-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaffa75
őstag
válasz audi100td #48452 üzenetére
belemér műszerrel pikk-pakk ha a trafó a ludas... az EGR-t is egy pillanat alatt kiszúrja, ha ráköt egy laptopot! Szerintem nem EGR lesz - ott még egy koromszemcse is okozhat hibakódot , esetleg akkor ha fordulhat elő mégis, ha szinte csak városban nyüstölték az autót .
-
Kobe
veterán
ez most komoly hogy 15-30K s egoket ilyen 1 ev meg parzsaz ora tartossaggal forgalmaznak mindenhol? (Nem vagyok soher, de ez havi szintre lebontva egy internetelofizetes havidija kb, mar mar fix rezsitetel... azert hogy legyen 2 db lampad a kocsiban)
Gyarilag mit rak bele a honda? Nekem eselyes h az van benne, meg az egyik nagyszervizben csereltek papir szerint azota ugyanaz van asszem...En a lumeneten neztem valami 10K s darabot, szinten osram, arra elveg 4 ev garanciat irtak, nem tudom az mire terjed ki
-
honda23
aktív tag
válasz Zsombe #48437 üzenetére
Igen. Kis gázpedál állásnál a rángatás, amit írtál plusz késik a gázpedál reakciós ideje is, mint egy turbós autóban, nem tölt a turbó vagyis megnyomod a pedált és nincs gyorsulás, vagy nagyobb úton kell benyomnod a pedált gyorsuláshoz.
Majd jön a check engine lámpa, ilyenkor még pár indítást kibír a kocsi, majd jön a hirtelen halál, a potméter halála, nem érzékel és vége.Seattal járt így ismerősöm, ő autózott még vele 2 hetet, szóltam neki, hogy cserélje, drága neki, majd egy szép napon ott maradt a parkolóban vele...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Aladdin
senior tag
"Ez garancia
A xenon piacon egyedülálló módon, az Osram a Xenarc Original sorozatra 4 év jótállást vállal, melyet a Lumenet kiegészít prémium garanciális szolgáltatásaival: ha elégedetlen vagy a termék minőségével 30 napon belül visszavásároljuk Tőled, ha pedig 4 éven belül meghibásodik, házhoz megyünk érte. Jól hangzik, ugye?" -
honda23
aktív tag
válasz audi100td #48438 üzenetére
Lehet, hogy az exedy kuplunggal van probléma.
Nekem 15e van benne és már most nem vagyok megelégedve vele, nekem az egyes nem tetszik.
Neked nincs elektromos gázpedálod.
Lehet még gyújtáskimaradás is, gyertyák milyenek? Lambdaszonda is lehet, ki kell mérni a feszültség ingadozását neki. Az viszont plusz fogyasztást okozna. Ott van még a map szenzor és tp szenzor, előbbi nagy fogyit és rángatást, utóbbi rángatás is tud okozni. Alattam halt már meg lambda és map is, kimérve derült ki, check enginem egyszer sem volt.
Szelephézagot ha elállítják, meleg motornál rángatást, fulladás okozhat teljes gázpedál állásnál.
Üresben ha benyomod a kuplungot, nem fulladozik a motor?
Szelephézagot normális szerelő állította be?
Ha csak egyes kettes fokozatban csinálja 2000 alatt, akkor én a gázpedál bovden szorulást kizárnám és a pillangó szorulását is.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Qru
MODERÁTOR
Drágák és a xenonnál nem is nagyon van értelme emelt fényerejűt venni mert ott nem szembetűnő a különbség szemben a sima halogén izzókkal.
Nem tudom mi a gyári izzó én halogénban utazom.
A sima Osram izzó most akciósan 9,9k az elég jó ár: [link]
mod:
Aladdin: Kár, pedig az dícsérték sokan.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
JustInTime
csendes tag
válasz JustInTime #48428 üzenetére
Ma beugrottam vele a Duna Autóhoz.
Mint kiderült a hátulra vezető cső "jött szét", bár nekem inkább úgy tűnt, hogy sosem volt összecsatlakoztatva (eddig nem is kellett használnom a hátsó ablakmosó folyadékspriccelőt) - szerintem simán kifelejtették forgalomba helyezéskor. Teljesen a jobb első kerékívnél van, így a burkolatot kellett szétszedni, hogy hozzáférjenek. 25 perc a garipapírral együtt, de szerencsére már működik. -
audi100td
nagyúr
válasz honda23 #48459 üzenetére
Gyertya jelenleg Denso K16TT, előtte NGK ZFR5J-11 volt benne, de azzal is rángatott. A régi gyertyák még megvannak, nekem normálisnak tűnt, de ha hazaértem küldök róla képet.
Szelephézag állítást a soproni márkaszervizben végezték, de nem vagyok benne biztos, hogy tökéletes lett, hidegen kicsit ciripel.
Ha benyomom üresben a kuplungot nem fulladozik. Fogyasztás is rendben van 6,5-6,7 az átlag, város országút vegyesen. Olajfogyasztás lényegében nincs, ~0,5L 8000km alatt (5W30 Mobil1).
Gázpedál amúgy elég kemény, nagyobb erővel kell nyomni mint más autókon amiket korábban vezettem, de azt mondták ez mindegyik ilyen, viszont szerintem nem szorul, inkább csak nagyobb az ellenállása.
[ Szerkesztve ]
-
audi100td
nagyúr
válasz audi100td #48464 üzenetére
Visszatettem az NGK gyertyákat, 2000rpm alatt mintha jobban rángatna, fordulaton viszont jobb mint a Denso. Na mindegy, remélem a szerelő megtalálja mi okozza.
Ami még feltűnt, hogy mind a 4 trafó Denso gyártmány, honda logót nem találtam rajta vagy gyárilag ilyennel szerelték?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Winner_hun #48470 üzenetére
Az en szerelom ajanlotta a monroet, nekem is az van, nincs vele bajom.
-
martillo
tag
Sziasztok,
Ma reggel masodszor tapasztaltam egy szamomra fura jelenseget...
Hirtelen pirosnal kb 50-55-rol nyomtam satut es mikor megallt a kocsi, az utolso centiken olyan erzes volt, mintha "leorrolt" volna a kocsi, vagy mintha godorbe ert volna veget a fekut...Most hirtelen jobban nem tudom leirni a tapasztaltakat, de vkinek ez igy mond vmit???
-
BlacKSouL
addikt
válasz martillo #48474 üzenetére
Olyan, mintha az utolsó centiken a fékerőelosztó csak az elsőkre rántaná a fékerőt. Nem volt mostanában fékcsere, fékolajcsere, különböző típusú betétek/tárcsák előre hátra szerelve? Betétek kipucolva, ellenőrizve?
ABS nem kattog le?Hátsó lámpát sikerült már kicserélni? Nem bonyolult, csak a kárpitrögzítő műanyag "csavarokat" kell kicsavarni, kihúzni, legalább 3-at, és ott már egyértelmű lesz mögötte. De vegyél 2 izzót, és cseréld nyugodtan egyszerre mindkét oldalt, mert kis idő után a másik oldal is ki fog égni. Visszaszerelésnél ügyelj, hogy a kárpit ne gyűrje be maga alá a csomagtartó nyílás alsó szigetelő gumiját a lökhárító és a lámpa körül.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
martillo
tag
8gen Civic Sedan, 2010-es.
Igazabol nem tudom, hogy ez gyari tulajdonsag-e, mert februar vege ota van nalam az auto es eddig csak 2x tapasztaltam satuzaskor.De ma reggel probaltam utana elohozni a dolgot, de nem sikerult szandekosan... Lehet nem tiportam elegge, mint a varatlan piros lampanal???
@(#48475) BlacKSouL,
"Betétek kipucolva, ellenőrizve?" => ezt magam is vegrehajthatom[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz martillo #48478 üzenetére
Kis kézügyességgel, technikai beállítottsággal és szerszámokkal igen.
Vázlatosan: Felemeled a kocsit és megfelelően rögzíted(!) , sebességbe hagyod, kéziféket kiengeded, leveszed a hátsó kereket, majd benézel alulról a féknyereg mögé: látni fogod a kézifék bowdenjét a végénél harmonikás gumival, beakasztva a rugó mellett a rudazatba, ezt egy határozott mozdulattal a rugó ellenében kiakasztod, ujjadra nagyon vigyázol, mert erős a rugó. Ezután a bowden következő rögzítési pontját is kiakasztod, ez egy rugós rögzítő, lapos, középen bevágott, hajlított lemez, amelynek pereme van, a peremnél fogva óvatosan de határozottan mozgatva lehúzod, ezzel elengedi a bowden befogását. A bowdent félrehajtod.
A nyeregbe menő fékcső egy ponton egy csavarral a csonkállványhoz van rögzítve, ezt óvatosan egy nem emlékszem hanyas kulccsal ki kell tekerni. Általában be van rohadva kicsit. Csőre vigyázol. Ha megvan, akkor kitapogatod vagy megnézed, hogy hol van a két nagyjából szimmetrikusan elhelyezkedő nyeregcsavar. Ez is belülről látszik csak, vagy tapogatva. Van mögötte egyből egy villással fogható hatlap, annak ellen kell tartani, és úgy kivenni a csavart. Szépen óvatosan kitekered mindkettőt, alighanem szorulni fognak. Miután kijöttek, óvatosan gumikalapoáccsal párszor megkocogtatod a nyereg mindkét felét, mozgó felet óvatosan lehúzod a másik félről, ileltve a betétekről. Ezt utána vigyázva a benne lévő fékcsőre, a furaton áthúzva egy drótdarabbal felakasztod a csavarrugóra amennyire messze a fékcső engedi.
A szabaddá váló fékbetéteket kifelé és befelé óvatosan mozgatva vagy gumikalapáccsal kocogtatva kiveszed. Lágy drótkefével vagy kemény gyökérkefével körbekeféled, a befogott sarkait minél alaposabban. Közben megnézed nem törött-e, nem pattant-e el, repedést, problémát keresel. A helyén maradó nyeregfélből óvatosan kipattintod a betétvezető síneket, majd fémtisztára lepucolod. A betéttel érintkező felületét hőálló zsírral megkened nagyon vékonyan.
-Plusz opció ha tökéletes munkát szeretnél:
A helyén maradó nyeregfélből óvatosan, hogy a gumiharang ne szakadjon, kihúzod a hatlapfejjel megfogható csapot amiből a rögzítőcsavar kijött. Nem egyforma a felső és az alsó, megjegyzed melyik melyik. A gumiharang cuppanós, ki kell óvatosan venni anyeregből, hogy ne szakadjon. A csapot lepucolod a régi zsírtól, majd bekened közepesen teljesen hőálló zsírral, és visszadugod a nyeregbe gumi nélkül. Körbeforgatod, hogy egyenletesen eloszoljon benne. Kiveszed, beapplikálod a gumiharangot, majd visszadugod a csapot. Sok levegő fog közészorulni, kicsit játszani kell vele, hogy alapállapotra álljon be összetolva.
Innentől minden visszafelé. A vezetősínt helyrepattintod, alsó-felső irányára vigyázol, a betétek sarkait ugyanúgy vékonyan megkened, visszateszed a betéteket, gumikalapáccsal óvatosan helyére kocogtatod ha szorulna. Leveszed a drótról a nyerget, visszailleszted a betétekre, óvatosan, hogy pl. a hátsónál a betéten hátul lévő kis pöcök a nyeregdugattyún lévő kereszt alakú vágásokba illeszkedjen. Elvileg ahogy lejött vissza is kell mennie. kulccsal ellentartva visszacsavarod a nyeregcsavart, meghúzod érzéssel, megszakadni nem fog. Visszateszed a csőrögzítő csavart a csonkállványba, visszapattintod a rugós lemezzel a fékbowdent, és végül visszaakasztod a rugó ellenében a bowden végén lévő horgot a rudazat nyílásába ujjadra vigyázol. Kézzel megmozgatod az egészet, nem lötyög-e bármi, majd vissza a kereket.Ezt 4x megismétled és kész is Pontosabban az elsőknél nem kell a kézifékkel játszani, de nagyjából ugyanaz a sorrend. Ez rutinnal kb. kerekenként 15 perc, rutin nélkül 1 óra.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Jaffa75
őstag
válasz !Overdose! #48481 üzenetére
Nekem csak így maradt a Ford 2-3x...
Miből vehetnéd még észre az EGR hibát? Mivel az elsőnél nem volt Check Engine!
-
Jaffa75
őstag
nekem az utóbbi volt, erre írta Overdose, hogy nem csak ez lehet a jele! A másodiknál volt check engine! Pedig nem cseréltem izzót...
Nem nagyon hallani EGR szelephibákról Hondánál, gyakoribb az Opel-Ford-Citroen-Peugeot vonalon. Vagy csak én éltem eddig bubiban?
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok,
Honda Civic gyári alufelnit mennyiért lehetne eladni /darab?
16-os, amit az autóhoz kaptam gyárilag. 3ezer km-t futott Michelin Primacy 3 gumikkal.
Természetesen, karcmentesek a felnik.Itt egy kép az egyikről.
Köszi a segítséget.
Dani
-
Fkris
őstag
válasz !Overdose! #48488 üzenetére
Nem tudod, a szekérben milyen OBD van?
Elvileg legalább 2-es nek kéne lennie. Olvasó jó lehet akármelyik, pl eBay-ről?
Azon gondolkodtam, h be kéne egyet szerezni, ha más nem az érdekesség kedvéért."...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Fkris
őstag
válasz !Overdose! #48491 üzenetére
Akkor pontos volt, amibe belefutottam a fórumokon.
Kár.
Köszönöm!"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
_ak_
addikt
Nem tudjátok mi a jele annak, hogy ha öreg vagy rossz olaj van a váltóban? (7gen)
Let's begin, de gozaimasu!
-
zolynet
addikt
Az a jele, ha nem tudod hogy milyen öreg az olaj a váltóban!
7gen accordba ha jól emlékszem ~80ekm a csereperiódus.
MTF III -at tegyél bele, 2-2,5liter.
Az öreg és az új váltóolaj között érzed majd a különbséget, hogy könnyebben jár a váltó, de ezt nyilván csak a csere után.Life is too short to stay stock!
-
demars
addikt
Hogy kiegészítsem Zoly válaszát: egyest, hátra menetet nehezen veszi. Ilyenkor érezni a váltó karon a "fogaskerekeket" . Intenzív gyorsításkor gyakran a második és harmadik fokozatot is nehezebben veszi.
Ez persze nem biztos, hogy olaj gond, lehet kuplung is.
F astránál csináltam anno váltó rudazat beállítást, az sokat segített. Nem írom le mit hogyan kellett mert ennél teljesen más.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Kobe
veterán
válasz demars #48495 üzenetére
Nekem 9e kmrel korabban volt az olaj cserelve, 8e rel ezelott a teljes kuplung, de a hatramenetet neha igy is nehezen veszi....szoval ez nem csak az oreg olajtol lehet, lehet csak epp olyan anfogaskerekek pozicioja
Mondjuk multkor osszeneztem egy 2006 os focushoz kepest, ugyanolyan evjaratu autok, de a focus mar lassan szetesoben van, valtoja is egy borzadaly ehhez kepest -
audi100td
nagyúr
-
nagyúr
-
BigBlackDog
veterán
válasz audi100td #48497 üzenetére
Nálam (UFO Civic) 15 km/h sebesség felett nem engedi kapcsolni, nem lehet betolni a kart. Asszem, hogy olvastam is róla a használatiban, vagy valahol, szerintem természetes (védelem). Hátramenet is csak 15 km/h alatt kapcsolható (bár azt csak kvázi álló helyzetben próbáltam), de nem kell túl nagy erő, csak érzéssel kell behúzni, hogy össze tudjanak akadni a fogak, de szépen klattyanva csúszik ilyenkor a helyére.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik