-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Fóliázás nekem is tervben van már vagy 5 éve... De vagy pénz, vagy idő, vagy mindkettő hiánya miatt nem sikerült még megoldani.
Ugyanakkor a thomyfolia.hu-nál terveztem csináltatni, azon oknál fogva, hogy az általuk preferált kiszereléses módszer számomra is egyértelműbben precízebben megoldható fedést biztosít. Azaz biztosítana. Viszont nemrég olvasom a honlapjukon, hogy a kevés kiszereléses igény, és a nagy helyben fóliázásos igény miatt hosszú idő után lemondtak a kiszereléses módszerről, és az átlagautósok nyomására átálltak a helyén fóliázásra.
Ami miatt most számomra elveszett a dolog különlegessége, és így most megint nem tudom, hogy a sok helyben fóliázásos fóliázóműhelyből kit érdemes választani. Eleve a kiszereléses módszerre rászántam volna plusz pénzt és időt (ha lett volna), de ez kiszerelés nélkül is egy nap kiesés, munkából, autóstól, szóval majdnem mindegy.
Az a baj, hogy látom a sok összevissza hibás sufnifóliás kocsit, és ezt próbálnám elkerülni, ha már egyszer csinálom.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz z123456789 #48899 üzenetére
Az enyem is ala van love, nem tul acelos a fekem. Hondaeknal a minimumot rakjak fel a gyarban
-
honda23
aktív tag
válasz z123456789 #48889 üzenetére
Mert comfortod van. Azon van csak kis fék.
Sporttól felfelé 300-as. De az is egy xar.
Mondjuk nekem a type r féke is egy nudli volt...
Ebc meg 2 3 éve rengeteg selejtet és anyaghibás terméket gyárt.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
válasz z123456789 #48899 üzenetére
Kisöcsém volt Igaz legalább egy fejjel magasabb.
Tali: én benne vagyok, már lesz szabad időm. Persze hétvége játszik. A héten du dolgozok, szóval inkább szombat lenne jó. Óvár és Győr is OK részemről.
tboldi: Az Aldiban laksz???
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
KingKress79
aktív tag
Sziasztok!
'96-os klímás Accord 2.0iLS-ben hol van a pollenszürő? Leszedtem a kesztyűtartót és nem láttam mögötte semmit ami az lenne.
Köszönöm előre is!
PS4: KingKress
-
BlacKSouL
addikt
-
z123456789
addikt
válasz tboldi #48900 üzenetére
Elugrom érted, tudom hol laksz.
Amúgy képlékeny a dolog, meglátjuk hogy alakulnak a válaszok.(#48902) tboy93
Azért, hogy olcsón meg tudd venni a járgányt, és tuningolhasd...ja nem, nem olcsó.
Mástól is hallottam már, hogy kevés a Honda gyári fékje.(#48903) tboldi
És amúgy beváltak amiket vettél?(#48904) honda23
Aham, na ezt nem tudtam, mondjuk nem is akartam belemerülni jobban. Azt hittem ez csak az első szériásoknál van. Mondjuk az a 8 mm nem hiszem, hogy olyan sokat számítana.
Nem tudom milyenek a vezetési szokásaid, de nekem jónak tűnnek a jelenlegi EBC-k. Bár hangsúlyozom, még mindig nem gyúrtam neki el rendesen. ~400 km van hátra...Én jó minőségű EBC-t vettem. Illetve ott a garancia. A szerelésnél ki lett töltve a papír, minden határértéken belül maradt, szóval talán nem lesz gond.
Hogy érted amúgy ezt a hibát, milyen visszajelzések jöttek? Honnan, kiktől? Ha megkérdezhetem.
Mi lenne helyette?(#48905) demars
Jaja, tényleg, mindig elbaszom.
A mostani szombat nekem pont offos. Vagyis késő délután kertipartizom.(#48906) tboldi
Pedig a malom sokkal jobb hely.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #48909 üzenetére
A Zimmermannok? Persze, most van bennük ~1000 km, egy rossz szavam nem lehet rájuk.
-
m3tr0
senior tag
válasz tboldi #48898 üzenetére
Köszi,igyekszik az ember.
Blacksoul: én ma beszéltem egy emberrel aki megnézte a kocsimat és Skyfol fóliával dolgozik. Nekem baráti áron 20 ezret mondott rá, igaz csak nyár végén csináltatom,mert nem sürgős.
Amúgy a 3.kerületben vannak, ha érdekes lehet küldök pm.-ben infót.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
tag
Fékbetét kérdéskörben végigolvastam az egész topicot, a véleményeket és tapasztalatokat. A civic-em 8 hónapos (9700km), és kb. 3e km-rel ezelőtt elkezdett a jobb első betét finoman sípolni ha kicsit vagy finoman fékezek. Elég idegesítő, a márkaszervíz tárja karjait....
Az angol civic forumban rengetegen szenvednek hasonló problémával, tehát általánosnak tűnik a minőség-probléma Hondáéknál.
Nagy kérdés, hogy mire cseréljem (a tárcsák maradnak, szinte újak).
EBC yellow (50e HUF) vagy Angliából rendelve Pagid (37e HUF) tekintve hogy utóbbi itthon sehol sem rendelhető. Az áron már nem rágódom, mert szinte mindegy hogy 50 vagy 37, csak azon, hogy hosszútávon jól használható legyen a fékem....[ Szerkesztve ]
-
_ak_
addikt
Most, hogy a klíma gyakrabban van használva, nyugodtan kijelenthetem, hogy a klímabombák (2db), nem sokat segítenek.
Mintha valaki írta is volna, hogy a klímabomba nem jött be, de az ózonos tiszítás hatékony volt?
Mert úgy tudom, hogy 7gen esetében fizikailag nem igazán lehet hozzáférni a hőcserélőhöz, így ha van értelme, akkor megpróbálkoznék az ózonnal, máskülönben nem is tudom, hogy mit lehet kezdeni ezzel.Let's begin, de gozaimasu!
-
BigBlackDog
veterán
-
BlacKSouL
addikt
Az ózonos hosszabb távon mindig hatékonyabb, sőt úgy mondanám, hogy az hatékony. A szagosított spray megoldásokkal szemben. A lényeg, hogy legalább 30 percig kapja, ne menjen a klímakompresszor, vagyis ne hűtsön, belső keringetés legyen, és ha megoldható, akkor minél közelebb legyen az ózongenerátor kifúvó része a keringetőventilátorhoz. 8gen esetén pl. ez a kesztyűtartó mögött a pollenszűrő kivétele után szabaddá váló nyílás. Ne a legmagasabb fokozaton menjen a ventilátor, hanem kicsivel alatta.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BigBlackDog
veterán
válasz BlacKSouL #48916 üzenetére
"8gen esetén pl. ez a kesztyűtartó mögött a pollenszűrő kivétele után szabaddá váló nyílás."
Kiegészítésképpen; a fenti módszer a sedan 8gennél érvényes, a hatchbacknek kicsit máshol, a középkonzol alján van pollenszűrő, a jobb első lábtérből lehet hozzáférni. De hasonló könnyedséggel hozzáférhető a "lyuk".
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #48916 üzenetére
Már múltkor agyaltam rajta, szerintem simán megérné befektetni egy ózongenerátorba
Én hétvégén "bombáztam" az enyémet, még nem érzem ismét a klíma szagot, talán lesz időm és tudom vinni újra töltetni és tisztíttatni.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Jansz
csendes tag
Üdv. nektek Cartársak! Remélem valaki tud nekem ötletet írni, hol keressem a hibát.2001-es évj. Honda Civic VII. d14z5 motorral. A probléma a következő: melegben, útközben fogja magát és egyszer csak leáll,checkengine elkezd világítani, elsőre beindul, azután van amikor 1 perc, van amikor fél óra, (ez attól függ, hogy mennyit áll két beindítás között) ismét leáll. Gépen főtengely holtpont jeladó hibát dob ki,az már ki lett cserélve,de a hibajelenség továbbra is fenn áll. Télen, nem jön elő a dolog. Abban biztos vagyok, hogy a gyújtás környékén van a probléma. Volt olyan is, amikor leálláskor, újraindítás után alapjáraton járt aztán leállt. A válaszokat előre is köszönöm!
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #48918 üzenetére
Nekünk megérte, két autó és egy split esetén már megéri. Nekünk még párátlanító is van, de ha nagyon gáz a cégesben is meg tudom csinálni. Plusz barterba vagy üveg borért, stb. haveroknak is meg lehet csinálni. Ennyitől nem kopik jelentősen a lap.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
---Lasali---
Közösségépítő
Na kicseréltem az olajat a régi accordban.
Megmutatom milyen nálam 9500 km után a japanparts szűrő:
Az a műanyag átvezető megoldás szerintem egy igazi sz@r. Szerintem kikerülheti rajta keresztül a szűrőt az olaj. A visszafolyás gátló tömítés is elég merev, kemény, szerintem az is gagyi. A szűrő anyaga jónak néz ki, nem szakadt át.
Majd ha leveszem a MANN -t, azt is szétvágom, de arra várni kell egy kicsit, közel 1 évbe bele telik nekem mire lefutok 10 ezret.
Minden esetre a 10W40 es Castrol magnatec ilyen barna trutymák sziruppá változott (vakuzott képek ezek élőben rosszabbul nézett ki sokkal), egyébként mikor lefolyt iszonyat fekete volt, lavor szélén jól meg kellett futtatni hogy barnának látsd. Használtam amúgy motormosót is, olcsó mannol -t, 10 perceset, 10 percig járattam, néha húztam azért neki egy 2 ezres fordulatot kapcsoljon már be a hűtő is.Biztos van benne placebo hatás is, de az 5W-40 es Top Tec 4100 al meg a MANN szűrővel most könnyebben indul el a kocsi, szerintem az olajnyomás lámpa is hamarabb alszik ki, halkabb, nem csörög úgy, és jobban is megy. Kíváncsi leszek hogy enni fogja-e, 3 szerelőből egy sem ajánlotta hogy ilyet töltsek bele.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ---Lasali--- #48921 üzenetére
5w40 eleve sokkal jobb mint a 10w castrol. Egyebkent en olajszurobol mindig gyarit veszek, 3500ft szvsz nem nagy tetel erte.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz KingKress79 #48907 üzenetére
Szia!
Abban nem biztos hogy van, ha van, akkor jobbról haladva ventilátorház, majd a klíma radiátor után és az irányválasztó lamella ház előtt van, álló, kb 3-5 centi széles fiókja van, ki kell húzni. Ha régi szellőztető ház van benne még, akkor sehol nincs benne. Akkor sok sikert a takarításhoz, én idegrohamot kaptam majdnem, a kocsin az egyik legésszerűtlenebbül megtervezett alkatrész..
De a szűrősnek is kezdetleges a megoldása, mert a venti behordja a klíma radiátorba a mocskot, majd utána akad csak fent a szűrőn.(#48922) tboy93
Szerelő rakta bele nekem ezt a csodát.
Téma volt 1 hete kb, hogy érdemes-e mann-t venni vagy bosch -t a japanparts helyett, egyrészt azért vágtam el.[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
válasz BlacKSouL #48901 üzenetére
Nekem holnapután kerül fel, tegnap szedtem le a régieket. Valamilyen 3M-es volt rajta, 3 rétegben jött le. SkyFol NT Pro 70 kerül majd rá. Remélem csütörtökön bekerül az új első szélvédő is a helyére - ezt nem is akarták elvállalni de mondtam hogy csere lesz, előre rárakhatják - így már nem volt gond. Lámpákat is le szeretném fóliáztatni, ma lecsiszoltam az egyiket, polírpasztát viszont holnap szereznem kell, az nincs. Kicsit jobb lett.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #48920 üzenetére
5 klímás kocsi van a szűkebb baráti körben és a családban. Szerintem nekünk is megérné. Minden esetre megkérdezem a környéken ajánlott szakit mennyiért tisztítaná ki meg, hogy szétszedéses pucolást csinál e? Ö klíma javítással, töltéssel foglalkozik, bízom benne, hogy ha nem is teljes darabokra szedéssel de pici bontással vállalja. Utána a rendszeres ózonos tisztítás már mehetne itthon.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
KingKress79
aktív tag
válasz KingKress79 #48907 üzenetére
Nem saját autó. A könyve se írja. De az unix programja hozta, hogy van.
(#48923) ---Lasali---
Köszönöm megnézem!
[ Szerkesztve ]
PS4: KingKress
-
BlacKSouL
addikt
válasz z123456789 #48927 üzenetére
Túltolod 1500 km nekem már hazafelé volt Horvátországból, és akkor már bőven nem figyeltem az óvatoskodásra. Szerintem már nyugodtan megkínálhatod párszor kísérletképp. Ne főzd meg, csak teszteld le. Próbáld nagyobb tempóról, több szakaszban, 1-1 másodperc kihagyással mondjuk 120-70, aztán 70-30, aztán 30-0. Látni fogod, hogy míg a gyárival már a 70-30 is gyengébb szokott lenni, a 30-0 meg szinte mintha olajos lenne a tárcsa, ezzel majd a 0-30-nál ugyanúgy fejeled a kormányt.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz z123456789 #48927 üzenetére
Utána mehet a "Schumacher" üzemmód
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz z123456789 #48930 üzenetére
Így van. Használni kell. Eleinte úgyis játszani fogsz vele, aztán majd hozzászoksz és észre sem veszed, csak ha nagyon kell.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz z123456789 #48930 üzenetére
Menj el Győr-Zirc felé! Kocsival is izgi...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
z123456789
addikt
-
demars
addikt
válasz z123456789 #48934 üzenetére
Én ritkán járok arra. Legutóbb mocival csapattam, majdnem perec lett
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
_ak_
addikt
válasz BigBlackDog #48915 üzenetére
Huh, ezektől inkább tartózkodom, bár látom, hogy ez nem ilyen habos megoldás szóval max hatástalan lenne, kárt nem okozna. FB csoportban páran a kondenzvíz elvezető csövön keresztül fújtak be habot, mert a hőcserélőt még bontás után sem lehet normálisan elérni.
BlackSoul:
Jobb híján be is jelentkeztem a Duna Autóba, legalább meló előtt el tudom ezt intézni.
Közben hátha rá tudom valakire beszélni, hogy nézzenek rá bal első fékre, hogy miért nyikorog állandóan. A szerelőmmel azt hittuk, hogy a jobb első lesz, mert az alapból kicsit fogta is a tárcsát, de egy kis szerpentinezés után egyértelmű volt, hogy a balból jön.Más. Szerintetek is 30k-s teljes polír csak dísznek jó?
Let's begin, de gozaimasu!
-
Winner_hun
félisten
válasz Winner_hun #48924 üzenetére
Kész, de lehet holnap reggel még alakítok rajta. Elmentem polírpasztáért, adtak durvát meg finomat. A durva a 2000-es vizes papír nyomaiból nem mindet szedte ki és még viaszt is tartalmaz. Nem polírpaszta ez Finomat fel se bontottam, felesleges. Nem hiszem hogy a viaszos felületre rá tudják tartósan tenni a fóliát. Fogkrémmel átmentem rajta a viaszos ámokfutás után, a felesleges réteget leszedte. Előbb fejeztem be a kocsi lemosását, holnap még le kell pucolni rendesen az ablakokat.
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
demars
addikt
válasz Winner_hun #48938 üzenetére
Klasszisokkal jobb lett!
Kézzel vagy géppel csináltad?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
wierra
senior tag
válasz Winner_hun #48941 üzenetére
Tegyél rá átlátszó fóliát, hogy ne mattuljon vissza az UV-tól.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
martillo
tag
Mennyit bír reálisan a fékbetét és tárcsa??? (8gen Civic 4D)
Az utolsó, megbízhatóan dokumentált betét csere ~125k km-el ezelőtt történt, tárcsára nem is találtam (azaz ~250k). Mi a véleményetek?Illetve van olyan aki magának cserél olajat 8 gen Civic Sedan-on akna nélkül?
Van vmi bevált ötlet a sík terep kiküszöbölésére?Köszi
-
nagyúr
válasz martillo #48943 üzenetére
Nagyon vegyes a kep, hogy kinek mennyit bir el a fek. En pl. azert sem eroltetem az házi olajcseret, mert igy evente el kell vigyem a szakihoz, aki ranez az autora, megnezi nekem a fékeket stb. Nálam 175k van a 7gen civicen a tarcsaban es a betet szettek 50-70k kozott fogynak el.
-
Bandi18
tag
válasz martillo #48943 üzenetére
hali
Nekem a tárcsa és valószínűleg a második betét 120k km-t bírt a hátsó betétből most lett berakva a második garnitúra, de a kövi cserélnél tárcsát is kell hátul.
Házi olajcserén én is agyaltam de 2500-ért lecserélik nekem annyit nem ér meg a szenvedés.
Ha esetleg BP-en laksz akkor a szereld magad műhelyt megkeresheted asszem 1 óra csápos és szerszám bérlés 2-3000 között van, de ugye ennyiből le is cserélik
-
Wise
tag
válasz Winner_hun #48924 üzenetére
Szia!
Erre a fóliára kíváncsi lennék majd. Március óta én is egy 6gen tulaja vagyok, habár az enyém sedan, de hozzávetőleg érdekes lenne számomra az eredmény(pont ilyet néztem ki én is). Ha nem vagyok indiszkrét, kíváncsi lennék arra is, hogy mennyibe fájt a mutatvány! -
zolynet
addikt
Újabb 2. hely, de ennek már nagyon örülök!
2.18.281 ---> 2:17.851 /első etaban 2:18.083 volt a legjobb időm/Ezúttal volt egy kis malőr is.
Mansell kanyarral eddig semmi problémám nem volt, most valamiért beakadt és nemigazán találtam el.
Olyannyira, hogy úgy ráb@sztam a rázóra hogy a bal első blox állitható lengőkar kiugrott a helyéről. (persze első gondolatom az volt hogy valami nagyobb a baj, valami esetleg eltört)optimal lapra: 2:17.49-et illetve 2:17.2-őt mutatott a racechrono
Közeledek Lacihoz, már nem 1mp, már csak 0.5mp a hátrányom....egyszer csak meglesz, remélem.Life is too short to stay stock!
-
BlacKSouL
addikt
válasz martillo #48943 üzenetére
Nekem a fékek gyáriból elmentek kb. 120ezerig, de nálam nem volt teljesen normális a dolog, viszont a tárcsa nem vállasodott, a hátsó betétek elkoptak, az elsőkön még bőven volt. Ezért is nem normális. A tárcsa hagyján, a betét nem.
Én azt mondom, hogy a gyári szettet 100k körül érdemes cserélni valami normálisabbra, vagy a gyári betéteket 70-80k után lecserélni valami argresszívabbra, a tárcsa nehezebben kopik.Házi olajcseréhez a legfontosabb az olajszűrő-kulcs, mert eléggé mélyen ül a szűrő, és nehéz kiszedni is, meg az újat meghúzni is. Illetve ha nem aknán csinálod, akkor is érdemes valahogy megemelni, mert különben rohadt nehéz hozzáférni a szűrőhöz is, meg a leeresztőhöz is. Meg még a leeresztéshez edényt is alátenni. Leeresztő csavar alátét (új) is fontos, meg nem árt a nyomatékkulcs, vagy a jó kéz/érzék.
Mi egyszer nekiálltunk aknán, úgy azért hatványozottan könnyebb lett volna, de szűrőkulcs híján lemondtunk róla. Azzal viszont bőven megcsinálható házilag is.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
martillo
tag
válasz BlacKSouL #48948 üzenetére
Koszi mindenkinek a valaszokat/tippeket!
Akkor marad a szembe szomszed autoszerelore az olajcsere is Gondoltam ezt jo gazda modjara majd en megcsinalom, ha nem nagy macera (mint az elozo kocsinal volt) de akkor megsem.Alatet helyett nem egyszerubb mar egy "komplett" uj leereszto csavar?
Fek:
Betetek biztos cseresek lesznek hatul, mert kezdik sugni, hogy lejart az ido. De akkor mar mennek az elsok is szerintem. Tarcsa meg nem vallas szerintem, de majd egy szaki megmondja.
Mivel februar ota van nalam a kocsi nem igazan tudom a pontos eloeletet, a szervizkonyv 120k-ig volt vezetve, az valos is a szervizadatbazis alapjan, de kesobbrol nem tudok semmi biztosat, csak amit en csinaltattam mar. -
BlacKSouL
addikt
válasz martillo #48949 üzenetére
Csavart is cserélhetsz, de szerintem ha normálisan van használva (nincs megszaggatva a régi alátét visszarakása miatt, nincs félrecsavarva, stb) akkor elég az alátétet cserélni. Tudtommal ez a mi leeresztőcsavarunk még csak nem is mágneses. Az enyém pl. sose volt cserélve (az alátét az mindig), és tökéletes.
Az olajcsere nem lenne macera, csak megfelelő eszközök hiányában azzá válik, és azt azért mégsem illik összegányolni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Sorozatok
- Windows 10
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Mini-ITX
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen autót vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- További aktív témák...