyadekot, akkor cserelni kell. De azt erzed a fekkaron.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • velizare

    nagyúr

    válasz jjeahh #206498 üzenetére

    ha folyna, akkor látnád a betéteken, vagy mosás után a foltokat, ahol szivárog, mert a fékkar meghúzása kipréselné a lyukon az olajat. az a baj a fékekhez használt olajokkal általában, hogy nagyon korrozívak, rohadt könnyen megkötik a vizet, és ez a folyadék forráspontját nagyban lecsökkenti. na meg a legtöbbet keverni sem lehet egymással.
    ha jól emlékszem, akkor az sram dot 5.1es olajat ír elő, ez egy glikolbázisú olaj, és ez szívja a legjobban a vizet, afaik legkésőbb két év után cserés, akkor is, ha nem mentél vele.
    ha nyikorog mosás után, de megszűnik, akkor csak rászáradt valami, amit rámostál. pl. samponos víz. elvileg egy idő után elmúlik, nem? az olajos szennyeződés átitatná a betétet, és nem szűnne meg a nyikorgás.
    a teló más elven működik, ott az olajnak kennie kell az egymáson elcsúszó felületeket, arra más olaj is kell. ez nem agresszív, mint a fékfolyadékként használt olaj, jól is nézne ki, ha megmarná a szárakat... igen, van egy lehúzógyűrű, ami a szárról lehúzza az olajat, de egy vékony réteg akkor is rajta marad, ezt pótolni kell.
    de ez autók házi szervízeléséből származó tapasztalat, a bringás ezt módosíthatja, mondjuk inkább a sűrűbb csereperiódust tarton elképzelhetőnek.

    [ Szerkesztve ]

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

Új hozzászólás Aktív témák