-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Ma 18:00 és 24:00 között a következők történtek.
Beáztattuk és lemostuk a kocsit szépen samponos vízzel, mire kiderült, hogy a több mint 1 évvel ezelőtt felkent nano keményviasz sok helyen olyan jól tart, hogy csak úgy hányja le magáról a vizet. Eztán lecsutakoltuk szivaccsal a maradékot, majd lepúzattuk a magasnyomásúval. Utána lelökdöstük róla a fölös vizet szilikon lehúzóval, majd kiálltunk a lemenő napra.Száradás közben kitöröltük az ajtókereteket, és az ajtók alját, lemostuk a felniket. Utána nekihasaltunk, és sebbenzinnel levakargattuk az összes, az alvázvédőzés során felfrecskolt barna trutymót a karosszéria elérhető elemeiről.
Utána kis tanácskozás után felkentük rá a nanoviasz előkészítő finompolírját, ami már 3 éve nem volt az autón. Ekkorra esteledett, és harmatosodott, úgyhogy autót cseréltünk a garázsban. Ott tovább csuszkoltuk a polírral, majd kis várakozás után egy finom ronggyal szépen fényesre políroztuk.
Majd megkentük az üvegeket üvegvédő nanocuccal, és közben a fényezett részeket keményviasszal. Szintén száradás után mindkettőt szépen felpolíroztuk egy újabb puha ronggyal. Ekkor már sokadik liter vizet izzadtam ki, némi szünet és ivás után a gumi és műanyag elemeket szintén nanocuccos ápolószerrel szépen áttöröltük, és így éjfélkor az autó úgy nézett ki, mint ami most jött le a sorról. Csillog, villog, siklik rajta a köröm, a rongy, frecskol róla a taszított vízcsepp.
Mindezt ketten, eszetlen sok rongyot elhasználva, puszta kézzel csürüszkölve, először napnál, de a lényegi részt már a garázsban, egy 60-as izzó fénye és egy ledes fejlámpa mellett. Az eredmény viszont kiváló.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
Kobe
veterán
Nekem is be kell szereznem lassan elore egy komplett fek szettet....gyariba gondolkoztam, de bardinal tudnek joarasitva....miket erdemes nezni ami accordba jo, es forgalmazzak is ? Ebc van naluk ?
-
JoolsNOS
veterán
válasz Aladdin #48647 üzenetére
Én john deere viszonylatban gondolkodtam. Ott egy szett egy átlag gépbe, ami pollenszűrős kb 28ezer nettó. Az aktívszenes meg 160 nettó. Itt akkor máshogy megy...
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
JoolsNOS
veterán
Meg most ránéztem, Jazzbe is van 4ezerért meg 18ezerért is... Gondolom az olcsó az valami olyan mint ékszerben a futtatott arany
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
paler
aktív tag
Ma reggel ez a látvány fogadott bennünket.
-re.
5:40-45 körül ért vissza a házunkhoz, de mivel a ház előtti parkoló tele volt, így a szemben levő Spar parkoló egy olyan részére parkolt le ahol, csak akkor állnak autók, ha a parkoló 80%-a már tele van. Ez egy évben max.3x fordul elő. Nem akarta már a garázsba visszavinni az autót, mivel ma tervbe volt egy Szegedi út. Ő már nem is feküdt vissza, hanem a konyhába volt, és onnét úgy 15-20 percenként kinézet az autóra. 8 óra előtt pár perccel léptünk ki a házból és indultunk az autóhoz, mikor is mielőtt odaértünk volna feltűnt hogy oldalról (az autó bal hátsó fele felől közelítettük meg az autót) furcsán áll a lökhárító. Rögtön a verda elejéhez mentünk, és akkor ez a látvány fogadott bennünket.
Persze mondanom sem kell egyből elborult az agyam, a párom sem értette, hiszen alig 2 órát állt csak az autó itt, és ahogy korábban már írtam, folyamatosan figyelte autót hogy minden oké-e vele. Természetesen semmilyen üzenet, telefonszám nem volt az autón hagyva, illetve a közelben egyetlen autó sem parkolt (pont ez miatt parkolt erre a helyre). Miután kicsit lenyugodtam hívtam a 107-et, 5 percen belül ott is volt egy járőrautó a yardokkal. Kérték hogy meséljük el mi történt, majd körbejárták a parkolót hogy van-e valahol térfigyelő kamera, illetve és a Sparba is bementek de ott sem tudtak segíteni. Hát mondom ez fa…a, csináltam én is pár képet a sérülésről, hogy majd feldobom a Face-ra hátha valaki látta az esetet, és így sikerül talán kézre keríteni a tettest. Közbe vártuk a helyszínelős kollégát hogy megérkezzen, akkor már úgy 30-40perce voltak kint a rendőrei.
Eközben begurult a parkolóba egy régi Golf 1-sel egy 40-es hölgy, aki miután kiszállt közölte, úgy hiszi hogy ő csinálta ezt a kis kárt…. A rendőr is csak nézet, majd mondta hogy úgy néz ki mázlink van. A hölgy azt mondta hogy csak otthon vette észre hogy az autója bal eleje valamitől megsérült, és miután a férjével beszélt ő mondta neki hogy menjen vissza azokra a helyekre ahol ma reggel járt, hátha valakinek kárt okozott. Ez szép és jó is, de azt nem akarom elhinni hogy egy ilyen ütközést nem vette volna észre. Én inkább arra gondolok, hogy jól tudta hogy baj van, de hirtelen megijedt, bepánikolhatot majd körbenézet hogy látta-e valaki, és miután úgy mérte fel a helyzetet hogy nem láthatta senki, lelépet. Miután biztos távolságra került, felhívhatta a férjét, és elmondhatta neki hogy mi történt. Gondolom a férje viszont mondhatta neki, hogy inkább menjen vissza mert lehet hogy még is csak látta valaki a szitut, és akkor rosszabbul fog járni mivel cserbenhagyásnak fog minősülni az eset. Na mindegy is, az a lényeg hogy a hölgy elismerte a károkozást, így nem saját zsebből kell majd finanszírozni a javítást, ami a Honda szerviznél tett látogatásom után úgy néz ki hogy 250-500e Ft között lesz majd valahol. Attól függ hogy mik sérültek még a lökhárító alatt (lámpát biztos cserélni kell, mivel törtek a patentok).A szép még a mai napba, hogy Szegeden az Árkád parkolóba valakinek sikerült megint csak a névjegyét rajtahagynia a jobb oldali ajtónkon is, csak hogy ne legyen olyan egyoldalú a szitu.
Tehát nem sokáig tartott ki az új autóval az örömünk, két hét után úgy néz ki jár mellé egy kis üröm is.[ Szerkesztve ]
JBL Synthesis -> Egy hangrendszer mind fölött, egy hang kegyetlen, egy a nyomorba dönt ( árával biztos), bilincs az Egyetlen
-
paler
aktív tag
Szerkesztés miatt az eleje lemaradt:
Reggel a párom kivitte a leányzót az állomásra, mivel a vonata 5:30-kor indult Bp-re.
5:40-45 körül ért vissza a házunkhoz, de mivel a ház előtti parkoló tele volt, így a szemben levő Spar parkoló egy olyan részére parkolt le ahol, csak akkor állnak autók, ha a parkoló 80%-a már tele van.JBL Synthesis -> Egy hangrendszer mind fölött, egy hang kegyetlen, egy a nyomorba dönt ( árával biztos), bilincs az Egyetlen
-
yodamester10
őstag
Sajnálom az esetet.Én is megpróbálok olyan helyekre állni ahol sokat kell gyalogolni csak ne álljanak a közelembe,de a Hondák vonzzák az idiótákat menet közben is mikor az 1.2-es opel corsa versenyezni akar velem a kőrforgó belső felében lakóterületen kívül meg még 90-et se megy.
-
Bandi18
tag
Sziasztok
Civic 99-es 2.0TD van valakinek róla infója tapasztalata ? Mire kell figyelni ennél a motornál ? A kasztni gondolom a szokásos helyen rozsda keresés
-
vekk200
tag
válasz yodamester10 #48661 üzenetére
Nem kell velük foglalkozni nekem is nagyon sokszor van ilyen és már marha unalmas plussz baleset is lehet a vége a versenynek engem mindig a bmw sek találnak meg mutatják hogy milyen fasza gyerekek ahelyett hogy inkább az utat figyelné..
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
Sziasztok. Úgy hozta az élet, hogy munkahely váltás miatt meg kell vennem életem első autóját, így a negyvenhez közelítve. A Honda Jazz-eket kezdtem nézegetni, mert gyakorlatilag nem hallottam rosszat róluk. Úgy gondoltam, veszek egy második generációs használtat, 5-6 éveset 2 millió körül. Na most azt látom, hogy a használtautó-piacon a 7-8 éves modellek is 2,5 milla környékén vannak hirdetve. Ez a típus tud esetleg valami olyat, amit a legújabb Jazz nem? Mert az 3,9 körül indul és nekem nagyon patent gépnek tűnik a videótesztek alapján. De túl közel esnek hozzá a használt autók árai, hogy gondolkodóba essek, melyik mellett kössek ki. Megmondom őszintén, nehéz szívvel adnék ki 2 milliónál többet egy nyolc éves forma autóra, bármilyen jó is. Ha fel tudtok homályosítani, megköszönöm
Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd
-
nagyúr
válasz Dr.F.E.R.I. #48668 üzenetére
A Jazz baromi ertektarto auto, ez az oka a magas hasznaltpiaci arnak. Ha megnezed, akkor egy szép 2000-2002-es Jazzert is siman elkernek 0.9-1M-t
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Dr.F.E.R.I. #48668 üzenetére
Hasonlót tapasztalok én is.
Skoda Octavia, VW Golf ár szintjén vannak a Jazz árak.
Elképesztő.Novum Forum Siculorum
-
zolynet
addikt
Kicsit más volt a szombati (2017-06-03) Hungaroring Superpole Kupa mint a többi "sima" Hungaroring.
1. qualifikáció: kirajzol egy sorrendet, mely alapján próbálják elosztani a pilótákat, úgy hogy jól elférjenek a pályán. Kb 10-12 autó került egy csoportba.
2:18.891-el akkor meg a Street kat 1 helyen kvalifikáltam.
Laci a Zestino gumikkal próbálkozott, amivel 2:21.681-et ment. Sajnos nem hagyta otthon a 3éves advanokat, gyorsan átgumizott és köv etapokban már újra hozta a formáját.2. superpole első felvonás: az egyes csoportok autói felállnak a boxutcában és egymás után kb 10mp-es késleltetéssel indítják.
A felvezető körben is haladósan kell menni, majd utána van két gyors köröd és egy levezető kör, ennyit takar a superpole. Kicsit rá vagy kényszerítve hogy azonnal jó időt produkálj mert csak ennyi lehetőséged van, nem pedig 30percig "furikázni".
Laci idegből ment egy 2:17.461-es időt!!!
Én meg egy szaros 2:18.4-et futottam.3. superpole második felvonás: ugyanaz mint az első felvonás, felvezető, 2 gyors és egy levezető
4. eredményhirdetés
Annyiban zavar a dolog, hogy ugyanannyi pénzért kevesebbet mész. Illetve ha mész egy "űridőt" akkor kb fel sem kell menned a pályára nyüstölni a vasat (kánikulában).
Eddig is úgy csináltam, hogy két vagy max 3 kör gyors és egy levezető, ki a boxba és guminyomás csekkolás, így nekem ez nem volt újdonság.
Laci már nem javított, én még két tizedet találtam, így új PB-van: 2:18.281
Lacinak grat újra az első helyhez, lassan abbahagyhatnád! Tessék visszatenni a Zestinokat és megtanulni velük pályázni!
Már kevésbé örültem a 2. helynek.Újdonság az volt, hogy Laci hozott hőmérséklet mérő műszert, így a gumikat csapatás után mértük: (belülről kifelé haladtunk, azaz gumi belső fele, középső és külső része)
Első etap után, kicsit itt már hűlt állapotban.
70,1 66,7 71,3 bal első
62,6 60,2 59,4 jobb első
52 50,6 46 jobb hátsó
56,1 56,3 58 bal hátsóMásodik kanyar után:
73,6 71 73,4 jobb első
71 67 67,7 bal első
58 55,2 50,7 jobb hátsó
60,5 58 56,5 bal hátsóAszfalt hőmérséklet: 50,6°C
Kép címe: Hol a f@szomba találjak még 1mp-et?!
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zolynet #48672 üzenetére
Gratula! Egyáltalán ne legyél elkenődve ez nagyon jó eredmény!
i-sti: Nincs ezen semmi meglepő. A piac áraz. És a piac beárazta, hogy nincs turbó, nincs szívósor kokszosodás, nincs DMF, nem szakad el a vezérlés, nem kopik el az okoskerék, stb (és ezek egyenként százezres tételek). Plusz még nagyon tágas is a Jazz és valóban keveset eszik nem csak a laborban mint a TSI-k...
#nincsbennetarcsi
-
xigris
őstag
Így van,nekem a BC szerint 4.7 a fogyasztásom amit szinte el sem hiszek(500km megtétele alatt)
El sem hittem,hogy ilyen fogyasztást tud ez a gép,hosszabb távon le ment 4.5-re klima nélkül.
A szerviz költség sem vészes,fékből mi az ajánlott az előző autón brembo sport volt s ahhoz hasonlít az asszony így egy kicsit gyengébb[ Szerkesztve ]
-
Barell
senior tag
Sziasztok. Lenne egy biztosan amatőr kèrdèsem. 6gen Civic 1.5 ils 114hp az tulajdonkèppen vtec motoros vagy sem?
-
tboldi
nagyúr
Szombaton egy hülye gyalogos miatt satuznom kellett egyszer, nem volt semmi gond a fékekkel.
--------------------------
Egyébként most azon gondolkodom, hogy elvinném a közeljövőben chiptuningra. Nem feltétlenül a plusz teljesítmény érdekelne (bár apum WagonR-e jobban megy, jó lenne egy kicsit közelebb kerülni hozzá ), hanem inkább a gázreakción szeretnék javítani. Alapvetően bovdenes gázpedálhoz vagyok szokva (az előbb említett WagonR), és eleinte fura is volt, hogy a Jazz elektromos pedáljánál ekkora késedelem van, de azon kívül, hogy egy-egy gyorsabb elindulás elején bebólintott, nem volt ezzel gondom. Most, hogy bejött a klímás szezon, már párszor sikerült is emiatt lefulladnom, annyira visszafogja a kis gyenge motort. Ha előbb nyomok gázt, mint ahogy engedem a kuplungot, akkor semmi gond. Viszont én meg ezt nem szeretem és a kuplungot is minél rövidebb ideig szoktam csúsztatni.Tud valaki jó chippest Mosonmagyaróvár és Győr környékén, aki nem csak szmókendcsarmos dízeleket ír?
szerk.: Padon mérés nem érdekel, mivel - mint írtam - nem a teljesítménynövekedés a célom.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #48677 üzenetére
Nekem meg sürgős lesz a csere már nem csak fékezésre visít bal elöl hanem néha már kanyarodásnál is (lehet összesett a betét?) ilyenkor ha fékezek egy közepeset megint elhallgat.
Hát még húztam volna a dolgot de már nem lehet... ezt a héten meg kell csináltatni.#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Hengst olajszűrő jóféle, mehet a Civicbe? Vagy esetleg (majdnem kétszeres áron) Mann jobb lenne (esetleg Japanparts (ez van most), Nipparts, Mahle van még)? Ha jól sikerült kiböngésznem a netet, akkor a gyárit talán a Bosch gyártja...
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz BigBlackDog #48683 üzenetére
Én csak Mann filtert tennék bele,csak jó tapasztalattal ajánlom őket,nekem a gázolajszűrőm is az.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #48683 üzenetére
Tudtommal jó a Hengst is, de saját tapasztalatom nincs vele.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #48683 üzenetére
Mi az áraik? Nekem a mann is 2 ezer ft kedvezménnyel. Ha 500, meg 1000 ft os különbségek vannak akkor nem ezen kell spórolni szerintem. Pár liter üzemanyag ára.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Liqui Moly Top Tec 4100 5W40 et vettem az öreg CE2 accordba, használt valaki ilyet?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz ---Lasali--- #48686 üzenetére
Hengst ~1100 Huf, Mann ~2200. Nem húsbamaróan drága, csak kérdés, hogy jobb-e.
Egész pontosan ez lenne a lista. Szerintem akkor Mann lesz.
(#48687) ---Lasali---: 4200 5W-30 LongLife III nevű csoda van a Civicben egy éve. Még él a motor. Szerelő már hosszabb ideje használja más típusokban is és meg van elégedve vele, ezért ajánlotta.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #48688 üzenetére
Mann vagy Mahle amelyik olcsóbb.
mod:
Bár én is Mann-ra esküszöm de a Mahle is jó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
DeathAdder
veterán
EBC sárga mennyivel durvább mint a zöld?
Haverom vett sárgát, brutálisat fognak, de rettenetesen porol is.
Tárcsát nem akarok cserélni, mert semmi válla nincs. Betétet meg igazából nem tudom hogy kell-e cserélnem, de kicsit nyikorog a fék, és ez gondolom a betét miatt lehet..
Zöld kevésbé porol? és tényleg úgy fog mint egy jobb mezei fékbetét? mert a sárga amit tapasztaltam haver autóján az űberbrutál milyet fog a gyárihoz képest, pedig csak elöl cserélt és a tárcsa is maradt a régi
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #48690 üzenetére
A sárga még amellett abban is jobb, hogy ha mondjuk pályán kell fékezni erőset, aztán meg megint többször akár 0-ig, akkor a végén is ugyanúgy fog fogni, mint az első rálépésnél.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz BigBlackDog #48683 üzenetére
3 kibaxott mátyás a gyári...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #48690 üzenetére
Zöld az kb gyári szint. De jobb a hőtűrése 650 fok.
Sárga az 900 fokot bír! Sokkal jobb!Viszont van egy új fejlesztés. Kék ndx. Az is jó állítólag.
Tárcsát kinyírja.
Tg vagy blade tárcsa.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #48692 üzenetére
Igen, elöl-hátul sárga, és BSD Blade tárcsák.
Az a furcsa helyzet volt nálam, hogy a gyári első betétek kb. 60-70%-osak maradtak 120ezer km után is, a hátsók mondjuk 20-30-ra koptak, ezért ilyen körülmények között számottevő fékpor egyáltalán nem volt. Sőt gyakorlatilag egyáltalán nem volt fékporos a felni. Hiszen nem is kopott a betét. Az Ebc-k ehhez képest látványosan porosabbak, de így igazi viszonyítási alapom nincs. Szerintem egyébként ránézésre nem sokkal porosabb, mint bármelyik másik utcai autóé. Legalábbis nekem úgy tűnik. Az első 1000-2000 km-en volt ez jellemzőbb, azóta alábbhagyott. De leglább kopik a betét, és minimálisan a tárcsa is.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Peter.70
őstag
Ez volt már? 1,5-ös motorral jól fog menni
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...