Új hozzászólás Aktív témák

  • _szantos_

    csendes tag

    Vásároltunk online egy okosórát, melyre a forgalmazó a jótállási jegy megküldve jótállást vállalt. A termék elromlott, vissza lett küldve a forgalmazónak, aki megvizsgálta. A vizsgálat eredményével nem értünk egyet.

    Konkrétan arról van szó, hogy az órához nem mellékeltek töltőt, így PC-ről és egy Huawei Quick Charge töltőről lett töltve. Utóbbira "5V 2A or 9V 2A" van írva. A vizsgálat során megállapították, hogy a gyorstöltő károsította az órát. Rosszul gondolom, hogy a töltőadapteren az összes lehetséges fesz. és a max. áramerősség szerepel, és a töltendő eszköz határozza meg, hogy milyen fesz. és áramot kér?

    Cégként lett véve, DE mint írtam a forgalmazó jótállást vállalt (jótállási jegy az adott számlára aláírással, pecséttel).

    A fogyasztóvédelem hatásköre erre kiterjed? Hová fordulhatunk?
    Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák