Új hozzászólás Aktív témák

  • somnia

    őstag

    Sziasztok!
    Remélem jó helyen vagyok a kérdésemmel!
    Február 17.-én egy webshopban rendeltem 20 db. alkatrészt, amit rögtön ki is fizettem.
    23.-án, mivel addig nem történt semmi, felhívtam őket.
    Egy ügyintéző azt mondta, hogy nincs raktáron csak 13 db. ha gondolom postázza, de épp most rendel. Mondtam neki, hogy ok annyira nem sürgős, majd egybe küldje el a 20 db.-ot!
    Tegnap felhívott ugyanaz a hölgy és mondta, hogy beérkezett mind a 20 darab ámde az a probléma, hogy közben felment az ára 2000 forinttal darabonként.
    Mondtam neki semmi gond akkor küldje el nekem a 13 darabot a régi áron és a maradék pénzt utalja vissza.
    Azt mondta az nem lehetséges mert azt már eladták.
    Én mondtam neki, hogy az legyen az ő gondja engem a régi előre kifizetett áron szolgáljon ki!
    Azt válaszolta, hogy megbeszéli a főnökével de ö nem hiszi, hogy a főnöke benyeli a 40ezer forintos árkülönbözetet.
    Itt tartunk most.
    Szerintetek jogosak az elvárásaim?
    Köszönöm ha valaki segít.

Új hozzászólás Aktív témák