- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #188348 üzenetére
Hasaggymeg ijesztgetett annó, hogy a 4 dugattyús fékkel majd hátha mégtöbb bajom lesz, mint a 2 dugóssal, nehezebb lesz beállítani, de egyelőre úgy tűnik, inkább könnyebb vele az élet, talán mert beállításnál, amikor a féknyerget rögzítem, eleve jobban megadja a szögét a villán. Aztán ott még nem tartok, hogy ne egyformán járjanak a dugattyúk, majd akkor lehet, hogy megbánom - mindenesetre a 4 dugattyúsoknak nagyobb a fékbetéte is. Azt alá is kell támasztani valamivel, szóval gondolom az van, hogy büntetlenül nem növelhetnek. Eddigi pár fékem alapján egyébként úgy tűnt, a felfekvő felület méretének azért köze van a fékerőhöz, akár a fékbetét, akár a tárcsa kialakítását nézzük. Volt pl. agyon könnyített tárcsám, amiben több volt a kivágás, mint az anyag a fékfelületén, és gyengus is volt..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
MC Pite
veterán
válasz Hasaggymeg #188316 üzenetére
Kicsi a betét magasság. A hossz egydugattyúsnál elég. Autóknál kicsit más, ott ahol már 4 dugattyú van, ott már hosszú a betét, alapból az úszónyergeseknél ott is magas inkább.
Szoktam azért némi mozgási energiát gyűjteni ami hővé és fékporrá alakítok .
Csokicsibesz, megnyugtató hogy nem fogunk a boltban az utolsó féken összeveszni. Meg úgy nézem bikemagen se sokat vagy a technikai topikokban.6030D: Mikor 45ről kell 15re lassulnod, akkor mozgási energiádat hővé alakítod, hirtelen 1-1.5kW-ot szabadítasz a fékekre. Na, tehát 1,5kW az X, vagy 0,7X felületen oszoljon inkább el? Ezért van hogy agresszíveb fékek nagyobb betétet, több dugattyút használnak, a lightosabbak meg kicsit.
Amikor normálisan tekerek, nem pogózott nálam egyik teló sem, bár relatív sportosra szoktam állítani (de nem pattan vissza a bringa leejtve, teszem hozzá a RS és Manitou ebben a 'tesztben' jobban szerepelt mint a foxok). Régebben mindig SPV-s tagjaim voltak, azzal finoman be tudtam állítani a bringához, terephez mennyi legyen a negatív kamra ellennyomása. Hetekig tököltem a foxokkal, mert úgy akartam beállítani mint a többit, de mondták ismik és szerelő, hogy engedjem el, ezen nincs egy olyan beállítás, ez pogózik nyitva, ezen használni kell a kis kart. Úgy ilyen lett, majd tényleg elengedtem, nyitottam lejtőzősre fújtam, és alapon most a középső álláson használom.
De simán lehet hogy én vagyok gyenge, és felfelé csak szépen pörgetek, húzok a pedállal, és azért nem nagyon pogózik a gép (tag leheletnyit, ennyi elfér). Mondjuk sok embert úgy látok tererni, hogy a merev gép is pogózik alattuk, szerintem iszonyat pazarolják az energiát, nekem nincs annyi fölös<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
őstag
válasz MC Pite #188353 üzenetére
ez a földön pattogtatós "teszt" igazából semmit nem árul el a teleszkóp teljesítményéből, csak egyetlen dologra ad választ, hogy mennyi a pillanatnyi nyomásérték mellett a threshold ahol elkezd mozogni a villa.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Csokicsibesz #188354 üzenetére
a mostani Sram weblapon nincs fent a márkák között az Avid különálló márkaként.
a termékek fent vannak, de felül a Sram, Rockshox, Truvativ és Zipp márkák szerepelnek csak
így nyugodtan mondhatjuk, hogy az Avid megszűnt önáló márkának lenni, és így egyenlő a Sram-al.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #188352 üzenetére
Sokat tököltem én már azzal, hogy a 2 dugattyú hasonlóképp mozogjon, ebből következtetve gondoltam, hogy esetleg négy együtt-mozgása talán még nehezebben elérhető...ugyanakkor ha keresztben mozognak együtt akkor már megint jó, hisz a lényeg, hogy ne tolja a tárcsát egyik irányba sem fékezéskor. A másik meg pont ezt akartam írni, nem hiszem véletlenül ekkora a tárcsa/betét, arányaiban, súlyt és sebességet, illetve gumitapadást is figyelembe véve biztos nem lehet rosszabb mint az autó, vagy motornál, és növelése a féktest, egyben a súlya növelésével járna.🤔
#188353MC Pite...egyrészt nem vagyok becsatolva, másrészt gyakran bólogatok az emelkedők végén ami azért valljuk be minden csak nem a rettenetes erőnlét jele. A Judy, keményre fújva is pogózik, akár síkon tekerés közben...igaz az SBS (kispukliérzékenyésége) parádés, az nagyon tetszik.
#188355f4lcon+MC Pite...az enyém biztos odaragad a fölhöz ha így elengedem, max egyet ha pattan, már próbáltam. Pedig súlyomhoz van fújva és első gumiban 1,8bar van.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz f4lcon #188356 üzenetére
A termék meg a márka az teljesen más.
A Sram fogta és felvásárolta az Avid-ot (illetve a Céget aki tulajdonolta az Avid márkát) és beolvasztotta magába.
De ettől az Avid fék az nem lesz = Sramal. Nem az volt, hogy fogták és átcímkézték az eddigi termékeket, hanem újakat fejlesztettek.
Vagyis egy 2021-ben legyártott Sram féknek az év világon semmi köze az Avid márkához. Az Avid mint márka és mint termék már csak egy emlék.
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #188357 üzenetére
Én az új villán tekergettem a piros és kék bizbaszt is (nyugi... ), és akkor jutottál eszembe, amikor teljesen le volt véve a visszaút csillapítás (ez gondolom a visszapattanást is befolyásolná, de ilyet nem próbálgattam). De rátekertem egy picit, és meg is szűnt az észrevehető bólogatás. Én kezdem azt gondolni, hogy inkább tekerési stílus függvénye (IS).
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ivana
Ármester
válasz Csokicsibesz #188358 üzenetére
Ez egy rohadt nagy baromság. Ugyan azok a mérnökök fejlesztették tovább, ugyan azt a terméket. Az, hogy mi van ráírva kb. mindegy. Ez olyan, hogy az SRAM láncok, váltók stb. fejlesztése Németországban van, a szintén felvásárolt Sachs mérnökei találták ki az egészet.
-
MC Pite
veterán
Ami szerkesztésből kimaradt:
Autóknál 400-450° az utcai betétek hőhatára, 550-650°a sportosabbaké, afelett már versenyfékekről beszélünk ami hidegen nem is fog gyakorlatilag. A shimano szerint nyertem 50°ot a bordás betéttel (50et azzal ha fémes és nem gyantás?), 50°et az Icetech tárcsával és még 50°et a Freezával. Sőt, itt már 140°ot hazudnak a freezára a simához képest
Igen, nekem is még az őskövület Avidjaim voltak, a Sramokról már sok vegyeset olvastam. És azt se tudom most mit vennék ha vennék, kb bármelyikre keresek van jó és rossz tapasztalat is a neten. Mondjuk iceteches cuccokra mikor ráolvastam, akkor kevés pozitívat találtam a tulajoktól, de nyilván az is elég sokaknak. Pedig mi lenne ha normális gumikkal mennék újra normálisan lefelé? Mondjuk ott nekem már fékerőben és adagolhatóságban is kevés lenne ezt a mostani, de lightosan kisgumikkal elég.
f4lcon : Nem is azt mondtam hogy ez a tökéletes módszer az érzékenység meghatározására, de egy teszt ez is, viszonyításnak a saját ismert cuccon megteszi. Szóval azt próbáltam szemléltetni hogy középkeményre fújom (ahogy a SAGból is láthattátok), de attól még érzékenyek a rugózó elemek. Azt biztos, ezt a butább villák/tagok nem tudják hogy ilyenkor megindulnak, de nyilván ennek még kevés köze van ahhoz hogy mozog az egész, bringással a hátán.
Nekem elől 1.6, hátul 1.8 van a Scottban átlagban.ZolkoW, többiek: Ti mennyit, hogy hangoljátok a telókat, tagokat? SAG, csillapítás, vagy low/highspeed compression ill linearitás/progresszivitás karakterisztika (tudom, van ahol olajmennyiséggel lehet csak állítani, de a Recon/Revelationjaimnál így ment amik Solo Airesek vagy Air Uturnosok voltak)? Én középkemény, érzékeny megindulás, progresszív útra lövöm be, épp annyi visszaútcsillapítással csak, hogy ne rúgjon vissza ugratásból.
Nálam az első 2-3 nap próbakörök és jegyzetelés, az első egy hónap az tesztelgetés mire úgy működik ahogy szeretném, vagy ha azt nem tudja, veszek bele olyat ami úgy működik ahogy szeretném . Plusz olajat is úgy választok, hogy hidegben is használható legyen (főleg az SPV-s tagoknál volt kritikus).
Vagy ezt nem mindenki rugózza ennyire túl?[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
őstag
válasz Csokicsibesz #188358 üzenetére
ezen még rugózhatsz, de a Sram fékek eleve azért léteznek, mert megvették az Avid-ot
és tévedsz, volt Avid-Sram fék például az XX
így az állításod, miszerint az Avid fék nem lesz egyenő a Srammal megdől.
ha nem vette volna meg a Sram őket akkor az összes mostani Sram fék Avid néven futna
te összekevered azt, hogy mi van rálogózva azzal, hogy ki fejleszti őket.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZolkoW
őstag
válasz MC Pite #188361 üzenetére
A legmérvadóbb személy vagyok ennek a megosztására, miután nálam a bicikli alapból a fullmerevet jelenti, kis jóindulattal még az elöl rugózós is annak számít
Ennek megfelelően vagyok hajlandó költeni rá, bár nemrég én is majdnem túlgondoltam, de szerencsére boltban egyszerűen nem lehet venni olyan villát, ami minden GEOMETRIAI paraméterében passzolna az elképzeléshez, a Foxokat mondjuk az áruk miatt meg se nézem.
Így aztán első lépésként felfújom a gyári ajánlás szerint, és párszor még viszem magammal a pumpát, de jellemzően ehhez képest csak engedni szoktam belőle. Mivel az enyémeken csak visszaút csillapítást lehet állítani ezen kívül (meg a Rebán lehetne a negatív kamranyomást), azzal még lehet, hogy molyolok pár állást kipróbálva, aztán ennyi. Ha sikerül elérnem, hogy simítja az utat, de nem is bólint be zavaróan fékezéskor, meg fel sem ütöm, akkor boldogan használom, ha 2-3-4-5 lépésben sem, akkor elkönyvelem, hogy ez ilyen, és elkezdem újból nézegetni az eBayt Niner, Salsa, Trek, és hasonló karbon villák után kutatvaRS-ből a ~2014-es dual air-es Reba van, meg a mostani Judy, ezeknél egyékbént alig érzek különbséget a visszaút két végállása között, míg a Raidonnál bőven érezni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Ringman
nagyúr
a cube/alexrims RA 0.8 CX felni ahogy nézem papíron nem tubeless, de mások már ettől függetlenül sikeresen átalakították.
milyen szalagot+kitet javasoltok?
a skinwall schwalbe g-ene allroundra (min. 3.0 bar a nyomás) is rá van írva, hogy tubes only, pedig gyártó szerint meg mindegyik tubeless. -
MC Pite
veterán
válasz ZolkoW #188366 üzenetére
Áh, van megint Judy, Solo aires? Ezt átaludtam
Végülis ez kb elég is. Sok ismerős elég nagyvonalúan kezeli a setupot, ami nekem fura, engem idegesít a hintalózás meg ha kirázza a lelkem vagy kirúg vagy belassul .Mondjuk sokat spórol az ember időben, ha nem kell az elejét és a hátulját összelőni (ami megindulásban és felkoppanásban is sose fog teljesen sikerülni)
Talánnkiderült már, de én se vettem külön foxot. Sokat próbáltam, de nem érintettek meg. Ami jól mozog, kapcsolgatni kell, azt meg nem szeretem (a twinlocot sem, de ez belefér; kár hogy kijött a rugó belőle, így lefelé folyamatosan zörög).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MODERÁTOR
Valaki rendelkezik Manitou Markhor villával? Érdekelne, hogy használható-e RLO kar nélkül. Nézegetem a Big9 600-as bicajt, de én nem akarom remote lockout használni... Simán kivehető belőle a rugó és kész, vagy nem ennyire egyszerű?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #188359 üzenetére
Ezt a visszapattanósdit én sem gondolom túl, véletlenül vettem észre mert mosás után mindig pattogtatom, hogy menjen a víz lefele róla. Az érdekes viszont, hogy míg a Manitounál mindig szinte minimumon volt a visszaút csillapítás, itt pont a másik végén van a max előtt egyel (illetve ajánlja, és kell is), másképp le-fel hintázik. Egy biztos, minél keményebbre fújod annál erősebb visszaútcsillapítás kell ahhoz, hogy ne rúgjon vissza.
MC Pite...én eleinte állítgattam össze vissza, aztán elegem lett és most úgy állítom, hogy a legdurvább helyeimen is lejőve maradjon egy cm körüli tartalék. Amúgy múltkor leengedtem és kimozogja az egészet, koppig. (Judy Gold RL)
mobal...nem hiszem kellene bármit csinálj, nyugalmi állapotban a rugó laza, vagyis működni hagyja a telót...azt, hogy lehet-e így mászni vele rendesen, nem tudom, ki kell próbálni a kizáró leszerelés előtt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MC Pite #188361 üzenetére
Pedig mi lenne ha normális gumikkal mennéL újra normálisan lefelé?!...azzal a kis módosítással mintha nejemet hallanám minden defektem, esésem, stb. alkalmával.
#1883756030D...észre vennéd ha egy Rebásra matricázott XCT-re cserélné? 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #188373 üzenetére
Maga a lockout funkció kéne csak nem kormányról, hanem villáról.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
6030D
Ármester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #188378 üzenetére
Nézd csak meg nem friss a matrica?
mobal...ha mégis használni akarod a kizárást (és miért is ne) akkor nem értem miért nem jobb kormányról, mint hajolgatni? ...sőt, valszeg még költekezned is kell egy olyan műanyag karra, mikor más ráfizet, csak hogy ne kelljen lehajolnia.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Tothgera30 #188372 üzenetére
Azért ez igen! Nem ismerem a munkásságodat, szóval nem tudom, ez milyen hajtás, de érdekel. Ha önismétlés lenne, linkelj nyugodtan egy régi posztot. Amúgy én szeretem ezeket az egyszerű színeket is, marha jól néz ki a fekete-fehér. És merev villa! Kormányod milyen széles, illetve milyen méret az egész bicó (nagyobbnak tűnik, mintha az én méretem lenne), illetve mi az elsődleges felhasználási terület (felület)?
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #188379 üzenetére
Maga a funkció jó, de a kar kinézetét egy full matt környezetben nem tudom szénepk találni. Nekem nincs szükségem arra, hogy ott legyen nem használom annyit. Viszont ha tudom, hogy a következő 40 km-t mondjuk orsázgúton teszem meg akor mehet a keményítés. Lehajolok és elforgatom a villán a kart. Majd vissza.
Ha jól látom a kitben ez található:
A rugó és a középső műanyag elhagyása után vajon a kar simán zár nyit?Szerk.: az apró hülyeségek... tudom.
[ Szerkesztve ]
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #188372 üzenetére
Szép. Engem az érdekelne, hogy milyen az alis tányér?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Friczy
senior tag
válasz Ringman #188227 üzenetére
Az szerintem mindegyik normális agydinamós lámpánál alap, hogy hozzá lehet kötni a hátsót, hogy az első lámpa kapcsolója a hátsóra is vonatkozzon (mellesleg műszaki előírás is, hogy az első és a hátsó lámpa egyszerre legyen kapcsolható).
A fekvőbringán olyan agydinamó van, amit lehet kapcsolni, de kapcsolja is magát, ha sötétedik. Nem igazán szoktam érezni a különbséget tekerésben a be- illetve kikapcsolt világítás közt. -
Alg
veterán
válasz parandroid #188380 üzenetére
Múltkor erre a fekete-fehér szettre csorgattam a nyálam éppen, nagyon bejön így ahogy van (a láncot még kicserélném a fekete bevonatos Connex-re ):
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Híazangyalát, ez is jól néz ki ezzel a karbon vázzal, meg az aero kerekekkel... Valami ilyen kerekek kellenének nekem is, de aztán mindig örülök, hogy nem ilyen. an, amikor fogok valami alattomos kátyút.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #188259 üzenetére
Jártam úgy, hogy az első ugrott. Megvolt a szokásos lánc és hátsó sor csere, aztán hajrá. Nem vagyok egy sebességbajnok, elöl többnyire a kis lánckereket használtam (50/34-es hajtómű), így aztán az kopott el erősen. A kisebb emelkedőn még elvoltam, de Kóspallag-Szokolya közti részen annyiszor ugrált, hogy már nem lehetett rajta felmenni, fel kellett tolnom. Onnantól végig az 50-es lánckeréken tettem meg az utat, az szinte új volt. Szóval tud ugrani az elsőn is, tapasztalat.
-
Friczy
senior tag
válasz MC Pite #188264 üzenetére
Félreértesz. A fejlámpa biztos nem rossz, de normál közlekedésben az nem elég. Kormányra, rogzített, vagy lejjebb, tök mindegy, a közlekedők azon a részen figyelnek fel a lámpára. Ha ott van egy egyszerű vlllogód, ami arra alkalmas, hogy látszódj, és magadnak a fejlámpával világítasz, az simán megfelelő lehet. És nagyjából azt veszem ki ebből a hozzászólásodból, hogy ez megvan.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #188379 üzenetére
Az én montimon is a teleszkópon van a Lock....egy pillanatig sem gondoltam soha, hogy jobb lenne a kormányon, +1 madzaggal.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
MC Pite
veterán
válasz mobal #188381 üzenetére
Megértem, én is leszedtem az összes RS-ról. De úgy tudsz tekerni hogy oúton pogózik a rendesen beállított villa?
Ránézésre jól fog működni, csak a bowdenneknsegít a rugó.Friczy: Persze, a villogó mindig a bringán van. De sötétben ettől is feltűnőbb a fényvisszaverőm, amiből van a vázon is, meg főként a küllőkön.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #188329 üzenetére
Ha nem lennének rajta karcok, azt hinném, hogy új hajtóművet mutogatsz
Hátul valóban hamarabb ugrabugrál el, aminek gondolom az is lehet az oka, hogy ott azért nincs annyira feszítve a lánc, könnyebben felmászik a fogakra, míg a hajtóművön az érkező lánc feszes.
Itt vannak az ígért gyönyörűséges képeim:
Lánckerék kopott, lánc vadonás új, még a gyári lekvárral agyonfedve:
[kép1] Nincs feszítve a lánc, szépen csücsül a helyén
[kép2] Hajtással ellentétesen, a fogak gyakorlatilag érintetlen oldala felé annyit változik a dolog, hogy lekonyul az asztallap, amin van a satu
[kép3] Hajtással megegyezően, a fogak kopott oldala felé húzva a láncot viszont szépen felmászik a lánc a fogakra, különösen a lánckerék két szélén
Ha jól megnézed, akkor gyakorlatilag az összes görgő eltávolodott a helyéről. Gondolom alaposan megtaposva még jobban kiemelkedik, ami miatt egy idő után mindegy, hogy hány fogas a lánckerék, meg fog ugrani. Friczynek is ezért lehetett csak akkor gondja, amikor fel kellett másznia meredeken, mert akkor több erőt akart kifejteni.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
nszabolcs94
csendes tag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni új bicikli vásárlásában. Főleg városban használnám, de ott elég tempósan patkáról fel le, de hétvégenként szoktam földúton és erdőben is csapatni csak úgy szolidan. Amit mindeképp szeretnék bele az hidraulikus fék és állítható teleszkóp. Eddig két típust néztem ki, egy gepidát [link] és egy kellyst [link] .
A max keret az 300 ezer. Szerintetek e kettő közül melyik a jobb választás, illetve mit tudtok még ajánlani?
Előre is köszönöm a segítséget! -
MC Pite
veterán
válasz jjeahh #188396 üzenetére
Én nem sűrűn járok így, ellenben az Air Uturnnel sokszor sikerült 110milivel lemennem 140 helyett .
Amíg hozzászoktam a foxhoz/twinlockhoz, volt hogy közepes állásban maradt, de ... Na mindegy, akinek nagyon pogózik,tanuljon meg spd-vel odafigyelve tekernilockoljon .
Komolyan nem értem, tisztességes fékezésnél összecsukja ember a villát, ha hintázik felfelé. Amúgy felfelé is terepen megyek, azért se lockolnék, az is energiát vesz el. Sparkon a középső állás csak olyan, mint a többi bringámon alapból volt, az se fog sokat vissza ha úgy marad. Fáradtan, dekoncentráltan sima úton próbáltam ezen is a lockot, de ritkán van rá igény.Két kérdés a lockosoknak, milyen guminyomás (milyen méret mellett) és milyen sag-ot használ aki sokat zárja mert pogózik? Nálam elől 1.6b 27,5*2.25, 20-22% sag.
Szerk: Aki időre/dobogóra teker, azon ismerőseim max kiállós sprintnél lockolnak, grammra és szemre is bántja őket a sok bizbasz a bringán.PS:Angolul hogy hívják a pogózást?
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- EA Sports WRC '23
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen