-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Bad Pritt #49300 üzenetére
Szinte semmi, mivel Haldex rendszerű a 4WD, így kizárólag akkor továbbít erőt hátra, ha az első kerekek kb 1/8-nyit elforognak. Téli használat mellett, vagy olyan körülmények között ahol be be dolgozik a hátulja (enyhe terep), biztosan lesz többletogyi, illetve valamivel nehezebb is az autó, de mivel nem állandó a 4 kerékhajtás, ezért nincs akkora különbség, mint egy olyan rendszerű hajtásnál. (Rav4, Quattro, G-Klasse, Niva, stb.)
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
orbitalion
tag
válasz Aladdin #49299 üzenetére
Az, hogy nem eszi meg, önmagában nem megnyugtató és talán a motor szempontjából nem is ez a legfontosabb. A W20 kinematikai viszkozitása 100°C-on 5,6mm2/s ami az ideális 10 érték alatt van jelentősen. Ez azt okozhatja, hogy a csapágy nem olajfilmen fekszik fel. Hogy mikor veszed észre a hatást, az jó kérdés, de hogy nem ideális a viszkozitás az biztos, főleg ha még jön egy forró nyári nap és egy jó kis szerpentin...
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
Aladdin
senior tag
-
Aladdin
senior tag
válasz orbitalion #49302 üzenetére
8,5 mm²/s...
-
Aladdin
senior tag
válasz orbitalion #49305 üzenetére
Nemtom, h hova van írva a minimum, az olaj, amit használok ezt írja 100 ° C-ra.
-
BlacKSouL
addikt
válasz orbitalion #49291 üzenetére
Elmondom, hogy az általam viszonylag jól ismert, de leginkább használt R18A2 jelű motorba mely olajok alkalmasak az üzemeltetésre normál viszonyok mellett, ez alatt -20 - +40 °C külső hőmérsékletet, hidegindítások utáni legalább 10-15 percig üzemmelegen működést jelent, és kb. évi 10-20ezer km futásteljesítményt.
0W20, 0W30, 0W40, 5W20, 5W30, 5W40, 10W30, 10W40.
Ezek bármelyikével üzemeltethető az autó, ha csak a viszkozitási értéket vesszük figyelembe.
Bármelyik olaj használható bele, nem teszi tönkre, és ha megfelelő ütemben van cserélve, akkor nem fog tőle idő előtt (értsd: minimum 300-400 ezer km-en belül) kifejezetten csak az olaj miatt tönkremenni.DE. A részletek ott jönnek, hogy valójában pontosan milyen körülmények között üzemeltetjük, és ahhoz mi az ideális. Ha ugyanis gyakran hidegindítjuk, sokat megy hideg üzemben, és/vagy jellemzően hideg külső hőmérsékletek mellett, akkor a motor számára az ideális/optimális olaj egy minden hőmérsékleten "hígabb", alacsonyabb viszkozitású olaj lesz, tehát durván 0W20-tól 5W30-ig. Ha azonban főleg üzemmelegen megy hosszú utakat, és esetleg jellemzően főleg 0 fok feletti környezetben, ahol a 35-40 fok hosszú távon hónapokig jellemzőbb, akkor az optimális/ideális a motor szempontjából hosszú távra az 5W30-tól 10W40-ig lesz.
Ha a melegoldali viszkozitást nézed, az üzemmeleg motor működése szempontjából, a fent említett motor károsodás nélkül működik a kb. 8,5 - 14,5 cSt közötti tartományban, ahol bár kicsi a különbség, de a változáshoz arányaiban nagyobb mértékű hőmérséklet változás szükséges, az exponenciális jelleg miatt. Alacsonyabb hőmérsékleten kisebb mértékű hőmérséklet változáshoz is nagyobb mértékű viszkozitás változás szükséges. Emiatt a melegoldali viszkozitásra normál üzemi állapotok közt kevésbé lesz érzékeny ez a motor. Működik hiba nélkül a 14,5-ös viszkozitásúval is, és a 8,5-össel is, a különbség annyi lesz, hogy a 8,5-össel kevesebb üzemanyagot fog fogyasztani. Mondjuk úgy 0,3-0,5 liter/100 km-el.
A motor számára tartósan károsan alacsony viszkozitás valahol 2,5-3 cSt körül kezdődik, ami úgy többnyire ezen vékony olajok HTHS-viszkozitási értéke. Ergo ennél kisebb viszkozitású olajjal már nem üzemeltethető a károsodás veszélye nélkül, (mint pl. az új 0W16 olajok lesznek) Ezt az értéket viszont - kiemelve a normál üzemi körülményeket - csak viszonylag kevés pontján éri el a motornak.Illetve annyit tudok még hozzátenni, hogy ebbe a motorba töltöttem már a gyári 0W20 után 0W30-at is, és 0W40-et is, most jelenleg ismét 0W20-al üzemel, tökéletesen. Jelenleg 143ezer van benne.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
orbitalion
tag
válasz BlacKSouL #49307 üzenetére
Az alábbi három olaj -10°C viszkozitásainak alakulásáról mi a véleményed?
0W 1120
5W 1390
10W 2200És arról, hogy ha 35°C időben egy szerpentinnek nekimenni egy 0W20-assal trepnin, ami eleve 5,6-9,3 közötti tartományban van a szabvány szerint? És nyugodtabb lennél egy 5W40-essel? (150°C-on is 3,7 legrosszabb esetben. Érdekes, hogy a W50, W60-nak is ennyi. A W20, 2,6!)
Gondolom azt mondod, nem megy mindenki trepnin, ami igaz, bár én szeretek ésszel csapati és sok hondást ismerek, aki szintén, ezért a W40-est tartom jónak. Az, hogy 0W vagy 5W technikailag szinte mindegy, az adatok szerint, anyagilag már nem. Legalább is én ezt látom a számokból.
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
válasz Aladdin #49306 üzenetére
Ja értem, én szabványt néztem. Egy olaj az élete során törődik, a viszkozitása csökken. Eleve alacsonyabb, mint 10. A 10 egy olyan érték, amit a szakma ideálisnak tart, legyen az versenysport is, ezért úgy gondolom inkább felette, mint alatta. Ha nagyon öregapósan vezetsz, akkor lehet, hogy nem lesz gond, bár egy autópálya 140 tartósan 40fokban, 120fokos olaj is befigyelhet, akkora már igencsak 5 alatt lesz...
De abban igazad van, hogy meg kell nézni az adott olaj adatát, mert a szabvány tartományt ad meg. Így a W30 is beleeshet a jó tartományba, mert megengedett a max 12,5 is, viszont a 9,3 minimum is, ami engem már zavar, mint ahogy a W20 max 9,3-a is. Igazából fogyasztás miatt jobban koptatni a motort érdekes koncepció. Tudom, nem mindegy a mérték, de én technikiai oldalról nézem, nem gazdasági...
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
Aladdin
senior tag
válasz orbitalion #49309 üzenetére
Az én közlekedési körülményeimhez a 0w-20 a jó. Rövid távokat megyek általában. Autópálya nincs is minden évben, de ha van, akkor sem megyek gyorsan. Amúgy is automata, keveset pörög.
De értem mi a gond... -
BlacKSouL
addikt
válasz orbitalion #49308 üzenetére
Szoktam menni én is néha bolond mód pár percig mikor felhúz a többi autóstárs, és néha megyek hegynek is nyáron Szerintem abban az esetben amikor kialakult a minimális szükséges olajnyomás, akkor ez nem okozhat gondot a motornak. Ez alatt azt értem, hogy ha valaki 1500-2500 között tapossa padlón, hegynek fel (magyarul erőlteti nyomatékból) akkor az vastagabb olajjal is megszenvedteti a motort. Ha viszont megvan az olajnyomás, vagyis pörög legalább 3000-t, akkor már jöhet neki a terhelés is meg a meleg is. Nyilván ilyenkor az egész olajrendszer felmegy 100 fok fölé, de jellemzően megáll 104-110 között valahol. És előfordulhat helyi túlmelegedés, de ahol alapvetően kennie kell, ahol a hidrodinamikus kenés a legfontosabb, ott nem fog túlmelegedni, tehát a nyomott filmréteg a csapágyaknál megmarad. Amint viszont leesik a nyomás, gyengül a filmréteg, majd úgy megtapossák, akkor "pattoghat" a tengely. Erős idézőjelben. Szóval bár úgy tűnik, hogy hegynek fel pörgetve túlmelegszik a motor, de kenés szempontjából nem. Ha taposva csak magas fordulaton van.
Ezért érdemes visszaváltogatni, és inkább konstans pörgetni, mint fel-felkapcsolva alacsony fordulatról megtaposni. Ha meg muszáj alacsonyról indulni, akkor kevés gázzal, lassan emelve, és csak fordulaton padlózni, ha már muszáj.
Alapvetően is az a közismert felfogás, hogy alacsonyabb fordulaton kevésbé kopik a motor, kenéstechnikai szempontból tulajdonképp téves, mert a kenés szempontjából a magas fordulat stabil olajnyomást jelent a motor minden pontján. Más szempontokból természetesen nem, vagyis a motor működtetése folyamatos kompromisszum. De azt érdemes megnézni, hogy az állandó fordulatú motorok élettartama jellemzően hosszabb lesz pont emiatt. És az az állandó fordulat a teljesítmény és nyomatékmaximumok között lesz, ahol az olajnyomás már valószínűleg 100%.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
orbitalion
tag
válasz BlacKSouL #49311 üzenetére
Amit most leírtál, azzal egyetértek.
A hőfokkal nem feltétlenül, mértünk 130°C-os olajat mérőpadon, igaz, akkor kapott a motor rendesen. De autóban is felmegy 120-ra időnként, 110-re bármikor, ha autópályán, vagy emelkedőnek nyomom. A vas rossz hőellenállása miatt a henger belső fala sokkal melegebb, mint a víz felőli oldal, ami ilyenkor 100fok körüli, így a lehúzott olaj eléggé meg tudja melegíteni a karterben lévőt. Nagyobb olajmennyiség itt is előny, a 2,2 ctdi-ben 7 liter van, még is felmegy 110-re nagy melegben (5W40 pont ideális ).Az alacsony fordulathoz még, hogy nem véletlen, hogy a diesel motorokban nagyobb a csapágyak felülete, pont a nagy nyomaték és az alacsonyabb fordulat miatti "pattogás" elkerülése miatt.
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
Winner_hun
félisten
Elhoztam ma a kocsit. Hátsó toldatot tudtam venni, elvileg ilyen. Vagy rosszul lett felrakva, vagy nem olyan mint a képen. Szerintetek?
Első toldatból ha ilyet lát valaki eladót akkor szóljon. Hetek óta várnak rá, nem akar megjönni az üzletbe..
Mondtam a lakatosnak hogy az első szélvédő ki lesz cserélve. Felgyorsították a folyamatot, kiszedték a gumit körbe hogy fényezésnél ne legyen útba, jobban meg lehessen csinálni. 2 helyen megrepedt a szélvédő... jó, szélvédő itt van, fóliázás még nincs meg, akkor meglesz valahogy. Felhívtam őket, első szélvédőre nem tesznek fel fóliát. Jó, tegnap kaptam egy másik céget, ma felhívtam őket. Már náluk a szélvédő, elvileg kész lesz 1-2 napon belül. Pénteken ki KELL cserélni... Végül NT 80 kerül fel ha jól emlékszek.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
honda23
aktív tag
válasz orbitalion #49313 üzenetére
Ne haragudj, de aki 5w40-et öntene a k20-amba, levágnám a kezét.
A mostani 0w20 gyári honda olaj ep3 alatt 100e km alatt nulla kopást okozott. Többet volt vtecben, mint alatta.Amúgy vannak Okos olajok. Pl eneos sustina 5w30.
4 éve használom 8e km-es cserével.A legnagyobb probléma pont a hidegindítás.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
orbitalion
tag
válasz honda23 #49315 üzenetére
Nézd meg az adatokat (hideg indításnál is az 5W és a 0W között!). Hogy mit hiszel és mi a valóság, két dolog. A kopást hogyan mérted, szétszedted?
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
bbubby00
őstag
válasz Winner_hun #49314 üzenetére
Sajna az importos utangyartott sosem lesz az igazi.
Egyszerubb venni gyari hasznaltat.
Egy elso szelvedo csere nekem is erosen ajanlott, de lehet h elado lesz a kocsi. Valamibol meg kell venni a nyilaszarokatEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Jaffa75
őstag
válasz Winner_hun #49321 üzenetére
én e-bayről vettem pár dolgot, mind rendben volt... pedig nemcsak Németországból, hanem Malajziából is jött motyó! 800 Ft postaktg. - 5 nap a DHL-lel!
-
orbitalion
tag
válasz Winner_hun #49314 üzenetére
Az idom látszólag megegyezik, bár el lett csavarva a teteje. Ha ez igaz, és a te hátsó lökösöd is azonos, akkor nem jól rakták fel. Lejjebb lett rakva vagy 2-3cm-el, ezért látszik egy árok végig. Az eredeti képen nincsen árok, csak egy csík maradt. Azért hozzá kell tenni, hogy ezt két képből nagyon nehéz pontosan megmondani, ezért most csak találgatok!
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
honda23
aktív tag
válasz orbitalion #49317 üzenetére
Ep3 lett szétszedve. 85e km honda 0w20. 15e km eneos sustina 5w30.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Winner_hun
félisten
-
Winner_hun
félisten
válasz orbitalion #49323 üzenetére
Próbáltam feljebb rakni, nem lehet, rövid hozzá a toldat. Holnap megyek szerelőkhöz, visszakerülnek a felnik új gumikkal, ha lesz rá lehetőség akkor megnézzük majd (nem ők tették fel amúgy)
A kis csíkkal nincs gond, két különálló anyag találkozik, ez ilyen. Az a durva szinteltérés viszont bántja a szemem, így nagyon igénytelenül néz ki számomra - úgy, mint ez. Nem illik hozzá.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Jaffa75
őstag
válasz Winner_hun #49326 üzenetére
nem lóverseny.. Tippnek szántam!
-
orbitalion
tag
válasz Winner_hun #49327 üzenetére
Igen, nekem is jobban tetszik, ha csak csík van a két elem között. De egyébként nem olyan vészes!
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok! Úgy néz ki, sikerült bontóban találni olyan kallantyút, amit kerestem. Már csak a szétszedéshez kéne egy-két gyakorlati útmutató... Van esetleg valakinek ötlete, hogy miként álljak neki? Egyáltalán cserélhető külön?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
JoolsNOS
veterán
válasz pocokxx #49330 üzenetére
Mennyiért és hol találtál? Nekem a sofőr felől van letörve. Bontóból már rendeltem pontos leírással de a lenti döntőkart küldte. (meg felemás felniket, erről írtam korábban )
Én amúgy azzal a csavarral kezdeném[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz JoolsNOS #49331 üzenetére
Az a csavar az egészet szedi le. De szerintem valahogy lehet külön a kallantyút is. Legalábbis ezen a robbantott képen úgy néz ki, mintha csak egy sesger gyűrű szerű valami fogná.
ITT találtam egyébként. 4000+ futár...[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
yodamester10
őstag
Tudom lerágott csont,de egyszerűen nem találom a gépkönyv szerinti megfelelő olajat a járgányba.
0w30-at nem tudok beszerezni ami a1/b1-et tud így ugrottam egy sort a gépkönyv szerint és 0w40-nél tettem le a voksom és egy megerősítést szeretnék csak,hogy jó ez bele?Köszi.[ Szerkesztve ]
-
orbitalion
tag
válasz yodamester10 #49333 üzenetére
Az én véleményem, hogy ennél jobbat nem találnál, ha csak a viszkozitás tartományt nézzük (a 0W túlzás, szerintem, de bajt biztosan nem okoz). A gyártó is megbízható, de én internetről semmi ilyesmit nem rendelek. Ha lenne autószerelő barátod, vagy jó ismerősöd, akkor biztosan van hordós kiszerelésben neki megfelelő olaj, vagy nagykerből tud venni neked akár átruházott kedvezménnyel is. Egyszer vettem neten olajat kb. 10 éve, akkor hamisítványt kaptam (Castrol), soha többet...
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
yodamester10
őstag
válasz orbitalion #49334 üzenetére
Bárdinál veszem,ott van kedvezményem.
-
bbubby00
őstag
válasz yodamester10 #49335 üzenetére
Sztem jó a mobil1 olaj. Ha tudod Bárdinál venni jó áron, akkor ne gondolkozz rajta.
Sőt az Unix saját márkás olaja is jó választás lehet.[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
yodamester10
őstag
Kösz a válaszokat,akkor ez lesz a kiválasztott,feles kedvezményem van de ha nem lenne sem érdekelne mert a motor nekem többet ér.
-
orbitalion
tag
válasz yodamester10 #49335 üzenetére
Akkor talán nem kell aggódni...
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek az alábbi két autóról?
Az elsőnél ad hozzá téli és nyári gumikat is (nyári alu felnin, téli acélon), a másodiknál csak téli gumi van.
Az elsőnél azt mondta a tulaj, hogy a jobb hátsó kerékcsapágynak már hangja van, de megcsináltatja.
Picit sokallom az árát az elsőnek.
A második olcsóbb, de ott meg kellene vennem nyári gumikat felnikkel. -
Barell
senior tag
Sziasztok. Borzasztó amatőr kezdő hondás kérdések. Nagyon tetszik ez a Vtec működés, de ugyan akkor mégse hogy csak 4500 után adja le a teljes erejét. D15z6 motorról volna szó. Van mód arra hogy esetleg már előbb elkezdjen húzni az autó? Tehát valami beállítás esetleg bármit cserélni hogy már 3 ezer környékén legyen ereje vagy az nem így megy? Amit tudni kell róla hogy Esi leömlő van rajta katalizátor nélkül, csak egy gázgyorsító van berakva a rendszerbe, Paragi végdob. A másik kérdés hogy szeretnék egy direkt szűrőt elsősorban a hang miatt mert azt biztos hogy hoz de lehet majd észrevenni bármilyen változást? Előfordulhat hogy dinamikusabb lesz? A kiszemelt egy Simota Big tube.
-
Jaffa75
őstag
válasz Barell #49341 üzenetére
Szerintem 5500-nál nyit a Vtec (legalábbis R18-nál biztos)... Lejjebb lehet hozni a határt, ehhez írható ECU kell, meg egy normális szakember, bár a 3000 szerintem erős túlzás, ha lejjebb is hozzák (amiről én hallottam, az néhányszáz fordulat)... Ebben széles a kínálat, van a 20 rongyostól a 80-ig bármi, aztán ki-ki döntse el...
Direktszűrő: nézegettem én is, a hangon biztos hogy sokat dob, a teljesítménynövekedés inkább placebo... Emellett lehetnek hátrányai is, pl.: ha meleg levegőt szív, akkor akár csökkenhet is a teljesítmény! (gyári légszűrőnél a ház, meg a légbeömlés másképp van kitalálva). Hátrány lehet, hogy a szűrő takarítására és kezelésére több energiát kell fordítani, illetve ha ez elmarad a motor is károsodhat. Olyan 6-10 e km-ként illik átmosni, kiszárítani, olajozni a szűrőt. Nyilván ha poros útra tévedsz, akkor ez a km intervallum jelentősen rövidül..
Vannak CAI rendszerek is, itt ugye alulra kerül a szűrő, ahonnan biztos hidegebb levegőt szív, mint a motortérből... itt a porosodás hatványozottabb lehet, hiszen legtöbbször az első kerék előtt van (lökös alatt/mögött) a szűrő.
Ez a saját véleményem utánaolvasás után, de biztos kapsz válasz azon fórumtársaktól is, akik használják/használták!!
-
honda23
aktív tag
válasz Barell #49341 üzenetére
D15z6 egy eco motor, ami azt jelenti, hogy eco módban csak 12 szelep megy, majd bizonyos fordulat megléte mellett lesz 16 szeleped.
Vtec controllernek hívják az eszközt, de semmi értelme, mert ez a vtec nyitás fordulat függő, lejjebb vinni csak k24-nél van értelme, ott 6000-ről viszik le reflash-sel 4500-ra. Még vtinél és ep3 type-r civicnél sincs értelme.Direkt szűrő nálam is teljesítmény vesztést okozott, akkor azt úgy kell megcsinálni, hogy hideg levegőt szívjon.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
bbubby00
őstag
válasz Barell #49341 üzenetére
Tehát első dolog. Vtec vezérlést nemfogja tudni ennyire drasztikusan levinni, mert nem tudja elegendően olajjal ellátni a blokkodat, amiről tudjuk, h nem fog jót tenni. Talán pár százat tud vele csalni, nekem programozásnál mondta a mester, h meddig tudja levinni, minél lejjebb vitte volna, ott már ledadogott a motor tőle. Oda venned kell elsőnek is egy P06ot vagy egy P28at, hogy írható legyen az ecu, ez kb 30eFt írásra készen és ugyan ennyiből fogja megírni neked.
Dircsiszürcsi: Ha nincs hozzáprogizva a rendszerhez, csak veszteni fog az erejéből a kocsi, ha pedig hozzáállítjátok, visszajön kb a gyári érték vagy nagyon max 2%.
Viszont a Simota Big Tube mellett én leteszem a voksom, nagyon brutál szívóhangot fogsz kapni a pénzedért, teljesen mély öblös lesz De ha már van egy hangos kipurendszered, nem fogsz sokat hallani belőle.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
bbubby00
őstag
válasz nandow #49339 üzenetére
Veszel egy jó állapotú felniszettet (ami neked tetszik) kb 100-150ezerből, mellé még zsír új prémium gumikat ugyan ennyiből.
Nézelődj még Honda fórumokban Fb-on hátha árul valaki ínyedre való kocsit, ott sok a fanatikus, az írásából úgyis rájössz, h miként volt tartva az a kocsi. (használati eszköz v családtag)
Ha márkaszervizbe viszed a kocsit, ne csak sima átvizsgálást kérj 5-10ezrekért, hanem inkább teljeset 20+ért. Későbbiekben megéri a felárat, meg ha ott találnak hibát az már alkualany és lehet jobban visszajön a pénzed amit itt ráköltöttélEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
nandow
aktív tag
válasz bbubby00 #49349 üzenetére
és (#49344) JoolsNOS és (#49345) Jaffa75
Köszi a válaszokat.
Amúgy nézegetem a crxfórumot meg fcaebook-on a Honda Accord csoportot is, hátha akad valami jó vétel.
A második linken lévő autót pl facebookon láttam.Valamiért az első linken szereplő autó jobban tetszik a képek alapján, 2 évvel fiatalabb is, de mégis csak egy 10 éves autó, picit sokallom érte a 2.45M-et.
Holnap megnézem mindkettőt, ott sok minden kiderül.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...