-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sunny84
senior tag
válasz BigBlackDog #47197 üzenetére
hát ez elég csúnyán hangzott
..............................
más , ezek az új " R " motorok ami civicben meg az accordokban van vezérműtengelyes ?[ Szerkesztve ]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
nagyúr
válasz z123456789 #47204 üzenetére
Hol egy topikgazda?! Sújtson le a banhammer z1..9-re
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #47198 üzenetére
Én biztos nem tennék bele semmit.
Más az, hogy az ember megvesz mondjuk egy nanotechnológiás üvegápoló vagy ugyanilyen karosszéria kezelő keményviaszt, amitől bizonyos ideig víztaszítóvá válik a felület, és bár ez működik, de ha valamit mégis elb.sz az ember, akkor csupán esztétikailag szar amit néz utána egy darabig. De egy motort nem arra fejlesztenek, hogy mindenféle adalékokkal locsoljuk. Még akkor sem, ha a benzinbe elvileg szintén kevernek adalékokat, ám elvileg ellenőrzött szabványos keretek között. Amit ezen felül belelocsolnánk, az ellenőrizetlenül, találomra, kétes kimenetelű eredménnyel történik. Lehet, hogy lenne valami haszna, ám én azt gondolom, hogy ésszel használva a motort, és normális anyagokat használva tesszük vele a legjobbat, és ehhez nincs szükség semmiféle belelocsolt adalékra. Égjen csak rá valami a hónolt felületre, darálja meg a dugattyúgyűrűket, és akkor utólag lehet azon elmélkedni, hogy mit is írtak, 10 liter benzinhez kellett 1 deci adalék, vagy 100 literhez?
Az meg hogy adalékból teflon meg mittudoménmi. Ok, de pontosan melyik alkatrész igényli a teflonozást, és miért? Az is más, hogyha én az ajtó zsanér nyikorgás miatt a valamennyire tisztára pucolt felületekre fújok valami teflontartalmú kenőzsírt, hogy ne nyikorogjon, és kevésbé kopjon. De ez azért nagyon messze van a mikronos illesztésű olajtartó hónolás és dugattyúgyűrű kapcsolattól, meg mondjuk egy szelepszárszimmeringtől is.
A tisztító adalékokról meg már volt sok cikk, vélemény, általában agresszív oldószerek. Az meg biztos nagyon hiányzik a szintén mikronos alkatrészeknek.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #47209 üzenetére
Emiatt se tettem bele soha semmit se.
Aki új kocsit tud venni, ismeri azt. Használtnál ki tudja mit tettek bele?!
Teflonhoz -vissza térve nem azt mondom, hogy jó az, csak annyit akartam kihozni belőle, hogy a teflon kenő anyag, súrlódást csökkent, ergo nem szabadna jobban melegednie a motornak. Tehát megint ellentmondásba ütközik az ember.
De mondom, sose tennék bele ilyen cuccot.
Egy ismerős a metabondot használja a dízel wv mocskába, szerinte nagyon jó. Nem is olcsó tescós termék.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #47212 üzenetére
Nem is veled vitatkoztam a teflon kapcsán, csak mondom ha már felmerült akkor vigyük tovább a gondolatot
A teflonnak van egy súrlódáscsökkentő hatása, de van egy hővezető képessége is. Ha az adott felületet tribológiailag nézzük, akkor az eredeti felülethez képest nagy eséllyel kisebb súrlódású is lehet akár, feltéve, hogy a felületet kenéstechnikailag kenetlennek veszünk. De ha eleve ott van egy kenőanyag, akkor ahhoz képest nem biztos, hogy számottevő a javulás. Ha hőtanilag vizsgálnánk, akkor megintcsak az a kérdés, hogy a teflonrétegnek milyen hővezető képessége van, vagyis az eredeti állapothoz képest jobban vezeti-e, vagy szigeteli inkább az energiát. És akkor még mindig ott a kérdés, hogy az a teflonréteg vajon egy statikus réteg, azaz felrakódik és ottmarad, mint az edény belsejében, vagy állanóan cserélődik. Ha állandósul, képes-e a hővezetésre és hőátadásra, legalább annyira vagy jobban, mint az eredeti állapot, ha pedig cserélődik, akkor több hőt(energiát) képes-e tárolni és elszállítani, mint az eredeti. Vagyis az eredetileg eleve ott lévő állandóan cserélődő, a hőt elszállítani képes kenőanyag helyett mennyivel jobb hővezető, hőtároló képességű az esetleg szintén megújuló teflon.
És így tovább jönnének még a gondolatok, de én ezt inkább rábízom arra akinek több ideje van, meg a kenőolajra, aminek ez a dolga, szerepe, feladata. Az üzemanyag szivattyúnak, csöveknek és az injektornak pedig szerintem nincs különösebb igénye a teflonra.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
válasz hülyegyerek #47195 üzenetére
Megnézem.
-
demars
addikt
válasz tboldi #47194 üzenetére
Rákerestem én is, kidobta ezt! Ha rendes munkát végeznek és mindent pucolnak horror árat kell fizetni!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tboldi
nagyúr
válasz demars #47216 üzenetére
Én most ezt néztem.
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #47215 üzenetére
Hát ugye a csalósdízeleknél rámentek arra, hogy csak 20 perc a mérés időtartama, tehát addig kell jól teljesíteni. A gumisok meg rámentek arra, hogy az adac de a legtöbb másik teszt is kb. 1-2 nap alatt, max 1 hétig csinál teszteket. Az alatt majdnem mindent lehet vizsgálni, kivéve kopást és öregedést. Lehetne, hogy csinálnak egy szintetikus gyorsított öregedési tesztet, hogy mondjuk koncentrált UV-fénynek és ózonnak teszik ki adott ideig, 1-2 hétig, de az nem is mindig adna jó eredményt, meg idő és hely és energiaigényesebb lenne, mint a sima dinamikus tesztek.
Tehát a gumigyárak azt mondják, hogy ok, a tesztek lefutnak mondjuk jellemzően max. 5-6 hónaposnál nem öregebb gumikkal, a tesztek alatt öregszik mondjuk 2 hónapnyit, azaz a guminak ki kell bírnia ráhagyással 12 hónapot öregedés, keményedés nélkül. Ezt tehát tudják is, de többet nem kell. Az már úgyis csak a fogyasztónál derül ki, de ott meg olyan bizonythatatlan, hogy nem kell vele foglalkozniuk. A használat módja, hőmérséklet, páratartalom, uv- és ózonmennyiség, stb. Bármelyik pontba bele tudnának kötni, így az ember elhallgatja 1 vagy 2 évig a búgást bubogást, majd lecseréli.
És ez márkától, prémiumságtól, mindentől független. Autógyártók közül se csak a VW volt benne, csak mondjuk náluk csattant nagyot.Én már így is kalkulálok, hogy max.4 évente gumicsere, ha tetszik, ha nem. Mondjuk a Conti el is kopott, szóval a búgás mellett meg is ette magát, most a Dunlopról ugyanilyen erős kopást írnak, tehát 4 évnél tovább ezzel se tervezek. A Bridgestone nem kopott csak minimálisan, de felkeményedett és hangos lett. Viszont 82-ből megúsztam a 4 db-ot. Ennyi még belefér.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #47216 üzenetére
Érdekesen van megfogalmazva...
Szóval gyengének érzem a klíma hűtését, kérek egy klímafeltöltést 3000-ért. Azt mondják ok.
Aztán akkor számolják hogy
Akkor egy lefejtés-feltöltés 3000 plusz egy vákuumozás plusz egy nyomáspróba plusz a hűtőközeg plusz a rendszerolaj plusz a szivárgásjelző mert az nagyon jó ha benne van aszondjahogy összesen kb.
7550 plusz áfa akkor kérnék szépen 9588 Ft-ot.
De én csak 3000-ért kértem egy feltöltést... na de ez technológiailag nem csak annyi hogy belenyomok egy kis gázt oszt viszlát...
B- verzió: jónapot, gyenge a klímám, kérek egy feltöltést, mennyibe fog kerülni? kb. 10.000 Ft. Köszönöm, viszlát.Persze lehet hogy én gondolom túl, de ha az új autómba akarok egy sötétített hátsó üveget, akkor meg kell vennem hozzá a kétmilliós navigációt, mert az kell a ledkettő fényszóróhoz, ami másfél milliós alapkövetelmény a 19 collos alufelnikhez négyszázezerért, ami össze van kapcsolva a holstenfríz marha bőr kárpittal 1 millióért, ami nélkül nem lehet csomagtartó gumipókot rendelni húszezerért, ami pedig muszáj a hátsó üvegek beikszelésekor ami egyébként ingyenesen rendelhető hozzá.
Vagy nemtom ez ismerős-e bárkinek aki az elmúlt 10 évben nézett már autókonfigurátort...Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #47219 üzenetére
Ez s feltöltés az ok, igy megy. De a tisztítás... hol érdekel engem laikust, hogy kiszedi e vagy sem? Takarítsa ki azt csókolom!
Tudom, hogy nem így működik na de akkor is. Valaki oda visz egy új kocsit, tuti nem mondja, hogy te koma kapjátok ám darabokra!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
itachi94
tag
Sziasztok . Szeretnék venni új hangszórókat Honda Jazz-be (2002-es széria )
Viszont nem tudom milyen méretűt kell bele venni .
Illetve párban szeretnék venni 10-15k közöttre gondoltam elsőnek előre egy párt majd később hátra .
Tudnátok segíteni milyen paraméterei vannak ? Illetve milyen hangszórót ajánlotok ilyen árban ? Mélynyomó nem kell bele . -
demars
addikt
válasz tboldi #47217 üzenetére
Egy ózon generátor kb 50 k, 1 évig jó a lap benne. Ha páran össze állnának simán megéri megvenni, sőt még keresni is lehet vele. Árát bőven behozza. Utána csak lapot kell benne cserélni.
Nézz utána, nem bonyolult cucc.
Egyébként én is néztem ilyen tisztítást, de sosincs időm.Tessék! 40 k a kütyü, 10 k a lap
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #47222 üzenetére
Na mi pont ilyet vettünk, végülis 2 autó, egy lakásklíma, meg egy párátlanító gép fertőtlenítéséhez már nem árt. És valóban hasznos, hatékony.
yoda10: én télen csak néha nem felejtem el bekapcsolni a kenőanyag keringetés miatt, ezért most a melegebb időben kipróbáltam, szerintem már nem gyári hatékonyságú, de azért még mindig igen hűvöset fúj be. Szerintem én még ezt a szezont bőven meg tudom vele csinálni, jövőre meg majd megcsináltatom.
Te már érezted hogy nem az igazi, vagy csak biztos ami biztos?[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
Mennyiért mennek most a normális állapotú 1.8 ufo Civicek?
Més que un club!
-
BlacKSouL
addikt
-
nagyúr
válasz Napfénysüti #47226 üzenetére
2,5 és 2,9 között
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Napfénysüti #47229 üzenetére
Vannak 2M körül is, de azok FL előttiek, már ha ez hátránynak számít?!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #47231 üzenetére
Ezért írtam a 2,5 és 2,9 közöttet, ott már azért vannak jó darabok (hello és 100k körüli a futás).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Aladdin #47236 üzenetére
Typer R-re gondoltam nem az R szériára így hirtelen. Jogos az R motorcsalád az 2005-ös fejlesztés az L meg csak 2000-es. Jár a keksz.
mod:
gerner1: De itt motor fejlesztésről/tervezésről volt szó nem arról, hogy meddig volt gyártásban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #47241 üzenetére
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
gerner1
veterán
Huhh.. Most, akkor nekem is lekéne csinálni a bokámat ? ... -Velem is előfordult már, hogy nem voltam körültekintő. Megkövettem azokat én is. Nincs ebben semmi különös, ez a normál meder. Én pedig nem lobogtatok meg semmiféle listámat, mert nem lennék vele előrébb. Ahogy hátrébb sem leszek azzal, hogy én nem teszek ilyet mások irányába...
Peace .[ Szerkesztve ]
-
Horel77
tag
válasz BigBlackDog #47241 üzenetére
Én mikor fóliáztattam azt mondták, hogy a pexin nem marad meg rendesen, ugyhogy az a rész kimaradt. Más ufókon is így láttam.
-
Horel77
tag
válasz BigBlackDog #47248 üzenetére
Annyira nem is fura, meg legalább ott kilátok a középső tükörből.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest