-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Friczy
senior tag
válasz Napfénysüti #192727 üzenetére
Én is és a feleségem is bringával ment az oltásra. Valahogy haza is kell jönni
-
xy.zsolt
őstag
válasz Friczy #192797 üzenetére
így van.....én aztán maximálisan tárcsaellenes vagyok outin, de carbon kerekek esetén muszáj. Mázli, hogy az én szintemen a carbon kerék sem indokolt. És ez már így is marad.
Más, lassúdefektem van....víz alatt bugyborékolt. kivettem a belsőt, víz alá tettem és semmi.....a szelepnél sem. Most hagyom, hogy mi lesz
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #192798 üzenetére
"Aki figyelmesen teker mögötted az úgyis érzékeli ha fékezel előtte, aki meg nem annak legalább sziréna kéne"
Nana, én így törtem el a bordámat, szerintem aki elöl van, ha meg akar állni, ha kátyú van amit ki kell kerülni, ha le akar térni, vagy bármi ilyesmi, azt jeleznie kell a mögötte lévőnek, különben nagy baj lehet belőle. [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Teasüti
nagyúr
válasz parandroid #192795 üzenetére
Számlázni márkaszerviz hivatalos óradíjat számláz az adott munkafolyamathoz, aminek az elvégzési idejét a gyártó határozza meg. Ha valamit javítani, cserélni kell, már az árajánlatot így kapom.
A gyártó, aha...
Persze, én is ilyen árajánlatokat kapok, de azt kétlem, h a gyártó számolja ki. Nekem legutóbb fék felújítás volt. Ne gondolj nagyra, új tárcsa és betét. Egy tengelyen. A szerviz 3 órát számolt. Én másfél alatt megcsináltam elsőre otthon a kurblis emelővel, gyári kerékkulccsal és megforgattam a négy gumit is (ez az út szélén azért eltart egy darabig). Ezt egy rutinos szervizesnek egy felszerelt műhelyben meg kell tudni oldania nálam gyorsabban. Mire fizetnék két órát extrában? Na?
Nem lehet, h bő ráhagyással számolnak mégiscsak?
De nincs azzal gond ha te a nagy könyv szerint jársz el, csak ne zavarjon, ha tartják neked a markukat a mesteremberek!
A hozzád hasonlókból - főleg nyugaton - nagyon szépen meg lehet élni amúgy, szóval én őszintén támogatom eme hozzáállást. Csak gondoltam bedobok pár gondolatébresztőt. De hatástalanul.A falon logó diplomán rajta van a kettes is, vagy csak hogy "képesítést szerzett"?
-
xy.zsolt
őstag
válasz jjeahh #192806 üzenetére
Mikor 20cm-re megyünk egymás mögött a szélárnyék miatt akkor úgyis mindegy Egyébként meg igen....jelzünk mivel közös érdek. Én max az osztrák jó utakon vagyok hajlandó szélárnyék miatt közel menni máshoz. Amúgy is ritkán tekerek ezerrel társaságban. Nálam ez egyéni sport, így is edzek.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
csurgoi
aktív tag
válasz XZoli #192525 üzenetére
Mind többször találkozok én is ezzel a jelenséggel mikor bringázok, vagy fotózni megyek.
Különösen vidéken jellemző , ahol a paraszt hozzájut egy kis földhöz és akkor terepruhába öltözve, légpuskával Rambot játszik.https://500px.com/stevetailor https://www.flickr.com/photos/128564341@N08/
-
arcitec
addikt
Autó szervíz. Nem akarok trollkodni, de szerintem, németben a mentalitás okán, kicsit talán más a hozzáállás. Úgy egyébként meg mindenhol lehet találni kevésbé értő szakit. Egy jó szerelőt kell találni és kitartani mellette. (Ez a bringára is igaz. ) A márkaszervizek meg rá vannak kényszerítve a cseréld ki gyorsan és jöhet is a következő ...
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Véget vetek az offnak és nyelvtannáci leszek: szerviz és nem szervíz, semmi köze a vízhez. Két nap alatt vagy tucatszor lett leírva rosszul.
-
arcitec
addikt
válasz lsebestyen #192811 üzenetére
Kár fáradnod más is tudja, csak elütés és mire javítva lehetne már lezár ... Sajnos kevés a módosíthatósági idő. Csak, hogy OFF legyen.
[ Szerkesztve ]
-
válasz xy.zsolt #192798 üzenetére
Alapból hátul nem villogok. Van egy stabil hátsó fény, ez kezd el jóval erősebb fénnyel villogni, ha fékezek. Elég figyelemfelkeltő. Amúgy főleg az autók, egyéb bringások miatt ‘kell’, ha valakivel együtt tekerek akkor sem árt, de neki tudok szólni.
Van egy videó a linken, érdemes megnézni, elég jól jutatja, bár élőben talán még annál is látványosabb.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
CragON
aktív tag
válasz Hasaggymeg #192791 üzenetére
El is hiszem, nehéz féken tartani azt a szép cube-ot.
-
Friczy
senior tag
válasz arcitec #192785 üzenetére
Mit értesz az 1) pont alatt (folyamatos rásegítés)? Ha tekered, megy a rásegítés is. Jobbaknál nyomatékérzékelővel.
Igen, a súly valóban sokkal nagyobb. A lépcső, illetve esetenként a vonatra fel/leszállás az komoly próbatétel, de eddig megoldottuk.
A meddig bírja jó kérdés, egy Szentendre-Két bükkfanyereg-Pilismarót-Királykúti nyereg útvonalon úgy kb. 85 km-nél fáradt el az akku (van tartalék). De könnyebb úton Bp-Siófok távot spórolósan meg lehetett vele tenni rátöltés nélkül (500 Wh az akku). -
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #192813 üzenetére
jogos, félreolvastam a folyamatos villogást hátul
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #192800 üzenetére
Muszáj, már nagyon elment a téma más irányba...ugyanakkor megkérek mindenkit ne személyeskedjen a belelóg a kezed a bilibe, fingod sincs az iparághoz, látszik, hogy nem értesz hozzá stb.-stb írásokkal, maradjatok az érveknél, nem kell egymást sértegetni. Köszi.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
-
Friczy
senior tag
válasz Somatom #192818 üzenetére
Szerencsére nem sokat kell lépcsőzni, mert kertes ház. De volt már rá példa, hogy fel kellett vinni harmadik emeletre, a liftbe nem fért be De egy-egy aluljáró, vasúti peron, stb. is volt már, hogy útbaesett. Nem próbáltam sétáló módban felvinni, de levitelkor a sétáló mód sem segítene sokat.
Két éve volt egy szép történet. Békéscsaba környékén töltöttünk egy hetet, az utat úgy oldottuk meg, hogy oda-vissza Szolnokon foglaltunk szállást egy-egy éjszakára, így napi kb. 100 km síkon, azt bírja az akku, éjszaka feltöltjük, és akkor jöhet a másik százas. Ez egy nagyobb társaság volt, mi ketten mentünk le bringával, mások autóval, vonattal, változó. Egyik barátunk vállalta, hogy a csomagokat elviszi autóval, az akku kulcsa viszont véletlenül egy olyan mez zsebében maradt, amit szintén bepakoltam a csomagba, és ez este Szolnokon derült ki. Akkor épp olyan szállást kaptunk, ahol tetőtérben voltunk, és egy kicsit padlásfeljáró jellegű szűk lépcső vezetett fel. Konnektor viszont csak a szobában volt, úgyhogy azon kellett felvinni a bringát, hogy fel tudjuk tölteni. Szép történet volt -
Nutra
tag
válasz Runner_fxr #192777 üzenetére
Runner_fxr Arra szerintem nem jó a pedelec, hogy egy másik sportba behúzd az asszonyt. A terep és a trekking azért nagyon más. Ha nem jön be a terepezés, akkor hiába a rásegítés.
-
Nutra
tag
válasz parandroid #192781 üzenetére
peterkeT ez a pedál dolog is olyan, hogy max rávezetni lehet. Párom még azt sem engedte, hogy az alap taposót, amivel a trekkinget vettük, egy kicsit jobb és könnyebb fém taposóra cseréljem.
A lányom meg kölcsönkapott országútival elsőre ment spdvel egy 2,5óra körüli Tisza-tó maratont - miközben minden iváshoz meg kellett állnia, mert az még nem ment neki. Akarta és akkor azt nem állítod meg. (Igaz, volt 10+ év spinning spd-vel, de ott ugye más a kihívás...) -
Somatom
veterán
A kontár, magánember autószerelőm elköltözött Érdre és ki kéne vinnem hozzá az autómat. Van vkinek útvonalötlete visszafelé Érd és a Farkasréti temető közötti szakaszra? Onnan már "hazatalálok". Nem muszáj aszfalt, lehet erdő is.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
szkuvi
tag
válasz bringasisti #192754 üzenetére
Köszi, felírtam
xy.zsolt, igen, ezzel érkezne majd, lehet hogy megkérdezem, tudnak-e valami hasonlót mint amit andrisbandi ajánlott, és akkor fennmarad ez a külső. -
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #192819 üzenetére
Bocs és amikor TE nekiállsz muglizni az nem személyeskedés?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #192827 üzenetére
Élcelődni viccelődni azért szabad.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #192777 üzenetére
Először fura volt az a piros kulacs az asztalon.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
Ma 2 fura dologgal szembesültem: az egyik, hogy a haverom új hajtást vett és a váltón a B screw túl rövid . Ilyent sosem láttam. M5100-as Deore váltó.
A másik, hogy a pulzusom felfele felment 203-ra . Lehetséges, hogy a max pulzus idővel nő? Tavalyig 193bpm volt a max és kizárt, hogy méréskor nem hajtottam ki magam teljesen, többször is megmértem, mindíg 193 lett a max 25%-os emelkedőn is. Tavaly októbertől viszont néha kihajtom magam az új haverok miatt, szal nem szokásos nyugis tempóban megyek és idén tavasszal először felment 195bm-re, majd asszem 197-re és most 203 az új rekord .
+ 1 dolog: haverom bringáját tyúkbelesítettük, elsőre tökéletes lett, sehol nem ereszt. Kínai szalag, Stan's tej, Schwalbe szelep, Rocket Ron.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #192831 üzenetére
Így van. Gondolom más váltófül kellene hozzá, vagy hosszabb csavar. Rákeresve elég általános probléma, nem is értem miért spórolnak ezen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #192833 üzenetére
Persze, Deore CS-M5100 11-51 fogaskoszorú, Deore RD-M5100-SGS váltó, 32T SLX lánctányér a hajtókaron. A fogaskoszorút és a váltót groupsetként is árulják, egymáshoz tartoznak, egy széria.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #192836 üzenetére
Még erre is kell figyelni? A csavar csere nem oldja meg amúgy? Simán lehet, hogy rövid, de ha ez a gond, akkor nem is értem miért nem csomagol a gyártó a váltóhoz kétféle méretű csavart.
A pulzushoz: a nyugalmi pulzusom február óta 80-85-ről lement 55-re, alakul. A szeptemberi 45bpm-re még gyúrni kell .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
Társat keresnék Mór környékéről Országuti bringázásra!
Van esetleg valami csoport ahol lehet társat keresni? Móron élek, de sajnos csak szombatonként érek rá bicajozni. -
cobranco
csendes tag
"Bringával egy soha nem létező vasútvonal mentén"
A hely nem annyira látványvilágával, inkább hangulatával teremt különös atmoszférát az ide látogatóknak. Egy „abandoned –túra” története, filmes dokumentációban…
["Halva született project" avagy a Felvidéki fantomvonat nyomában 2020. /Szlovákia/ 2K 1440p]
Útvonal: Csetnek-Martonfalva-Nagyszabós-Slavosovsky tunnel-Koprasky tunnel-Mnisansky viadukt-Barátelke-Hizsnyó-Lupény-Mikova-tó-Vizesrét-Nagyrőce/ Revuca/-Murány
Túrabeszámoló: [link]Túráim,videók itt: http://cobranco.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #192837 üzenetére
Hát ez az, cserélnél ezt-azt, aztán mindig van valami amiért nem jön össze a frissítés... én a vázhoz néznék valami hosszabb váltófület. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #192841 üzenetére
Ja, látom van alis is. Továbbítom a srácnak.
Hasaggymeg: ja, lehet szétnézünk majd itt, most megfordította a csavart és így elég hosszúnak tűnik, csak macera állítani rajta. De működni működik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Intruder A 6 #192840 üzenetére
Van FB csoportjuk, csak én nem is országútizom, meg nem is fészbúkozom, de ha nem találod őket, megpróbálok keresni kontaktot, és megy priviben.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
gabor128
aktív tag
Üdv,
Van valahol elérhető Kross-os katalógus, ahol össze tudom hasonlítani az egyes típusokat, hogy miben térnek el?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabor128 #192848 üzenetére
Erre gondolsz? ...bár most elég sz@rul műxik.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz parandroid #192781 üzenetére
Nálunk sajnos ez a közös terepezés nem jött be, de az becsületére váljon, hogy amúgy lazább útvonalakon, ha nincs rengeteg emelkedő, bírja a távokat. 100-120km/nap többször is volt már és nem panaszkodott, hogy baj lenne.
Terepen használva, rendesen mtb-ként az E-mtb-ot, amúgy semmi értelme a szoftveres hekkelésnek. Az egy dolog, hogy bukod a garanciát, de értelmes távokat úgy sem lehet menni, mert nagyon gyorsan lemerül. Aztán csak kolonc lesz a nyakadon a bringa. Normálisan oda kell tenni magad és csak akkor kérni segítséget ha feltétlen muszáj. Persze nem vagyunk egyformák, mindenki más igényekkel rendelkezik. Egy 20km/h körüli átlag montin már egész jónak mondható. Hova nem elég a 25? A többség 20-as átlagot nem tud menni analóg montival, főleg nem trail/enduro-val. Minek tuning? Lefelé meg olyan gyorsan jössz amennyivel csak mersz. Persze városban van létjogosultsága a nagyobb átlag tempónak, az biztos, de bárkinek a kezébe nem való egy szoftveresen sebesség korlátlan pedelec.
#192823Nutra:
Pedig eleinte úgy tűnt, hogy érdekli, de nem jött be, el kell fogadni, én nem is erőltettem, tudunk együtt bringázni így is, csak nem terepen.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gitáros topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- SSD kibeszélő
- Dark Souls sorozat
- További aktív témák...
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Tidradio td-h3 rádiót keresek!
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest