-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
r00r1
aktív tag
válasz Biznisz Elek #12051 üzenetére
Érveltem,de arra a.levelemre nem válaszoltak
-
r00r1
aktív tag
válasz Biznisz Elek #12053 üzenetére
Ma viszi el a futár. Most is elállhatok a vásárlástól? Lehetőség van másik készülék cseréjére?
-
Biznisz Elek
aktív tag
Ha elallsz akkor neked kell visza juttatni. Ha gariba kuldod viesza es harom napon belul van akkor azonnal cserelniuk kell. Persze azert ilyenkor egy ket napot illik hagyni hogy megnezzek tenyleg hibas e. Azert bemondasra te se hiszel el semmit ?! es ha par nap elteltevel se csereltek egy ujra akkor jelezni hogy ebben az esetben elallsz . Ha ebbe bele ootnek akkor fogy ved.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Attix82
őstag
Én ilyet nem találtam a jogszabályba: " köteles azt nyomban kicserélni."
Ezt találtam csak:
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
7. §12 Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.3 munkanapos cseregarancia arra vonatkozik, hogy nem javítható. Amúgy törekednie kell a 15 napra.
-
r00r1
aktív tag
válasz Attix82 #12056 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
Kértem a 3 napos/72 órás cseregaranciát, mivel gyári hibás a gép. Ők arra hivatkoznak, hogy nekik meg kell vizsgálni, hogy tényleg hibás-e a termék. Szerintem ilyen nincs. Ha hibás, és a hiba gyári eredetű (mint esetemben), akkor kötelesek vizsgálat nélkül - max helyi vizsgálattal új gépet biztosítani.
Azért vagyok ennyire a vizsgálat ellen, mivel leírták előzékenyen, hogy 1,5/2 hét a bevizsgálás időtartama...
Én pedig azt akarom - ezt telefonon is elmondtam, na nem így- hogy ezt a sz@rt elviszik, engem a továbbiakban ennek a példánynak a sorsa nem érdekel. És kapok egy ugyanilyen példányt még a héten.[ Szerkesztve ]
-
r00r1
aktív tag
"A Korm. rendelet 7. §-a kivételes szabályt tartalmaz arra az esetre, ha fogyasztó a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesíti jótállási csereigényét. Ezen rendelkezés abban jelent kivételt a GKM rendelet 4. §-a alól, hogy a csereigény három munkanapon belüli érvényesítése esetén a forgalmazó nem alkalmazhatja a GKM rendelet 4. §-ának (1) bekezdését, vagyis nem választhatja az áru kijavítását, hanem köteles a meghibásodott árut - amennyiben van ugyanolyan árucikk a forgalmazónál - előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni."
-
313313
addikt
Pedig vizsgálhatja 72 óráig, aztán törekedni kell a mielőbbi cserére. Pl hivatkozik arra, hogy nincs ilyen raktáron... Másrészről ugye nem mindenki bólinthat rá a cserére, hozzáértő embernek kell jóváhagynia.
Továbbá azt se felejtsd el, ahogy bánsz/beszélsz az eladóval, olyan gyorsan és gördülékenyen fog neked "segíteni"HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
r00r1
aktív tag
válasz 313313 #12060 üzenetére
Ajánlom ezt, a történetem egyezik...
Leírtam nekik a hiba okát, hogy 55%nál nem tölt tovább. Ezt, ha kiveszi a dobozból, bedugja a boltban, várhat vele akár egy teljes éjszakát, a töltés marad 55%-on.
Az utolsó részéhez: igen, ezért szoktam normálisan közölni a dolgokat. Viszont kis országunkban ha nem vagy bunkó, és nem követelsz, akkor átvernek, megkárosítanak, stb.
Én csak annyit szeretnék, hogy kapjak egy hibátlan készüléket minél előbb. -
313313
addikt
Én értem, hogy te értesz hozzá. De az üzletbe eladó van csak, aki elad. Nyilván bemondásra nem cserél semmit, mert akkor az ő fizetése bánja.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
r00r1
aktív tag
válasz 313313 #12062 üzenetére
Én sem értek hozzá...
De az, hogy elkülöm neki emailben az alkalmazandó jogszabályt, fel is olvasom, és köti az ebet a karóhoz, hogy 1,5 / 2 hét, az számomra nem acceptálható. Én sem megyek agysebésznek, mert nem értek hozzá...
Illetve jogszabály kötelezi, hogy 3 napon belüli csereigény esetén azonnali hatállyal cseréljen, minden nemű felesleges vizsgálódás nélkül.[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
Ha nincs raktáron adott termék, rögtön nem tudja egyből cserélni, ekkor a 15 napos határidő máris ott van.
Szerk: másrészről ez az azonnali csere is egy vicc, pár hónapja eladást követő másnap hoztak vissza egy S5-öt, hogy nem kapcsol be. Persze nem lett egyből cserélve és ki is derült, hogy szépen beázott a készülék, amit a vevő utána el is ismert...
Szerk2: ha online vetted, álj el, az a legegyszerűbb. Viszont arra figyelj, hogy 14 nap (nem 8 munkanap) az elállási idő, ellenben 14 (vagy 15) napon belül vissza kell kapnod a vételárat.
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
r00r1
aktív tag
-
Attix82
őstag
válasz Biznisz Elek #12067 üzenetére
Elég határozottan közölte a tényeket. ( régebben is megkérdeztem és akkor is ugyan ezt mondta a másik csóka)
Még megkérdeztem az 1 év jótállás + amennyit ad a bolt dolgot.
És 1 év után a bolt feltételei a mérvadóak , vagyis ha leírja, hogy pénz vissza nem lehetséges csak hasonló terméket ad, akkor mehetsz akárhova el kell fogadnod, mivel a szerződést aláírtad átvételnél.
[ Szerkesztve ]
-
r00r1
aktív tag
-
r00r1
aktív tag
válasz Attix82 #12070 üzenetére
Tévedtem, nem az NFH, hanem a fogyasztók.hu írja, ezek szerint valótlant állítanak.
innen szedtem
innen
és innenMegtaláltam, valamiért az előzmények között nem volt naplózva:
itt
"A Legf. Bír. Kfv. III. 37.027/2007. számú ítéletében kimondta, hogy a Korm. rendelet 7. §-ának rendelkezése alapján érvényesített három munkanapon belüli csereigény esetén a forgal..."
Erre keress rá, én innen szedtem.[ Szerkesztve ]
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz Attix82 #12068 üzenetére
Attol meg lehet h nem ert hozza az egy ev utani feltetel igaz de csak abban az esetben ha ezt a vasarlaskol kozli illetve a jotallasi jegyen is szerepel ha ez nincs meg akkor egy ev utan is ugyan azok a feltetelek kint az elso evben. Pl. Ha csak annyi van leirva a jotallasi jegyen hogy 3 ev de semmi mas akkor ez 3 ev teljeskoru . Ha az hogy 1+2 ev akkor mqr a felteteleket is kozolnie kell!
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
r00r1
aktív tag
válasz Attix82 #12072 üzenetére
Lsd az előző hozzászólásom.
Most akkor kinek kell hinni? Amit neked telefonban/vagy vmi formában elmondtak, vagy ami a honlapon fenn van?
Komolyan kérdezem, mivel tanácstalan vagyok... -
Biznisz Elek
aktív tag
Sorry mobilos valtozatnal nem tudok linket gyartani:
Www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Attix82
őstag
Jó kérdés, viszont utána az van, hogy ha nincs raktáron akkor törekedni kell a 15 napra. Az, hogy a boltnak hol és mennyi van ebből bármit mondhatnak / írhatnak a weblapra ami ugye hibás is lehet mint adat.
Én azt mondom mindig, ha az ember normálisan áll hozzá , akkor ők is, mivel belőled élnek...miért akarnának kicseszni a vevővel.
Gyakorlatilag ha nézzük vizsgálat nélküli csere elég kockázatos, max ha be tudják hajtani rajtad azzal a címszóval, hogy Te tetted tönkre amiről szakmai vélemény is készült. Jobb megvárni a véleményüket és hidd el pozitív lesz.
[ Szerkesztve ]
-
r00r1
aktív tag
válasz Attix82 #12076 üzenetére
Köszönöm a jó tanácsot, nem szeretném magam ismételni, de:
-Mivel fenn van az NFH honlapján, így (szerintem) alkalmazandó jogszabály.
-Szóltam nekik a beüzemelést követő 24 órán belül, nem 2 nap, nem 3 nap, kb másnap azonnal.
-Beszéltem a cégünk ügyvédeivel, azt mondták, hogy nem jogszerű az eljárásuk (ez épp egy 10 perce történt), ezt akár írásban is közlik.
-Nem fogok "jófejkedni" azért, hogy "pozitív véleményük legyen", ezt Te is beláthatod, hogy nem így működik. Ők vannak értem, nem pedig én értük. Leírtam nekik tegnap tisztán, világosan, udvariasan, hogy mit szeretnék, a kapcsolódó jogszabályok értelmében.
-Nem válaszoltak a levelemre.
-Így belátható, hogy a "hiba" nem az én "készülékemben van.
Bocsánat, ha esetlegesen szétspammeltem a fórumot. De ha az ember nem az önnön hibája miatt szív, és még rátesznek egy lapáttal, elég keserű lesz a szájíze. -
Giappone
csendes tag
Sziasztok,
Kicsit elhamarkodottan (nem találtam ezt a topikot), feltettem ezt a kérdést az azonnal notebookos kérdések topicban. Most itt is:
Kiterjesztett garanciás notebookom van. Úgy tudom bármilyen gép esetén, ha fontosabb alkatrész megy tönkre, a garancia újra indul . Azoknál a termékeknél, amelyek "egyben vannak", ez nem probléma, ha rossz és kicserélik a garancia előlről kezdődik (pl. merevlemeznél akár 1 rossz szektor esetén is). Számítógépek, egyben az egész, szinte soha sem romlanak el, csak az alkatrészek mennek tönkre. Tehát, ha az alaplap, merevlemez vagy videókártya romlik el, a gép használhatatlanná válik, cserélni kell. A hatályos szabályozás szerint a garancia ilyen esetben újra indul?Továbbá: ha kiterjesztett garanciás notebookom van, (két évről háromra), probléma esetén, amennyiben a garancia újra kezdődik, két év lesz vagy három?
Köszönöm a segítséget.
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz Giappone #12079 üzenetére
Nemreg pont leirtam. Ezt a bolt feltetelei kozott biztos megtalalod de ha a bolt 1+x ev garit vallalt akkor ez a gari hosszabbitas lehet csak az elso evben ervenyes. A tobbi evben felteteleket szabhatnak ami azt jelenti h a masodik es harmadik evben nem kotelesek ujra inditani a gari idot ha ezt kikotottek elore. Ebben az esetben annyival hosszabbodik amig gariban volt.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
psg5
veterán
válasz Attix82 #12066 üzenetére
Arra kérdeztél, ha kötelező jótállásos termék 3 napon belül meghibásodik, rendeltetésszerű használatot akadályozza??? Persze simán lehet, hogy a fogyik a kisebb ellenállás irányába mennek és kicsit kicsavarva mondják a 15 npos törekedést ebben az esetben is, aminek alapja van, de az már akkor igaz, ha nem tudnak raktárról adni, de akkor meg adják vissza a pénzt oszt pont...
Az durva lenne, ha arra azt mondták volna, hogy akkor sincs azonnali csere...
Amúgy szerintem ez: link sem pontos így: vagyis nem a nem javíthatóra vonatkozik, hanem csupán nem lehet rendesen használni arra.
Persze értem, hogy nagyon nehéz az, hogy egy üzlet nehogy bebukjon olyant amit a vevő okozott a 3 napban és ezt az üzlet bizonyítani is szeretné, de a jogszabály az elég egyértelmű, szerintem.Ha nem tudja használni 3 napon belül jelezte, akkor bármely bíróság megfogja ítélni neki ha perre megy...szerintem.
(#12077) r00r1 : Szerintem jól látod.
Javaslatom: levélben megírni,jogszabályi hivatkozásokkal együtt, hogy amennyiben nem adnak x napon belül egy újat, bírósághoz fordulsz. (nem érdemes fogyasztóvédelemmel fenyegetni, attól tuti nem ilyednek meg) Bíróság simán neked ítéli minden költségestől.[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz Attix82 #12076 üzenetére
Ebben tökéletesen egyetértünk, ezért furcsállom mindig ezeket a történeteket.
"Én azt mondom mindig, ha az ember normálisan áll hozzá , akkor ők is, mivel belőled élnek...miért akarnának kicseszni a vevővel."
Valahogy a személyes tapasztalataim sosem ilyenek, inkább pozitív irányba mennek ezek a dolgok, minthogy direkt kitoljanak az emberrel...(#12060) 313313: ez nettó hülyeség. Nem vizsgálgathatja!
Peeersze utána azt csinál vele amit akar, de cserélnie kell előtte![ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
Egyet azért ne feledj, abban kollegáknak igazuk van, hogy a 3 nap nem azt jelenti, hogy 3 napon belül cserélnie is kell.(szerintem attix82-nek is erre mondták nfh-nál a 15 napos törekedést) De hogy semmire nem hivatkozhat abban biztos lehetsz.
Szerintem a fő félreértés legtöbbször ebből fakad, hogy a 3 nap bejelentés után a 15 napos törekedéssel szeretnének takarózni a termék vizsgálatának idejére, amihez viszont nincs joguk.
DE hozzátéve, azért én ezt nagyon ritkán, hallom tapasztalom, inkább tényleg készlethiány az oka, de akkor meg ahogy már írtam jöhet a pénz vissza, azt nem hinném, hogy egy héten belül nem lehetne pontot tenni egy ilyen végére, készletestül.[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz Biznisz Elek #12080 üzenetére
Gyerekek, ezek a kiterjesztett meg megvásárolt, meg a franc tudja milyen vállalt "garanciák" mennyire mennek...
De miért nem olvassa el a kedves vásárló, hogy mit takar mielőtt kiterjeszti, megvásárloja stb???
Legtöbb esetben még csak rá sem kérdeznek a boltban, ha meg igen a válasz: persze "teljeskörű garancia"
Peeeersze.[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz Attix82 #12078 üzenetére
Most nézem ilyen 3 naposról már volt köztünk eszmecsere
Pedig mennyit gondolkoztam én is webáruház üzemeltetésén...
Nem irigyellek. Szerintem nem is tudják a vásárlók, hogy ti többet szívtok, mint azt ők gondolnák és simán lehet, hogy akkor is ha nem is jogos, de a vevő érdekét és a visszajövetelét tartjátok szem előtt.[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
Egyébként a belinkelt állásfoglalásban is ott van:
"Ha az azonnali csere azért nem lehetséges, mert a fogyasztási cikk átmenetileg nincs a forgalmazó üzletében vagy raktárában, a GKM rendelet 4. §-ának (2) bekezdése irányadó a Korm. rendelet szerinti kicserélés tizenöt napos határidejére is."
Vagyis erre értik tutira az nfh-nál is a 15 napot.
Kicsit annulálom amit írtam, egy-két napot várj a bírósági fenyegetéssel, mert most nézem, hogy ez csupán 1-2 napos történet, azért adjad meg az esélyt az üzletnek a pozitív hozzáállásra. De mert nagyon úgy tűnik, hogy lehet nekik raktáron, ezért pár nap múlva akkor is mehet a levél.
Bár igaz, hogy amit írsz az első hsz-ben:
"Mert a vevőszolis azt mondta, hogy muszáj (??) megvizsgálniuk a gépet (1-2 hét), utána kaphatok csak egy újat..." na az akkor is kiveri a biztosítékot, ilyen nincs.Szóval 1-2 nap várakozás és mehet a levél.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
asdf_
veterán
válasz Biznisz Elek #12080 üzenetére
Annyival sem. Ha veszel egy Dellt, az 1+2 éves gari a vásárlás 3. évének utolsó napján lejár. Tök mindegy, hogy eközben hányszor és meddig volt szervizben (az csak az első, kötelezően előírt jótállási évben módosít). Ők annyit vállalnak, hogy a második két évben ingyen javítanak (ha nem tudnak, cserélnek, ráadásul nem feltétlen vadonatúj cuccra), egy centivel sem többet.
-
Giappone
csendes tag
válasz Biznisz Elek #12080 üzenetére
Köszi a választ.
Az Asus manual ennyit ír: "Köszönjük, hogy az ASUS notebookjához tartozó Globális Garancia-kiterjesztési
Csomagot (GWEP) választotta! Az ASUS GWEP folytatólagos garanciális
szolgáltatást biztosít a meghosszabbított idszak során, így ASUS notebookját
garantált ASUS támogatás mellett használhatja."
Hát, nem túl részletes - ezen kívül csak marketing szöveg és a jótállás megszűnésének feltételei olvashatóak.
Ebből nekem az jön le, hogy ugyanazok a feltételek, mint a kezdeti 2 évben.Innen pedig (http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag):
"Abban az esetben viszont, amikor a termék vagy jelentősebb részének kijavítására, illetve kicserélésére kerül sor, az elévülési határidő újból kezdődik."Idézlek fentebbről: http://prohardver.hu/tema/garancia_kerdes_3/hsz_12073-12073.html
Magyarán újra kellene indulnia nem? -
Giappone
csendes tag
válasz Biznisz Elek #12090 üzenetére
Szerinted nem ott kezdtem?
Semmi infó:
BenefitsExtend warranty period from your ASUS product’s purchase date.
Hassle-free repair or replacement, including parts and labor.
Direct support from ASUS expert.
International or local repair coverage & support (depending on the extended service package that you purchased).Ezen kívül csak a Requirements és kész. Ezt a négy sort viszont szorgalmasan ismétlik, magyarul is, mindenhol. Ez a bajom: hogyan legyek így okos?
Csak én vagyok ilyen béna? Nekem az Asus oldal egy labirintus, körbe-körbe, de az infókat, amit keresek nem találom.Köszönöm a segítséget.
-
r00r1
aktív tag
Köszönöm a segítséget, a Tiéd is és az összes emberét, aki leírta az észrevételét/ megpróbált segíteni!
A kb. két hét bevizsgálási idő nálam nem játszott, így elálltam a vásárlástól. Helyette kértem egy ugyan olyan gépet, hétfőn érkezik.
Amit nem értek, hogy miért kellett ezt így megbonyolítani, ha a végeredmény ugyan az... -
rabbit87
tag
üdv!
Érdeklődni szeretnék!
Adott egy Lenovo Ideapad G570gl laptop.
Szeptemberben lesz 2 éves.
Május végén a wifi kapcsolója tönkrement ezt garanciában javították is, az hozzátartozik, hogy a szervíz kommunikációja botrányos, egy hónapig volt ott a gép, ezalatt én hívtam fel őket többször is, de csak hitegettek.
Mondták, ha lejár az egy hónap, akkor cserélik az egész gépet.
Pontosan a javítás kezdetétől számított egy hónapra is felhívtam őket, mire mondták, hogy éppp most akartak hívni hova küldjék a gépet, mert kész...Visszakaptam, de most meg a hangszórója recseg, mióta megcsinálták a wifi kapcsolót...
Nem kívánok még egy hónapot gép nélkül tölteni és órákig várakozni egy-egy érdeklődésemmel az ügyfélszolgálat vonalán, amit szökőévben egyszer vesznek fel....Kérdésem, hogy van-e jogom másodjára azt kérni, hogy azonnal cseréljék a gépet, illetve levásárolhassam az árát?
Köszönöm a választ!
Iphone 12, Dell Inspiron 3521
-
Topikgazda
válasz rabbit87 #12094 üzenetére
Jogod van cserét kérni, de a boltnak is joga van az igényt felülbírálni, ha az aránytalan többletköltséget eredményezne neki. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy javítani fogják a hangszóró recsegést is, és újabb 1 hónapra számíthatsz.
Egyébként azzal az 1 hónappal még jól is jártál. Nagyon kaki a Lenovo szervizszolgáltatása Magyarországon. Tele van ez a topik olyan esetekkel, hogy összekarcolva, esetleg súlyosan megrongálva küldték vissza a laptopot a vásárlónak...
-
Tybike81
őstag
Sziasztok.
Lenne egy jó pár jogi és garanciás kérdésem.
Vettem egy Sony Xperia Z1-et. A készülékről tudni kell gyárilag IP55/IP58 por és vízállónak van hirdetve a Sony oldalán. Több reklámban víz alatt kameráznak, videóznak a készülékkel.
Történt már nem egy ismerősnél hogy a készülék zárt dugók ellenére is beázott, volt akinek elszíneződött volt akinek nem, a vizet jelző indikátorok a készülékben. A magyar szerviz partner erre fel megvonja a garanciát. Ilyet lehet hogy egy szerviz megvonja a garanciát, holott nem is a tulaj hibájából következett be a beázás? Vagy ugyan ez a szerviz bármilyen külsérelmi nyomok nélküli készülékről ugyan így megvonja a garanciát mert mechanikai sérülése van. Ilyen létezik? Illetve az internet tele van rossz véleményről erről a szervizről, mivel gyártó garanciával vettem a készüléket, igaz a garijegy ehhez a szervizhez szól kérhetem a gyártót hogy ők javítsák a készüléket. Nem olcsó volt a készülék, sajnos nekem is garanciás bajom van most a készülékkel és félek hozzájuk küldeni, hogy minden kitalált indokkal megszűntések a garanciámat, vagy esetleg szakszerűtlenül fogják javítani és ezek után beázik.
Remélem érthető amit itt pár sorban leírtam, és tudtok segíteni hogy mi tévő legyek.Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm
-
asdf_
veterán
válasz Tybike81 #12097 üzenetére
Megvonni nem lehet a
garanciatjotallast. A jelzett hiba eseten lehet mentesulni a jotallasi kotelezettseg alol, amennyiben bizonyitani tudja a szerviz, hogy a jelzett hiba oka a nem rendeltetesszeru hasznalat.
(A szervizrol pedig en is csak csupa jot olvastam eddig, nem is fordult meg a fejemben egy pillanatra sem, hogy Sony telefonom legyen barmikor is ) -
313313
addikt
válasz Tybike81 #12097 üzenetére
Ezzel a csepp állósággal csak az a baj, hogy "elvileg". De ha a telefonban lévő indikátorok elszíneződnek, akkor biza sok volt a jóból.
Nem egy leírást olvastam, hogy tesztelés közben nem megfelelően voltak zárva a nyílások... User meg ugye mindennel próbálkozik, de amit a szerviz mond az van.
Azt se felejtsd el, hogy az okos telefonok leírásában cseppálló és nem vízálló szerepel nyilván nem véletlen, a marketing maszlagot meg el lehet felejteni, mert ha véletlen beázik a telefon a fürdőkádba 1 perc alatt, akkor az annyi idő alatt ázott be, be nem bizonyítod, hogy mekkora víztől és mennyi idő alatt színeződtek el a matricák...
Hiába nincs a készüléken külsérelmi nyom, attól még eshetett nagyot, a komolyabb telefonokban vannak gyorsulásmérők, amiket szoktak is ellenőrizni...asdf_: a garanciát meg nem megvonni szokták, hanem széttépik a garijegyet, vagy nem kapod vissza. Nokia/Samsung/Alcatel jegyzőkönyveket is olvastam, amikben a szerviz, konkrétan megvonja a garanciát törés/beázás/etc-re hivatkozva. Persze ilyenkor mellékelnek pár képet is a dolgról...
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB