-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
s3toraph
senior tag
válasz axioma #11349 üzenetére
Nem tudtam az 1 év kitételről, ha szervizben töltött időről és azzal hosszabbodásról van szó. Valahogy ezt nem említik meg sehol... Most öcsém samsung notija van szervizben (jack csati hibával), a kiterjesztett +2 hónap gari március 31-ig tart rá, igazából ezért érdekel.
Köszi az infót!(#11350) asdf_:
Köszi, okosabb lettel!
Pfff ez az önként vállalásos téma, ezek szerint minden egyes boltnál érdemes utána olvasni, mert jöhet meglepetés 1 év után, ha gond adódik.[ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
laszlohu
addikt
válasz axioma #11349 üzenetére
Gondoltam itt többen olvassák, és hátha igazságosabb lesz a rendszer a jövőben.
Ezzel a témával kapcsolatban már régebben, amikor kezdték osztogatni a
kék kukákat,
felhívtuk őket, és azt mondták, hogy BT(Betéti Társaságoknak ) - knek
nem jár, csak ugye ez szerintem fogyasztóvédelmi szempontból nem igazságos.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz laszlohu #11352 üzenetére
Nem ertelek, vagy nem ertek egyet veled.
A lakossag szelektiv hulladekgyujtesbe aktiv bevonasa a cel. A lakossag altal belepakolt szelektivet ingyen el is viszik, cegeknel ez nem annyira jellemzo, az tok mas szegmens. (Tobb m3 cucc eseten vannak cegek, akik ingyen vagy akar apropenzt vissza is fizetve elviszik, meg tarsashazaknak, intezmenyeknek mintha lenne erre lehetoseguk, de a cegek a szelektivert tudomasom szerint kb. oruljenek, hogy a szelektivert kevesebbet fizetnek, de ha utana ugy itelik meg, hogy utovalogatni kellett hibas szelektalasert, akkor raadasul olyan felarat tolnak ra, hogy dragabb lesz mint a sima kommunalis).
Aztan lehet, hogy nem mindenhol van igy, de ahol en dolgozom, ez a nagy helyzet. Annak ellenere, hogy a telep vegeben ott a lakossagi hulladekudvar, ingyen (bar csak rovid nyitvatartasuk alatt) elhelyezheto a szelektiv. De cegek oda se vihetnek be szelektivet se.
Ezer dolog van, ami ugyanolyan termek, me'gse ugyanannyiba kerul a lakossagnak, ilyen-olyan okokbol, es mas-mas mukodesi mechanizmussal (pl. energia?). Ez is csak egy a sok kozul. Es lehet vele egyet nem erteni, de lehet mogotte (nem mondom, hogy van is!) jogos tarsadalmi erdek. -
laszlohu
addikt
válasz axioma #11353 üzenetére
Értem, amit mondasz,
Más :
Nálunk még nem nyílt meg a lakossági hulladékudvar,
de akkor ezek szerint ezzel sem leszünk kisegítve, ha megnyílik,
mivel cégek nem vihetnek szemetet oda.Magyarul azt mondod, hogy a cégek gondoskodjanak a saját szemetük elszállításáról ?
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz axioma #11353 üzenetére
A problema az, hogy mondjuk nezz egy kis par fos kft-t, ahol ugyanugy teleb**sszak szorolappal a postaladat, neadjisten a dolgozok isznak pet palackos vizet, uditot. Ahol csaladi hazas kornyezetben ugyanugy egyetlen 120 literes kukat visz el a szemetes egy cegtol, mint a szomszed nem cegtol, ott szerintem sem kene ezzel szopatni a cegeket, mert elvileg ugye az lenne a cel, hogy minel tobbet reciklaljanak. En is orultem, amikor jott a ceghez a szorolap, hogy hozzak a kukat, aztan en is nagyot koppantam -es anyaztam-, hogy nekunk nem jar. Ott, ahol 40-50-en dolgoznak, ott nyilvanvalo, hogy oldjak meg mashogy (sot, nem csodalkozenk, ha torvenyileg elo lenne irva neki, hogy hogyan is van az a mashogy).
-
Database
tag
sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy ha vissza küldtem egy alkatérszt gariztatni mert szar is volt alapból de közlik velem hogy nincs teszt alkatrészük hozzá és vissza küldték a beszállítónak, az jót vagy rosszat jelent? sokat kell majd várnom mert tudom hogy van hogy 1 hónap a gariztatás
"Az edzés az életem....miért? hogy bebizonyítsam én is érek valamit " --> Boyka
-
axioma
veterán
Keresni kell - cs.hazas kornyezetben talan nem remenytelen - olyan hazat, ahol van iskolas koru gyerek, es megegyezni veluk hoyg adjatok a papirt ha nem csak fel evente viszik amikor papirgyujtes van, hanem kozben is, es maguk taroljak.
Ami miatt viszont irok: mua. palackokra venni kell egy elektromos zsugoritot (ez mondjuk kb. netto 10e beruhazas), es 400 db-onkent fel lehet adni postan, me'g egy kis kp-t is adnak (feladas ingyen), az aramdijnal biztos tobb. Igaz, hogy ennek is kell 1 allo muanyag zsaknyi (az a szovott, kb. mint az arvizes homokzsaknak hasznalt) helye, de me'g mindig jobb, mint fizetni utana a szemetdijat. (Ha nem lehet ott gyujteni, me'g mindig ki lehet dobni a taposashoz kepest is harmad-negyed terfogatban, vagy elvihetonek kihirdetni...) -
_seth_
veterán
Bár nem hardver de gondolom hasonló az eljárás:
Adott egy Exide szgk. akku ami a jó töltés ellenére is merül, igaz nem durván csak annyira, hogy 12,5 körül legyen benne 12,7V helyett valamint a saját figyelőjén is zöld helyett fekete legyen a jel. 2 év garanciával vettem a tescoban leárazva 9e forintért, helyi kis tescoba egyik napról a másikra úgy gondolták, hogy elég lesz 2 féle akku is így megszabadultak a feleslegtől, kb 1 évig hibátlan is volt az akku. Kicsivel több mint 1 év telt el így még van gari. Hogyan lehet egy ilyen terméket gariztatni? A tesco szerint én fizessek rá egy olyan akkura ami nekik a polcon van, jelenleg helyben pl csak varta van ami kb 10e forinttal többe kerül mint ez a leárazott árán. Köteles vagyok én hozzájuk igazodni ha garit kaptam egy konkrét termékre? Nekem az is jó lenne ha ilyet adnának csak új darabot. + Szerintük még vigyem el elektroszakihoz is szakvéleményért amiről persze papírt is kérjek és ha az megvan + viszem az akkut akkor értékegyeztetéssel tudok elhozni másikat.Ez miféle garancia? Gondolom az elektroszaki is elkér 1-2 ezret egy írásos véleményért...
(Igen, cipőt a cipőboltból... de jó áron volt így elhoztam )Hazai forgalmazónál kicseréltetni esetleg megoldás lehet? Vagy a tescohoz vagyok kötve? A kis garanciapapíron az szerepel, hogy jótállás a forgalmazó cégnél azaz az interakkunál érvényesíthető, nekik még csak egy weboldaluk sincs. Tovább olvasva a garipapírt azon úgy írják, hogy azonos akkura cserélik a hibásat.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz _seth_ #11358 üzenetére
Lejárt a limit: a garipapír hátoldalán van hely a szakembernek véleményt írnia, így még talán meg is oldható, csak egy pecsét és aláírás kell +, hogy a töltés rendben, hely a hibalehetőségnek valamint, hogy jogos-e a csere.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
oszi24
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy vettem egy Razer Naga egeret, akciósan 15.000Ft-ért. Mikor fizettem akkor közölte az eladó srác, hogy azért ilyen olcsó, mert megy játékos csapat kapta, versenyen használták kb. kétszer. Kicsit furcsa volt, de mivel 1 év gari volt rá, így bele mentem. Most vissza vittem mert fél év után megfáradt a bal klikk mikrokapcsolója (gondolom én). Elvitte a nagykerbe és azt mondták neki, hogy ez nem rendeletésszerű használat miatt van, és amúgy se gyártanak már ilyet, ezért nem tudja se javítani, se kicserélni.
Van-e bármi jogom reklamálni?
Köszönöm előre is.
Tamás -
Gyuri27
félisten
válasz oszi24 #11368 üzenetére
Szerinte mi volt rendellenes?
Nem kellett volna kattogtatni?
Ha nem tud javítani, nem tud cserélni. Akkor zsé vissza. Ilyen bolt esetén meg ez a legjobb.
Az eladónak mond meg, hogy semmi közöd a nagykerhez. Szarod le őket nagy ívben. Te velük állsz szerződésben. Ha meg köti az ebet a karóhoz, forduljon független szakértőhöz aki leírja, hogy mitől ment tönkre az egér és azt a papirost rakja eléd.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Topikgazda
válasz _seth_ #11358 üzenetére
Jó lenne megtudni, hogy a tesco milyen garanciát vállalt. Ha 2 év jótállást, akkor szabálytalanul járnak el, de ha 1 év jótállást + 1 év korlátozott valamit (aminek feltételeit a vásárlás előtt tudatnia kellett veled), akkor jogosan kérheti azt, hogy te bizonyítsd a termék problémájának gyártási hibából eredését.
A jótállási jegyet kellene megnézni,hogy pontosan mi áll rajta.
Ha csak 1 év jótállást vállalt, akkor első opciónak a forgalmazót keresném fel, nekik rendelkezésedre kell állniuk a gyártói garancia teljes ideje alatt.
-
_seth_
veterán
válasz Superhun #11370 üzenetére
Elfelejtettem írni: írtam az exidenak, és már el is intézték a dolgot A tescoban a vásárlás napján már nem is lett volna szabad ilyen akkunak lennie, sőt exide akkunak egyáltalán nem, pláne nem ennyiért. Bár hivatalos forgalmazó nincs felénk de egy partner partnerével lebeszélték, hogy ott kicserélik az akkut egy új azonos akkura mindenféle ráfizetés nélkül mivel 2 év teljeskörű garancia van rá amihez a garjegy és számla kell, legalább ezeket megkaptam a tescoban
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
oszi24
csendes tag
válasz Gyuri27 #11369 üzenetére
Közben bent voltam a boltba, azt mondta a gyerek, hogy használt volt az egér, es en ezt tudtam, es amugy is csak fel év garit kellett volna vállalnia rá. Mondtam, hogy egy evet mondott, es annyi van a gari levelen is. Ennyi erővel eladhatta nekem a saját használt egeret is. Kérdeztem, hogy hova vitte, be vizsgáltatni, azt mondta ez üzleti titok es nem árulhatja el. Sanszos, hogy az egér el sem hagyta a boltot...?!
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz Superhun #11372 üzenetére
Ritka cég, az eladás óta forgalmazó is változott pedig. Már csak azon bukhat a dolog ha a partner partnere szerint nem szorul cserére az akku...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Topikgazda
válasz oszi24 #11373 üzenetére
Fél év garancia nincs, talán szavatosság... Ha a papírodon 1 év jótállás (vagy hétköznapi nevén garancia) szerepel, akkor azt vállalnia kell, mert erről szerződés köttetett.
Továbbá minden további "kijelentését" kérd írásban, hogy legyen mit mutogatni majd a békéltető testületnek, ha odáig fajul a dolog.
(#11374) _seth_: ha már kicserélték, akkor ettől nem kell tartani.
[ Szerkesztve ]
-
bullseye
addikt
válasz oszi24 #11373 üzenetére
Hát, használt terméknél tényleg lehet kevesebb a garancia/jótállás/szavatosság, csakhogy arra papír is kell. Ha az nincs, de éppen ellenkezőleg, hosszabb időről van papír, akkor a papír üti a követ.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Database
tag
egyébként én azt nem értem, hogy miért kell ad normál adott estben 1 hónap legaranciáztatni egy cuccot főleg egy alaplapnál mert ugye azzal a hibával adtam vissza hogy a 24 pines része szar, ergó nem kapott áramot csak villogott benne minden
"Az edzés az életem....miért? hogy bebizonyítsam én is érek valamit " --> Boyka
-
szab.tam
nagyúr
válasz Superhun #11378 üzenetére
én pont ilyen okokból pl. hardvert ha lehet, csak használtat veszek, próbagarival, fél-, 2/3-ad áron.
1. tuti nem gyári hibás. (mert ment már hónapokat.)
2. ha mégis bedöglene, nem idegesítem magam a kereskedőnél a garival, nem szivatom magam 30 napig. a másik fele árból pedig aznap veszek még 1-et.
(de valahogy sosem döglenek be, ellentétben a gyári hibás, null km-es vackokkal.)az is igaz, hogy pl. egy elektromos fogkeféből nem veszünk használtat...
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
szab.tam
nagyúr
válasz Gyuri27 #11381 üzenetére
gondoltam rá példának, de nem akartam már ezt is írni.
volt is valami magyar film, ahol a 3 nő bement egy szex shop-ba, és az eladó mutogatott nekik mindenféle cuccot, amit asszem drágának tartottak, majd hátravitte őket a "second hand" részlegbe.****
egy ilyen ezközt megvenni még nem cinkes. de másnap visszavinni, hogy szétesett...
[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
Bagira01
veterán
Sziasztok!
Van egy lenovo notebookom, a hdd haldoklik benne, 15 hibás szektor, van mikor lemegy 1%-ra az állapota aztán vissza 95-re. A notiba tettem egy ssd-t a hdd helyére, az optikai helyére meg a hdd-t. A kérdés az lenne, hogy lehet-e gariztatni hdd-t a noti odaadása nélkül? Én 2012.09.15-én vettem a lenovo oldala szerint 06.22-ig garis.Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
asdf_
veterán
-
Bferibörs
addikt
nem kaptam még meg az új telóm
Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
Database
tag
egyébként, köteles vagyok kivárni a szervizes marhaságokat? vagy kérhetek pénz vissza fizetést?
"Az edzés az életem....miért? hogy bebizonyítsam én is érek valamit " --> Boyka
-
bozso073
tag
Sziasztok, a következő a kérdésem: Van egy 2013. februárjában vásárolt kávéfőző gépünk (JURA), amire a forgalmazó Magyarországon 2 év költségmentes javítást vállalt garanciális feltételként. A vásárlástól számított 4 hónap után elektronikai panelcsere történt a készülékben, most pedig szintén szervizben van a készülék. A jelenlegi javításnál a darálóegységet cserélik (gariban), bár előzőleg azt mondták a szervizesek, hogy fizetős lesz, mert a gyakori használatból eredő elhasználódás, kopás nem tartozik a garanciális körbe; ezt mondjuk meg is értem.
Amit nem értek, hogy egy ca. 200e Ft-os készüléknél mennyi a készülékkel készíthető kávé darabszáma, ezt előírják valahol, illetve a gyártó kötelessége lenne erre vonatkozóan információt adni? Ugyanis a szerviz szerint a mi készülékünkkel eddig több, mint 1000 adag kávé készült, ami azért érdekes, mert csak hétvégeken használjuk; akkor is csak ketten; ez összesen 4 kávé/hétvége. Ha beszorzom 52 héttel, akkor is 208 adagról beszélünk. Mondjuk felkerekítem 3-400-ra, mert voltak szabadságok, vendégség, amikor több fogyott, de még így sem jön ki a több, mint ezer adag a vásárlás napjától számítva (első problémakör).
Namármost; a szerviz infója szerint ezeknek a gépeknek a darálóegységének legalább 3.000 adagot ki kell bírniuk javítás nélkül, de azt mondja a szervizes kolléga, találkozott már olyannal is, amelyik 30 ezer adagot is kibírt a számláló szerint. Igaz, a mai napon felhívott a szerviz, hogy beszélt a forgalmazóval, aki vállalta, hogy garanciálisan kicserélik a darálóegységet, nem kell fizetni érte. A szervizre nem lehet egy rossz szavam sem, hiszen ő járt utána ennek, illetve nagyon gyorsan el is készült a készülék (a korábbi javításkor is).
A kérdés, hogy az első javítást (vásárlást követő 4 hónap után), majd a második, jelenlegi javítást (vásárlást követő 13 hónap után) követően hogyan változik a garanciális feltétel? Csak a javítás idejére kiesett idővel nő meg a forgalmazó által vállalt két éves időtartam (esetünkben a szerviz gyorsasága miatt csupán pár napról beszélhetünk), vagy a fődarabok cseréjére újra él a két év(?), vagy csak amennyit a szerviz vállal rá? Pl. fél év, bár ez sehol nincs leírva a szerviz részéről.
A másik kérdés, hogy ha a gyártó nem tünteti fel, hogy pl. a darálóegység legalább 3000 adagot bír csere nélkül (a szerviz szerint), de ez sehol nincs feltüntetve, mit tehetek?
A harmadik kérdés, hogy ha én csak a fentebb említett adagszámot készítettem a géppel, de a gép számlálója szerint a tényleges mennyiség ennek többszöröse, mit tehetek? -
Database
tag
válasz Superhun #11388 üzenetére
ééértem, közelítek lassan a 15 munkanaphoz szóval királyság
és ha netántán arra kerül a sor hogy követelőzhetek, mire hivatkozzak? mert hogy ez a szabály akkor gondolom valahol levan írva
Legközelebb kérlek, ha öt percen belül még eszedbe jut valami, akkor ne új hsz-t írj, hanem szerkeszd azt. Köszönöm.
[ Módosította: CoolMan ]
"Az edzés az életem....miért? hogy bebizonyítsam én is érek valamit " --> Boyka
-
Sonja
veterán
Olyankor lehet valamit tenni, ha már a 27. munkanap (5 hét és 2 naptári nap) után sincs semmi a videókártyámmal (Ipon)?! Többször érdeklődtem már, de mindig csak az a válasz, hogy még nem tudnak semmit, vagy nem tudnak információval szolgálni. Legutóbb múlt hét csütörtökön azt a választ kaptam, hogy a jövő hét első felében fognak róla több információt kapni. Azóta se írtak semmit. Írtam ma nekik, de választ nem kaptam (még?!). Soha, egyetlen levelemben nem követelőztem, nem fenyegetőztem (talán épp ez a baj ), csak mindig érdeklődtem. Most már jó volna vagy egy új kártyát kapnom, vagy pénzt vissza.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
RootRulez
félisten
Sziasztok!
Isemrős vett egy focimezt a hervis-ben, Otthon vette észre, hogy lyukas. Ha másnap viaazaviszi kicserélterheti vagy viasszakérheti a pénzt? Fél, hogy azt mondják Ő lyukasztotta ki, amúgy még a címke is rajta van.
Köszi R
Ui.: Utolsó darabos akcióban vette, szóval lehet nem cserélhető...
[ Szerkesztve ]
═════════════════════════════════════════
-
szab.tam
nagyúr
válasz RootRulez #11395 üzenetére
"Utolsó darabos akcióban vette, szóval lehet nem cserélhető..."
ez egy fogyasztóvédelmi "alapdolog":
attól, hogy akciós, leértékelt, utolsó darab, stb, ugyanúgy vonatkozik rá minden.
akkor nem vonatkozna, ha tudatosan sérült, értékcsökkent áruként vette volna, figyelemfelhívott hibamegjelöléssel.
erre pl. karácsony tájékán harsogva hívják fel a fv-isek a vevők figyelmét a médiában.de itt nem ez történt.
ő nem azért vette olcsón, mert hibás volt.vigye vissza másnap.
a multik, láncok amúgy sem szoktak ilyennel pepecselni, ez gyakorlat.
ha utolsó darab volt, cserélni nem fogja tudni.
ha nem akarja levásárolni, valszeg pénz vissza lesz.****
de azért azt tényleg pontosan tudni kell, hogy leárazott, vagy értékcsökkent cuccról volt-e szó.
de a a hervis-ben valszeg értékcsökkent kategória nincs.
így vagy figyelmetlenek voltak, vagy szándékosan próbálták a hibásat elsózni.
vagy a lyukas maradt utoljára, mert a többi vevő kiszúrta.****
tárgyilagosan.
mondani mindenki mindent tud.
azért ilyenkor kéréses, hogy valójában mi történt.
ha még festékszaga van, tapintásra az eredeti fesés keménysége tapintható, és úgy lyukas, akkor minden ok.
ha izzadság szaga van, vagy az olcsó öblítő bűze árad belőle, akkor nyilvánvaló, hogy használta 1. nap, baleset érte, és próbálkozik...****
ezeket tessék őszintén számbavenni, és visszavinni.
****
"amúgy még a címke is rajta van"
most vettem ezt észre.
ebből nyilván kiderül, hogy nem használta.
lényeg:
1. vigye nyugodtan vissza.
2. kérje vissza a ténylegesen kifizetett vételárat.
3. ha ezt valamiért megtagadják, vetessen fel "vásárlók könyve" jegyzőkönyvet, aminek a saját példányát tegye el, ne hagyja ott az árut, és említse meg a "fogysztóvédelmet".
de szerintem az 1. pontnál meg fog oldódni a problémája.[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
szab.tam
nagyúr
válasz szab.tam #11396 üzenetére
ja, még 1:
nem vagyok már naprakész sem fogyasztóvédelemből, sem minőségbiztosításból.
a többiek majd korrigálnak.de a lényeg, hogy a multik, láncok általában nem tökölnek ilyennel, hacsak nem lóg ki a lóláb, és nem direkt visszaélés. de sokszor akkor sem.
ismertem olyan gyökeret, aki 5 havonta cserélte az edzőcipőit. ingyen.
szétszadizva az előzőt.
(haverom volt, de örülök neki, hogy jó ideje nem találkoztam már vele.)[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
RootRulez
félisten
válasz szab.tam #11396 üzenetére
Nem értékcsökkent volt, csak utolsó darabok egyike és le volt akciózva azzal a pár darabbal, ami még volt.
Tudom, ha hibás, akkor azt ráírják egy cetlire, amit az árcímkéhez csíptetnek, majd kiteszik az "occsó póc"-ra, de ez nem olyan volt.
═════════════════════════════════════════
-
szab.tam
nagyúr
szerk idő, megint...
utolsó hsz-nál ezt mikor fogják megoldani.
soha, pedig kértem már pár*...****
volt egy hasonló, érdekes esetem.
bő 10 éve.
még működött a skála metro.
1. (?) emelet.
ff ruházati osztály.
vadásztam a vastagabb poló anyagú, fekete garbókat.
volt.
egyből 2-re lecsaptam.
hazavittem, sok % pamut miatt beáztattam.
nem ment össze, viszont a fekete festéket furcsa, csomószerű izékben dobta le magáról.
ruhaiparban is dolgoztam pár évig, de ilyet még nem láttam.
öblítőviz nagyját leszűrtem, és a zanzásított koncentrátumot egy befőttes üvegben visszavittem másnap a 2 garbó és a blokk társaságában. leraktam a pultra a készletet.
nézek nagyokat a lányok.
(valszeg sem ilyen tudatos, felkészült vásárlót, sem ilyen fekete trutymákos szöszöket egy üvegben, sem hasonlót nem láttak még.)de azért bepróbálkoztak asszem, hogy utalvány, stb.
évek múltával kopnak az emlékeim, nem akarok igaztalanul savazni.
viszont azért voltak ott más jó cuccok, így elhoztam egy olyan sapkát, amit a mai napig használok, és nem is találtam olyan minőséget azóta.macera megvolt, de a jó szájíz is megmaradt...
****
(#11398) RootRulez
világos, így egyértelmű.
(visszavásárlás, visszáru. ezt majd holnap. ehhez már késő van.)lényeg
holnap blokkal vissza kell vinni.
vagy ha neki ez a mez tényleg kéne, akkor célszerű megkérdezni, hogy másik üzletben van-e még készleten! ezen az áron! de a zsét akkor is kérje vissza.
a gyakorlat és a tapasztalat megint csak az, hogy ha látják a tényelges vásárlási szándékot, hamarabb visszaadják a pénzt, és telefonon, online lefoglaják a másik üzletben a cuccot. az ismerősöd pedig a szabad levegőn eldönti, a visszakapott pénzzel a zsebében, hogy tényleg akarja-e.
ennél részletesebben, szájbarágósabban nem fog menni.[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Hálózati / IP kamera
- Nyomtató topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Stellar Blade
- sziku69: Szólánc.
- Google Chrome
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -51% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar