Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
INTELligent
senior tag
Amellett, hogy koszos a sor ( ), szerintetek ez a hajtás elbír még egy láncot? Meglepődve tapasztaltam, hogy már az 1.0 is belesik (holott nem annyira régen még csak a 0.75 esett bele), úgyhogy cserélném a láncot.
Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Alg
veterán
Alis pressfit tool:
Tökéletesen tette a dolgát, semmi kalapálás, gányolás, fadarabbal püfölés nem kell, fél óra sem volt és kijött a két gyári FSA csapágy és simán bement helyette egy pár SKF 6806 2RZ.Gyönyörűen forog, és eltűnt a csúnya kereplő hang.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #187301 üzenetére
Csak én látom úgy, hogy ez hibátlan? Amúgy a sajátomat már meg sem nézem, ha valahol ugrik a lánc, cserélem. Elöl amúgy sem tudom megitélni mikor van elkopva, mert újan is olyan, mintha kopott lenne.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Alg
veterán
válasz Maximum1 #187304 üzenetére
[link]
Ő az, 100%-ban megegyezik azzal ami az alis meg a customer review-s fotókon van.
A "24-30" feliratú nagy kupak pont megtámaszkodik a BB30 shell szélén, tehát a lakkozást sem kell félteni.Karton dobozban jön, benne szépen szivacsban az alkatrészeknek, mindenek megvan a saját helye.
Ennél itt Bécsben drágább a szerviz óradíja, és tényleg gyerekjáték volt a csapágycsere. Loctite-ot mondjuk nem raktam alá mert baromi drága a 641, de remélhetőleg jól illeszkedik és elég a zsír. Ha recsegni fog akkor vennem kell még azt is és azzal összerakni.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz INTELligent #187301 üzenetére
A hajtómű többet is elmegy még, a sor talán még egyet...régi láncot ne dobd ki, ha megugrik a kopottabbakon (5-6) akkor vissza tudd tenni az új sor érkezéséig. Az új lánc hamar megmondja elmegy-e még.
jjeahh...ha húzásnál kezd a lánc felmászni a fogak hegyére és úgy el tudod húzni a tányér közepén a fogakról, hogy átlátsz akkor a végét járja.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz jjeahh #187303 üzenetére
Egyszerű: ha random elkezd ugrani a lánc, akkor az első sor kopott.
Tavalyelőtt feltűnt ez az ugrabugra, kicseréltem a kazettát, de az ugrabugra maradt. Kicsieréltem a kicsi és a közepes lánckereket, eltűnt az ugrabugrálás.
Nem tudom, mennyire látszik a különbség, a felső a friss: [kép]Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ivana
Ármester
válasz INTELligent #187301 üzenetére
A hajtómű tuti jó, ezeken a shimano sorokon sose látszik a kopás, ha ugrik cseréld.
-
flash-
veterán
válasz bardi #187225 üzenetére
Nincs ilyen korlát hogy minimum mennyit kelljen mozogni a fogyashoz, ez is egy mendemonda mint az este 6után minden kaja csak hizlal🙂
Jjeahh:lehet azert mert pont annyit eszel amennyit kell, +mellette a mozgással pedig mar fogysz, viszont sokaknak az a gond hogy elkezdenek mozogni es mivel ehesebbek tobbet esznek, ezert végtére hizni fognak.(vagy nem fogynak egy idő után)
Sajat tapasztalat :amig nem dietaztam par kg fogyas utan nem fogytam tovább hisz tovabb kellett volna csokkenteni a kaloriabevitelt h kaloria deficitbe legyek az új súlyomhoz kepest de mivel ezt nem tettem meg stagnáltam.aztán lett egy jó megírt diétás étrendem és 100kg ról lementem 82re mellette persze bringaztam de egyebkent nem sokat heti 140-150km
Masik hiba amit sokan elkovetnek ea adják fel a diétát az az hogy sokkal kevesebbet esznek mint ami kellene a fogyáshoz. A szitentartó kalória alá nem érdemes 80%al alá menni mert akkor rövidesen nagyon belassul a fogyás meg is áll, illetve a súlyunk 10%ának elvesztése után is kell 1 hónap szünet hogy a sóvárgások megsz7njenek, az anyagcsere begyorsuljon és hogy a szervezet elfogadja az új súlyt setpoint(alap) ként.
Mindektto fontos, én diéta mellett mozgással mindig jobban fogytam de diéta nelkul ha túlesszük magunkat akkor hizni fogunk hiaba mozgunk[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
Üdv!
Nagy vonalakban a bicajom alkatrészeinek listája.Csepel Wak félintegrált kormánycsapágy
Shimano Alivio FC-T4060 hajtómű lecsupaszítva 3x => 1x
+ Motsuv Narrow Wide 38T lánctányér
+ Shimano Deore SM-BB52 integrált középcsapágy
Shimano Alivio '15 (RD-M4000) hátsó váltó (11-28 sorral nem használható)
Shimano Deore XT FH-M756A hátsó-agy (32 lyuk, 8-9-10 sort fogad)
Shimano CS-HG400 9 sebességes fogaskeréksor 11-32 (11-12-14-16-18-21-24-28-32)
Shimano Deore (CN-HG53) 9 sebességes lánc
"SUNTOUR NEX 63MM V-FÉK" amit az első teleszkópról tudok.Lassan nagy generálra vinném és ilyenkor szoktam alkatrészeket is cserélni.
Dilemmám hogy a 9-es sort nem használom ki a városban, túrázni nem járok.
Elől 38 míg hátul 14-16-18-21-24 minden igényt kielégít tehát luxusnak érzem a tisztán maradt 11.12.28.32-es tányérokat kidobálni.
Akár 8-as sorra is váltanék, váltókar cserével csak nem tudok dönteni.
Hátsó váltót is cserélhetem ha szükséges.Milyen típusszámú és sorkiosztással lehetne a legideálisabb az összetétel?
Másik kérdés az első teló amihez aztán semmi közöm a méretekhez, típusokhoz.
Mostanihoz hasonlót szeretnék, nem fontos hogy zárható legyen sőt a lehető legkevesebb törődést igényeljen.
Azt sem tudom létezik olyan különbség köztük mint pl. autóknál a ki-be rugózás értékei.
pl. a mostani nem dobál/pattog egy kátyúból kifelé.
Ha le kellene írnom akkor gyorsan megy össze és lassan tolja ki a rugót.Mire lenne érdemes cserélnem?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #187310 üzenetére
Na ott látszik a különbség, az alsó fogainak tetejéről eltűntek a "fennsíkok", olyan mint egy körfűrész, hegyesek a fogak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz Mezga Aladár #187291 üzenetére
Törölhetitek, attól én még életben vagyok Szóval nem a fodrászok által használt töményet higítom, hanem a gyógyszertári harmatgyengét! Tényleg ilyen hülyének néztek !? Inkább olvassatok utána
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #187315 üzenetére
Cápafogasnak szokták hívni.
-
Alg
veterán
válasz bardi #187309 üzenetére
A DUB egy elcseszett rendszer, mert 1mm-el kisebb belső átmérőjű csapágy kell bele (29x42x7, 30x42x7 helyett). Ilyen csapágy gyakorlatilag nem létezik, beírod bármelyik csapágybolt keresőjébe nem nagyon fogsz rá találatot kapni a szokásos gyártóktól... Az Enduro csinál ilyet is.
30-as belsejű 6806-ot lehet bele tenni, meg egy ilyesmi betétet ami leviszi 29mm-re: [link]
Mondjuk akkor már lehet olcsóbb megvenni egy új DUB BB-t egészben, gondolom ez volt az "ötlet" a hülye méretezés mögött[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
Egyébként nincs a szettben 29-es adapter csak 30-as, 24-es meg 22-es, de szerintem megoldható, csak jobban kell figyelni hogy központos legyen. Kifelé ki lehet vele húzni, szerintem volt benne 1mm a gallérnál, az nem illeszkedett annyira passzentosan.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
bardi
aktív tag
Ha jól látom nekem a vázba BB-vel együtt megy, nem csak a csapágy csupaszon, de szerintem az egész kijönne, ha megpróbálnám kipréselni. Az elbaszottságával amúgy egyetértek, valamennyire én is utánanéztem. Hajtókar leszedését is utálom, hiába zsírozom be a csavart, mire azt lelazítom... 54 Nm...
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Korábban a táplálkozás kapcsán szó volt itt a tejről is, így mint nagy rajongó (~100-120l fogyasztok évente) muszáj védelmembe vegyem kicsit, mert bár meglehet arányaiban tényleg kevés benne a fehérje, friss kutatások alapján viszont jobban hidratál akár az iso italoknál is. Időnként fellángol ez a jó a tej/nem jó a tej polémia, de szerintem annak aki meg is bírja emészteni (pl. észak európaiak 80%-a, illetve mondjuk a kínaiak csupán 20 %-a) annak aligha találnánk teljesebb, kiegyensúlyozottabb és táplálóbb élelmet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
beci
őstag
Sziasztok.
Abus Bordóból élhető a 85 cm-es,vagy inkabb a 110-es?Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
XZoli
aktív tag
válasz sebgutkopf #187272 üzenetére
ez jó hír én lefogytam cirka 50kg még van hátra 26kg, tavaly nem mertem belevágni féltem ráülök és "széttörik" alattam most 106kg fogok kezdeni ha megjön a kerékpárom
Asus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #187322 üzenetére
macskám is szereti Én csak tejhabként a reggeli espresso-ra.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
MODERÁTOR
Mendemonda vagy nem azért a rendszeresség számít. Én reggel 8 és este 8 között eszem, utána max. gyümölcsöt vagy zöldséget. Kalóriát pedig kell számolni, főleg ha sokat ülsz (én is).
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #187322 üzenetére
Ha nem tévedek, valami hasonló jött ki az általam linkelt podcastban tárgyalt kutatásban is. Szóval leírom még egyszer, mert valószínűleg félrevezetően fogalmaztam: nem a fehérjetartalma miatt hasznos a regenerációhoz, hanem az összes mikro- és makronutriens és minden egyéb miatt.
Más: mai tekerés végén 29,9 km/h átlag jött ki (háztól-házig, szóval én nem csak a gyors szakaszt mérem) - mondjuk alapozó sáv fölött mentem picivel (2 sprintet leszámítva). Amúgy meg mikor Strava-ban rányomtam a "correct distance"-ra, akkor levitte a sebességem 29,4 km/h-ra, pedig csak 0,1 km-t változott az össztáv....
FTP: az miért lehet, hogy nekem a Strava, ill. az Elevate is tök más FTP-t tippel attól függően, hogy melyik bringámmal megyek. XC-n kihajtva simán kiad ilyen 280W-t, míg outin 200W is alig akar lenni (nyilván mindegyik bringának a saját súlya van megadva, ami azért jelentősen eltér). Akkor mi lehet közelebb az igazsághoz?
Kalóriaszámolás
#187328 mobal: hogyan számolod? Mert pl a zabpelyhemet elég könynen meg tudom mondani, de amikor eszek valami egytálételt, akkor kicsit ex hasnak érzem. MyFitnessPal-t használok (az adatbázisában nem mindig találok kellően hasonló kaját).[ Szerkesztve ]
Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
MODERÁTOR
válasz INTELligent #187329 üzenetére
Rendelem a kaját tehát nagyjából tudom mennyi. Illetve megnézem miben mennyi van és így. Kalóriabázis.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
itouchfan
senior tag
válasz INTELligent #187329 üzenetére
280as FTP a te testsúlyodhoz már nagyon kiemelkedő lenne ilyen hobbi/amatőr szinten, annál biztos, hogy kevesebb úgyhogy inkább a 200 szerintem.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
INTELligent
senior tag
válasz itouchfan #187331 üzenetére
#187331 itouchfan: sejtettem . Viszont akkor már csak az a kérdés, hogy mitől mond ennyire eltérő értékeket ugyanaz a program egy ~13,5 és egy ~10,5 kg-os bringa esetén...
Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
DDaniel
tag
válasz Runner_fxr #187166 üzenetére
Előre léptem a Deore ügyben, viszont felmerült, hogy a jelenlegi biciklimre (amit itt nem írtam, Caprine Wheelman 2008, acél vázas), nem biztos, hogy a legjobb ötlet - jobban megérné összességében inkább egy újat venni amin eleve Deore van, mert a jelenlegiben lehet akkor felnicsere is kéne, stb...
Igen, tisztában vagyok vele, hogy hányszorosa a Deore szett a biciklim értékének , de jó cuccra nekem megéri, és elégedett vagyok a biciklivel, amit akartam, már cseréltem rajta. Szeretem, hogy nem kell félteni, ha rossz minőségű az út, amin megyek... Jó vétel volt . Egyedül ez a váltás volt macerás. Eredetileg azt terveztem, hogyha le is cserélném a biciklit, nem baj ha drága a váltó, viszem tovább, de úgy néz ki hogy ha egyszer váz ügyben tovább lépnék, akkor jó eséllyel jó váltót is fogok kapni hozzá... (kevéssé látom esélyét, hogy én darabokból legózom össze a komplett bicót).
Szóval két út látszik még az eredeti Deore-os terven kívül most: vagy veszek a jelenlegire egy kevésbé drága szettet (Alivio, Acera?), használom legalább amíg normalizálódik a piac, utána cserélem új biciklire amikor úgy érzem, h kell, családon belül még vígan lehet használni a régi bicót; vagy nézek most egy újat, amin eleve minőségi váltó van.
Ez utóbbival kapcsolatban vajon maradjak a Trekkingnél vagy még a Cross-t ajánlották (gondolom Cross Trekking-et, nem CC-t), érdemes az utóbbi, ha úgyis rakok rá csomagtartót meg sárvédőt? Vagy esetleg más típus?
Városi használaton kívül főleg ilyen balatonkör jellegű túrákat (1-4 nap, változó) szoktam tenni, szóval ritkásan van hepehupás földút, és a kékesre sem feltétlen akarok majd minél gyorsabban felérni vele, ha egyáltalán. Viszont négy napos túrák simán benne vannak, annak megfelelő cucc mennyiséggel, durván meg szoktam terhelni a jelenlegit is... Mindezzel együtt inkább a tartósságot preferálom, minthogy a bicikli súlyában nyerjek egy kicsit.
Konkrét modell tippek is jöhetnek, függetlenül attól, hogy beszerezhető-e most vagy sem, úgyis minden tök bizonytalan... Köszi mindenkinek aki végigolvasta Bocs, hogy hosszú lett.
PS. a fogyás téma tök jó, engem is érint
-
flash-
veterán
14-18 fokos(tehát koratavaszi) időre ti hogy öltözködnétek fel?
Kabát már sok, pulcsi - még kevés.
Mit miket (aláöltöző, stb?) vegyek magamra hogy ne izzadjak de ne is fázzak(szélbe se) ?decathlonból be lehet ehhez szerezni a ruhákat? Ha igen mit? Vagy Egyéb hasonló árú termékek?
Köszi előre is -
timarendi
újonc
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni. Kipróbálás után úgy döntöttem, hogy Mali trekking bicikilimen szeretném a sima egyenes kormanyt országúti kormányra átépíteni/építtetni. Mivel ebben nincs tapasztalatom mert nem volt még országúti biciklim, ezért a kormány, kormány bandázs, fékváltókar típusok is ismeretlenek számomra. Érdeklődnék, hogy aki otthon van ebben a témában annak mik a kedvenc márkái, típusai kinek mi jott be a legjobban használat során. Valamint aki csinált már hasonló átalakítást, annak érdekelne a véleménye, hogy mennyire éri meg egy ilyet megcsinálni. Mennyit ront vagy javít a teljesítményen ha esetleg történt változás? Vagy esetleg csak kényelemben érzékelhető az átalakítás?
Ami az alkatrészekről elsősorban érdekelne.
Kormány:
-A 380mm, 400mm, 420mm hosszúságokat kenyelemre vegyek ami nekem jó vagy ennél tobb különbség is van koztuk?
-A karbonszálas véleményem szerint utcai használat során teljesen felesleges. Ezt jól gondolom vagy tényleg megéri az árát?
-Jelenleg egy MTS-C297-5 allítható stucnit hasznalok. Kell fixet venni vagy jó ezzel is egy országúti kormány?
Kormány bandázs:
-Ez tényleg olyan jelentős mint amit egyesek mondanak, vagy van benne egy kis túlzás?
-Ha nincs a kormányon az nagyon nagy hátrány?
-Megéri egy drágábbat venni vagy nemkell a márkát figyelni?
Fékváltókar:
-A biciklimen shimano váltó van jelenleg. 3x8 as váltókar kéne de ilyet nem találok, vagy ha igen akkor csak nagyon drágán. Van e esetleg aki tud ilyet normális osszegért vagy valami alternatívát rá?
Ha akármilyen infót kihagytam ami fontos lenne akkor nyugottan jelezd!
Köszönöm mégegyszer ha elolvastad és akármilyen tapasztalatoddal segítesz. -
parandroid
félisten
válasz flash- #187334 üzenetére
Aláöltöző, közepesen vastag felső (zipzár fontos!), térdig érő naci, sima zokni. Ha fázol, keress egy dombot.
Dekás cuccok amúgy nem rosszak. Aláöltöző, zokni simán onnét, kantáros gatyából, felsőből én vettem 2-2 garnitúra márkásat, mert sznob vagyok. Van különbség minőségben, hogy megéri-e, az egyén-, és pénztárcafüggő, nyilván.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #187334 üzenetére
Ilyenkor már elmegy a nyári hosszú bringás nadrág (szerintem még korai a rövid, legalábbis nekem) és én a tegnap egy rövid ujjú futó pólóra rávettem egyenesen egy ilyent.
Induláskor (~15°C) minden zipzár kinyitva, nyakvédő letűrve és kissé sok volt, hazafele (~17,30h és <10°C) már cipzárok fel, csősál feltűrve és én megizzadva, lefele ereszkedve már kissé kevés...de hát ilyen ez a pop szakma.#187335timarendi...nem tudom mennyire segítség, de nem éri meg, roppant költséges lesz a kormányt átépíteni fékváltókarosra, sosem lesz pariban a ráfordítás az élménnyel. ...állítható stucni felejtős, karbon koskormány túlzás lenne oda és a bandázs szinte nélkülözhetetlen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz timarendi #187335 üzenetére
+1 Hasaggymeg szavainak, ilyet akkor éri meg csinálni ha van otthon elfekvőben alkatrész hozzá. Ha mindent újan kell venned akkor nagyon drága lesz. 3x8 sebi outinál tulajdonképpen nincs, így azt a részt is át kellene építened 2x9-10-11 - re, vagy 1x-es rendszerre, tehát hajtókar és kazetta (ezzel lehet hogy kerék is) csere is lesz. A féktestek is mások koskormánynál, azt is tedd a listára.
A végeredményed pedig valami monstercross bicaj lesz, ami lehet jópofa, de igazából mindig egy kicsit tákolmány érzés lesz, vagy a világ pénzét ráköltöd majd.
Viszont ha vannak alkatrészek és szeretsz barkácsolni akkor biztos jó móka egy ilyen mod, ami sokáig leköt. -
-
tacto
aktív tag
válasz timarendi #187335 üzenetére
Abszolút az előttem szólókhoz csatlakozva, csak elfekvő, vagy bontott, használt cuccok. Meg azért a geót is meg kell nézni, bár ami kecsegtető lehet, hogy ballonosabb külsőt is tud fogadni esetleg.
(Ezek a régebbi fékváltókarok még kábelrengeteget okozhatnak elől, bár engem nem zavar, én spec. elvagyok vele az egyik bringámon. Ok, az újabb Claris pl. nem).[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
troland26
őstag
Sziasztok
Szeretnék vásárolni egy bicikli szállítót az autómra ( 2015 mazda3 HB ) Valaki használ hátsó ajtóra rögzíthető szállítót ? Mennyire biztonságos , nem tesz kárt a hátsó ajtóba ill esetleg valami tipp , hogy milyet érdemes ? Ill Hölgynek (160 cm ) szeretnék vásárolni egy kerékpárt ( MTB) olyan 100-150k környékén . Leginkább általános felhasználásra Van valami tipp , hogy hol és milyet érdemes ? Használtat nem szeretnék -
ZolkoW
őstag
válasz timarendi #187335 üzenetére
Még adalék az előttem szólókhoz:
-ha jó a mostani bicód hossza egyenes kormánnyal, akkor szinte kizárt, hogy ugyanaz jó legyen koskormánnyal, hasonló (értelmes) stucnihossz esetén. Koskormányhoz olyan ~5 centivel rövidebb vázakat készítenek.
-nem muszáj a fékváltókar, ha nem zavar, hogy máshova, pl. kormány közepére kell nyúlkálni a váltókarokért. Ez esetben maradhat a legtöbb dolog, a váltókarokat fel kell fogatni valahová, erre vannak nagyon sufni, és kevésbé sufni megoldások, a leszedhető bilincsű váltókarok jobbak ilyen szempontból. Egy sima fékkarpár outira nem drága, eleinte én is így használtam a gravelem, de azért nem nevezném kényelmesnek, ha így kell váltani. (kipróbáltam egysebességesként is, úgy meg... nem kell váltani )
-bandázs kell (3 ezresért itthon használhatót kapsz, 6-ért már nagyon királyat)
-kormány szélesség elvileg vállszélességtől függ, mindenesetre 38 centist csak kis méreteknél, leginkább női bicajokon szoktam látni, átlagos az inkább a 40-42.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
zsamiatt
őstag
válasz troland26 #187343 üzenetére
nekem hátsó ajtóra rögzíthető van. Arra kell figyelni, hogy a rögzítő pántoknál ne legyen koszos a kaszni mert ha egy kicsit mozog akkor karcol. Ha csak kézzel megtörlöd már az elég. Illetve én tettem a biciklivel érintkező részre szivacsot mivel elkezdték leszedni egymásról a festéket. (O*I-ban szigetelő polifom vagy mi a szösz. Azt hiszem 1m darabokban van.) Az idei évben még teszek rá gyors kötözőt ahova be tudom fűzni a felszerelés után logó kábeleket.
ilyen van:
[link][ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
6030D
Ármester
válasz troland26 #187343 üzenetére
Én nem feszegetném a hátsó ajtót 1-2 bringa súlyával, de ha ettől és a fényezés karcolásától eltekintünk, akkor arra figyelj még, hogy ha fent vannak a bringák, akkor látszódjon minden lámpa és a rendszám is. Jobb esetben csak megbüntet miatta a rendőr, rosszabb esetben hátulról beléd mennek és te leszel a hibás. Vagy lehet venni ezekhez is kiegészítő világítást, de ahhoz kell vonóhorog kiépítés, akkor meg inkább érdemes olyan szállítót.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
Raidon téma: még nincs beépítve, de be akartam állítani 100 millcsire az útját. Hát minden jel arra mutat, hogy már abban az állásban volt, kiengedett levegőbel mm-re pontosan ennyit tudtam összenyomni, és belül a pálcán a pöcök is középen volt, nem pedig a legmagasabb állásban. Ezek szerint vagy állítható 80-ra is, vagy csak ugyanazt a belsőt gyártják hozzá, mint valamelyik 80-at is tudó villájukhoz, ezen nem akadtam meg. Érdekesség, hogy ebben az állásban, felfújva épp 125mm látszik ki a becsúszóból, tehát több, mint amit megszoktam.
Ja! Fújtam a gravel kerekébe 40psi-t a telópumpával (munka volt! ), és koppra ennyit mutatott az SKS nyomásmérőm is, tehát elég egyformát tévednek.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #187348 üzenetére
Ez most rugós, vagy levegős, vagy mindkettő?
Én itt meg mérgelődök, hogy amikor 2-3x is akartam m5100 groupsetet venni, nem volt sehol raktáron, most meg amikor nincs pénzem rá, van és a haverom be is rendelte. No de legalább leteszteli előttem és meg tudom tapogatni, szagolgatni nála.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
HUNRookie
csendes tag
válasz troland26 #187343 üzenetére
Nekem volt, régebbi típusú Thule.
3 biciklit is vittem rajta, soha nem volt gond vele.
Autótól függ, hogy ki takar-e valamit, Megane Break esetében látszottak a lámpák és a rendszám is.Mondjuk most már vonóhorgos van, mert 4 biciklit cipelünk, valamint a nyitható hátsó ablakra nem szabad rárakni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest