-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #48601 üzenetére
Nem, egy annál jóval megbízhatóbb technika került a Jazzbe: a gravitáció.
-
audi100td
nagyúr
Sziasztok,
lassan esedékes lesz az olajcsere 2004-es Civic-emnél (EP1 1.4), jelenleg Mobil1 ESP 5W30 van benne, maradhatok ennél vagy jobb lenne esetleg a Motul 8100 X-clean FE 5W30?
-
flegga92
senior tag
válasz PartyNewl #48597 üzenetére
Ebay tipp: www.ebay.co.uk rákeresel amit szeretnél és bal oldalon az Item location szűrővel kiválasztod az EU-t
-
-
paler
aktív tag
És a Castrol olajokról mi a vélemény/tapasztalat? Én az Audiba azt használtam, és nem volt semmi problémám vele. Bár én évente cseréltem mindig az olajat a verdában.
JBL Synthesis -> Egy hangrendszer mind fölött, egy hang kegyetlen, egy a nyomorba dönt ( árával biztos), bilincs az Egyetlen
-
CSiPet2
tag
Valaki tud gen8 dízelbe váltóolajat esetleg kicsit emberibb áron? A 2.2-esbe 2,5 liter kell (3litert kell venni) literje 8ezer a márkaszervízben. Pár éve az 1.8as benzinesbe valami 5ezer volt és csak másfél kellett bele, úgyhogy ez így meglepett. köszi!
Amúgy nagyon kétes dolog nem érdekel, annyit nem ér, jó dolog ha egyben van a váltó, de gyanítom arra az olajra valami szép szorzót pakolhat a szervíz, révén nagyon máshonnan nem beszerezhető szerintük.[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
z123456789
addikt
Köszi.
Remélem a nyári felni is kész lesz 1 héten belül, aztán lövök pár képet az összképről.Most oltottak be a green miatt CRX-en.
Igazából ahogy ott is írtam, kipróbálom a zöldet, aztán meglátjuk.
Sokan a sárgát ajánlották minimumnak, innen is, de szerintem a sima 2.0-hoz ez is sok lesz. Nem szöktam vörsönyözni' -
JoolsNOS
veterán
Ha ilyesmi klímatisztítást akarok csinálni akkor pollenszűrőt előtte vagy utána cseréljek? Vagy akár nélküle csináljam meg, és utána rakjam be az újat?
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #48620 üzenetére
Frászt, bőven jó a green utcára. EQ-nak az IS200-on az van és még egyszer sem tudta elforralni a féket pedig ő azért adja neki időnként.
JoolsNOS: A leghatékonyabb módzser: vedd ki a régit pollent aztán mehet a bomba és ha kész a pucolás mehet be az új pollenszűrő.
#nincsbennetarcsi
-
Bandi18
tag
válasz z123456789 #48618 üzenetére
2 napja rakattam fel én is a greent előre hátra plusz sima tárcsa előre, nem volt szopás az agyra akart kicsit nehezebben felmeni de Imi megoldotta ezt is plusz a betéten kellett kicsit reszelni hogy könnyen mozogjon a helyeén de ennyi volt.
Most kezd bekopni, az első 3km-en olyan hangja van mintha fordítva lenne berakva a betét (fém a fémen sürlódó hang) szóval ne kapj frászt
Annyi a lényeg hogy ahogy a gyártó is ajánlja az első 2-300km-en kíméletesen fékezz (városi 2-300km) mert kisebb a fékerő és össze kell kopnia a betétnek és a tárcsának és vigyázni kell nehogy beégesd a betétet.
Nekem már 40km van bennünk de már most jobban fog mint a gyári
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz JoolsNOS #48621 üzenetére
1.) A klímát a faszi bekapcsolva hagyja, ami azért jó, mert kb. 18 fok feletti külső hőmérsékletnél a beltéri hőcserélőn szinte azonnal nedvesség csapódik le, vagyis egy tökéletes, vízből álló védőréteg keletkezik a rajta lévő szilárd anyagokon és kórokozókon, és így a szer már a vízburkon nem jut át. Esetleg minimális mennyiség feloldódik benne, de ilyen kis töménységnél az gyakorlatilag simán túlélhető koncentráció. Sose menjen a klímakompresszor ilyen tisztításnál.
2.) Ez a cucc valamilyen gázt, valamilyen vegyszert és egyéb segédanyagokat tartalmaz, amivel elárasztja az utasteret, és szépen beszívódik a műanyagokba, kárpitba, esetleg reakcióba lép velük.
3.) A vegyszer ami a hatóanyaga lenne, szerintem bizonyos előírások alapján egyszerűen nem lehet annyira tömény, agresszív, hogy a fertőző anyagokat hatékonyan elpusztítsa, esetleg a legnagyobb középső felületen egy részüket.
4.) A cucc általában valamilyen erős illatanyagot tartalmaz, citrom, stb., amit szintén magába szív a beltér, és ami kb. arra hivatott, hogy elfedje a klíma büdösségét, illetve elnyomja a szaglóérzékedet néhány napra.
5.) A pollenszűrőt mindenképp ki kell venni mindegyik tisztításnál, vagyis érdemes a régi kivétele után, az új berakása előtt csinálni. A polenszűrőn teljesen fölöslegesen megy át bármi, csak lefogja, magába szívja a szert, és csökkenti az áramlási sebességet.Ezektől függetlenül nem mondom hogy semmit nem ér, de egy fél órás ózonos tisztítás kb. 10 ilyen flakon kifújásával egyenlő hatékonyságú, vagy talán még jobb.
A legjobb persze a hőcserélő mechanikai tisztítása lenne, hogy a felgyűlt por, szennyeződés fizikailag is eltávozzon róla, és utána egy ózonos, de mivel a belső hőcserélők 90%-a rendkívül nehezen hozzáférhető nagyobb bontás nélkül, ezért erre ritkán van lehetőség. Marad az, hogy az agresszív ózon elpusztít minden kórokozót, és ugyan a kosz ottmarad, ami kiváló táptalaj, de legalább 1 szezonig biztos nem gyűlik újra össze annyi kórokozó ami gondot okoz.
Az ózon egyébként károsítja a műanyag és gumi anyagokat, de évente 30 perc nem okoz annyi öregedést ami az autó életében jelentős gondot okozna. Plusz a második leghatékonyabb védekezés a megfelelő körülmények közt leállított klíma, vagyis ha minél kevesebbet, kevesebbszer áll le hidegen és nedvesen, és áll benne a víz ami a napon szépen szaporító hőmérsékletre melegszik.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Bandi18
tag
válasz z123456789 #48626 üzenetére
Én 1.8 Ufo-ra vettem, de nekem egyáltalán nem csikorog. Addig volt fura surlódó hangja míg a festék a tárcsáról plusz az első koptató réteg a betétről le nem kopott, most hangtalan teljesen. De még kell neki idő mire szuperül összekopik.
Majd utána mondok véleményt mennyit változott a fékhatás.
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
válasz BlacKSouL #48627 üzenetére
A boltban futottam bele mikor keresgéltem a takarítószerek között ( a ragacs még mindig az autómon van amivel le volt ragasztva a betört aablak ) 2 félét is találtam, mindegyikre az volt írva, hogy klímának bekapcsolva kell lennie. Meg a neten az összes videóban így tesznek.
Amúgy én is a lecsapódást elkerülve valamikor este, hajnalban gondoltam megcsinálni.
Remélhetőleg olyan anyagok vannak benne ami nem károsít semmit. MAx egy drágább verziót veszek pl Prevent.
Illetve ahogy írtam, nem büdös a klíma, csak úgy kipróbálnám.
Bár most rákeresve az ózonos se sokkal drágább, de azért az már kerül annyiba, hogy "csakúgy" kipróbáljam.I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
BlacKSouL
addikt
-
BigBlackDog
veterán
válasz JoolsNOS #48629 üzenetére
Nálam sem szörnyű a helyzet, néha, hosszabb állást követően, indítás utáni néhány másodpercben fúj büdösebbet. Csináltam egy Mannol bombás tisztítást, pár hétig jobb is volt, de aztán csak-csak lehet érezni megint indítás után néha-néha. Jelenlegi terv ez, csak még előtte be kéne szereznem egy ?aktív szenes? pollenszűrőt.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #48631 üzenetére
Nekem az ózonos pucolás bevált. Alig drágább mint egy ilyen viszont tuti hatásos.
#nincsbennetarcsi
-
martillo
tag
Van ajanlott helyed erre az ozonos tisztitasra? Nekem is jol jonne egy tisztitas a kozeljovoben...
Ha mar fek tema is porog.
Ha fekezesnel nagyon-nagyon halk surlodo hang hallatszik, akkor en is kezdjek fek csereben gondolkodni? :-)
Ha viszem az alkatreszt, akkor egy ilyen muveletnek kb mi a realis munkadija? -
Bandi18
tag
válasz martillo #48633 üzenetére
Hali
Hááát igazából érdemes ránézni, de amikor a kopásjező megszólal az jellemzően ilyen ciripelő fémes hang szokott lenni.
Ha beviszed egy szerelőhöz felemeli és megmondja ha nem vagy benne biztos.
A kérdés hogy hányadik garnitúra betét fogy a tárcsákon és mekkora válla van, mert akkor lehet hogy tárcsát is kell cserélned.
Nekem az eslő tárcsa/betét + hátsó betét 12k-ba fájt és én vittem hozzá az alkatrészeket.
-
z123456789
addikt
válasz Bandi18 #48628 üzenetére
(#48630) BlacKSouL
Huh, veled nem vitatkozom. Ilyen nőiesen annyit mondok csak a döntésem indoklására, hogy "CSAK".Vívódtam egyébként, hogy különbözőt teszek előre/hátra, esetleg még az NDX is tervben volt, de a kereskedővel végül arra jutottunk, hogy elég lesz a zöld. Eddig sok mindenben hallgattam rá, szinte mindig bejött a tanácsa. Én meg úgy vagyok vele, hogy a jó kereskedő, nem ajánl szart, mert különben nem megyek vissza hozzá.
-
BlacKSouL
addikt
válasz z123456789 #48635 üzenetére
Én kb. 10 percig nézegettem hogy mit érdemes, de miután láttam, hogy a gyári hogy széthullott, és hogy a végén hogy fogott (mások szerint már sehogy), plusz tudtam, hogy néha bizony szét kell taposni a féket közúton is, és ha elég 1-1 ilyen alkalom hogy kiüvegesedjen, akkor viszont legyen a legdurvább. Pont. Utána már csak az izgatott, hogy vajon mennyire lesz hőmérsékletfüggő, és hidegen milyen, de így utólag kár volt aggódni, a sárga még hidegen is bőven jobb, mint a gyári. Árban meg már annyira mindegy volt, hogy úgy döntöttem fékből sosem elég.
Nem is igazán értem hogy gyárilag miért nem minden autó a legdurvább fékbetétekkel jön ki, illetve értem az üzleti szempontokat, de ez szerintem egy olyan dolog, hogy miért ne fogjon a lehető legagreszívebben egy betét, ha egyszer hidegen nem rosszabb, és az első lenyomástól kezdve máris forrósodik, ahol meg a kisebb teljesítményűek kezdenek elfogyni. Vagyis ha minimális az érkülönbség, akkor miért ne venném a legdurvábbat? Azt megérti az ember, ha motorból nem a legerősebbet veszi valaki, mert nem annyira gyorsulni nem veszélyes, de nem eléggé lassulni, az szerintem minden szempontot felülír.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz martillo #48633 üzenetére
Egy fehérvári cég csinálta nekem... 2 éve a ph-s autós talira ők vonultak ki és ott kedvezményes áron lehetett megcsináltatni.
#nincsbennetarcsi
-
Bsony
tag
válasz martillo #48640 üzenetére
Nálam komplett klímakompresszor cserém volt náluk, mert sürgősbe kellett. Nem vették észre, hogy a kompresszoron nincs rendesen meghúzva a csavar ami összetartja az egészet, és így nyomtam le vele egy Bp-Krk sziget utat, persze klíma nélkül, mert elkezdett zörögni mint állat amikor bekapcsoltam.
Visszavittem gariba megnézték, és akkor mondták ezt, meg hogy el is tört egy csavar benne. Persze megcsinálták, de egy vadi új kompresszornál azért ez már elég para szint. -
PartyNewl
tag
válasz z123456789 #48618 üzenetére
-
JoolsNOS
veterán
válasz BigBlackDog #48631 üzenetére
Aktívszenes szűrő nagyon drága és sztem felesleges is. Pl nálunk a permetező trakikba szokták vinni mert ott ugye nem árt ha nem szívod órákon keresztül a cuccot.
Azért csak lekaptam ma a polcról egy ilyen klímabombát. Kemény 800 forint volt. Elvileg csak alkohol van benne
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel