-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
Track Day Package 2017
Blox állítható lengőkarok is megérkeztek tegnap.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zolynet #47351 üzenetére
Ispy: Felválta vezetek automatát meg manuálist néha azért vanank fura dolgok. Múltkor pl lefulladtam a lámpánál mert csak a féket nyomtam közben kuplungolni se ártott volna. De fordítva is vannak ilyenek. Múltkor leléptem a fékről és majdnem letaroltam az előttem állót.
tboldi: Sajnos igen. 80-nál halálfélelmem volt annyira imbolygott mint az enyém 170-nél.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #47342 üzenetére
Ezzel a véleménnyel kicsit szembeszegülnék, ha nem gond.
Igen, nem szép. Jobban mondva szerintem nem annyira szép, bár egy normálisabb dísztárcsa valamit tud azért segíteni. De számomra fontosabb, hogy beülve, majd elindulva kényelmesen utazzak. Kívülről "kinéz valahogy", nem koszos, nem rozsdás, ápolt relatív szerintem, de igen, a 17-es alufelni jobban mutat, ezt elismerem.
Téli 16-os kerékkel november óta kb. 5-10 alkalommal sikerült kaparva indulnom (ha a téli havas időt nem nézzük). Lehet, hogy velem van gond, de nem éreztem problémának. De igen, elismerem ismét, hogy a 17-es kerekekkel intenzívebb indulások is belefértek (bár a 16-os keréken téli gumi volt fent).
Próbáltam nyáriból nem szart venni, szerintem a Dunloppal sikerült is összehozni ezt. Viszont az XL-es mivolta miatt kicsit ráfázhattam, gondolom ez is rátesz a rázás dologra. Viszont a 17-es kerékkel indokolatlanul hangos, kicsit már zavaró a keménysége és hiába taposom, nem akar menni (ebből két dolog is következhet; 1. Nem fog annyira menni, 2. többet fog fogyasztani). Azt elismerem, hogy indulásnál a 17-essel többet be lehet vállalni, viszont 10-15 km/h sebesség felett a 16-os mérettel érezhetően jobban meglódul. Pedig a nyári kerék 21 kg/db, a téli meg 17 kg/db, szóval nem érzem olyan nagynak a tömegkülönbséget.
Egyébként nem lehet, hogy Nálad is a nagy kerék miatt olyan magas a fogyi? Ha emlékeim nem csalnak, a sedanosok írtak még itt eléggé alacsony fogyasztásokról és ők mintha 16-os kerekeket használnának.
Összefoglalva elismerem, hogy jogos az állításod, csak valószínűleg az eltérő prioritások miatt másképp értékeljük a témával kapcsolatos előnyöket, illetve hátrányokat.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #47358 üzenetére
A télim 16-os és azzal is sokat eszik.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
Nekem 140-nél sincs benne halálfélelmem. 2012-ben keresztben átszeltük vele az országot, mert Debrecenben találtunk csak megfelelő 125-ös ETZ-t.
Most voltam a Jazzel is autópályán. Nyilván nem oda való elsősorban, de azért egész jól el lehet vele lavírozni. Köszönöm az előző tulajnak, hogy az eladás előtt 8 nappal megvette az éves megyematricát.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
hülyegyerek
addikt
Ufo FK-ra talált már valaki körbeszoknyát értelmes áron ?
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
czirok000
csendes tag
Hello , 7.ik generációs 180-190 cm magas Accordos cartársak felé intézném üléssel kapcsolatos kérdésem: ti koppon a "földön" ültök vagy racsniztok párat az ülés magasság állításon?( már akinek nem elektromos az ülése ) Tudom hogy ez full alkat függő de mégis kíváncsiskodnék
-
demars
addikt
válasz Winner_hun #47357 üzenetére
Ez az!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Jaffa75
őstag
válasz BigBlackDog #47340 üzenetére
A "hangosság" nemcsak attól függ hogy 16 vagy 17-es van rajta... a gumikeverék is beleszól, vagy hogy mekkora a gördülési zaja a guminak .
A fogyasztásban nem vettem észre számottevő emelkedést, max annyit, hogy az óra ezzel a mérettel (215/45/17) 2-3 km/h-val többet csal. A kontra annyi, hogyha 90-nel felhajtok az M0-ra, akkor nem rázza meg a hátulját, mint a "ballonos" gumikon! A kanyarokról nem is beszélek, sokkal stabilabb a vas.1-2 ufóra még nagyobbakat is tesznek, szóval szerintem a 17 egyáltalán nem túlzás...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #47372 üzenetére
Igen. 225/45R17 91Y ez a gyári specifikáció.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
_ak_
addikt
Újabb napi Jazz kérdés.
Ugye volt szervizes visszahívás és ha jól látom ez példány beleesik. Honnan lehet tudni, hogy átesett-e azon a dugattyús javításon? Adtak erről valami igazolást? Ha nem tud ilyet produkálni az eladó, akkor inkább hagyjam?
Illetve van valakinek tapasztalata SX4 - Jazz viszonylatban? Bár mindketten a Jazz felé húzunk, de ha azzal valami nem kerek megnéznék ezt az SX4-et,
bár nem kevés a km benne. Sajnos a múltkori Civic már nem volt meg.Let's begin, de gozaimasu!
-
JoolsNOS
veterán
80nál? Nekem volt cégesem 2 is. Imádtam. 150nél azért már ráizzadt a kormányra a tenyerem rendesen. Viszont a "sárgával" városban sok audisra, béemvésre rápirítottam, mert kb 6-7 mp alatt volt százon. Nem tudom hogyan, de szerintem a szerelők buherták meg.
(#47375) _ak_: melyik visszahívásra gondolsz? Légzsák? Neten lehet ellenőrizni.
SX4 sokat fogyaszt, illetve kisebb is csomagtartó, a praktikusságról nem is beszélve.[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
JoolsNOS
veterán
válasz BigBlackDog #47377 üzenetére
Én nem tudom mit csináltak vele,(turbó biztos nem volt) de imádtam nézni a hülye fejeket, amikor lemaradtak. Igaz 100 fölött elment az erő.
(#47378) _ak_: arról nem is hallottam. A légzsák viszont rengeteg autót érint, nemcsak hondákat.
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
_ak_
addikt
Egy kicsit más, karosszériás kérdés, hátha van tapasztalatotok.
Van egy másik Jazz, egy "kis horpadás" van a hátsó jobb kerék körül. Ez mennyire jelenthet problémát? Mármint nekem így nem tűnik nagynak, de attól még simán lehet, hogy belül rosszabb a helyzet és garantált a rozsda? [link] 6-ik kép.
[ Szerkesztve ]
Let's begin, de gozaimasu!
-
TŁ
tag
Sziasztok!
Pici segítséget szeretnék kérni!
Könyöklő beszerelés közben, az alábbi gubanc ütötte fel a fejét. Létezi erre valami "szakszerű" megoldás? A kép jobb felső sarkában egy toldó szerűség található, amire én azt hittem, hogy tökéletes lesz, mert a könyöklőben lévő fényszóró állítóban volt. Gondoltam másik végébe "mint toldó" betolom az enyémet és kalap kabát. Ez nem jött össze. Szóval létezik valami gyári megoldás, vagy ANYA csati szerűség amivel megtudom toldani a kábelem vagy lenyisszantom és összeforrasztom?Előre is köszönöm!
Esküszöm hogy tudom mit csinálok.....
-
zsole84
senior tag
Ufo civicnél milyen tüneteket produkál ha cserés a lengéscsillapító? Az a helyzet, hogy többször észrevettem ( főleg, mióta lecseréltem a 16-os télit a gyári 17-re) hogy egy kátyu/egyéb úthiba esetén kattan egyet elől... Mintha a rugó "kottyanna" egyet, nem tudom jobban leírni. Viszont van, hogy sokáig nem hallani, de olyan is van, hogy gyakrabban előfordul. Úttartással egyébként nincs gond.
-
zsole84
senior tag
válasz Winner_hun #47383 üzenetére
Jövő héten elviszem szerelőhöz, hogy nézzen rá. Inkább fémes hang, az a baj, hogy nem tudom direktben előidézni, mert előfordul, hogy kisebb kormánymozdulatnál is hallom, de van, hogy nagyobb úthibánál meg semmi...
-
demars
addikt
válasz zsole84 #47384 üzenetére
Nem biztos, hogy lengéscsillapító. Nekem inkább valamelyik stab pálcának tűnik. De rengeteg más oka lehet, egyszerű silent is okoz ilyen hangot, ha annyira gatya már. Mindenképp nézesd meg szakival.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
JoolsNOS
veterán
Lehet volt az 8 is De a lényeg, hogy olyan kocsikat vertem vele oda ami papíron tud 8-9et. Persze szerintem közrejátszott a meglepetés ereje is. Illetve mint mondtam vezettem már több vagont is, de a kis sárga nagyon durva volt.
Koleszban szobatársamnak volt egy gyári tuningos japán swift gt-je. Az tudta a 6.4et giroszkópos mérés alapján. Annál csak egy kicsit ment ez gyengébben érzetre.[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
tboldi
nagyúr
válasz JoolsNOS #47389 üzenetére
Mi is láttunk meglepett arcokat, amikor 140-nel húztunk el mellettük a WagonR-rel, benne 3 felnőtt emberrel és egy motorral megrakott utánfutóval (aminek valamilyen szinten be is fogott a féke, de ez kívülről nem látszott).
Egyébként ez a 93 lovas M13A (vagyis Ignis-motoros) verzió. [link]
szerk.: Amúgy én is imádom, ezen tanultam meg vezetni, sőt, még 8 évesen én választottam ki a színét. 2004-ben vette apum újonnan, azóta 110k km ment bele, és hibátlanul teszi a dolgát.
[ Szerkesztve ]
-
tag
Totalcar teszt - Jé, a Civic megint autó lett!
Nem láttam még élőben, így nem tudok érdemben hozzászólni...
[ Szerkesztve ]
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz maximuss #47392 üzenetére
Amúgy bármelyik hátsó nézetben kisujjal kitakarom csak a lámpát, és Focus. Ez a hülye szín is, meg az A oszloptól hátrafelé minden.
Nem az új, hanem a régi
Ahol a focusnak a hátsó lámpája van, ennek pont ott van betéve valami lemezdarab.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #47393 üzenetére
Hibátlan a gondolatmeneted.
-
tag
Várom a 10gen reáncfelvarrást, remélhetőleg javítanak vmennyit a kinézetén (mondom ezt úgy, hogy még csak képen láttam), és addigra a turbó motorokról is lesz némi tapasztalat.
Egyébként a TC-s cikkben említett korábbi tesztekre is ránéztem, és tényleg némelyek akkoriban ömlengtek róluk (kivéve a 9gent, azt szidták), most pedig finoman szólva is kritikus a hangnem.
Szubjektív véleményem, hogy a 9.5gen 1.8-as motorral abszolut élhető autó.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #47394 üzenetére
Nekik azért más a szempontrendszerük meg a viszonyítási alapjuk. A sok apró ámde annál bosszantóbb típushibától eltekintve - amit folyamatosan javítgattak ugye - a nem túl jó összeszerelésen át az alul vérszegény felül meg hangos motor hurka nekik. Ők nem a buszváltós 1,4-es Civicből meg az 1,2-es Jazz-ből ültek át hanem pl TSI-ből ahol 2500-nál már nyomatékcsúcs van amiből átülve egy ványadt csigának érződik a sima 1,8 szívó. Főleg a G9-ben amit aztán tényleg szó szerint kiheréltek az Euro norma miatt.
Bár mondjuk azt én sem értem, hogy a pakolhatóság miért fáj nekik... Formailag oké nem annyira szép mint egy lapos autó de sokkal használhatóbb. Már pedig nem dísztárgyként kéne értékelniük, az átlagember akiknek szól(na) a cikk azok eszközként tekintenek rá nem pedig szoborként...
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
Néha én sem értem hogy 1-1 cikk mögött mit kellene látni, hallani, olvasni, mert egyes cikkek csöpögnek a nyáltól, mások meg bűzlenek a sok elmondott sz..tól, de az tény, hogy sajnos pl. most az újabb generációs Civicekről én se tudnék kizárólag dicsérő szavakat összeollózni magamtól. Sokszor viszont az is feledésbe merül, hogy más az, hogy kapunk egy tesztautót, ami olyan amilyen, és a végére odabiggyesztik, hogy már 9 milliótól kapható, de ez speciel 16 milliós de azé kéne, meg más az is, hogy a hétköznapi átlagos munkásember pláne errefelé északon vidéken nem azon gondolkodik, hogy lecserélje-e a 3 éves 10 milliós középkategóriását, hanem hogy a legolcsóbb modellek közül mi az amiben legalább nem trabantban érzi magát, és így 20-25 év olcsó régi használtautózás után vajon vehet-e egy újkőkori dácsiát vagy zsigulit. Persze, én is 40 millás autót konfigurálgatok össze, és biztos van az országban nem is kevés akinek csak ennyi a lényeg, hogy drága legyen meg kurvaerős, és pénz nem számít, és nekik is kell valamilyen cikket írni, csak hát azt venni észre, hogy a németautók úgy általában nyáltól csöpögnek, a többi meg úgy valahogy megbújik köztük. 200 lóerő alatt, meg 500 Nm alatt nincs élet, meg nem megy, meg alul nem húz, meg lassan pörög fel, meg mittudomén, de bezzeg a németek tudnak 20 millióért egy tisztességes turbós szörnyet csinálni.
Valahogy 1-2 éve elment olyan irányba nekem a tc, amit már nem lehet annyira szeretni. Olvasom most is, de már minden cikk elején vagy már a címén látom, hogy na most akkor tegyek-e papírtörlőt a monitor alá, vagy inkább lapozzak a végére ott úgyis ott van hogy amúgy egy rakás szar az egész, és a konklúzió, hogy több pénzért erősebbet kell venni oszt kész.
Az meg eléggé baj, ha az autós újságírás kritikája abból fakad, hogy a teletömött prémiumautókból átülve egy 1,4-es szívómotor milyen gyengének érződik. Talán még nem estek át a ló túloldalára teljesen, de kicsit mintha már az egyik kengyelből kicsúszott volna a lábuk.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen